SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
Kunstrijden sowieso.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:51 schreef brother52 het volgende:
Is ijsdansen wel olympisch vraag ik me af?
Sparks - Dancing Is Dangerous
quote:
Ja, ik moest er vanavond echt even op uit.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:57 schreef brother52 het volgende:
[..]![]()
Je kunt nog net het kunstschaatsen en de medailleuitreiking meepakken.
Ze heeft inderdaad leuke dingen gemaakt. Heb haar leren kennen door een cover van een liedje van Radiohead.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:13 schreef livelink het volgende:
Leuk liedje is dit van Regina Spektor.
De eersten zullen de laatsten zijn.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Ik zie dat we bij de medaille-uitreiking zijnGaat normaal wel andersom hè?
Ja weet ik, ze krijgen de struikjes ook altijd als laatste maar dat zijn details.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Ik zie dat we bij de medaille-uitreiking zijnGaat normaal wel andersom hè?
Ik hou mijn koptelefoon op als je het niet erg vindt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:22 schreef brother52 het volgende:
Muts af en meezingen
Radiohead - The National Anthem
Ja, de bovenste regel van wat er op het diploma staatquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:22 schreef livelink het volgende:
Heb je ook nog iets voor het Olympisch diploma?
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:25 schreef DJ11 het volgende:
We krijgen zo nog de vliegreis naar huis, de huldiging in eigen land. etc...
Dit was eigenlijk de laatste al maar er komt nog een ereronde.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:25 schreef DJ11 het volgende:
We krijgen zo nog de vliegreis naar huis, de huldiging in eigen land. etc...
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:27 schreef brother52 het volgende:
Enter Shikari - Sorry, you're not a winner
You're a loser?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:29 schreef brother52 het volgende:
En hierna nog eentje voor het gevoel dat degenen zullen hebben die niet eens een diploma halen.
Er is toch geen Russische delegatie? Of is de boycot voorbij?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:35 schreef brother52 het volgende:
Over de Russische delegatie:
Weezer - We are all on drugs
Volgens mij zijn ze er inderdaad niet bij.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Er is toch geen Russische delegatie? Of is de boycot voorbij?
Geen idee. Ik hou het niet meer bij. En er zijn altijd wel Russische atleten die onder neutrale vlag meedoen. Overigens zat Poetin in het stadion bij de opening. Lijkt me stug dat er dan geen Russische ploeg is.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Er is toch geen Russische delegatie? Of is de boycot voorbij?
Nee, er ze mogen wel weer meedoen als Russisch Olympisch Comité denk ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:37 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze er inderdaad niet bij.
Was dat niet omdat Rusland het de vorige keer organiseerde? Het leeft bij mij ook nog niet zo, merk ik.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hou het niet meer bij. En er zijn altijd wel Russische atleten die onder neutrale vlag meedoen. Overigens zat Poetin in het stadion bij de opening. Lijkt me stug dat er dan geen Russische ploeg is.
https://www.ad.nl/olympis(...)sceremonie~ada7f11f/
Zou ook kunnen. Het leeft bij mij ook niet zo, eerlijk gezegd. NPO 1 gaat ons er dood mee knuppelen, komende weken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Was dat niet omdat Rusland het de vorige keer organiseerde? Het leeft bij mij ook nog niet zo, merk ik.
Dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:42 schreef brother52 het volgende:
Het blijft de mooiste schaatsafstand...
Dead Letter Circus - The Mile
(de schaatsmijl dan)
Nou ja, ik hoop dat de OS-koorts bij mij nog wel komt eigenlijk. Vroeger kon ik me er altijd aardig op verheugen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:44 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zou ook kunnen. Het leeft bij mij ook niet zo, eerlijk gezegd. NPO 1 gaat ons er dood mee knuppelen, komende weken.
Of bij het schansspringen. Daar alleen al gaan staan lijkt me doodeng.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:46 schreef brother52 het volgende:
Dit gaat vast over het uitzicht bij de start van de slalom...
Fish - View from a hill
Ze doet nu toch niet meer mee?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:48 schreef brother52 het volgende:
En dan stop ik er hierna ook echt mee, anders ben ik net Claudia Pechstein...
Die weet ook van geen ophouden
Is ook eng, heb in Polen eens bovenaan een schans gestaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Of bij het schansspringen. Daar alleen al gaan staan lijkt me doodeng.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |