SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Kunstrijden sowieso.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:51 schreef brother52 het volgende:
Is ijsdansen wel olympisch vraag ik me af?
Sparks - Dancing Is Dangerous
quote:
Ja, ik moest er vanavond echt even op uit.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:57 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Je kunt nog net het kunstschaatsen en de medailleuitreiking meepakken.
Ze heeft inderdaad leuke dingen gemaakt. Heb haar leren kennen door een cover van een liedje van Radiohead.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:13 schreef livelink het volgende:
Leuk liedje is dit van Regina Spektor.
De eersten zullen de laatsten zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Ik zie dat we bij de medaille-uitreiking zijnGaat normaal wel andersom hè?
Ja weet ik, ze krijgen de struikjes ook altijd als laatste maar dat zijn details.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Ik zie dat we bij de medaille-uitreiking zijnGaat normaal wel andersom hè?
Ik hou mijn koptelefoon op als je het niet erg vindt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:22 schreef brother52 het volgende:
Muts af en meezingen
Radiohead - The National Anthem
Ja, de bovenste regel van wat er op het diploma staatquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:22 schreef livelink het volgende:
Heb je ook nog iets voor het Olympisch diploma?
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:25 schreef DJ11 het volgende:
We krijgen zo nog de vliegreis naar huis, de huldiging in eigen land. etc...
Dit was eigenlijk de laatste al maar er komt nog een ereronde.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:25 schreef DJ11 het volgende:
We krijgen zo nog de vliegreis naar huis, de huldiging in eigen land. etc...
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:27 schreef brother52 het volgende:
Enter Shikari - Sorry, you're not a winner
You're a loser?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:29 schreef brother52 het volgende:
En hierna nog eentje voor het gevoel dat degenen zullen hebben die niet eens een diploma halen.
Er is toch geen Russische delegatie? Of is de boycot voorbij?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:35 schreef brother52 het volgende:
Over de Russische delegatie:
Weezer - We are all on drugs
Volgens mij zijn ze er inderdaad niet bij.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Er is toch geen Russische delegatie? Of is de boycot voorbij?
Geen idee. Ik hou het niet meer bij. En er zijn altijd wel Russische atleten die onder neutrale vlag meedoen. Overigens zat Poetin in het stadion bij de opening. Lijkt me stug dat er dan geen Russische ploeg is.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Er is toch geen Russische delegatie? Of is de boycot voorbij?
Nee, er ze mogen wel weer meedoen als Russisch Olympisch Comité denk ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze er inderdaad niet bij.
Was dat niet omdat Rusland het de vorige keer organiseerde? Het leeft bij mij ook nog niet zo, merk ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hou het niet meer bij. En er zijn altijd wel Russische atleten die onder neutrale vlag meedoen. Overigens zat Poetin in het stadion bij de opening. Lijkt me stug dat er dan geen Russische ploeg is.
https://www.ad.nl/olympis(...)sceremonie~ada7f11f/
Zou ook kunnen. Het leeft bij mij ook niet zo, eerlijk gezegd. NPO 1 gaat ons er dood mee knuppelen, komende weken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Was dat niet omdat Rusland het de vorige keer organiseerde? Het leeft bij mij ook nog niet zo, merk ik.
Dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:42 schreef brother52 het volgende:
Het blijft de mooiste schaatsafstand...
Dead Letter Circus - The Mile
(de schaatsmijl dan)
Nou ja, ik hoop dat de OS-koorts bij mij nog wel komt eigenlijk. Vroeger kon ik me er altijd aardig op verheugen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zou ook kunnen. Het leeft bij mij ook niet zo, eerlijk gezegd. NPO 1 gaat ons er dood mee knuppelen, komende weken.
Of bij het schansspringen. Daar alleen al gaan staan lijkt me doodeng.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:46 schreef brother52 het volgende:
Dit gaat vast over het uitzicht bij de start van de slalom...
Fish - View from a hill
Ze doet nu toch niet meer mee?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:48 schreef brother52 het volgende:
En dan stop ik er hierna ook echt mee, anders ben ik net Claudia Pechstein...
Die weet ook van geen ophouden
Is ook eng, heb in Polen eens bovenaan een schans gestaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Of bij het schansspringen. Daar alleen al gaan staan lijkt me doodeng.
Volgens mij nog wel. Ze heeft bij de wereldbekers in elk geval nog meegeschaatst.quote:
Ze is rond mijn leeftijdquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:51 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij nog wel. Ze heeft bij de wereldbekers in elk geval nog meegeschaatst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Ik ben een half uurtje langer door gegaan dan ik van plan was.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:53 schreef livelink het volgende:
Toch nog bijna een uur meegekregen. Was leuk Brother52. En het leeft bij mij nu toch wat meer. Dank je wel
Ja, dat was fijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben een half uurtje langer door gegaan dan ik van plan was.
Nou heeft ie ineens gedraaid!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben een half uurtje langer door gegaan dan ik van plan was.
1-3 weken? Dat is heel variabel.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:15 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ben er binnenkort 1-3 weken weinig gok ik.
Neem tablet wel mee denk ik, maar opname in ziekenhuis.
En dat post niet fijn.
Ben dan dus niet weg weg, maar weg
Sorryquote:
Laat je af en toe wel iets horen? Gewoon even gedag zeggen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:15 schreef Rafeiro het volgende:
En dat post niet fijn.
quote:
quote:
quote:
Ik twijfelde inderdaad of je vandaag of morgen zou gaan. Met zoveel regen is er ook niets aan in de Efteling, jammer!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Vandaag wassen/poetsen.
Zou eigenlijk morgen met neefje en 2 nichtjes naar Efteling gaan, maar heb ik net afgezegd.
Morgen voorspellen ze ruim 25 mm regen.
Heb het nu verzet naar 20 februari.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:24 schreef just me het volgende:
[..]
Ik twijfelde inderdaad of je vandaag of morgen zou gaan. Met zoveel regen is er ook niets aan in de Efteling, jammer!
Ja, gelukkig wel. Die is twee dagen echt heel ziek geweest. Ik dacht echt even dat ik de huisarts moest bellen, maar hij is weer aan het opknappen. En mijn man hoest nog heel veel, maar gaat ook weer beter.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:23 schreef just me het volgende:
[..]livelink, is je zoon al aan het opknappen ?
Gaat gelukkig weer de goede kant op dan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. Die is twee dagen echt heel ziek geweest. Ik dacht echt even dat ik de huisarts moest bellen, maar hij is weer aan het opknappen. En mijn man hoest nog heel veel, maar gaat ook weer beter.
Altijd fijnquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb het nu verzet naar 20 februari.
Dus iets om naar uit te kijken.
Ja, als je dit weekend iets wil doen, moet het vandaag zijn.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Vandaag wassen/poetsen.
Zou eigenlijk morgen met neefje en 2 nichtjes naar Efteling gaan, maar heb ik net afgezegd.
Morgen voorspellen ze ruim 25 mm regen.
Alvast veel plezier.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:26 schreef just me het volgende:
[..]
Altijd fijn
ik ga om 10.00 uur golfen
Vanmiddag gaat de jongste kabouter in H'sum zijn zwemdiploma halen maar er mag maar 1 persoon per kind komen kijken, begrijpelijk maar jammer.
dan zou ik te vroeg zijn, het is pas eind van de middag maar ik ga hem vooraf bellen en veel plezier wensenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Alvast veel plezier.
En maar meteen bellen na het golfen dan, en trots laten vertellen dat het diploma binnen is.
Misschien dat ik morgen naar de bios ga met 1 nichtje en schoonzus.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, als je dit weekend iets wil doen, moet het vandaag zijn.
Groot gelijk dan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:28 schreef just me het volgende:
[..]
dan zou ik te vroeg zijn, het is pas eind van de middag maar ik ga hem vooraf bellen en veel plezier wensen
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk dan.
En na het examen wel even laten bellen natuurlijk.
Oh ja, neem tablet mee dan, maar wel minder fijn,quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:08 schreef just me het volgende:
[..]
Laat je af en toe wel iets horen? Gewoon even gedag zeggen?
Spannend voor je Raf en hopen dat de opname je gaat helpen !!
Begrijp ikquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh ja, neem tablet mee dan, maar wel minder fijn,
Ik gebruik al zeven jaar alleen maar een tablet, werkt uitstekend.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:26 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh ja, neem tablet mee dan, maar wel minder fijn,
Sterkte raf!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:15 schreef Rafeiro het volgende:
En dat post niet fijn.
Laat het ons maar wetenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:30 schreef Rafeiro het volgende:
Ik weet nog niet wanneer ook, is gisteren pas besloten, maar dit zou op korte termijn zijn zeiden ze.
Zal ik doen, maar wou het vast en laten weten als het wifi gedoe niet goed werkt enzo, heb nog wel wat GB aam data maar moet dan ook netflixenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:33 schreef just me het volgende:
[..]
Laat het ons maar wetenik ga even sportief doen
Sterkte!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:30 schreef Rafeiro het volgende:
Ik weet nog niet wanneer ook, is gisteren pas besloten, maar dit zou op korte termijn zijn zeiden ze.
WiFi in het ziekenhuis is tegenwoordig geen probleem, ze kunnen zelf ook niet zonder…quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:37 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zal ik doen, maar wou het vast en laten weten als het wifi gedoe niet goed werkt enzo, heb nog wel wat GB aam data maar moet dan ook netflixen![]()
Sorry Vout maar ik kan toch naar het afzwemmen toe, volgende keer beterquote:
Gaat de kabouter zo laat nog afzwemmen?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:52 schreef just me het volgende:
[..]
Sorry Vout maar ik kan toch naar het afzwemmen toe, volgende keer beter
Dat is al de 2e keer dat je dat overkomt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:22 schreef Rafeiro het volgende:
Ik denk dat de GPS op mijn telefoon kapot is.
Even kijken naar het nieuwe huis van moeders, 4-5 minuten hier vandaan.
Maar ik ken die buurt niet dus maps aangezet, na 20 minuten was ik er nog niet, toen zus maar gebeld vanaf bekend punt en die praatte me er binnen 2minuten heen![]()
![]()
Ach ja weer wat beweging gehad
Om half 4 maar hij wil ook bij oma komen logerenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:28 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Gaat de kabouter zo laat nog afzwemmen?
Alvast fijne avond gewenst dan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:31 schreef just me het volgende:
[..]
Om half 4 maar hij wil ook bij oma komen logeren
We hebben heerlijk en eerlijk gespeeld en ik heb gewonnenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:40 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Alvast fijne avond gewenst dan.
Heb je je tegenstander vanmorgen van de baan geslagen?
Heel goed.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 13:53 schreef just me het volgende:
[..]
We hebben heerlijk en eerlijk gespeeld en ik heb gewonnen
Have funquote:Op zaterdag 5 februari 2022 12:52 schreef just me het volgende:
[..]
Sorry Vout maar ik kan toch naar het afzwemmen toe, volgende keer beter
Vooraf-tracks zo rond 18:50 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 - 21:00 uur: DJ11 - Pre-Fab
21:00 - 22:00 uur: DJ Vout's Mini Corona Show![]()
22:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Welkomquote:
Ik meende het te herkennen, maar nu zegt het me weer niets.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:01 schreef DJ11 het volgende:
[..]
WelkomDe uitzending opent met een houseklassieker in een subtiel vernieuwd jasje...
Raze - Break 4 Love (Michael Gray extended rework)
Het nummer is veelvuldig gesampled. Bijvoorbeeld in "If Only I Could" van Sydney Youngblood. Maar ook remixes van nummers van The KLF en Whitney Houston (om er enkele te noemen).quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik meende het te herkennen, maar nu zegt het me weer niets.
Ik denk dat hij wegblijft tot Vout is geweest.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:07 schreef DJ11 het volgende:
Muziek uit de categorie "De kust is veilig, MM is nog niet in het topic gesignaleerd"...The Doobie Brothers - Listen To The Music (Motiv8 12-inch mix)
Zou best kunnen. Een gewaarschuwd mod telt voor twee.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat hij wegblijft tot Vout is geweest.
Morgen regen, vannacht regen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:13 schreef DJ11 het volgende:
Earth & Fire - Maybe Tomorrow, Maybe Tonight
Ach ja... zolang je binnen kan blijven.quote:
Dat doe ik ook vast wel. Morgen lekker nieuwe muziek luisteren.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ach ja... zolang je binnen kan blijven.
Ik ga morgen met schoonzus en nichtje naar de film.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat doe ik ook vast wel. Morgen lekker nieuwe muziek luisteren.The Rasmus - Jezebel
Gezellig. Welke film? Of is dat nog niet bekend?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga morgen met schoonzus en nichtje naar de film.
Scream 5!quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:19 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gezellig. Welke film? Of is dat nog niet bekend?Julian Lennon - Too Late For Goodbyes
Ik hoor liever Julianquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:21 schreef Melting het volgende:
Ik vond zijn vader toch betere muziek maken.
Al is dit niet slecht te noemen.
Toch niet echt gezellig dus.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Scream 5!![]()
Nichtje wilde die ook wel eens zien. Schoonzus en ik hebben de andere 4 ook in de bios gezien.
Dit nummer stond helemaal niet op de rol, maar ja...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Scream 5!![]()
Nichtje wilde die ook wel eens zien. Schoonzus en ik hebben de andere 4 ook in de bios gezien.
quote:
Zo heb ik ernorm genoten van de 7 saw filmsquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Jawel hoor. Ik blijft die moordenaar een geniale uitvinding vinden.
En dan je nichtje ook nog eens op het verkeerde pad brengenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:23 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Jawel hoor. Ik blijft die moordenaar een geniale uitvinding vinden.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
En dan je nichtje ook nog eens op het verkeerde pad brengen
Inderdaad mooi.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:26 schreef DJ11 het volgende:
Eén van de mooiste liedjes van 2022 tot nu toe, wat mij betreft:The Head And The Heart - Every Shade Of Blue
Ook gij, Brutus?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zo heb ik ernorm genoten van de 7 saw films
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zo heb ik ernorm genoten van de 7 saw films
Nee, dit klinkt niet goed.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Hierna stel ik jullie op de proef met een 60s-klassieker in een nieuw jasje...
Bij 4D spuit het bloed in je gezicht. Ook leuk.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik vond de 7e anders wel slecht.... dat 3D voegde niets toe.
Ik heb hem niet in 3d gezien. Gewoon van dvdquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:30 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik vond de 7e anders wel slecht.... dat 3D voegde niets toe.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, dit klinkt niet goed.
Dit vind jij toch niet goed, DJ11?![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij 4D spuit het bloed in je gezicht. Ook leuk.
Nee, probeer mijn kinderen er ook van weg te houden. Toen ze nog jonger waren kon ik het gewoon verbieden, maar die tijd is voorbij.quote:
Waarom zouden ze geen horror mogen zien?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, probeer mijn kinderen er ook van weg te houden. Toen ze nog jonger waren kon ik het gewoon verbieden, maar die tijd is voorbij.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:34 schreef DJ11 het volgende:
Het is alweer voorbij![]()
Nu:Sandra - (I'll Never Be) Maria Magdalena
Verzoekjes / suggesties zijn altijd welkom via DM
Ik had geen zin in nachtmerries vooral.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom zouden ze geen horror mogen zien?
Ik bedoelde eigenlijk waarom je ze er nu nog van probeert weg te houden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had geen zin in nachtmerries vooral.
Ik hou niet zo van verheerlijking van geweld eigenlijk. Maar ik hou ze er niet meer van weg. Ze mogen alleen niet kijken als ik er bij ben.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk waarom je ze er nu nog van probeert weg te houden.
Ik heb al wat "muziek" gehoord van Vout daarstraks...... je kan je lol dan weer op.quote:
Ik kijk ook eigenlijk nooit meer. Ben ook geen uitgesproken fan, maar een goede horrorfilm vind ik wel leuk. The Shining bijvoorbeeld, prachtige film.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van verheerlijking van geweld eigenlijk. Maar ik hou ze er niet meer van weg. Ze mogen alleen niet kijken als ik er bij ben.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb al wat "muziek" gehoord van Vout daarstraks...... je kan je lol dan weer op.
Ja, gisteren. Terwijl ik in een overleg was, dus dat was niet handig. Man en zoon lagen allebei in bed en deden niet open.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:40 schreef Melting het volgende:
Heb je je eerste bosje bloemen al ontvangen eigenlijk, livelink?
Maar wel tevreden over het bosje?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, gisteren. Terwijl ik in een overleg was, dus dat was niet handig. Man en zoon lagen allebei in bed en deden niet open.
Ja, maar ik zou het zelf niet uitgekozen hebben. Dus na 4 bosjes maar even goed nadenken of ik er mee door ga.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar wel tevreden over het bosje?
Want dat is het belangrijkste natuurlijk.
Oh, dat is wel jammer.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik zou het zelf niet uitgekozen hebben. Dus na 4 bosjes maar even goed nadenken of ik er mee door ga.
1 2 | Nena - 99 Red Balloons A-ha - Summer Moved On |
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:46 schreef DJ11 het volgende:
[ code verwijderd ]
Als je deze verzoekjes in een lettertype zet waarbij alle letters even veel ruimte innemen, dan zijn ze precies even lang. Zowel artiest als titel.![]()
Creepy verbondje tussen Melting en Livelink
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:46 schreef DJ11 het volgende:
[ code verwijderd ]
Als je deze verzoekjes in een lettertype zet waarbij alle letters even veel ruimte innemen, dan zijn ze precies even lang. Zowel artiest als titel.![]()
Met dit gegeven valt vast wel een horrorverhaal te maken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:46 schreef DJ11 het volgende:
[ code verwijderd ]
Bijna goed. Het was 2004. Het laatste jaar dat Nederland de finale haalde, voordat een lange periode van misère aanbrak.quote:
Iets van 20e, meen ik.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:51 schreef Doedezemaar het volgende:
En toen werden we kansloos laatste neem ik aan
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:52 schreef DJ11 het volgende:
We hebben al ballonnen gehad, nu is het tijd voor bloemen. Hoewel... die komen er just nietNeil Diamond with Barbra Streisand - You Don't Bring Me Flowers
Verzoekje van Symphonic. Geen idee of DDM hier iets achter moet zoeken.
Het was voor livelink met d’r bloemenabonnementquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:52 schreef DJ11 het volgende:
We hebben al ballonnen gehad, nu is het tijd voor bloemen. Hoewel... die komen er just nietNeil Diamond with Barbra Streisand - You Don't Bring Me Flowers
Koop of krijg jij vaak bloemen, DDM? Je hebt wel veel vazen toch?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:54 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het was voor livelink met d’r bloemenabonnement
Die doe ik geen plezier met bloemen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:52 schreef DJ11 het volgende:
Vazen zat, maar nooit bloemen. Bloemen horen buiten.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Koop of krijg jij vaak bloemen, DDM? Je hebt wel veel vazen toch?
Eightiesquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Best een leuk plaatje, moet ik zeggenIk kende dit niet.
Die kun je ook als vaas gebruikenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 19:59 schreef DJ11 het volgende:
Niet dat ene beruchte alarm hoor. Dit hoort bij het verzoekje van DDM. Opnieuw zoeken we hier verder niks achter.The Alarm - Sixty Eight Guns
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Die kun je ook als vaas gebruiken
[ afbeelding ]
Gratis design-tips erbij, kijk aan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
68 op een rijtje aan de muurquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:02 schreef livelink het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het lijkt erg veel op Love Tonight, vind ik. Maar daar is niks mis mee. Ik heb straks nog een nieuw nummer (tevens de laatste in deze uitzending) dat ik nog veel beter vindquote:
Grappig genoeg heb ik van de vorige show een nummer overgehouden dat ineens heel goed past daar.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:35 schreef livelink het volgende:
Op zich wel dapper om de opmaat voor DJVout te doen.
Nogal jaquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:35 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:35 schreef livelink het volgende:
Jullie nou net of ik heel eng ben!quote:
quote:
Ik hou het op ehmmm apartquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:38 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
[..]
Jullie nou net of ik heel eng ben!
Apart is goed.quote:
Eensquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Robert Palmer & UB40 - I'll Be Your Baby Tonight
Op de één of andere manier is dit gewoon een heel leuk, vrolijk liedje
Ik houd niet van de UB40 sound.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:41 schreef DJ11 het volgende:
Robert Palmer & UB40 - I'll Be Your Baby Tonight
Op de één of andere manier is dit gewoon een heel leuk, vrolijk liedje
Deze afstand was ook bijzaak voor haar, haar hoofddoel is de massastart. Daar kan ze misschien nog net in de middenmoot eindigen.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:38 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Pechstein wel laatste geworden trouwens.
Ik hou wel van die soundquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:46 schreef brother52 het volgende:
Dit klinkt alsof het 40 jaar te laat is uitgebracht.
Corona die net doet of het niet het middelpunt van de aandacht wil zijnquote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:53 schreef DJ11 het volgende:
De eurodance van Corona () omgetoverd naar een 70s-jasje:
Corona - I Don't Wanna Be A Star (Lee Marrow 70's radio edit)
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Corona die net doet of het niet het middelpunt van de aandacht wil zijn
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:58 schreef livelink het volgende:
Dank je wel DJ11. Lekkere show. Nu even een wijntje inschenken voor de show van Vout.
Ik had eigenlijk Corona in huis moeten halen bedenk ik me nu.
Ik heb extra sterke rum aangeschaft. Ik hoop dat het helpt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 20:59 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat wijn verstandiger is.
Dat was ook de bedoeling.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:03 schreef DJ11 het volgende:
Zijn dit de zangkunsten van Hans Teeuwen?
Nu even wat rustigs.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:03 schreef livelink het volgende:
Het is nog erger dan ik had verwacht
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:04 schreef livelink het volgende:
Maar om de vraag te beantwoorden: 'Gewoon uit huis zetten'.
Heb je ook een DM van Melting gehad met de vraag wat -ie met Vout aan moet?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:04 schreef livelink het volgende:
Maar om de vraag te beantwoorden: 'Gewoon uit huis zetten'.
quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb je ook een DM van Melting gehad met de vraag wat -ie met Vout aan moet?
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:05 schreef brother52 het volgende:
De hele deathmetalcatalogus is niet genoeg om dit uit mijn hoofd te krijgen.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:05 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Heb je ook een DM van Melting gehad met de vraag wat -ie met Vout aan moet?
Dit gaat nooit meer uit je hoofd schouders knieën teen knieën teenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:05 schreef brother52 het volgende:
De hele deathmetalcatalogus is niet genoeg om dit uit mijn hoofd te krijgen.
Ik ook. Diegene is zelfs geïnterviewd over het hebben van de voornaam Corona.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken trouwens iemand die Corona heet
Bij Melting zou vorige maand ook iemand beginnen die zo heet. Is uiteindelijk niet doorgegaan.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ken trouwens iemand die Corona heet
Daar zou ik een show over kunnen makenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit gaat nooit meer uit je hoofd schouders knieën teen knieën teen
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit gaat nooit meer uit je hoofd schouders knieën teen knieën teen
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar zou ik een show over kunnen maken
Het wordt dan wel een herhalingquote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:10 schreef livelink het volgende:
Ik zat gisteren te stressen om nog voor 20.00 bij de AH te zijn. En toen viel me op dat een aantal winkels gewoon nog open was voor koopavond. Ik verbaasde me er over dat de Blokker en de Hema gewoon de wet overtraden. Maar thuis kwam ik er achter dat de winkels weer gewoon 's avonds open mogen zijn
Ik ben er blij meequote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:11 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Je was er al flink aangewend dan.
Maar in het vervolg niet meer stressen dus. AH is tot 22.00 open, volgens mij.
quote:
Ik denk dat het wel doorgaat. Maar in aangepaste vorm,quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:12 schreef livelink het volgende:
Wat denk je, Vout? Zal carnaval dit jaar door mogen gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |