Nee, dit is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt in de afgelopen dagen, we vrezen voor de grote instorting.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:22 schreef nomina het volgende:
Maar nu lijkt iedereen weer kalm.
Was het misschien de bedoeling dat er iets los kwam?
Niet?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als hier een mijn instort ga ik toch ook geen Andre Hazes spelen?
Soms denk ik wat voor achterlijk volk hangt er rond op fok ...:|quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:24 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Misschien he, maar heel misschien maar, is het omdat het ongeluk in een Islamistisch land plaats vind?
Volgens mij ging het om een Koran-recitatie, ze gingen over in bidmodus toen de boel in elkaar dreigde te donderen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:24 schreef raptorix het volgende:
Als hier een mijn instort ga ik toch ook geen Andre Hazes spelen?
Enige fatsoenlijke bron.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:28 schreef Pedroso het volgende:
Hij leeft, toestand is stabiel maar kritisch zegt die moderator Amir
Het duurt veel te lang. Maar dat is intussen al talloze malen gezegd.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:39 schreef Claude_Viole het volgende:
Hopelijk komt hij er niet uit in een comateuze of 'kasplantje' toestand. Zwaar onderkoeld, gebroken ledematen, koud, kan haast niet bewegen ...
Ik leef mee.
Welnee, het is echt niet dat je compleet zonder zuurstof zit, ik acht de kans op onderkoeling of uitdroging groter.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:39 schreef Claude_Viole het volgende:
Hopelijk komt hij er niet uit in een comateuze of 'kasplantje' toestand. Zwaar onderkoeld, gebroken ledematen, koud, kan haast niet bewegen ...
Ik leef mee.
Zittend / liggend en hij kan zijn bovenlijfje bewegen. Of hij vast zit, weet ik niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:50 schreef summer2bird het volgende:
Zit hij trouwens vast daar beneden of is er nog enigzins beweegruimte? En is hij rechtop?
Dat scheelt alweer, als hij ondersteboven vast zat had je ook nog het risico van een hartaanval na zoveel uurquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zittend / liggend en hij kan zijn bovenlijfje bewegen. Of hij vast zit, weet ik niet.
Niet verwacht eerlijk gezegd. Harde baas 💪quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:04 schreef mazaru het volgende:
Hij leeft nog wordt er gezegd door een reddingswerker
Het is een echte vechter. Nog even volhoudenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:06 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Niet verwacht eerlijk gezegd. Harde baas 💪
Dan hebben we weer een stoet wappies die in de plensregen gaan demonstreren en een stakende politie.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:11 schreef Het_Bokje het volgende:
Morgen is het Zondag, dan wordt er niet gewerkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |