SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
[ Bericht 0% gewijzigd door Jimbo op 05-02-2022 18:04:25 ]Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
das een hele mooie prijs iddquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:29 schreef DKUp het volgende:
54 euro voor de launch editie was niet eens verkeerd een paar weken geleden voor Elden Ring PS5.
AllYourGames levert hier wel alles een dag laterquote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
das een hele mooie prijs idd
59.99 hier
Idd, kut TS ook zegquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:16 schreef Enchanter het volgende:
OP mag wel aangepast worden , PS+ games van 2021
Days gone 'uitgespeeld'wat een spel
Moest er echt ff inkomen , vond het maar duf , beetje zombies slachten en op je motor rijden.
Maar zodra je een beetje in het verhaal zit![]()
![]()
Heb alleen al die hordes nog open staan , weet niet tof ik die nog ga doen (neemt te veel tijd in beslag).
jammer dat er geen deel 2 komt , beetje vaag einde met die Obrien
Beetje respect voor TS , mag wel hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Idd, kut TS ook zeg![]()
Het is aangepast hoor, nogmaals.. kut ts![]()
Wilde net vragen hoe je 'm vond. Ik heb er nu ook een uurtje of 5 in zitten en bevalt goed. Parcouren blijft epic. Had 'm eerst op Steam gehaald maar kreeg geen stabiele 60fps, nu op console en draait fucking smooth.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:59 schreef DKUp het volgende:
Dying Light 2 is in ieder geval een leuke game, alleen jammer dat Performance mode in 1080P is.
Horizon 2 is zo dichtbij wow![]()
Het eerste deel wil ik nog een keer uitspelen, maar ik merk dat ik deze game beter vind aanvoelen qua graphics, wereld, gameplay en missies. Vuurwapens vond ik eigenlijk best irritant, want daardoor ging ik meestal dood.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:08 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wilde net vragen hoe je 'm vond. Ik heb er nu ook een uurtje of 5 in zitten en bevalt goed. Parcouren blijft epic. Had 'm eerst op Steam gehaald maar kreeg geen stabiele 60fps, nu op console en draait fucking smooth.
Wat ik jammer vind is dat er helemaal geen vuurwapens meer zijn. Die waren in deel 1 ook al schaars maar dat was juist de kunst om dan munitie te sparen. Daar had je SMGs, shotguns, pistolen, assault rifles... Nu hebben we alleen een kruisboogje![]()
@:Rickocum Hoe vind jij hem? Volgens mij was je nog tot redelijk laat bezig afgelopen nacht
Zonde. Ziet er wel grappig uit. Al wacht ik wel op een sale of tot die keer bij psn+ zitquote:Op zondag 6 februari 2022 13:25 schreef Dagger87 het volgende:
Alleen maar problemen met sifu. Eerst laadt de preload niet op 4 februari en de deluxe zou net om 13 uur beschikbaar zijn. Timer is gesprongen naar 13 dagen 10 uur. Iedereen flipt ook op reddit. Jammer dit.
Hey poppekipje!quote:Op zondag 6 februari 2022 12:08 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wilde net vragen hoe je 'm vond. Ik heb er nu ook een uurtje of 5 in zitten en bevalt goed. Parcouren blijft epic. Had 'm eerst op Steam gehaald maar kreeg geen stabiele 60fps, nu op console en draait fucking smooth.
Wat ik jammer vind is dat er helemaal geen vuurwapens meer zijn. Die waren in deel 1 ook al schaars maar dat was juist de kunst om dan munitie te sparen. Daar had je SMGs, shotguns, pistolen, assault rifles... Nu hebben we alleen een kruisboogje![]()
@:Rickocum Hoe vind jij hem? Volgens mij was je nog tot redelijk laat bezig afgelopen nacht
Nope.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:25 schreef DrMarten het volgende:
RDR2 maar weer geinstalleerd voor een 2e kans. Kijken of ik er dit keer wel doorheen kom.
hoe is de multiplayer?quote:Op zondag 6 februari 2022 17:14 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Hey poppekipje!
Ik vind hem steds vermakelijker worden. Heb hem op de Xbox series X en vond het eerst wat tegenvallen (had meer verwacht dan 1080p).
Ook de eerste dag wat bugjes tegen gekomen:
https://www.xbox.com/play/media/GEGLHX2D
Inmiddels vind ik het wel vet worden. Soms wel kut als je net weer misgrijpt en je volgens jezelf toch echt wel goed uitgericht hebt om een sprong te maken.
Denk wel dat ik hem straks op Hard moet zetten. Wel jammer dat daar niet meer beloningen tegenover staan (zoals zeldzamere loot of meer xp ofzo)
Ook vind ik het geluid niet altijd even goed. Mensen die praten (questgivers) kunnen 70 meter verder staan, maar lijkt net alsof ze 4 meter naast je staan terwijl ze lullen. Ook zeer veel herhalingen (bij elke takedown exact hetzelfde ambient geluidje etc.).
Inmiddels gewend aan de graphics, maar ook de gameplay. Naarmate je meer perks unlocked wordt het steeds makkelijker en voelt het allemaal nog lekkerder aan. Physics van deeltje 1 voelden de ventjes wat beter aan, de ragdolls klapperden lekker van de daken. Maar met meer perks heb je ook meer kracht achter je moves dus klappen de lichaampjes alsnog wel verder weg.
Soms een beetje dingen exploiten, zoals de ene na de andere zombie of menselijke tegenstander in die traps schoppen
Ben zelf op het punt dat ik straks naar de 2de map toe kan, DENK ik.
Maar wel een heerlijke game weer. Kan deze echter niet spelen als de dochter wakker is. Dus in het weekend dan tot een uur of 2330 voor ik alweer aftaai naar bed
Vind het niet héél rouwig dat er geen guns in het spel zijn.
quote:Op zondag 6 februari 2022 18:29 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Nog niet gedaanWil mn ventje eerst sterker maken.
Vierkantje indrukken om pistool op te pakken, driehoekje indrukken om hoed op te pakken. Dan zit ik me alweer te ergerenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben inmiddels overleden
quote:Op zondag 6 februari 2022 19:41 schreef Enchanter het volgende:
Met Valiant hearts: the great war begonnen.
Is dat wat ?Prima game, vooral voor het verhaal spelen... want meer is het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
8 uur later kan ik nu eindelijk spelen. Speelt lekker. Heerlijk een vecht game met haptic feedbackquote:Op zondag 6 februari 2022 13:25 schreef Dagger87 het volgende:
Alleen maar problemen met sifu. Eerst laadt de preload niet op 4 februari en de deluxe zou net om 13 uur beschikbaar zijn. Timer is gesprongen naar 13 dagen 10 uur. Iedereen flipt ook op reddit. Jammer dit.
quote:Op zondag 6 februari 2022 19:41 schreef Enchanter het volgende:
Met Valiant hearts: the great war begonnen.
Is dat wat ?Janken. MannentranenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Waarschijnlijk moet je de game eerst compleet uninstallen, daarna disc eruit en nieuwe installatie starten gewoon vanuit je library. Even opletten dat je dan dus je savegames wel bewaard.quote:Op maandag 7 februari 2022 12:45 schreef The_Vipe het volgende:
Vraagje, ik heb SIMS4 op Disc op de PS5, maar nu heb ik onlangs SIMS4 ook in de Playstation Store gekocht in de veronderstelling dat ik dan de disc niet meer nodig zou hebben en de saved-games behouden blijven. Zodra SIMS4 nu echter opstart, blijft hij nog steeds vragen om de disc.
Iemand enig idee hoe ik SIMS4 nu zonder Disc kan opstarten aangezien ik die licentie nu toch gewoon in bezit heb?
Dit lijkt me idd de oplossing.quote:Op maandag 7 februari 2022 13:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je de game eerst compleet uninstallen, daarna disc eruit en nieuwe installatie starten gewoon vanuit je library. Even opletten dat je dan dus je savegames wel bewaard.
Uiteindelijk toch gelukt om er 210 euro voor te krijgen gelukkig.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Vragen kan altijd. Denk dat je met 130 ook blij moet zijn.
Haha niet slecht!quote:Op maandag 7 februari 2022 23:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
Uiteindelijk toch gelukt om er 210 euro voor te krijgen gelukkig.
https://youtube.com/shorts/ZR1CzBCHQww?feature=sharequote:Op maandag 7 februari 2022 18:26 schreef Jimbo het volgende:
Returnal vandaag gefixt, leuk spel wel maar denk dat het wel een controller kan kosten.
Ik wil te snel gaan
Oei. LG oled ook toch?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:34 schreef Ang3l het volgende:
Mijn tv is al 3x gecrashed op AC Valhalla
Beeld bevriest, schakelt zichzelf uit, reageert helemaal niet meer, moet de stroom er af.
(TV is nog geen jaar oud)
Vreemde is dat ie dat niet doet met netlfix, apple tv etc, en ook niet leek te doen toen ik een ander spelletje probeerde.
Jaiks
Ja die CX idd, die anederen hier ook hebben.quote:
Nee de PS5 lijkt gewoon door te gaan. De tv knalt uit, de PS5 niet. En heb daarna ander (simpeler) spel geprobeerd (This war of mine) en die heb ik kunnen spelen een half uur of zo.quote:@:stateofmind
Maar is het telkens op hetzelfde punt in de game? Heb je al een andere hdmi port geprobeerd? How about andere games? Crasht de PS5 niet?
Vage shit.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja die CX idd, die anederen hier ook hebben.
[..]
Nee de PS5 lijkt gewoon door te gaan. De tv knalt uit, de PS5 niet. En heb daarna ander (simpeler) spel geprobeerd (This war of mine) en die heb ik kunnen spelen een half uur of zo.
Heb nog niet geprobeerd in andere poorten (maar ja, waarom zou dat een jaar na dato ineens zijn?) of een ander moment van het spel (want alle keren was idd in hetzelfde kamp, wat nodig is voor de storyline).
2 bosses down, 4 to goquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:05 schreef Drankster het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/ZR1CzBCHQww?feature=share
Ik ga starten met de stroom (bij TV al gedaan, PS5 nog niet).quote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vage shit.
Lijkt hdmi handshake probleem te zijn. Ik zou alles even helemaal resetten. Liefst fabrieksinstellingen. Maar minimaal de stroom eraf van beide apparaten.
Snap ik. Dat had ik ook toen ik mijn ps5 weer aan moest zetten nadat ik hem van 1.5 meter hoog had laten vallenquote:
ik vond ze kutquote:Op woensdag 9 februari 2022 20:58 schreef Kingside het volgende:
Iemand hier bekend met OlliOlli World of een van die voorgangers? Ziet er wel tof uit maar twijfel of het de 30,- waard is..
Was dat niet in de PS3 tijd nogquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vond ze kut
Maar ollie ollie is volgens mij ook op PS+ geweest, mss heb je hem al en kan je hem proberen
Zou kunnen, weet niet hoe lang ie al ps+ heeft.quote:
Ja ik vond er ook geen klap aanquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zou kunnen, weet niet hoe lang ie al ps+ heeft.
Dat ie er ooit in heeft gezeten weet ik wel (en dat ik gigantisch teleur gesteld was)
Groot gelijkquote:
Ongeveer 7 teveelquote:Op woensdag 9 februari 2022 22:36 schreef Kingside het volgende:
Die op de PS3 in de PS Plus heb ik gemist maar dat klinkt verder niet best. Dan wacht ik wel tot die een keer een tientje is in de sale
quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:00 schreef dud0r het volgende:
Ender lilies gekocht boys.
Volgende week aan beginnen. Eerst nog even de dlc van kassandragodin er door rammen
Dan heb je aardig doorgespeeldquote:Op donderdag 10 februari 2022 17:58 schreef Jimbo het volgende:
Mooi, returnal maandag gekocht, uitgespeeld en vandaag via mp verkocht
Alleen dit is al waarom ik een disked console wil, het doorverkopen van games maakt gamen een stuk betaalbaarder
Vroeg me al af of er een hard mode voor de game kwam, maar hij was gewoon vrij simpelquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Dan heb je aardig doorgespeeld
nah, maandag gehaaldquote:
Goed verhaal tot je Ratchet een 6 gaf.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:49 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben dus ook nu een maand of 3 PS5 eigenaar.
Puur geluk dat hij op mijn pad kwam. Ik vroeg in een Saturn of ze wel eens een PS5 binnenkrijgen en ze zeiden dat ik de volgende dag terug moest komen. Uiteraard was het zo'n bundel met een game die ik niet hoef en allemaal meuk die ik niet hoef, behalve die extra controller is wel handig.
Eerste indrukken:
Hij is veel stiller dan de PS4 al had ik daar niet zo heel veel last van.
Qua vormgeving is hij meer dan gewoon lelijk en misschien is het wel de lelijkste console ooit. Al wen je er wel aan. En als die platen zwart zijn en dat middenstuk een matte sticker heeft dan is het goed te doen.
De controller ben ik positief over. De adaptive triggers zet ik wel uit. Vervelend als je zo'n klikje voelt als je met een bepaald wapen schiet.
Het menu vind ik minder dan de PS4, die ik al minder dan de PS3 vond. Het zit allemaal op een onlogische en moeilijk te bereiken plek.
Groot pluspunt vind ik al die PS4 content die je ineens gratis bij PS+ krijgt. Dat zijn een groot aantal triple A titels voor niets. Heel gul van Sony, want hier zitten wel wat topgames bij die je niet gemist mag hebben op de PS4.
Groot minpunt vind ik het gebrek aan een goede webbrowser. Al heb ik wel een manier ontdekt hoe je een browser kunt krijgen. Stuur een vriend een link naar Google. Klik er op en er opent een scherm, maar die vult niet het hele beeld. Vervolgens kun je via Google de site zoeken waar je heenweg. Zo kan ik alsnog Jensen kijken, maar niet op een vol scherm zoals op de PS4.
Dan het belangrijkste, de games.
Ik ben begonnen met RE Village. Deze kwam ook al op de PS4 uit, maar heb bewust gewacht tot ik een PS5 had. Omdat ik 'm bij een vriend al het eerste stuk op de PS4 gespeeld had en erg benieuwd was naar de rest heb ik deze als eerste gespeeld en het is ook de beste PS5 game tot nu toe. Typisch Japanse game. Goede balans tussen gameplay en verhaal, niet te open wereld, sfeer, spanning. Alles dat een game nodig heeft. 10/10 dus.
Tweede game was Devil May Cry 5. Op de PS2 vond ik het een goede serie. Op de PS3 deel 4 gespeeld en daarna geen meer. Kreeg hoge beoordelingen. Vond het soepel wegspelen, maar geen replay value helaas. 7/10
Toen Kena Bridge of Spirits. Sfeervolle game. Had er veel van verwacht, maar eigenlijk doet het weinig nieuws. Ik had verwacht dat je iets speciaals kon doen met die zwarte beestjes (weet de naam er niet meer van) en dat er meer dingen in zaten die we nog niet eerder gezien hadden, maar het was een doorsnee (action) adventure. Niet te lang want dan was het saai geworden daar was de spanningsboog niet lang genoeg voor. Vrij makkelijke game als je souls games speelt. Een enkele baas heb ik wel een paar keer over moeten doen. Geen replay value helaas. Wel aanrader als je van kleurrijke adventures houdt. 7/10
Toen Ratchet Rift Apart. Ik kon hem niet overslaan omdat dit de echte kracht van de PS5 moest laten zien. Je merkt wel de fijne graphics en framerates, maar qua game onderscheidt dit zich niet van een game van 10 jaar geleden. Zeker niet slecht, maar niet iets waar we het nog lang over zullen hebben. 6/10
Toen Far Cry 6. Deel 3 en 4 vond ik zeer sterk. 5 was een teleurstelling. Vooral door de saaie setting had ik er weinig zin in, maar toen ik de eerste beelden van 6 zag had ik verwacht dat we weer teruggingen naar het tropische/sfeervolle van de oudere games. De setting was inderdaad beter dan 5, maar het verhaal kon me weinig boeien. Ik voelde me ook niet echt geroepen om meer te doen dan de verhaalmissies. Ook hier ontbrak de replayvalue helaas. Ik weet niet of ik nog een volgende Far Cry ga aanraken. Het lijkt wel alsof Ubisoft steeds dezelfde game uitbrengt. 6/10
Toen Alan Wake Remastered. Ik heb nooit een Xbox console gehad en dit was altijd een van de weinige exclusives waar ik benieuwd naar was. Hij is erg moeilijk door de frustrerende besturing met die zaklamp. Game komt traag op gang. Op een bepaald punt ga je er vlotter doorheen en wordt de game wel wat beter. Maar het is niet de game die ik verwacht had. Omdat het een wat oudere game is wil ik het niet te hard afrekenen op de tergende besturing. Ook moet je meerekenen dat er in de tijd van de oorspronkelijke release nog niets zoiets was op deze manier. Wel deden de RE games dit beter op alle vlakken. Ik kies voor een ruime 7/10.
En dan de game waar het mij allemaal om ging. Demon's Souls. Bewust bewaard als laatste. Ik heb de Souls games vrij laat ontdekt omdat ik het speciale er nooit van inzag. Het leek alleen te gaan om het verslaan van vijanden. Demon's Souls had ik nooit gespeeld. Omdat Skate (GK) altijd zo lyrisch was over deze games ben ik begonnen met Bloodborne en toen Dark Souls 1, 2 en 3. Demon's Souls moet je zien als Dark Souls 0. Het heeft de basis gelegd en je ziet meteen waarom Dark Souls 1 hieruit is voortgekomen al is Demon's lang niet zo goed als alles wat From daarna gemaakt heeft. Door de mogelijkheden van de PS5 is het wel een hele mooie remake geworden en ik denk wel de mooiste remake ooit gemaakt. De bazen zijn minder goed en vooral minder moeilijk. Al kan dat laatste ook komen omdat ik meer Souls games gespeeld heb ondertussen. Je kunt vanuit een centraal punt kiezen uit dungeons. Het is niet 1 grote wereld waar je nieuwe delen ontdekt. Iedere dungeon bestaat uit 3 stukken met aan het einde een bossfight. Het derde stuk is alleen die bossfight zonder dat er een dungeon bijhoort. Behalve Maneater en de laatste boss, die koning, heb ik weinig vastgezeten bij deze game. Minder replayvalue van andere Souls games maar zeker een aanrader voor als je van uitdagingen houdt in games. 8/10.
Bovenstaande games allemaal uitgespeeld. Verder nog deze games waar ik vrij snel gestopt ben.
AC Valhalla. Veel te grote en lange game waar ik eigenlijk geen tijd voor heb. Het gaat allemaal erg langzaam en het voelt leeg aan. Na de oudere AC games en dan vooral de eerste 2, hoopte ik altijd dat het terugging naar dat niveau, maar ik denk niet dat ik hierna ooit nog eens aan een AC game begin.
Returnal hoorde ik goede verhalen over, vooral vanwege de uitdaging. De eerste 2 uur kon deze game me nog niet echt overtuigen. Ik vind het allemaal eigenlijk vrij leeg. Ik ga deze game wel een andere keer opnieuw oppakken.
Komend jaar ga ik tijd proberen te maken voor:
Elden Ring.
Gran Turismo 7.
Forspoken.
God of War Ragnarök.
Ghostwire Tokyo.
Ligt eraan wat je leuk vindt natuurlijk. PS5 exclusives zijn er nog niet veel maar er komt genoeg multiplatform-genot uit.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 09:30 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb sinds launch een PS5 en ik vind het teleurstellend wat er aan games uit is gekomen. Daarom staat het ding ook al een hele tijd uit en ben ik een beetje 'uit' het gamen.
Wat zijn nou games die echt de moeite waard gaan zijn die ook binnen afzienbare tijd uitkomen? Voor mij is deze maand The Witch Queen een nobrainer want Destiny vind ik gewoon tof. Maar ik zoek ook wat andere games. God of War Ragnarok lijkt me evident, maar die is er voorlopig nog niet, dus, gaat er binnenkort iets fatsoenlijks uitkomen?
Inderdaad, dit bleek de oplossing. Bedankt!quote:Op maandag 7 februari 2022 13:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je de game eerst compleet uninstallen, daarna disc eruit en nieuwe installatie starten gewoon vanuit je library. Even opletten dat je dan dus je savegames wel bewaard.
Waarom zou het meer zijn?quote:Op donderdag 10 februari 2022 23:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Goed verhaal tot je Ratchet een 6 gaf.
Strakke controls, boeiende personages, leuke afwisseling van omgeving en gameplay, prachtige graphics.quote:
Ik ben weer gekapt met Dying Light 2. Heb nu 3 zijmissies niet kunnen doen. Telkens op plekken waar ik deuren moet openen waar mensen achter staan krijg ik "please wait" te zien. Maakt niet uit wanneer je dit doet, die deur gaat niet open. 3x een dikke questline en vervolgens geen beloningen of de quest kunnen finishen. Daahaaaag.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 23:10 schreef Dopekoe het volgende:
Net begonnen met Dying Light 2 en het geeft me direct dezelfde vibe als deel 1
Speelt lekker weer lekker soepel
Ben pas net in Villedor aangekomen, dus heb nog even te gaan
Heb alleen een beetje tijdgebrek want straks Horizon forbidden west en nog een ellenlange back log met oa:
Returnal
R&C rift apart
AC valhalla
Deathloop
Mass effect legendary edition
The witcher 3
God of war (nog mee bezig)
Horizon zero dawn (nog mee bezig)
Guardians of the galaxy
The avengers (nog mee bezig)
Days gone (nog mee bezig)
Last of us part 2
Spiderman miles morales
Ghost of tsushima
Denk dat ik elden ring en tiny Tina maar ff laat liggen voorlopig....
Haal je elden op ps5 of xbox?quote:Op zondag 13 februari 2022 11:34 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Ik ben weer gekapt met Dying Light 2. Heb nu 3 zijmissies niet kunnen doen. Telkens op plekken waar ik deuren moet openen waar mensen achter staan krijg ik "please wait" te zien. Maakt niet uit wanneer je dit doet, die deur gaat niet open. 3x een dikke questline en vervolgens geen beloningen of de quest kunnen finishen. Daahaaaag.
Kom maar door met Elden Ring. Ga ondertussen wel Two Point Hospital opnieuw beginnen.
Inmiddels ben ik ook geswitched naar xbox met elden, zal je nog wel Ff invaden danquote:
Neee mii kaukasiër, maar ik ben er ook niet actief aan het achteraan gaan. Al zal ik wel een Horizon en God of War wat missenquote:Op zondag 13 februari 2022 13:51 schreef DKUp het volgende:
Maar het is dus nog steeds niet gelukt met een PS5 @:Rickocum?
speel dante's inferno ff voor je GoW fixquote:Op zondag 13 februari 2022 16:49 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Neee mii kaukasiër, maar ik ben er ook niet actief aan het achteraan gaan. Al zal ik wel een Horizon en God of War wat missen
Het grote PS5 deel van R&C zit hem wel in de adaptive triggers die zich aanpassen aan alle verschillende wapens die je hebt. Als je dat uit zet, dan zet je een heel nieuwe feature van de PS5 uit en ja .... dan blijft idd de laadtijden over en de strakke graphics.quote:Op donderdag 10 februari 2022 20:49 schreef Ixnay het volgende:
Toen Ratchet Rift Apart. Ik kon hem niet overslaan omdat dit de echte kracht van de PS5 moest laten zien. Je merkt wel de fijne graphics en framerates, maar qua game onderscheidt dit zich niet van een game van 10 jaar geleden. Zeker niet slecht, maar niet iets waar we het nog lang over zullen hebben. 6/10
Ik geloof best dat je een terecht punt hebt met die triggers. Maar het voelt gewoon niet fijn aan dat weerstand-klikje. Alsof je iets duurs kapot aan het maken bent.quote:Op maandag 14 februari 2022 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het grote PS5 deel van R&C zit hem wel in de adaptive triggers die zich aanpassen aan alle verschillende wapens die je hebt. Als je dat uit zet, dan zet je een heel nieuwe feature van de PS5 uit en ja .... dan blijft idd de laadtijden over en de strakke graphics.
Veel meer is er toch ook niet her uit te vinden bij een R&C game of op de PS5?
Het is niet ineens een heel ander concept qua spel, noch qua console, noch qua controller (op die triggers na dus).
Harde better faster stronger, da's alles.
PLOTTWISTquote:Op maandag 14 februari 2022 13:12 schreef Pheno het volgende:
Daarom zijn de controllers ondertussen ook al drie keer kapot bij me gegaan
vind het juist het enige goede aan die hele ps5....quote:Op maandag 14 februari 2022 13:05 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik geloof best dat je een terecht punt hebt met die triggers. Maar het voelt gewoon niet fijn aan dat weerstand-klikje. Alsof je iets duurs kapot aan het maken bent.
We hebben het ook een avondje geprobeerd met wat FOK! kers maar wij hadden dezelfde mening. Bagger.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:10 schreef Kickinalfa het volgende:
Zojuist even deep rock geprobeerd.
Maar ik mis de lol denk ik.
Wat een saaie ongeïnspireerde troep.
Pheno zat ook iets boven mn verwachtte scorequote:Op maandag 14 februari 2022 17:51 schreef DKUp het volgende:
https://www.metacritic.co(...)rizon-forbidden-west
Metacritic 89
Ik dacht 90
90 zoals de verwachtingquote:Op maandag 14 februari 2022 18:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Pheno zat ook iets boven mn verwachtte score
Het is andersom, de adaptive triggers kunnen niet aan mij wennenquote:Op maandag 14 februari 2022 13:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
PLOTTWIST
Het is niet kapot, maar Pheno kan niet wennen aan adaptive triggers.
Boven het gemiddelde, Sony funded fanboys.fok.nlquote:Op maandag 14 februari 2022 18:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Pheno zat ook iets boven mn verwachtte score
Niet waar!quote:Op maandag 14 februari 2022 18:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Boven het gemiddelde, Sony funded fanboys.fok.nl
Het is allemaal de schuld van de MSMquote:Op maandag 14 februari 2022 18:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Boven het gemiddelde, Sony funded fanboys.fok.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |