Dat zegt elke IT'erquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben zelf ITer, er wordt bij onze centrale IT niet echt naar gekeken
Da realiseerde ik me na de . maar toen vond ik het zonde om weg te halenquote:
een van onze Deense ITers typte in de groepschat een keer xnxx.com, dat was vast ergens anders bedoeldquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:11 schreef B00STER het volgende: [..] Mocht een IT'er je ooit aanspreken dan zeg je gewoon 'ik weet waar jij naar kijkt op het werk...'. Ik zweer je, je hoort er nooit meer iets over
![]()
Dat klopt. Althans, toen ik nog in de IT zat, ik ben er alweer een paar jaartjes uit, maar ik kan me niet voorstellen dat de wetgeving daar ineens extreem in is gewijzigd. Aan de andere kant is het altijd een shady gebied natuurlijk. In het kader van 'wat niet weet, wat niet deert'.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:12 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Maar dit mag dus niet zomaar, meekijken op een scherm zonder dat diegene dat weet.
Enkel op 30 februari kennen wij hier de niet foute urenquote:
Jij hier?quote:
Bedankt voor deze tipquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:11 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mocht een IT'er je ooit aanspreken dan zeg je gewoon 'ik weet waar jij naar kijkt op het werk...'. Ik zweer je, je hoort er nooit meer iets over
Ik dacht iedereen heeft een leven... Gelukkig blijkt het anders te zijnquote:
Heer GOA.quote:
Zal het in mn agenda zettenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enkel op 30 februari kennen wij hier de niet foute uren
Was jij hier nooit eerder?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dacht iedereen heeft een leven... Gelukkig blijkt het anders te zijn
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan me niet heugen... maar dat sluit het niet uit
Ik denk dat het door de jaren heen juist nog strenger is geworden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat klopt. Althans, toen ik nog in de IT zat, ik ben er alweer een paar jaartjes uit, maar ik kan me niet voorstellen dat de wetgeving daar ineens extreem in is gewijzigd. Aan de andere kant is het altijd een shady gebied natuurlijk. In het kader van 'wat niet weet, wat niet deert'.
Goa heb je nog leuke muziek ofzoooooquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kan me niet heugen... maar dat sluit het niet uit
Schiet mooi op zo.quote:
Kan niet andersquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kwam op de TT af zeker, eerlijk zeggen
Dat denk ik ook!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat het door de jaren heen juist nog strenger is geworden.
Dat je die post hier neer plempt, wat een eerquote:
LOL... Nee, ik dwaalde eenzaam door de Fok! krochten en zag een bekende naamquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij kwam op de TT af zeker, eerlijk zeggen
Zoals een goed advocaat mij ooit adviseerde: Nimmer toegeven tot het bewezen isquote:
FF inspiratieloos en een beetje drukquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:18 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Goa heb je nog leuke muziek ofzooooo
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals een goed advocaat mij ooit adviseerde: Nimmer toegeven tot het bewezen is
is dat zo? @FreshFruit ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FF inspiratieloos en een beetje druk
En zelfs dan nietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals een goed advocaat mij ooit adviseerde: Nimmer toegeven tot het bewezen is
quote:
en wat noem je dit danquote:
Dan nog altijd de teksten herhalen van de song die GOA net postequote:
Ik wist hetquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL... Nee, ik dwaalde eenzaam door de Fok! krochten en zag een bekende naam
Maar de TT hielp wel
dude, je kent mequote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:22 schreef FreshFruit het volgende:
Potato's Weekend Kick Off with DJ Brightness & Special Guest
Normaal zie ik dat niet omdat ik altijd op AT sta.quote:
Ben het met je eens hoorquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:24 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
dude, je kent me![]()
![]()
niet mijn muziekkkkkkkk
Is het elders stil?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Normaal zie ik dat niet omdat ik altijd op AT sta.
Een vreemde kracht liet me anders drukken
Divine Interventionquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tis wel breed hoor, maar blues, jazz, pop, rock vooralquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ben het met je eens hoormaar wat is dan wel jouw muziek?
Vriendquote:
Wie is Ron Jeremy?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:28 schreef B00STER het volgende:
Aangezien we toch in het foute uur zitten. Ik wilde vandaag een vuilniszak van boven naar beneden tillen, ik stoot daarmee per ongeluk een fles wasverzachter om die bovenaan de trap stond. Bij de eerste trede die hij raakte begaf de dop het al, waarna hij nog zo'n 6x verder stuiterde tot hij beneden was.
Het goede nieuws: Het ruikt hier al de hele dag heerlijk
Het slechte nieuws: Het behang bij de trap ziet eruit alsof Ron Jeremy hier een film heeft opgenomen
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:28 schreef B00STER het volgende:
Aangezien we toch in het foute uur zitten. Ik wilde vandaag een vuilniszak van boven naar beneden tillen, ik stoot daarmee per ongeluk een fles wasverzachter om die bovenaan de trap stond. Bij de eerste trede die hij raakte begaf de dop het al, waarna hij nog zo'n 6x verder stuiterde tot hij beneden was.
Het slechte nieuws: Het behang bij de trap ziet eruit alsof Ron Jeremy hier een film heeft opgenomen
Het was weer eens zoverquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Raaskallen kan ook leuk zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat , of ze raaskallen.
Oh en doe het niet op je werk!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:29 schreef B00STER het volgende:
[..]
Google maar even. Klik dan vooral op 'afbeeldingen' en zet je safesearch uit.
Dat is echt troepquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:28 schreef B00STER het volgende:
Ken je klassiekers Freshiequote:
Je bent wel een klungel or nahquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zeg nog tegen mijn vriendin 'oh dat droogt vast wel weer op, zie je nix meer van'
Dat wordt opnieuw behangen/schilderenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zeg nog tegen mijn vriendin 'oh dat droogt vast wel weer op, zie je nix meer van'
Neequote:
Nou ja, ik kan er ook een sterk verhaal van onze nachtelijke avonturen van maken natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt opnieuw behangen/schilderen
Of al snoeihard aan het fappen/soppenquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan er ook een sterk verhaal van onze nachtelijke avonturen van maken natuurlijk.
Yup, wordt behangen
Ok nice!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:28 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Tis wel breed hoor, maar blues, jazz, pop, rock vooral
[..]
Je hebt hem gevonden! Ik wist alleen niet dat ie bij RED zat.
[..]
Je hebt hem gevonden! Ik wist alleen niet dat ie bij RED zat.
Inderdaad, trek dan een vuilniszak over je hoofdquote:
Een minuut of tienquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, trek dan een vuilniszak over je hoofd![]()
Met zo'n trekkoord.
En gelijk dan ook maar dat trekkoord om de nekquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met zo'n trekkoord.
met prikkeldraadquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met zo'n trekkoord.
Al gedaan.quote:
Volvo.quote:
Dodge RAMquote:
Toe maar weer.quote:
AM General.quote:
Fiat, Lancia, Maserati, Alfa Romeo, Lamborghini, Ferrari.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fiat, Lancia, Maserati, Alfa Romeo, Lamborghini, Ferrari.
Volgens heb je tussen Must en Have het woordje NOT vergeten te zetten
Wat?quote:
Is nogal een euh grote auto.quote:
En dan vergeet ik nog de VW met de Golf wat effectief de enige wagen is die ik echt langer gereden heb als enige berijderquote:
Stiekem ben je ook eigenlijk altijd lief voor me. Behalve als je boos kijkt. Dat is niet waar de B00S in B00Ster voor staat!quote:
Ja iddquote:
Ik ben ook gewoon lief en als ik boos kijk ben ik het niet, als ik boos ben doe ik boos.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Stiekem ben je ook eigenlijk altijd lief voor me. Behalve als je boos kijkt. Dat is niet waar de B00S in B00Ster voor staat!
En ook niet voor die prik!
Resting bitch face.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon lief en als ik boos kijk ben ik het niet, als ik boos ben doe ik boos.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Lancia! ( De oude dan hè )
Jij bedankt voor de geweldige poll.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:48 schreef Sestra666 het volgende:
Bedankt voor deze geweldige poll uitslagen
wat ga je er mee doenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:48 schreef Sestra666 het volgende:
Graag gedaan, ik hoop dat je ermee geholpen bentquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:48 schreef Sestra666 het volgende:
Een scriptie denk ik.quote:
Het enige monster dat de quatro's op snelheid aan konquote:
/sarcasmequote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bedankt voor de geweldige poll.
Ik moet echt handleidingen gaan aanleggen voor mezelf hier.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ook gewoon lief en als ik boos kijk ben ik het niet, als ik boos ben doe ik boos.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:48 schreef Deisyy het volgende:
Ik zou eigenlijk niet weten welke auto ik zou willen
Excel is daar uitermate geschikt voorquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik moet echt handleidingen gaan aanleggen voor mezelf hier.
en schriftjesquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Excel is daar uitermate geschikt voor
Ik heb deze nog in de schuur staan, geen rally kampioen maar ben er toch blij meequote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het enige monster dat de quatro's op snelheid aan kon
Die is heel simpel: ralax and take it easy.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:49 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik moet echt handleidingen gaan aanleggen voor mezelf hier.
Heel mooi.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb deze nog in de schuur staan, geen rally kampioen maar ben er toch blij mee![]()
[ afbeelding ]
geweldigquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb deze nog in de schuur staan, geen rally kampioen maar ben er toch blij mee![]()
[ afbeelding ]
Waar gebruik jij Word voor dan, Powerpoint presentaties?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Excel is daar uitermate geschikt voor
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is heel simpel: ralax and take it easy.
Ford Focus ST-linequote:
Ook een van de mooiere modellen die het merk heeft geproduceerdquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk. SBE: The voice of sanity.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die is heel simpel: ralax and take it easy.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van die kant heb ik je niet zo goed bekeken
mooi dingquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ford Focus ST-line
1 liter 3 cilinder
gaat sneller dan mn 307 luikrug en doet 1 op 25en weeg 250kg minder, dus ook og een bak minder belastingdingen
Nee want Word heeft geen tabbladenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:52 schreef B00STER het volgende:
[..]
Waar gebruik jij Word voor dan, Powerpoint presentaties?
Dan ben je nog nooit de juiste auto tegen gekomenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:53 schreef Koen66 het volgende:
Auto's doen me niet zoveel, het is om me van A naar B te brengen
wilde eigenlijk de hybride hebben, maar die mag ik hier niet binnen zetten.quote:
Face down,ass up....quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van die kant heb ik je niet zo goed bekeken
mwa ik snap koen wel.. voor mij is 't ook primair een vervoersmiddel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit de juiste auto tegen gekomen
waarom mag dat niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wilde eigenlijk de hybride hebben, maar die mag ik hier niet binnen zetten.
Aangezien ik nu 1x per 2-3 weken er in stap wil ik 'm wel binnen hebben staan..
Mooien autoquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ford Focus ST-line
1 liter 3 cilinder
gaat sneller dan mn 307 luikrug en doet 1 op 25en weeg 250kg minder, dus ook og een bak minder belastingdingen
parkeergarage.. brandgevaar dit dat..quote:
Jij hebt zeker ook een Ford?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:53 schreef Koen66 het volgende:
Auto's doen me niet zoveel, het is om me van A naar B te brengen
dacht ik ook:Yquote:
Ligt er sterk aan of ik het zelf moet dokkenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan ben je nog nooit de juiste auto tegen gekomen
Ik heb ook weleens een paarse auto gehad, nou ja hij was lila Milka lila, een Hyunai Excelquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mwa ik snap koen wel.. voor mij is 't ook primair een vervoersmiddel.
Reed hier voor dan ook een Peugeot 307 luikrug. die knalpaars was
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens een paarse auto gehad, nou ja hij was lila Milka lila, een Hyunai Excel
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens een paarse auto gehad, nou ja hij was lila Milka lila, een Hyunai Excel
Ow echt, ik rijd gewoon de parkeergarages in met mijn hybridequote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
parkeergarage.. brandgevaar dit dat..
In veel parkeergarages mag je geen auto's op LPG/hybride/elektrische auto's zetten
Ik heb een Milka fiets gehad.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
mja hangt hier een bord op dat het niet mag (maarja zit een appartementengebouw bovenop)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow echt, ik rijd gewoon de parkeergarages in met mijn hybride
Zo'n lelijk ding, maar ik had wel een Milka koetje op de hoedenplankquote:
Die is een stuk mooier paarsquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dit was mijn beestje uit 2001
Jij maakt grapquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een Milka fiets gehad.
[ afbeelding ]
quote:
Ik ging zo naar schoolquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een Milka fiets gehad.
[ afbeelding ]
Misschien is dat het verschil en mag he onder winkels welquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja hangt hier een bord op dat het niet mag (maarja zit een appartementengebouw bovenop)
Nee.quote:
Zo gevlekt?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ging zo naar school![]()
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat je op 4 poten liep.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gaan we samen eens hakken?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:02 schreef Haags het volgende:
Ik heb zin om ouderwets een avondje te gaan stappen.
Beter gaan die nachtclubs snel op!
12 Februari.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:02 schreef Haags het volgende:
Ik wilde vragen waar naartoe, maar da heeft bij jouw weinig zin.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:00 schreef FranticDJ het volgende:
Als ik nu zou mogen kiezen en soort auto niet uitmaakte; een Audi e-tron (GT) of een BMW i4 of een polestar 2.
Maarja, nog 2 jaar en dan verkas ik
Knotje.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:02 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
[..]
ik zie je al fietsen, lang haar wapperend in de wind, geheel in style ofcourse
Hakken doe ik niet meer aan hoor.quote:
Kans dat je dan door een peloton ME de club uit wordt geslagen is nogal groot.quote:
Je hebt het wel eens eerder gezegd. Ze hadden hem toch van je gejat?quote:
Klopt ;7 want ik heb nog niks anders op het oogquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wilde vragen waar naartoe, maar da heeft bij jouw weinig zin.
Goed idee welquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:02 schreef Haags het volgende:
quote:
Het zal weer eens niet zo zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je op 4 poten liep.
Na een avond stappen was ik vergeten waar ik hem gezet had.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt het wel eens eerder gezegd. Ze hadden hem toch van je gejat?
No rest for the wickedquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zo, weer uitgejaagd op vers bloed?
De mijne is lelijk paars gebleven, maar die stond dan ook buitenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]die is ook heel mooi paars gebleven op 20 jaar tijd..
Maar goed, scheelt ook als ie zeg maar dik 15 jaar daarvan in een garage heeft gestaan
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Het zal weer eens niet zo zijn.
handig op een parkeerplaatsquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De mijne is lelijk paars gebleven, maar die stond dan ook buiten![]()
[ afbeelding ]
(soortgelijke auto gezocht)
Zonder zadelquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:01 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze is vast van @Sodeknettersquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mutti boos?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Na een avond stappen was ik vergeten waar ik hem gezet had.
maat van me had een kadet en die had ie met een roller ook van dat vies paars gemaaktquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ow ik dacht iets spannends als het land uitquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Klopt ;7 want ik heb nog niks anders op het oog
Maar weg uit dit appartementengebouw iig
Lol ik dacht ook ff die gaat emigrerenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik dacht iets spannends als het land uit
En onhandig, want iedereen had door als je ergens was "Ik heb je daar en daar gezien"quote:
Sssstt!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze is vast van @:Sodeknetters
quote:
Zondequote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Na een avond stappen was ik vergeten waar ik hem gezet had.
ik heb dik 10 jaar voor 90% van de tijd in het buitenland gezeten. Vind het wel even bestquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow ik dacht iets spannends als het land uit
Met een roller ook echtquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maat van me had een kadet en die had ie met een roller ook van dat vies paars gemaakt
Dus ik was niet de enigequote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Lol ik dacht ook ff die gaat emigreren
Home sweet home Alabamaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb dik 10 jaar voor 90% van de tijd in het buitenland gezeten. Vind het wel even best
quote:
Die auto zag ik 2 jaar geleden in een Haagse parkeergarage staanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wij hebben hier van die eh.. noord afrikanen, donker afrikanen en creolen die ook op die apparaten rond rijden.quote:
Daarom moet je er ook maar eentje per maand van draaienquote:
oh dacht datje ging vragen of we 'm mee naar bed namenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:12 schreef Deisyy het volgende:
Tijd voor bed, nemen jullie B00STER straks mee naar het nieuwe topic?
Goedenacht!
Komt dat volk iig een keer vooruitquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wij hebben hier van die eh.. noord afrikanen, donker afrikanen en creolen die ook op die apparaten rond rijden.
wel met de rugleuning maximaal achterover
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:12 schreef Deisyy het volgende:
Goedenacht!
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Komt dat volk iig een keer vooruit
Lekker slipe.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:12 schreef Deisyy het volgende:
Goedenacht!
Welterusten REDquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:12 schreef Deisyy het volgende:
Goedenacht!
Ik let wel een beetje op hem.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:12 schreef Deisyy het volgende:
Goedenacht!
Niet teveel he. Moet wel een beetje los kunnen somsquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik let wel een beetje op hem.
Denk dat de zijwieltjes er wel bijna af kunnenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik let wel een beetje op hem.
Lekker doorgaan zo slang!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Denk dat de zijwieltjes er wel bijna af kunnen
Was niet anders van planquote:
quote:
Een 13 in het dozijn auto waarmee je dagelijks van en naar je werk gaat en je na 3 tot 6 jaar vanaf bent, nee dat zijn geen indrukwekkende wagens die mensen zich over een paar tientallen jaren gaan herinneren.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mwa ik snap koen wel.. voor mij is 't ook primair een vervoersmiddel.
Reed hier voor dan ook een Peugeot 307 luikrug. die knalpaars was
Wij zullen zorg dragen over hem, voor zover dat in onze macht ligtquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:12 schreef Deisyy het volgende:
Goedenacht!
Ik heb zijn handje al vast.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij zullen zorg dragen over hem, voor zover dat in onze macht ligt
Ik zie nu dat de vleugeltippen niet echt kleuren bij de auto. Moeten die ook maar paars worden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze is vast van @:Sodeknetters
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij zullen zorg dragen over hem, voor zover dat in onze macht ligt
Dat oppassen ligt jou wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb zijn handje al vast.
Heer Sode.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik zie nu dat de vleugeltippen niet echt kleuren bij de auto. Moeten die ook maar paars worden.
Dat gifje kun je beter bewaren voor als haags of dud0r je oneerbiedige aanzoeken doen via DMquote:
Dat is niet mijn hand vriend.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat gifje kun je beter bewaren voor als haags of dud0r je oneerbiedige aanzoeken doen via DM
En anders neemt mijn parkiet het wel over.quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:
quote:
Nu snap ik je Dm van zo net wat beter waarin je aangaf dat B00ster wel erg grote handen hadquote:
Ik begrijp nou ineens die tattoo van een inktvis waar @greysbones het gisteren over had.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu snap ik je Dm van zo net wat beter waarin je aangaf dat B00ster wel erg grote handen had
Er worden mij ineens dingen duidelijk waarvan ik me afvraag of ik daar wel duidelijkheid over wilde krijgenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik begrijp nou ineens die tattoo van een inktvis waar @:Greysbones het gisteren over had.
Jij begon er zelf over hoor!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Er worden mij ineens dingen duidelijk waarvan ik me afvraag of ik daar wel duidelijkheid over wilde krijgen
I know, ik drijf soms grapjes iets te ver doorquote:
Dan maar even wat oldskool toepasselijke entertainment:quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
I know, ik drijf soms grapjes iets te ver door
Lekkuhquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dan maar even wat oldskool toepasselijke entertainment:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dan maar even wat oldskool toepasselijke entertainment:
Ohhh damn die heb ik lang niet gehoord!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |