Ik heb gehoord dat ze een American Football wedstrijd organiseren rond een concert van hem deze maandquote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze een American Football wedstrijd organiseren rond een concert van hem deze maand
Is dit het nieuwe normaal hier?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
@:B00ster je zit in het juiste topique![]()
Was dit keer ook niet zo heel moeilijkquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
@:B00ster je zit in het juiste topique![]()
Now we're talking! Heerlijke plaat.quote:
Ik wou even kijken of je het kon.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Was dit keer ook niet zo heel moeilijk
Nooit eigenlijkquote:
Gaafquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een Milka fiets gehad.
[ afbeelding ]
Uit een bekende serie ken ik die alleenquote:
Jij wel zeker? Zo irritant mannen met hoofdpijnquote:
Als het maar leuke mensen zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:54 schreef Koen66 het volgende:
Het is wel verwarrend in meer SC's te zitten met veelal dezelfde mensen
I know i amquote:
Punks not dead!!!quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
666 bad gurl
aka SESTRA
GURL
quote:
Slaap lekker iigquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:58 schreef Sestra666 het volgende:
[..]verwarrend
ik wilde net naar bed, dus twoedeloe![]()
Trusten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:58 schreef Sestra666 het volgende:
[..]verwarrend
ik wilde net naar bed, dus twoedeloe![]()
mooie tijd je post.quote:
Ik ook altijd!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
mooie tijd je post.
0101 (ik heb iets met cijfers)
zie je vaak toevallig dubbele getallenquote:
Hey Borrel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
mooie tijd je post.
0101 (ik heb iets met cijfers)
Wat betekent dat?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zie je vaak toevallig dubbele getallen
of andere getallen die terug blijven komen
Ik ook. Supernaturalquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Gaaf
[..]
Uit een bekende serie ken ik die alleen
Ik heb mijn klok aan de Ned. serverklok gekoppeld, ik kan op de sec. nauwkeurig posten.quote:
Nee, zelden gelukkig. Behalve na een biertje teveel, maar dan moet je ook niet zeuren he. 's avonds een kerel, 's ochtends een kerel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij wel zeker? Zo irritant mannen met hoofdpijn
Kan van alles betekenen. Verschillende cijfers verschillende betekenissen. Sommige zullen het wel zweverig vinden maar fuck dat als je voelt van ja dit is MENT 2 bequote:
Weet waar je op doelt maar heb het niet supervaak ofzoquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zie je vaak toevallig dubbele getallen
of andere getallen die terug blijven komen
Ben de serie helemaal opnieuw aan het kijken weer momenteelquote:
Ik noem het zelfkennisquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:04 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het is met name je bescheidenheid wat zo aantrekkelijk is
Dagelijks. Echt nu heb ik zoiets van vind het niet meer zo raar. Maar in het begin had ik echt zo iets van '' woowowowowowowowowow wtf is dit en waarom gebeurd dit en waarom voel ik mij nu zo ''quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Weet waar je op doelt maar heb het niet supervaak ofzojij wel?
Mijn favo serie allertijden!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben de serie helemaal opnieuw aan het kijken weer momenteel
Best wel fucking cool eigenlijkquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dagelijks. Echt nu heb ik zoiets van vind het niet meer zo raar. Maar in het begin had ik echt zo iets van '' woowowowowowowowowow wtf is dit en waarom gebeurd dit en waarom voel ik mij nu zo ''
Niet mijne, maar als daar die auto in zou rijden zou wel vreemd zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mijn favo serie allertijden!
Mijn lijflied.
Best wel ja. Vooral als je voelt dat er iets diepers achter zit. Soort van verklaringquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Best wel fucking cool eigenlijk![]()
Qua tijdperk zou het kunnen haha!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:07 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet mijne, maar als daar die auto in zou rijden zou wel vreemd zijn
Als kind vond ik het eng om steeds om 22:22 naar de klok te kijkenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:05 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dagelijks. Echt nu heb ik zoiets van vind het niet meer zo raar. Maar in het begin had ik echt zo iets van '' woowowowowowowowowow wtf is dit en waarom gebeurd dit en waarom voel ik mij nu zo ''
Niet in mijn favo serie, ech niequote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:08 schreef B00STER het volgende:
[..]
Qua tijdperk zou het kunnen haha!
Dat getal zie ik het vaakst. Of 1111 of 0000. 1717 ook veel. maar ook gespiegeld veel zoals 2332 zoiets dan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als kind vond ik het eng om steeds om 22:22 naar de klok te kijken
Snap precies wat je bedoeltquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:08 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Best wel ja. Vooral als je voelt dat er iets diepers achter zit. Soort van verklaring![]()
Ojaaa, met je natal chart heb je helemaal verdieping in jezelf. Of de kanten die je hebtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Snap precies wat je bedoelthou van die shit
numerologie is ook iets wat mij enorm interesseert, en ben de afgelopen tijd wat dieper in mn natal chart gedoken, ook echt heel interessant
22 02 valt ook op een dinsdag. 2e dag van de weekquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:12 schreef drakin het volgende:
Binnenkort
20-02-2022
en nog beter 2 dagen later
22-02-2022
Zo heb ik ooit bij Radio 538 gewerkt. Door omstandigheden aan mijn kant moest ik daar weg. Heel veel spijt van. Sindsdien zie ik iedere week wel 4 tot 5x het tijdstip 5:38 heel bizar. Het blijft me al jaren achtervolgen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
numerologie is ook iets wat mij enorm interesseert, en ben de afgelopen tijd wat dieper in mn natal chart gedoken, ook echt heel interessant
Dat is geen toeval.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:16 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zo heb ik ooit bij Radio 538 gewerkt. Door omstandigheden aan mijn kant moest ik daar weg. Heel veel spijt van. Sindsdien zie ik iedere week wel 4 tot 5x het tijdstip 5:38 heel bizar. Het blijft me al jaren achtervolgen.
quote:
synchronisatiequote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Wat ik eng vind is dat FF en ik soms op hetzelfde moment hetzelfde posten. Dat is al meerdere malen gebeurd.
SuperFruit & Freshbadeendjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Wat ik eng vind is dat FF en ik soms op hetzelfde moment hetzelfde posten. Dat is al meerdere malen gebeurd.
Wat is de maanstand om 22:22 uurquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:16 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
22 02 valt ook op een dinsdag. 2e dag van de weekTOEVAL????? IK DENK HET NIET
![]()
![]()
-wappie-spiri-mode-activated
Ik vind dat bijzonder. Ja ik geloof in meer. Dus ik denk wel dat er meer achter zit zeg maar dat het alleen ''zien'' .quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je zou het haast denken inderdaad. Het is op z'n minst bijzonder.
quote:
Maar kun je nou mijn 'handje' weer loslaten, het is nu wel mooi geweest he. Nu is @Foshizzle79 aan de beurt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Hmmm Fuckquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als ik nu zeg dat ik geen idee heb, heb ik ongetwijfeld afgedaan?
Soms zelfs op de seconde.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:17 schreef Superbadeendje het volgende:
Ja ik geloof ook wel in dat soort 'subliminal messages'. Geen idee wat de correcte Nederlandse vertaling is.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik vind dat bijzonder. Ja ik geloof in meer. Dus ik denk wel dat er meer achter zit zeg maar dat het alleen ''zien'' .
Ja gewoon dat je eigenlijk weet dat er achter de schermen dingen voor je weggelegd zijn door de kosmos zegmaar, divine timing enzoquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:14 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ojaaa, met je natal chart heb je helemaal verdieping in jezelf. Of de kanten die je hebtmeer inzicht
.
Heb hetzelfde met numerologie nu is het gewoon beetje ja zo van ok het gebeurd weerheeft iets mystieks.
Misschien heb ik haar hand ondertussen al vast.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar kun je nou mijn 'handje' weer loslaten, het is nu wel mooi geweest he. Nu is @:Foshizzle79 aan de beurt.
Kom maar op met je hand danquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar kun je nou mijn 'handje' weer loslaten, het is nu wel mooi geweest he. Nu is @:Foshizzle79 aan de beurt.
Het was fijn je gekend te hebben.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien heb ik haar hand ondertussen al vast.
Geweldig is dat.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het was fijn je gekend te hebben.
Vrij veel dialoog in seizoen 1 was Hmmm of Fuck van 1 van de hoofdrolspelersquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat is een bijzondere naam voor een serie, maar ik ben wel geïnteresseerd.
Weetje ik vind dat wat je verteld helemaal niet raar want ik geloof in meer. Dus ja misschien dat mensen het zweverig vinden ik vind het ''natuurlijk''quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja gewoon dat je eigenlijk weet dat er achter de schermen dingen voor je weggelegd zijn door de kosmos zegmaar, divine timing enzoklinkt lekker zweverig i know, hahaha, maar ik zie en voel dat wel zo
![]()
En idd die verdieping in jezelf door je natal chart uit te pluizen is heel inzicht gevend
Dat is uit de game, die is mega bekend dus het kon zijn. Je bent dus geen gamer?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ik vermoed dat de tekst linksonder één en ander weggeeft. Maar ik ken het niet nee. Sorry
Jij snapt 'm!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:23 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Weetje ik vind dat wat je verteld helemaal niet raar want ik geloof in meer. Dus ja misschien dat mensen het zweverig vinden ik vind het ''natuurlijk''. Bij de mens horend (spiritualiteit).
Het geeft je ook zelfkennis en dat brengt weer emotionele intelligentie.
Ik zet het op mijn lijstje.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Je kan het nog altijd gaan zien, staat op Netflix
Ik had een tijdje het gevoel dat dat wel de tijd moest zijn dat ik dood zou gaanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dat getal zie ik het vaakst. Of 1111 of 0000. 1717 ook veel. maar ook gespiegeld veel zoals 2332 zoiets dan.
Ja eng? Is een mooi getal juist.
Wat is natal chart?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je had iets met een heks?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:26 schreef B00STER het volgende:
Ik ben doorgaans niet heel erg van de:
Zombies (tot The Walking Dead kwam)
Vampieren (tot True Blood kwam, maar dat had in seizoen 1 wat andere redenen) en Blade natuurlijk. EN en en natuurlijk Twilight
![]()
En heksen op zich ook niet zo, maar dat komt door mijn liefdesverleden.
Echte liefdequote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had een tijdje het gevoel dat dat wel de tijd moest zijn dat ik dood zou gaan
Was hij maar een vrouwtje.quote:
Je zag een sprookjeshuwelijk niet zitten?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:26 schreef B00STER het volgende:
Ik ben doorgaans niet heel erg van de:
Zombies (tot The Walking Dead kwam)
Vampieren (tot True Blood kwam, maar dat had in seizoen 1 wat andere redenen) en Blade natuurlijk. EN en en natuurlijk Twilight
![]()
En heksen op zich ook niet zo, maar dat komt door mijn liefdesverleden.
Bromancequote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was hij maar een vrouwtje.
Ik ben nooit getrouwd (geweest). Dat zegt eigenlijk wel alles haha.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:28 schreef drakin het volgende:
[..]
Je zag een sprookjeshuwelijk niet zitten?
Twilight wel en niet eens Interview With The Vampire?quote:
Zou je dat wel willen of nooit.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben nooit getrouwd (geweest). Dat zegt eigenlijk wel alles haha.
Een relatie met iemand die zich bezighield met hekserij of wicca, megaveel mensen die dat doen tegenwoordig.quote:
Tja ik weet erg veel, maar die term heb ik nog niet gehoord.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
iets met kinderen gok ik
neonatale dingen enzo
Hmm. Jeetje. Ik dacht altijd van wel. Maar nu weet ik het niet meer. Wat ook meetelt, ik hoor zo vaak verhalen van stellen die 10 jaar bij elkaar zijn, dan gaan ze trouwen en zijn ze binnen een jaar uit elkaar. Bizar vind ik dat.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Zou je dat wel willen of nooit.
Vrienden zijn we zeker.quote:
Juist niet he?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weet ik veel, je vrouw is een heks? 'P
Ja maar welke?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Een relatie met iemand die zich bezighield met hekserij of wicca, megaveel mensen die dat doen tegenwoordig.
Niet trouwen, keep it simplequote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hmm. Jeetje. Ik dacht altijd van wel. Maar nu weet ik het niet meer. Wat ook meetelt, ik hoor zo vaak verhalen van stellen die 10 jaar bij elkaar zijn, dan gaan ze trouwen en zijn ze binnen een jaar uit elkaar. Bizar vind ik dat.
Ah too late doorgelezenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben nooit getrouwd (geweest). Dat zegt eigenlijk wel alles haha.
Neequote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:30 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
iets met kinderen gok ik
neonatale dingen enzo
Ze weet me al bijna 18 jaar te betoveren ja, dus in dat opzicht heb je zeker gelijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Weet ik veel, je vrouw is een heks? 'P
Ken jij de TV serie The Crow nog? Die vond ik wel tof.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Twilight wel en niet eens Interview With The Vampire?![]()
Ik ken er veel persoonlijk, en ik vermoed dat ze daar niet tussenzit.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hmm. Jeetje. Ik dacht altijd van wel. Maar nu weet ik het niet meer. Wat ook meetelt, ik hoor zo vaak verhalen van stellen die 10 jaar bij elkaar zijn, dan gaan ze trouwen en zijn ze binnen een jaar uit elkaar. Bizar vind ik dat.
Wow bijna teiltjeswaardigquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ze weet me al bijna 18 jaar te betoveren ja, dus in dat opzicht heb je zeker gelijk.
Filmquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ken jij de TV serie The Crow nog? Die vond ik wel tof.
Wel de filmsquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar jij bent die andere mensen niet. Ja dat is wel een voorbeeld van dat het niet werkt maar allerlei omstandigheden die invloed kunnen hebben de personen zelf en wat er gebeurd natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik Interview With The Vampire gezien. Twilight onder dwang overigensquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Twilight wel en niet eens Interview With The Vampire?![]()
Ahhh...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ze weet me al bijna 18 jaar te betoveren ja, dus in dat opzicht heb je zeker gelijk.
Die zag ik vandaag ik bij een kennis langskomenquote:
Toen ik het bericht invoerde badacht ik dat de serie vd films was.quote:
Ligt eraan wie er eerder doodgaatquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:33 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar jij bent die andere mensen niet. Ja dat is wel een voorbeeld van dat het niet werkt maar allerlei omstandigheden die invloed kunnen hebben de personen zelf en wat er gebeurd natuurlijk.
En of je de meerwaarde van trouwen ziet natuurlijk.
Je bedoelt echt de serie? Die later is gemaakt?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen ik het bericht invoerde badacht ik dat de serie vd films was.
De film ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik maak elke ochtend de keuken schoon, ruim de kamer op, breng mijn kind naar school en haal hem ook weer op, en dat allemaal tegen mijn zin. Als dat geen zwarte magie is weet ik het ook niet meer.quote:
Ah zo ja. Ik begrijp je.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er eerder doodgaat![]()
Grapje hoor. Het lost juridisch wel een hoop dingen op ja, althans stelt ze veilig, zeker met een kind. Maar mijn leven heeft nogal een hobbelige weg bewandeld, waardoor je dingen anders bekijkt als je ouder wordt.
Van de films is later een tv serie gemaakt, net als van Highlander.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:35 schreef drakin het volgende:
[..]
Je bedoelt echt de serie? Die later is gemaakt?
Ik weet ook niet of ik ooit wel echt zou willen trouwen, er is wel een bepaald pagan/Keltisch ritueel wat me best aanspreekt, maar ook dat vind ik uiteindelijk niet persé een meerwaarde hebbenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ligt eraan wie er eerder doodgaat![]()
Grapje hoor. Het lost juridisch wel een hoop dingen op ja, althans stelt ze veilig, zeker met een kind. Maar mijn leven heeft nogal een hobbelige weg bewandeld, waardoor je dingen anders bekijkt als je ouder wordt.
Ik ben nu 44. Op een gegeven moment krijg je ook die gedachte van 'nou dat is ook de moeite niet meer'. Klinkt negatief, bedoel ik niet zo, maar snap je?quote:
Komt wel heel dichtbij ineensquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Die zag ik vandaag ik bij een kennis langskomen
Weet ik, met Marc Dacascos of hoe je het schrijft.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van de films is later een tv serie gemaakt, net als van Highlander.
Daar kun je ook gewoon een paar mannen voor inhuren he. Hoef je niet meteen voor te trouwen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik ooit wel echt zou willen trouwen, er is wel een bepaald pagan/Keltisch ritueel wat me best aanspreekt, maar ook dat vind ik uiteindelijk niet persé een meerwaarde hebben
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik maak elke ochtend de keuken schoon, ruim de kamer op, breng mijn kind naar school en haal hem ook weer op, en dat allemaal tegen mijn zin. Als dat geen zwarte magie is weet ik het ook niet meer.
Handvastenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik ooit wel echt zou willen trouwen, er is wel een bepaald pagan/Keltisch ritueel wat me best aanspreekt, maar ook dat vind ik uiteindelijk niet persé een meerwaarde hebben
Ik snap dat. Je komt in een andere levensfase en ja mensen veranderen maar ook je behoeftes veranderen door de tijd.. met de tijd..quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben nu 44. Op een gegeven moment krijg je ook die gedachte van 'nou dat is ook de moeite niet meer'. Klinkt negatief, bedoel ik niet zo, maar snap je?
Oh gelukkig, want ik was al bang dat ik een midlife crisis had haha!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik snap dat. Je komt in een andere levensfase en ja mensen veranderen maar ook je behoeftes veranderen door de tijd.. met de tijd..
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh gelukkig, want ik was al bang dat ik een midlife crisis had haha!
dacht dat die allang niet meer bestonden maar ze lagen bij de Jumboquote:
En Flodder.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Van de films is later een tv serie gemaakt, net als van Highlander.
Je kent me al best goed merk ikquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:40 schreef B00STER het volgende:
[..]
Stel dat magie bestaat, dan ben ik er van overtuigd dat als IEMAND het kan, het FS is hahaha.
Meestal zijn de tv series daarvan ronduit slecht en andersom ook. films van TV series kunnen ook behoorlijk tegenvallen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Weet ik, met Marc Dacascos of hoe je het schrijft.
Film was beter
je ging terug in de tijdquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dacht dat die allang niet meer bestonden maar ze lagen bij de Jumbo
wel 2x zo klein als ik me herinnerdeSmaak wel hetzelfde
Zelfs de soundtrack van de 1e film was beterquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Meestal zijn de tv series daarvan ronduit slecht en andersom ook. films van TV series kunnen ook behoorlijk tegenvallen.
Nou, nu gaan we wel wat dieper maar. Soms denk ik dat wel hoor. Ik heb 'te' vaak gedachten van is het de moeite nog of is dit het nou. De typische symptomen. Maar ik weiger mijn motorrijbewijs te gaan halenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:40 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]En dan misschien heb je het wel, heb je het niet door
laatste die ik op had was een jaar of 10 terug, toen had ik toch echt al wel hetzelfde formaat als nuquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je ging terug in de tijd
met het eten van de nuts
Ja, ook geen idee hoe dat kanquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je kent me al best goed merk ik
Mooi dan weet ik dat het zojuist gewerkt heeftquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:40 schreef B00STER het volgende:
[..]
Stel dat magie bestaat, dan ben ik er van overtuigd dat als IEMAND het kan, het FS is hahaha.
Het kan zich ook anders uitenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:43 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou, nu gaan we wel wat dieper maar. Soms denk ik dat wel hoor. Ik heb 'te' vaak gedachten van is het de moeite nog of is dit het nou. De typische symptomen. Maar ik weiger mijn motorrijbewijs te gaan halen
hahaha!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Mooi dan weet ik dat het zojuist gewerkt heeft
Dat zijn wijze woorden en dat is zeker waar. Ik sta altijd positief in het leven gelukkig.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Het kan zich ook anders uitendat blijkt
![]()
neehoor wil je niks aanpraten, weetje als je overkomt ja mooi shit allemaal maar je komt er ook weer uit
Je UI hangt in mijn slaapkamer.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je kent me al best goed merk ik
Koop een cabrio.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:43 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou, nu gaan we wel wat dieper maar. Soms denk ik dat wel hoor. Ik heb 'te' vaak gedachten van is het de moeite nog of is dit het nou. De typische symptomen. Maar ik weiger mijn motorrijbewijs te gaan halen
Dat is een belangrijke eigenschap.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:44 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat zijn wijze woorden en dat is zeker waar. Ik sta altijd positief in het leven gelukkig.
Liever een Friesquote:
Heb ik al gehad.quote:
Nou ja ik heb hier in het begin toch al eens gezegd dat ik geloof in het principe van ARK. Niets met geloof te maken, maar Acts of Random Kindness. Probeer er tenminste eentje per dag te doen en de wereld wordt zoveel mooier als iedereen meedoet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is een belangrijke eigenschap.
Ik ben Reacher aan het kijken op Prime.Best een leuke serie.quote:
Wie goed doet, goed ontmoetquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ja ik heb hier in het begin toch al eens gezegd dat ik geloof in het principe van ARK. Niets met geloof te maken, maar Acts of Random Kindness. Probeer er tenminste eentje per dag te doen en de wereld wordt zoveel mooier als iedereen meedoet.
Ben nog wel mede eigenaar van een Sjees.quote:
Da's de korte versie. VInd mijne mooier klinken ja. Typ ik daar zo'n heel verhaal voor hahaha.quote:
Wat je geeft krijg je terug.quote:
Ik ben graag to the pointquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
Da's de korte versie. VInd mijne mooier klinken ja. Typ ik daar zo'n heel verhaal voor hahaha.
Lachen is altijd goedquote:
Dan ken je @stokj nog niet.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
Da's de korte versie. VInd mijne mooier klinken ja. Typ ik daar zo'n heel verhaal voor hahaha.
Dat klopt inderdaad haha.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dan ken je @:stokj nog niet.
![]()
Ik vroeg mij wel af. Het is vrij vrouwelijk. Een tas. De naam. Ben je dan ook een vrouw? Of wil je dat in het midden laten want dat trek ik mijn vraag terugquote:
Dat ook.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jij hebt maar een bijzonder seksleven.
Ook nog een MK tas.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik vroeg mij wel af. Het is vrij vrouwelijk. Een tas. De naam. Ben je dan ook een vrouw? Of wil je dat in het midden laten want dat trek ik mijn vraag terug
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:50 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dan ken je @:stokj nog niet.
![]()
Nooit, en das maar goed ook.quote:
Het is wel zo'n woordgrap die ik zou makenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik vroeg mij wel af. Het is vrij vrouwelijk. Een tas. De naam. Ben je dan ook een vrouw? Of wil je dat in het midden laten want dat trek ik mijn vraag terug
Ja preciesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het is wel zo'n woordgrap die ik zou maken
Persoonlijk had ik dan een Birkin gedaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja fancy shit ja. Niet zomaar een tas.
Die is wel mooi.quote:
Gewoo een vrouw/vrouw. Mag dat nog eigenalijk? Gek op mannenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja zeker mag dat.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:55 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Gewoo een vrouw/vrouw. Mag dat nog eigenalijk? Gek op mannen
Wat zijn de tekens op de rand?quote:
quote:
Ja, hoi, ben er al wel evenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:55 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja zeker mag dat.Je mag jezelf zijn what about that
![]()
.
Nou hoi iig
Het zal mij een zorg zijn, iig welkom.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:55 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Wou gewoon hoi zeggenquote:
Bedankt denk ikquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het zal mij een zorg zijn, iig welkom.
Je was hier toch al eerder?quote:
Doe gewoon normaal, goed beginquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Wou gewoon hoi zeggen![]()
![]()
je mag er zijn(nu stop ik met de oneliners)
"Theban Alphabet "quote:
Haal je die afbeelding nou van mijn website net af?quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:59 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal, goed begin
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:59 schreef drakin het volgende:
[..]
Haal je die afbeelding nou van mijn website net af?
Ik vind zonder tekst toch mooierquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:59 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"Theban Alphabet "
Er staat " As Above So Below,
As Within So Without"
![]()
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Theban_alphabet
Sorry,dat dacht ik.quote:
Dat kan, ik nietquote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind zonder tekst toch mooier
[ afbeelding ]
Green man ontworpen door Oberon Zellquote:
Wel.quote:
Die vind ik ook mooier.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vind zonder tekst toch mooier
[ afbeelding ]
Zeker mag dat nog. Graag zelfs.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:55 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Yggdrasil jongenquote:
Een leuke persoon zijn is belangrijker dan je gender en seksuele voorkeurquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:55 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
quote:
Zegt 'hemarookworst' hahahaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een leuke persoon zijn is belangrijker dan je gender en seksuele voorkeur
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:04 schreef B00STER het volgende:
[..]
Heyyy dat ken ik nog uit World of Warcraft!
Ja dat zeg ik, een plek in World of Warcraft.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:06 schreef drakin het volgende:
Yggdrasil is de naam van de ‘Wereldboom’ in de Noordse kosmogonie. De naam laat zich letterlijk vertalen als ‘paard van Yggr’, oftewel ‘paard van Odin’
Yggdrasil is de levensboom en kennisboomquote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, een plek in World of Warcraft.
Lekker slipe.quote:
Morgen feest bij jullie.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een leuke persoon zijn is belangrijker dan je gender en seksuele voorkeur
Je was hier al wel eerder.quote:
Wat ik zeg.quote:
Tering wat heb ik daar uurtjes aan gespendeerd toen, net als de voorloper Warcraft 3quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:04 schreef B00STER het volgende:
[..]
Heyyy dat ken ik nog uit World of Warcraft!
Ik zei het toch.quote:
Yep, same here. Maar ik ben eindelijk ontsnapt!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Tering wat heb ik daar uurtjes aan gespendeerd toen, net als de voorloper Warcraft 3
Ja man, kreeg al berichten van RET dat heel veel OV niet meer gaat rijdenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Morgen feest bij jullie.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja man, kreeg al berichten van RET dat heel veel OV niet meer gaat rijden
quote:
Valt wel mee.Deze zijn wel rustig.quote:
Ligt er maar aan wat er op afkomt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Valt wel mee.Deze zijn wel rustig.
Denk het wel, ze vermijden het centrum helemaal...quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Moet hele tijd aan die thug life memes/filmpjes denkenquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet hele tijd aan die thug life memes/filmpjes denken
We zijn het een beetje gewend haha. Sommigen van ons praten via muziekquote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
sow jullie zijn snelmet den muziekjes
quote:
Dit vind ik geen muziek.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:18 schreef Borrelnootje00 het volgende:
sow jullie zijn snelmet den muziekjes
zo van dit is de boodschap? Via de muziek?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
We zijn het een beetje gewend haha. Sommigen van ons praten via muziek
Is het toch wel. Wat is jouw smaak qua muziek?quote:
Hip Hop is goede muziek.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee maar Bert en Ernie gaat op een gegeven moment vervelen he.
SBE is meer van de Vogeltjesdans.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zo van dit is de boodschap? Via de muziek?
Precies. En de grap / truc is het deel eruit te halen waar op gedoeld wordt. Soms (ik spreek voor mezelf) is het maar één regel, soms een zin, soms de titel, soms het hele nummer.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:19 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zo van dit is de boodschap? Via de muziek?
Of een gevoel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Precies. En de grap / truc is het deel eruit te halen waar op gedoeld wordt. Soms (ik spreek voor mezelf) is het maar één regel, soms een zin, soms de titel, soms het hele nummer.
Ook jij kan te ver gaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
SBE is meer van de Vogeltjesdans.
En oud.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Misschien ben ik al wijs. Kan ook.
Nou doe gerust mee!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 01:22 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Misschien ben ik al wijs. Kan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |