En is 30 meter naar beneden geflikkerd. Ik denk niet dat er zo veel dagen later nog veel leven in dat ventje zit. Die kans acht ik vrij klein.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:46 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij heeft extra zuurstof, eten en dekens.
Het joch is 5 en zit al 4 dagen in zijn eentje in een klein hol onder de grond. Nog maar afwachten of hij nog in staat is om gebruik te maken van de middelen die ze hem geven.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:46 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hij heeft extra zuurstof, eten en dekens.
ik heb zelf regelmatig contact met collega's in moslim landen en zij werken zondag. Vrijdag werken zij niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat een fabel. In Marokko is het zaterdag en zondag weekend.
Ja echt...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:49 schreef Watnleven het volgende:
Het zal zo ongelofelijk dieptriest zijn als dat arme kind al dagen volhoudt en dan uiteindelijk vlak nabij zijn redding alsnog overlijdt. Gewoon nee. Hij leeft nog, klaar.
Ja dat is wel te hopen. En ook dat hij snel weer opknapt en niets blijvends er aan over houd.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:49 schreef Watnleven het volgende:
Het zal zo ongelofelijk dieptriest zijn als dat arme kind al dagen volhoudt en dan uiteindelijk vlak nabij zijn redding alsnog overlijdt. Gewoon nee. Hij leeft nog, klaar.
Ik hoop het zo. Arm kind, arme oudersquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:53 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ja dat is wel te hopen. En ook dat hij snel weer opknapt en niets blijvends er aan over houd.
Ik ook niet. Ik hoop natuurlijk dat het allemaal goed komt, maar zie het somber in. Net zoals dat jochie in Spanje toen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:47 schreef vosss het volgende:
[..]
En is 30 meter naar beneden geflikkerd. Ik denk niet dat er zo veel dagen later nog veel leven in dat ventje zit. Die kans acht ik vrij klein.
Maargoed, voor alle betrokkenen hoop ik van harte dat ie er levend uitgehaald wordt; ik zie het alleen niet meer gebeuren nu.
Precies.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik hoop natuurlijk dat het allemaal goed komt, maar zie het somber in. Net zoals dat jochie in Spanje toen.
Leuk, maar in Marokko is het dus zaterdag en zondag weekend.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:49 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ik heb zelf regelmatig contact met collega's in moslim landen en zij werken zondag. Vrijdag werken zij niet.
Die was vrij snel overleden door de val. Binnen enkele uren geloof ikquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik hoop natuurlijk dat het allemaal goed komt, maar zie het somber in. Net zoals dat jochie in Spanje toen.
Wat denk je zelf? Ik gok dat ze ongeveer een paar uur tot een dag achterlopen op de livestreams.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:57 schreef SilverEyes het volgende:
NOS journaal opent zo met Rayan. Eens kijken wat ze daar te melden hebben.
Nee toch? Ik weet nog dat ze zeiden dat ze hem eten hadden gegeven en ik had zoiets van hoe dan. Kindje was pas drie.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:57 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die was vrij snel overleden door de val. Binnen enkele uren geloof ik
die jongen in spanje was direct dood en tot ze hgem vonden wisten ze niet eens zeker of hij er wel lag.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee toch? Ik weet nog dat ze zeiden dat ze hem eten hadden gegeven en ik had zoiets van hoe dan. Kindje was pas drie.
Het lijkt er wel op, hoe triest dan ook. Hopelijk heeft hij niet teveel geleden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:49 schreef Watnleven het volgende:
Je denkt dat ze bij de NOS geen livestreams kijken voor het laatste nieuws?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:57 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Ik gok dat ze ongeveer een paar uur tot een dag achterlopen op de livestreams.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |