Ik heb gehoord dat ze een American Football wedstrijd organiseren rond een concert van hem deze maandquote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat ze een American Football wedstrijd organiseren rond een concert van hem deze maand
Is dit het nieuwe normaal hier?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
@:B00ster je zit in het juiste topique![]()
Was dit keer ook niet zo heel moeilijkquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
@:B00ster je zit in het juiste topique![]()
Now we're talking! Heerlijke plaat.quote:
Ik wou even kijken of je het kon.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Was dit keer ook niet zo heel moeilijk
Nooit eigenlijkquote:
Gaafquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb een Milka fiets gehad.
[ afbeelding ]
Uit een bekende serie ken ik die alleenquote:
Jij wel zeker? Zo irritant mannen met hoofdpijnquote:
Als het maar leuke mensen zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:54 schreef Koen66 het volgende:
Het is wel verwarrend in meer SC's te zitten met veelal dezelfde mensen
I know i amquote:
Punks not dead!!!quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
666 bad gurl
aka SESTRA
GURL
quote:
Slaap lekker iigquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:58 schreef Sestra666 het volgende:
[..]verwarrend
ik wilde net naar bed, dus twoedeloe![]()
Trusten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:58 schreef Sestra666 het volgende:
[..]verwarrend
ik wilde net naar bed, dus twoedeloe![]()
mooie tijd je post.quote:
Ik ook altijd!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
mooie tijd je post.
0101 (ik heb iets met cijfers)
zie je vaak toevallig dubbele getallenquote:
Hey Borrel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
mooie tijd je post.
0101 (ik heb iets met cijfers)
Wat betekent dat?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zie je vaak toevallig dubbele getallen
of andere getallen die terug blijven komen
Ik ook. Supernaturalquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Gaaf
[..]
Uit een bekende serie ken ik die alleen
Ik heb mijn klok aan de Ned. serverklok gekoppeld, ik kan op de sec. nauwkeurig posten.quote:
Nee, zelden gelukkig. Behalve na een biertje teveel, maar dan moet je ook niet zeuren he. 's avonds een kerel, 's ochtends een kerel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Jij wel zeker? Zo irritant mannen met hoofdpijn
Kan van alles betekenen. Verschillende cijfers verschillende betekenissen. Sommige zullen het wel zweverig vinden maar fuck dat als je voelt van ja dit is MENT 2 bequote:
Weet waar je op doelt maar heb het niet supervaak ofzoquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:03 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zie je vaak toevallig dubbele getallen
of andere getallen die terug blijven komen
Ben de serie helemaal opnieuw aan het kijken weer momenteelquote:
Ik noem het zelfkennisquote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:04 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het is met name je bescheidenheid wat zo aantrekkelijk is
Dagelijks. Echt nu heb ik zoiets van vind het niet meer zo raar. Maar in het begin had ik echt zo iets van '' woowowowowowowowowow wtf is dit en waarom gebeurd dit en waarom voel ik mij nu zo ''quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:04 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Weet waar je op doelt maar heb het niet supervaak ofzojij wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |