Helaas ja.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:50 schreef MissButterflyy het volgende:
Wat zielig. Denk niet dat hij het haalt. Dit duurt te lang.
Gisterenmiddag leek het er ook op dat hij elk moment eruit gehaald kon worden. Wat een pech dat het elke keer vertraging oploopt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:54 schreef Ireth het volgende:
Gisterenavond rond middernacht, de puber en ik blijven wakker want ze hebben hem elk moment!!!
Half 2 maar naar bed gegaan...
En nu is het bijna 17.00 uur...en hij is er nog niet uit...
Ik heb nog hoop (maar dat had ik op dag 13 bij Julen ookquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:55 schreef Perrin het volgende:
Vrees dat dit verhaal geen goede afloop kent.
Zo zag het er vannacht om 5.30 ook uit...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gisterenmiddag leek het er ook op dat hij elk moment eruit gehaald kon worden. Wat een pech dat het elke keer vertraging oploopt.
Ik hoorde hem gisteren in het Engels roepen "I am livestreaming from Amsterdam", toen zei hij in het Nederlands "nee, Maastricht maar de mensen weten niet waar Maastricht ligt".quote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:50 schreef Het_Bokje het volgende:
Ja, inderdaad. En zijn Frans is voor een Mocrobelg wel beroerd....
Al dat volk op die randquote:Op zaterdag 5 februari 2022 16:55 schreef Kim-Holland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.dailymail.co.(...)m-100ft-Morocco.html
Ja, ok. Z'n tongval klonk meer Limburgs inderdaad. En gebruikte 'je/jij' ipv 'ge/gij' etc. Voor mij lood om oud ijzer. Maar mijn materiaalkennis is beperkt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:00 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Ik hoorde hem gisteren in het Engels roepen "I am livestreaming from Amsterdam", toen zei hij in het Nederlands "nee, Maastricht maar de mensen weten niet waar Maastricht ligt".
Makkelijk.. Maar direct gaan pitten na een jonko is wel een waste hoor..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:00 schreef Het_Bokje het volgende:
Kan ik een jonko aansteken en gaan pitten? Ik ben er klaar mee.
Junkies hebben hier sowieso niets te zoeken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:00 schreef Het_Bokje het volgende:
Kan ik een jonko aansteken en gaan pitten? Ik ben er klaar mee.
Ja, zo gaat dat.quote:
?? nos, rtl, ad, telegraaf, allemaal hebben ze het op de frontpage.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:07 schreef Kim-Holland het volgende:
Verder weinig belangstelling in de media, behalve dan het oude bekende Daily Mail
alleen nu.nl lezenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:09 schreef butz0rs het volgende:
[..]
?? nos, rtl, ad, telegraaf, allemaal hebben ze het op de frontpage.
Dat water in de put werd gebruikt om hun cannabisvelden te bewateren, dus wel toepasselijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:05 schreef NoXia het volgende:
[..]
Junkies hebben hier sowieso niets te zoeken.
Soort sponsoring.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat water in de put werd gebruikt om hun cannabisvelden te bewateren, dus wel toepasselijk.
Proestquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:07 schreef Kim-Holland het volgende:
Verder weinig belangstelling in de media, behalve dan het oude bekende Daily Mail.
Allemaal mannen!quote:
Nee joh gekkiequote:
Er viel een heel stuk naar beneden en wat er nog hangt gaat ook straksquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er viel een heel stuk naar beneden en wat er nog hangt gaat ook straks
Doe gewoon reverse image search, zie je het zo.quote:
Er donderde inderdaad een stuk naar benedenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er viel een heel stuk naar beneden en wat er nog hangt gaat ook straks
Misschien he, maar heel misschien maar, is het omdat het ongeluk in een Islamistisch land plaats vind?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:22 schreef raptorix het volgende:
[..]
Waarom krijg ik arabisch gejengel op dat youtube kanaal?
Als hier een mijn instort ga ik toch ook geen Andre Hazes spelen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Misschien he, maar heel misschien maar, is het omdat het ongeluk in een Islamistisch land plaats vind?
Oh jij hoort muziekquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als hier een mijn instort ga ik toch ook geen Andre Hazes spelen?
Nee, dit is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt in de afgelopen dagen, we vrezen voor de grote instorting.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:22 schreef nomina het volgende:
Maar nu lijkt iedereen weer kalm.
Was het misschien de bedoeling dat er iets los kwam?
Niet?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Soms denk ik wat voor achterlijk volk hangt er rond op fok ...:|quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Misschien he, maar heel misschien maar, is het omdat het ongeluk in een Islamistisch land plaats vind?
Volgens mij ging het om een Koran-recitatie, ze gingen over in bidmodus toen de boel in elkaar dreigde te donderen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:24 schreef raptorix het volgende:
Enige fatsoenlijke bron.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:28 schreef Pedroso het volgende:
Hij leeft, toestand is stabiel maar kritisch zegt die moderator Amir
Het duurt veel te lang. Maar dat is intussen al talloze malen gezegd.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:39 schreef Claude_Viole het volgende:
Hopelijk komt hij er niet uit in een comateuze of 'kasplantje' toestand. Zwaar onderkoeld, gebroken ledematen, koud, kan haast niet bewegen ...
Ik leef mee.
Welnee, het is echt niet dat je compleet zonder zuurstof zit, ik acht de kans op onderkoeling of uitdroging groter.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:39 schreef Claude_Viole het volgende:
Hopelijk komt hij er niet uit in een comateuze of 'kasplantje' toestand. Zwaar onderkoeld, gebroken ledematen, koud, kan haast niet bewegen ...
Ik leef mee.
Zittend / liggend en hij kan zijn bovenlijfje bewegen. Of hij vast zit, weet ik niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:50 schreef summer2bird het volgende:
Zit hij trouwens vast daar beneden of is er nog enigzins beweegruimte? En is hij rechtop?
Dat scheelt alweer, als hij ondersteboven vast zat had je ook nog het risico van een hartaanval na zoveel uurquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zittend / liggend en hij kan zijn bovenlijfje bewegen. Of hij vast zit, weet ik niet.
Niet verwacht eerlijk gezegd. Harde baas 💪quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:04 schreef mazaru het volgende:
Hij leeft nog wordt er gezegd door een reddingswerker
Het is een echte vechter. Nog even volhoudenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:06 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Niet verwacht eerlijk gezegd. Harde baas 💪
Dan hebben we weer een stoet wappies die in de plensregen gaan demonstreren en een stakende politie.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:11 schreef Het_Bokje het volgende:
Morgen is het Zondag, dan wordt er niet gewerkt
Ja want dan gaan ze naar de kerkquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:11 schreef Het_Bokje het volgende:
Al slapend livestreamen, inmiddels 24 uur bezig, gaat pas stoppen als Rayan bevrijd is, mocht het kindje het niet halen zal hij levenslang Marokko boycotten omdat zijn toekomstige kind niet veilig is in dat land.quote:
Hij is al 24 uur live en al langer wakker, dus zo onlogisch vind ik het niet.quote:
Really?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:21 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Al slapend livestreamen, inmiddels 24 uur bezig, gaat pas stoppen als Rayan bevrijd is, mocht het kindje het niet halen zal hij levenslang Marokko boycotten omdat zijn toekomstige kind niet veilig is in dat land.
Wat een aandachtsvragerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:21 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Al slapend livestreamen, inmiddels 24 uur bezig, gaat pas stoppen als Rayan bevrijd is, mocht het kindje het niet halen zal hij levenslang Marokko boycotten omdat zijn toekomstige kind niet veilig is in dat land.
Dat zijn de zelfde lui die de eerste hulp bestormen omdat ze vinden dat hun kind niet snel genoeg geholpen word.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:21 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Hij heeft het slim bekeken. Heeft al meer dan duizend euro opgehaald. Snel verdient hoor in 24 uur!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:21 schreef Rambolin het volgende:
[..]
Waarom ga je nou niet gewoon ergens anders trollen achterlijke zeug?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat zijn de zelfde lui die de eerste hulp bestormen omdat ze vinden dat hun kind niet snel genoeg geholpen word.
in moslim landen is het weekend vrijdag en zaterdag.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:11 schreef Het_Bokje het volgende:
Je moet koste wat het kost zorgen dat de boel niet instort.quote:
80 cm horizontaal en 120 cm verticaal is samen 2 meter.quote:
Ja true.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:47 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Je moet koste wat het kost zorgen dat de boel niet instort.
En zelf in beeld willen blijven terwijl hij ligt te pitten? Egotripper. De likers en abonnementen boeien hem niet maar elke keer als ik kijk heeft hij het erover.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:26 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Hij heeft het slim bekeken. Heeft al meer dan duizend euro opgehaald. Snel verdient hoor in 24 uur!
Rotsen, loszittend zand, instortingsgevaar en ze werken niet meer met zwaar gereedschap omdat ze bang zijn dat Rayan onder puin terecht komt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:55 schreef roos94 het volgende:
Jezus is hij er nog steeds niet uit? Gisteravond waren ze er toch al bijna?
Ze houden nogal van herhalen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:56 schreef wizzer het volgende:
Die op geldbeluste YouTuber zegt dat er een arts is bij het jochie.
Die Karim zegt dat ze nog met de hand graven, om bij hem te komen.
Beide vertalen wat gezegd wordt in Marokko. ( ??? )
Deze berichtgeving was er vanmorgen ook al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |