Jaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:26 schreef Arth_NL het volgende:
Als China nu vierde eindigt in de finale en de top drie krijgt hun verdiende PEN, krijgt Nederland dan nog zilver?
Yup. Elke PEN betekent plekje opschuivenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:26 schreef Arth_NL het volgende:
Als China nu vierde eindigt in de finale en de top drie krijgt hun verdiende PEN, krijgt Nederland dan nog zilver?
quote:
Dank!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Yup. Elke PEN betekent plekje opschuiven
De Kazachstaanse Niels Kerstholt gooit nu met dingen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:28 schreef -XOR- het volgende:
Dat Kazakhstan wordt effe helemaal met de grond gelijk gemaakt.
2 Spelen op rij zo'n wonder lijkt me wat veel gevraagdquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:28 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
[..]
Dank!
Ik blijf hoopvol. Hup Nederland!
OS 2018 Vrouwen Relayquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:28 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
[..]
Dank!
Ik blijf hoopvol. Hup Nederland!
Gewoon voor een mooie race dusquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, voor mooie valpartijen een penalties.
Ze hebben iig de jury aan hun kant.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
We hopen op een zo woedend mogelijk topic, oftewel goud voor de People's Republic of China.
Eensquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
Mensen die juichen voor valpartijen hebben een kleine piemel.
Tja, als je dat erin wil zien, dan zie je het welquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ze hebben iig de jury aan hun kant.
Nou hij zat er niet ver naast.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Joris gelooft nog in goud voor Italië
Dacht het ook, die zullen wel een PEN krijgen dan.quote:
Die vloek rust toch echt bij Italië.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:39 schreef franklop het volgende:
4e, Nederlandse ZIEKTE van Tokio zet gewoon door
Terugtrekken, stuur haar maar naar een Coronja Hotel in japan ofzo.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Gratis gouden medaille laten liggen. Flopshow. Bedankt Suzanne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |