Slotjes poster!quote:
Dat zekerquote:
Ha kan je elders ook geld mee verdienen.quote:
een kinderhand is snel gevuldquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:54 schreef Paul het volgende:
Ik ben blij met mijn salaris als moderator
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:54 schreef Paul het volgende:
Elke week een happy meal van Fok!?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:54 schreef Paul het volgende:
Ik krijg hier de kriebels van, kan niet tegen als mensen zo'n papieren zak stuk scheurenquote:
Dat heb ik alleen als er iemand in de buurt is met een zak chipsquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik krijg hier de kriebels van, kan niet tegen als mensen zo'n papieren zak stuk scheuren
Waarom niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik krijg hier de kriebels van, kan niet tegen als mensen zo'n papieren zak stuk scheuren
Lekker tochquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:02 schreef DJMO het volgende:
* The ghost whisperer honger heeft
Die frikadellen smaken naar meer
Maar die scheur je niet zo snel stuk..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:18 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat heb ik alleen als er iemand in de buurt is met een zak chips
Goeie vraag, geen idee kan daar gewoon niet tegen mensen moeten het gewoon normaal open maken en de snack er normaal uit halenquote:
Vind dat gekraak en gevreet ervan bloedirritant. Krakkrak ritselritselquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar die scheur je niet zo snel stuk..
Ahzo, ja dat is ook wel een irritant geluidquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:21 schreef PLY het volgende:
[..]
Vind dat gekraak en gevreet ervan bloedirritant. Krakkrak ritselritsel
Je vind dat te boers denk ikquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goeie vraag, geen idee kan daar gewoon niet tegen mensen moeten het gewoon normaal open maken en de snack er normaal uit halen
Nooit geweten een voor en achterkant?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Net zoals bijv een boterham waar van kan zien dat ie voor en achterkant heeft.. dan moet de voorkant ook besmeerd worden ..
Ben weleens de bios uitgelopenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ahzo, ja dat is ook wel een irritant geluid
Ja laatst of ene laatst plakje brood wat voor het kapje zitquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:23 schreef PLY het volgende:
[..]
Je vind dat te boers denk ik
[..]
Nooit geweten een voor en achterkant?
Maar dat is ook rete irritant net zoals mensen praten of keihard lachen..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:24 schreef PLY het volgende:
[..]
Ben weleens de bios uitgelopenlijkt wel misofonie
Die gooi ik altijd wegquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja laatst of ene laatst plakje brood wat voor het kapje zit
Jup. Nu met 't echte werk bezig. Zuurkool met spekquote:
Eet ze soms wel soms ook niet best zonde maar goedquote:
Zuurkoolquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jup. Nu met 't echte werk bezig. Zuurkool met spek
Had ik met Duitsers bij een zwembad toen op vakantie, ik en mijn vrienden toen schreeuwend praten met elkaar en ze waren zo rustigquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar dat is ook rete irritant net zoals mensen praten of keihard lachen..
Vast zo geschrokken, dat ze niks meer iets durfde te zeggenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:27 schreef PLY het volgende:
[..]
Had ik met Duitsers bij een zwembad toen op vakantie, ik en mijn vrienden toen schreeuwend praten met elkaar en ze waren zo rustig
Jip heb sushi besteldquote:
Klopt, die gasten praten altijd zo hard.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vast zo geschrokken, dat ze niks meer iets durfde te zeggen
Ik heb niet zoveel nodig he, ben maar een klein opdondertje hequote:
Dat is zoquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel nodig he, ben maar een klein opdondertje he
Weblogje al af?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:54 schreef Paul het volgende:
Een fleshlight?quote:
Mis het echt niet.quote:
Hey Jippie 😘quote:
Het enige is dat het daar vaak wel doorliep de gesprekken. Maar de laatste weken ook niet meer.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:00 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik kwam alleen daar, maar zit nu ook bij meerdere topics te kijken.
Je leest ook wel leerzame dingen hier en daar, het is niet allemaal gekkigheidquote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het enige is dat het daar vaak wel doorliep de gesprekken. Maar de laatste weken ook niet meer.
Het is toch dat stukje extra wat mensen lokt denk ik.
Dat is zeker waar.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:13 schreef PLY het volgende:
[..]
Je leest ook wel leerzame dingen hier en daar, het is niet allemaal gekkigheid
quote:
Die Titel alleen alquote:
Volgens mij wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:36 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die Titel alleen al
Had ik trouwens al gezegd dat ik voorlopig weer vrijstelling van de participatie plicht heb gekregen? Met m'n vrijwilligerswerk voor FOK! doe ik al voldoende.
Ik kreeg het donderdag pas te horen, het schoot me weer te binnen door de titel van die video die je posttequote:
Thnx. Ik heb gelachuh.quote:
Heer PLY.quote:
Ik moest lachen.quote:
Jij hebt geklikt en besteld?quote:
Leuk voor in de gang bij de voordeur.quote:
Waarom plaats je zoietsquote:
😛quote:
Ik zeg net tegen rob dat ik die wel als standbeeld in m'n woonkamer of het balkon wil hebben.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Leuk voor in de gang bij de voordeur.
Nou ja zeg.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zeg net tegen rob dat ik die wel als standbeeld in m'n woonkamer of het balkon wil hebben.
Mocht niet
Ja dat vond ik nou ookquote:
Wat moet je?quote:
Awww knuffel voor jouquote:
Wat moet je?quote:
Echt wel.quote:
U vraagt, wij draaien. Voor uw neus.quote:
Even f5 indrukken, dan doet ie het weerquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:08 schreef Maanvis het volgende:
Ligt https://petities.nl/petit(...)angsbewijs?locale=nl er uit?
Doet het hier gewoon.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:08 schreef Maanvis het volgende:
Ik kom er niet inquote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:08 schreef Maanvis het volgende:
quote:
bij mij nietquote:
Dat kan ookquote:
Nope.quote:
Ik had honger.quote:
Dus je hebt een BAMmetje gegeten?quote:
Geloof dat t niet helemaal goed met hem gaat, een storing ofzquote:
Wellicht heeft hij een aspirientje verward met XTCquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geloof dat t niet helemaal goed met hem gaat, een storing ofz
Onee, en nu dan?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht heeft hij een aspirientje verward met XTC
Roes uitslapen en morgen opnieuw proberen is mijn adviesquote:
Lees je dat @FlippingCoin?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Roes uitslapen en morgen opnieuw probereb is mijn advies
Kon ik maar lezen.quote:
Heb een scriptje dat de tekst woord voor woord door google images gooit wat ik vervolgens te zien krijg als filmpjequote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je kijkt alleen maar plaatjes op Fok!
Wat bedoelde je nu te zeggen?quote:
Klinkers waren even opquote:
Snel scriptje dan.. als zo snel weer kan reagerenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:47 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Heb een scriptje dat de tekst woord voor woord door google images gooit wat ik vervolgens te zien krijg als filmpje
Jammer weer dit, wellicht morgen even bij kopen bij @Dannyquote:
Oei nu ben ik de klosquote:Op zaterdag 5 februari 2022 18:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jammer weer dit, wellicht morgen even bij kopen bij @:danny
quote:Op zondag 6 februari 2022 08:49 schreef gebrokenglas het volgende:
👉keuken
En als je er toch bent, wil je mij dan ook even een lekker bakkie inschenken?![]()
Sorry, met twee bekers had ik m'n handen vol.quote:Op zondag 6 februari 2022 08:49 schreef gebrokenglas het volgende:
👉keuken
En als je er toch bent, wil je mij dan ook even een lekker bakkie inschenken?![]()
nah.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sorry, met twee bekers had ik m'n handen vol.
* DJMO koffie neerzet voor @:Rob en op de bank ploft met eigen koffie
quote:Op zondag 6 februari 2022 09:25 schreef Rob het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
Ik schaam me er niet voor om een gift aan te nemen..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door Rob op 06-02-2022 09:41:04 ]
quote:
"Hey Google, wat voor klussen heb ik vandaag nog te doen?"quote:Op zondag 6 februari 2022 09:47 schreef DJMO het volgende:
'Hey Google, wat voor weer is het buiten?'
'Het is geen weer, kruip maar terug in bed en sla vandaag maar over'
"Durf jij koffie te weigeren aan DJMO?"quote:Op zondag 6 februari 2022 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]Dan weten we wat te doen voor de volgende keren, geen koffie meer voor DJMO
Mijn huis is opgeruimd, m'n keuken is schoon. Ramen lappen doet de storm wel voor me, en stofzuigen gebeurt automatisch.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Hey Google, wat voor klussen heb ik vandaag nog te doen?"
"Het volgende heb ik voor je gevonden: stofzuigen, ramen lappen, opruimen, afwassen, FP artikelen schrijven"
[..]
"Durf jij koffie te weigeren aan DJMO?"
quote:Op zondag 6 februari 2022 10:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn huis is opgeruimd, m'n keuken is schoon. Ramen lappen doet de storm wel voor me, en stofzuigen gebeurt automatisch.
FP is nog "leeg"quote:Op zondag 6 februari 2022 10:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Mijn huis is opgeruimd, m'n keuken is schoon. Ramen lappen doet de storm wel voor me, en stofzuigen gebeurt automatisch.
Net zo makkelijkquote:Op zondag 6 februari 2022 10:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
"Hey Google, wat voor klussen heb ik vandaag nog te doen?"
"Het volgende heb ik voor je gevonden: stofzuigen, ramen lappen, opruimen, afwassen, FP artikelen schrijven"
[..]
"Durf jij koffie te weigeren aan DJMO?"
Zijn mannen dan zulke watjuhsquote:Op zondag 6 februari 2022 11:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Misschien vrouwen onder elkaar, dat dat beter gaat.
Dan gewoon nee zeggen ze kan je weinig maken door je beeldscherm heenquote:
Dat is waar ja. Ze zit honderden kilometers verderop.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan gewoon nee zeggen ze kan je weinig maken door je beeldscherm heen
Ze is hier geen mod hequote:Op zondag 6 februari 2022 11:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is waar ja. Ze zit honderden kilometers verderop.
O ze kan me wel helemaal volgooien met notes natuurlijk.
Dat niet maar als dingen hier scheefgaan dan kan ze toch wel ingrijpen?quote:
Nope, kan ik niet. Kan het wel achter de schermen melden.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat niet maar als dingen hier scheefgaan dan kan ze toch wel ingrijpen?
Hetzelfde als met burgerarrest...
Er gaat er 1 zielsgelukkig worden hier. Die zit elke dag te piepen om foto's van je eten.quote:
Wie? @Dotteke?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Er gaat er 1 zielsgelukkig worden hier. Die zit elke dag te piepen om foto's van je eten.![]()
Maarre eet smakelijk!
Volgens mij alleen op de frontpagequote:Op zondag 6 februari 2022 12:02 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat niet maar als dingen hier scheefgaan dan kan ze toch wel ingrijpen?
Hetzelfde als met burgerarrest...
quote:
Notes kan ik forumbreed zetten. In feedback kan ik bv ook reacties verwijderen, dat kan ik hier in onz niet.quote:
En dat kan Dotteke vast wel weer.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Notes kan ik forumbreed zetten. In feedback kan ik bv ook reacties verwijderen, dat kan ik hier in onz niet.
Ben niet zo van op het dak zittenquote:Op zondag 6 februari 2022 12:33 schreef Sked het volgende:
Als je een gastmod op je dak krijgt ben je wel heel vervelend.
Dan maak je het wel heel erg bont inderdaad.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:33 schreef Sked het volgende:
Als je een gastmod op je dak krijgt ben je wel heel vervelend.
jawel, ik moet blijven trainen voor als het bolkseizoen over een maand weer begintquote:
Dat ligt er aan. Als het een goed verlichte weg is, met gescheiden fietspad heb ik er geen problemen mee. Deze weg is gewoon serieus potentieel dodelijk.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Langs een autoweg wandelen is sowieso niet leuk toch?
ik zal het onthoudenquote:Op zondag 6 februari 2022 15:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat ligt er aan. Als het een goed verlichte weg is, met gescheiden fietspad heb ik er geen problemen mee. Deze weg is gewoon serieus potentieel dodelijk.
Want?quote:
Ik vind het niks nee je moet continu op je hoede zijn, laat mij maar lekker in de natuur draven.quote:Op zondag 6 februari 2022 14:49 schreef gebrokenglas het volgende:
Langs een autoweg wandelen is sowieso niet leuk toch?
Ook im de natuur is het een kwestie van zien en gezien worden. En ja, ik loop ook liever in de natuur, maar soms is het nou eenmaal niet anders.quote:Op zondag 6 februari 2022 17:03 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik vind het niks nee je moet continu op je hoede zijn, laat mij maar lekker in de natuur draven.
ik ren altijd naakt met mijn ogen dicht werkt prima andersquote:Op zondag 6 februari 2022 18:32 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ook im de natuur is het een kwestie van zien en gezien worden. En ja, ik loop ook liever in de natuur, maar soms is het nou eenmaal niet anders.
Die stond ernaast. Paste niet meer op m'n bord. Homemade komkommer salade.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 19:39 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die stond ernaast. Paste niet meer op m'n bord. Homemade komkommer salade.
Straks nog maar een paar speklapjes bakken. Ze smaakten bijzonder goed moet ik zeggen.quote:
Want? Om de lekkere spekjes? Wacht maar tot je hier de pizza gezien hebt...quote:
I don't like pizza.quote:Op zondag 6 februari 2022 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Want? Om de lekkere spekjes? Wacht maar tot je hier de pizza gezien hebt...
Ah, nog een onverwacht extra succesje...quote:Op zondag 6 februari 2022 20:42 schreef DJMO het volgende:
[..]
I don't like pizza.
Nee, pleegmoeder vertelde dat de Sarah Pop in de schuur zat en dat m'n middelste zoon gisteren iets uit de schuur moest halen en dat hij zich rot schrok
Jup. En binnenkort heb ik nog meer lol van die popquote:Op zondag 6 februari 2022 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, nog een onverwacht extra succesje...
Als je het maar uit je hoofd laatquote:Op zondag 6 februari 2022 20:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jup. En binnenkort heb ik nog meer lol van die pop
quote:
quote:
Dat hoop jequote:Op zondag 6 februari 2022 21:02 schreef Papabear het volgende:
[..]
Je komt zelf ook nog wel aan de beurt
Kaapquote:
Ik heb er ook helemaal geen moeite mee moet ik zeggen. Het merendeel heeft zich verzameld in viva daar vliegen de topics er door.quote:Op zondag 6 februari 2022 21:43 schreef hemarookworst het volgende:
Die zomerstop van dts in 2019 vond ik best kut. Duurde ook best lang. Maar deze stop denk ik zo van: laat maar lekker dichtgaan.
Fuck viva.quote:Op zondag 6 februari 2022 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb er ook helemaal geen moeite mee moet ik zeggen. Het merendeel heeft zich verzameld in viva daar vliegen de topics er door.
Daar zitten alle mensen die in dts zaten/zitten. Je kent ze allemaal.quote:
Die zitten daar prima tochquote:Op zondag 6 februari 2022 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zitten alle mensen die in dts zaten/zitten. Je kent ze allemaal.
Ik weet niet of ze daar prima zitten. Zeg alleen dat er allemaal bekende zitten die djmo kent.quote:
Die SC daar is ook het enige wat daar is zie ik net. De SC is het hele subforumquote:Op zondag 6 februari 2022 21:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze daar prima zitten. Zeg alleen dat er allemaal bekende zitten die djmo kent.
Dat subforum was speciaal aangemaakt omdat het viva forum zou gaan sluiten. Dan konden de viva users hier op FaoK hun eigenplaatsje krijgen. Alleen toen ging het viva forum niet dicht. 😉quote:Op zondag 6 februari 2022 21:52 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die SC daar is ook het enige wat daar is zie ik net. De SC is het hele subforum
Daarom voel ik me er nog niet thuis. Het is anders, niets voor mij. En ik ben iets consistenter in mijn postgedrag dan bepaalde personen alhier die beweren zich niet in een normale sc thuis te voelen.quote:Op zondag 6 februari 2022 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar zitten alle mensen die in dts zaten/zitten. Je kent ze allemaal.
Och, ik vind het allemaal wel best hoorquote:Op zondag 6 februari 2022 21:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat subforum was speciaal aangemaakt omdat het viva forum zou gaan sluiten. Dan konden de viva users hier op FaoK hun eigenplaatsje krijgen. Alleen toen ging het viva forum niet dicht. 😉
Nog een paar weken geduld, dan gaat de boel weer openquote:Op zondag 6 februari 2022 21:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Daarom voel ik me er nog niet thuis. Het is anders, niets voor mij. En ik ben iets consistenter in mijn postgedrag dan bepaalde personen alhier die beweren zich niet in een normale sc thuis te voelen.
Ik zal het wel niet snappen. Alleen om de punten? Zijn allemaal dezelfde mensen dan in dts. Dan maakt het toch niet uit hoe het heet. Waar poste je voor je in DTS kwam dan?quote:Op zondag 6 februari 2022 21:56 schreef DJMO het volgende:
[..]
Daarom voel ik me er nog niet thuis. Het is anders, niets voor mij. En ik ben iets consistenter in mijn postgedrag dan bepaalde personen alhier die beweren zich niet in een normale sc thuis te voelen.
Zo dat is wat anders dan een maand.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:00 schreef hemarookworst het volgende:
De zomerstop duurde van 11 juli t/m 1 oktober
Het was net een coronamaatregel. Want het ging in eerste instantie 3 weken dicht. Daarna zeiden ze dat ze achter de schermen met een alternatief bezig waren. Maar dat werd dus niks en toen werd het in oktober pas heropendquote:Op zondag 6 februari 2022 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo dat is wat anders dan een maand.
In de crew fora of op de fp. Dat ik op het forum reageerde dateerde uit m'n oud tijd en de fhf sc. En dat is inmiddels wel een flink aantal jaar geleden. En destijds weigerde ik ook om me in de oud sc te begeven. Ik postte zo ongeveer alleen in z&g en het borstvoeding topic.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zal het wel niet snappen. Alleen om de punten? Zijn allemaal dezelfde mensen dan in dts. Dan maakt het toch niet uit hoe het heet. Waar poste je voor je in DTS kwam dan?
Kwam ik kort daarna. Ik geloof in december toen.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het was net een coronamaatregel. Want het ging in eerste instantie 3 weken dicht. Daarna zeiden ze dat ze achter de schermen met een alternatief bezig waren. Maar dat werd dus niks en toen werd het in oktober pas heropend
Ik zou het gewoon eens proberen. Je hebt de stap naar deze sc ook gemaakt. Of je moet het prima vinden zo. Maar echt het is net of je in dts bent daar.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
In de crew fora of op de fp. Dat ik op het forum reageerde dateerde uit m'n oud tijd en de fhf sc. En dat is inmiddels wel een flink aantal jaar geleden. En destijds weigerde ik ook om me in de oud sc te begeven. Ik postte zo ongeveer alleen in z&g en het borstvoeding topic.
Nee. Ik ben geen huisvrouw achter de geraniums. Rot op met je viva.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon eens proberen. Je hebt de stap naar deze sc ook gemaakt. Of je moet het prima vinden zo. Maar echt het is net of je in dts bent daar.
Hahaha je bent mij er ook een. Alleen om de naam viva.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:07 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee. Ik ben geen huisvrouw achter de geraniums. Rot op met je viva.
Nou ja zeg. Waar bemoei je je weer mee. Bedoel alleen het beste voor haar.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:09 schreef -Shii- het volgende:
Waarom iemand overhalen ergens anders te posten als je er zelf ook amper post? Blijf dan gewoon lekker hier posten.
Om het eender welke sc. Uitgezonderd het treinen topic en DTS kwam ik zelden ergens. En dat ben ik van plan om zo te houden. Ik heb geen zin om in een hokje gepropt te worden of bij een kliekje te horen.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hahaha je bent mij er ook een. Alleen om de naam viva.
Je goed recht hoor. Maar dacht je zit hier vaak alleen. Was goed bedoeld. Iedereen mag zelf weten waar hij of zij gaat posten.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:10 schreef DJMO het volgende:
[..]
Om het eender welke sc. Uitgezonderd het treinen topic en DTS kwam ik zelden ergens. En dat ben ik van plan om zo te houden. Ik heb geen zin om in een hokje gepropt te worden of bij een kliekje te horen.
Laat mij m'n eigen gang maar gaan. In DTS kon dat wel, elders niet. Nou dan maar niet.
Tis waquote:
Ik ben liever alleen dan dat ik gedwongen wordt ergens te posten waar ik me niet thuis voel, waar ik het gevoel heb constant verantwoording te moeten afleggen over m'n posts. Dat hoede in DTS niet, daar kon ik m'n ei kwijt zonder dat er iemand op reageerde, en de mensen die het wel iets boeide die vroegen vanzelf verder, in DTS of in pm oid.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je goed recht hoor. Maar dacht je zit hier vaak alleen. Was goed bedoeld. Iedereen mag zelf weten waar hij of zij gaat posten.
Doen waar je je zelf het fijnste bij voelt. Was ook niet verkeerd bedoeld.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben liever alleen dan dat ik gedwongen wordt ergens te posten waar ik me niet thuis voel, waar ik het gevoel heb constant verantwoording te moeten afleggen over m'n posts. Dat hoede in DTS niet, daar kon ik m'n ei kwijt zonder dat er iemand op reageerde, en de mensen die het wel iets boeide die vroegen vanzelf verder, in DTS of in pm oid.
Oké, lekker vriendelijke reactie. Waar bemoei je je weer mee ook nog eens.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Waar bemoei je je weer mee. Bedoel alleen het beste voor haar.
De boodschap bin het sluiten van DTS was duidelijk. Zoek maar een leven buiten DTS.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:23 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Oké, lekker vriendelijke reactie. Waar bemoei je je weer mee ook nog eens.![]()
Ik bedoelde het niet verkeerd met lekker hier blijven posten.
Je bent niet de enige die af en toe wil ontsnappen en daarom vond ik ook DTS erg prettig om even met 'verstand op nul' wat afleiding te hebben. Dus ik begrijp wel wat je bedoelt.quote:Op zondag 6 februari 2022 22:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
De boodschap bin het sluiten van DTS was duidelijk. Zoek maar een leven buiten DTS.
Wel, sommige mensen hebben wel degelijk een leven, een leven waaraan ze soms graag willen ontsnappen en waarbij dan bv een DTS een welkome afleiding is om hersenloos van je af te kunnen schrijven zonder dat je verwacht dat daar een reactie op komt.
Kan het niet goed duiden, maar ik hoop dat je me snapt.
Ja af en toe een postje en dat was hetquote:
Het maakt ook niet uit. Kwaliteit boven kwantiteit.quote:Op maandag 7 februari 2022 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja af en toe een postje en dat was het
Dat is waar. Maar wel de reden dat ik daarom niet vaak hier kijk.quote:Op maandag 7 februari 2022 07:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit. Kwaliteit boven kwantiteit.
O, ik heb gewoon wat tabjes open van de MyAT, en verder nieuws aan het bijlezen.quote:Op maandag 7 februari 2022 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar wel de reden dat ik daarom niet vaak hier kijk.
Ik heb altijd wat dingen openstaan en daaraan kan ik zien of er wat gepost is. Ondertussen zit ik elders of te haken.quote:Op maandag 7 februari 2022 07:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, ik heb gewoon wat tabjes open van de MyAT, en verder nieuws aan het bijlezen.
Ja, 1 maart zal iedereen wel weer terug zijn op het DTS honkquote:Op maandag 7 februari 2022 08:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Het gaat inderdaad minder snel met de posts.
Ja. Ik wist niet eens van de sluiting, las het gisteren pas.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, 1 maart zal iedereen wel weer terug zijn op het DTS honk
Meen je nietquote:Op maandag 7 februari 2022 08:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja. Ik wist niet eens van de sluiting, las het gisteren pas.
Het was vorige week te druk om ook nog op FOK! te zitten.
Hmm...quote:Op maandag 7 februari 2022 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meen je niet
Beter ook als je te druk bent om te FOK!ken toch
quote:
Dan zit er niets anders dan het op je stoel te doenquote:Op maandag 7 februari 2022 08:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik moet poepen, maar heb geen zin om op te staan.
Ik zit op de bank.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan zit er niets anders dan het op je stoel te doen
Ook goedquote:
Meh. Ik moest toch opstaan voor koffie.quote:
quote:Op maandag 7 februari 2022 08:49 schreef DJMO het volgende:
[..]
Meh. Ik moest toch opstaan voor koffie.
Dus
geen idee wat hij gedaan heeftquote:Op maandag 7 februari 2022 08:56 schreef DJMO het volgende:
Nu Marc Overmars weer. Wanneer stappen er eens een paar heren uit de politiek wegens ontoelaatbaar overschrijdend gedrag?
Seksueel overschrijdende berichtjes verstuurd naar vrouwelijke collega's gestuurd geloof ik.quote:
Jemig het is wel raak zegquote:Op maandag 7 februari 2022 08:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Seksueel overschrijdende berichtjes verstuurd naar vrouwelijke collega's gestuurd geloof ik.
had het inmiddels gelezen het ene na het andere komt nu naar buitenquote:Op maandag 7 februari 2022 09:06 schreef DJMO het volgende:
[..]
Overmars vertrekt per direct bij Ajax wegens 'grensoverschrijdende berichten'
Ziet er goed uit!quote:
Nou kwak het daar maar neerquote:
quote:
quote:
ja, goed gezien. jij bent toch die andere gast die iets weg kwam gooienquote:
ja mooi jurkje heb ik aan hequote:Op maandag 7 februari 2022 14:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja, goed gezien. jij bent toch die andere gast die iets weg kwam gooien
ik wou toen wel een hemarookworst in je gaten stoppen.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja mooi jurkje heb ik aan he
Nee die kende ik nog niet. Uit 2010 dus dat verklaart. Toen was ik niet zo actief hierquote:Op maandag 7 februari 2022 14:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik wou toen wel een hemarookworst in je gaten stoppen.
PS wist je dat ik ooit een painttopique heb geopend over rookworst
ONZ / [Paint/Photoshop] De onpijpbare worst, de Rookworst.
zonde. dat waren de glorietijden.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee die kende ik nog niet. Uit 2010 dus dat verklaart. Toen was ik niet zo actief hier
Toen had ik nog enigszins een leven en geen eigen pcquote:
WTF??? Uit welk achtergesteld land kom jijquote:Op maandag 7 februari 2022 14:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Toen had ik nog enigszins een leven en geen eigen pc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |