Er liepen toevallig net 3 langs mijn huis. Ter info.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Vroeger gingen ze in Thialf met van die friesche knollen met een arrenslee het ijs over. Nostalgie..
T-t-t-triggered.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Diezelfde Nederlandse sporters die naar verhouding al jaren bakken met medailles binnenhalen?
Als wij al last hebben van mentale meltdowns dan ben ik benieuwd hoe het er in Frankrijk, Engeland en Italië voorstaat.
Precies.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Diezelfde Nederlandse sporters die naar verhouding al jaren bakken met medailles binnenhalen?
Als wij al last hebben van mentale meltdowns dan ben ik benieuwd hoe het er in Frankrijk, Engeland en Italië voorstaat.
Lekker stukje mensen beledigen zoquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:32 schreef Toby56 het volgende:
Jillert staat stijf van de stress. Haha.
Goh. Fries gespot.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er liepen toevallig net 3 langs mijn huis. Ter info.
En die van Achtereekte.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:32 schreef hhh38 het volgende:
Die rit van Takagi wordt echt steeds beter
Nutteloze rit ook trouwens.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:33 schreef wimderon het volgende:
Stop met die nutteloze shots tijdens de rit.
Die is geen ultra atleetquote:
Shots van Antwanet zijn nooit nutteloos.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:33 schreef wimderon het volgende:
Ziet iedereen dit of alleen wij in Nederland?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:33 schreef wimderon het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |