Lijkt me wel wat.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:46 schreef -XOR- het volgende:
Binnenkort de mixed mass start op de langebaan.
Dames ronde eerder afsprinten voor halve punten.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:53 schreef Ambrosius het volgende:
Er was meer dan schaatsen vandaag, daar gaan we nu naar kijken en dan gewoon schaatsen wéér uitzenden.
Curling is dan ook nog niet begonnen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:53 schreef Ambrosius het volgende:
Er was meer dan schaatsen vandaag, daar gaan we nu naar kijken en dan gewoon schaatsen wéér uitzenden.
Nee, dat is pas woensdag begonnen inderdaad.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Curling is dan ook nog niet begonnen.
Ik als uitsluitend NOS kijker heb nog geen curling gezien, dus het is nog niet begonnenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee, dat is pas woensdag begonnen inderdaad.
Krijgen we deze act weer?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik als uitsluitend NOS kijker heb nog geen curling gezien, dus het is nog niet begonnen
Je weet waar de S van NOS voor staat toch.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:53 schreef Ambrosius het volgende:
Mijn act is haten op D+, maar dat heb ik deze OWS niet, dus geen zorgen.quote:
Dan begint het nooit.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik als uitsluitend NOS kijker heb nog geen curling gezien, dus het is nog niet begonnen
In dat geval is curling niet eens een Olympische sport, dus sowieso niet van toepassing.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |