Zit dus naar een slapende mocro te kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:15 schreef arvensis het volgende:
Ik kijk al een paar uur naar deze, deze jongen vertaalt alles naar het Nederlands (en Frans, Engels, Arabisch en Berbers). Hij slaapt nu wel omdat hij al 24 uur live is.
De werker zei net dat hij er over 2 uur uitgehaald zal worden.
Ik hoorde net nog 50quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:15 schreef the-eye het volgende:
Nog 70cm volgens Abdel-Hadi Al-Amrani, Rescue Committee, Morocco
https://twitter.com/SaadAbedine/status/1490015515544276994
Die is dan ook al een heel lange tijd aan het verslaggeven om het zo maar te zeggen. Deze morgen nog een tijd gekeken en toen was ie al een nacht wakker.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:15 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Zit dus naar een slapende mocro te kijken
Dan kijk je niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:15 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Zit dus naar een slapende mocro te kijken
Breng ze nou niet op ideeën.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:15 schreef maily het volgende:
Valt mee dat er nog geen steunbetuigers op die ambulance zitten
4 maal 24 uurquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:27 schreef vosss het volgende:
Ik geloof er niet zo hard in dat dat manneke er nog levend uitgehaald gaat worden.
Hoe lang zit ie er al in?
Dan zal het meer een bergingsoperatie zijn inmiddels. Gok ik zo. Zo'n kind overleefd dat toch nooit zo lang.quote:
Dit is de 5e avond toch? Dinsdag gevallen..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:27 schreef Tengano het volgende:
[..]
4 maal 24 uur
En volgens de laatste planning zou hij er over een half uur uitgehaald worden.
Ben benieuwd of ze dat gaan redden.
Ja dit is de vijfde avond, maar qua doorlooptijd zit je dan op 4 x 24 uur.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:30 schreef Ireth het volgende:
Dit is de 5e avond toch? Dinsdag gevallen..
Wat een fabel. In Marokko is het zaterdag en zondag weekend.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:28 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
in moslim landen is het weekend vrijdag en zaterdag.
Treurig einde voor dat jochie. Ze waren zo dichtbij.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:35 schreef Ed1234 het volgende:
De toestand van het jongetje is nog onzeker. Op camerabeelden is volgens de autoriteiten te zien dat het kindje op zijn zij ligt, maar is het onmogelijk om vast te stellen of hij nog leeft. Aldus nu.nl
Dat klinkt ook als dat ze nog niet echt bij hem zijn geweest om ter plekke vast te stellen of hij nog een pols of ademhaling heeft of wellicht aanspreekbaar is.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:35 schreef Ed1234 het volgende:
De toestand van het jongetje is nog onzeker. Op camerabeelden is volgens de autoriteiten te zien dat het kindje op zijn zij ligt, maar is het onmogelijk om vast te stellen of hij nog leeft. Aldus nu.nl
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja dit is de vijfde avond, maar qua doorlooptijd zit je dan op 4 x 24 uur.
Hij heeft extra zuurstof, eten en dekens.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan zal het meer een bergingsoperatie zijn inmiddels. Gok ik zo. Zo'n kind overleefd dat toch nooit zo lang.
Maar als er niet van wordt gegeten...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:46 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij heeft extra zuurstof, eten en dekens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |