3 hoofdpersonen, over the top Trevor, saaie Michael, saaie stad. De ontzettende focus op online. Nooit 1 story dlc geweest.quote:Op woensdag 8 november 2023 15:04 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
5 middelmatig? Wat vond je er niet goed aan dan?
Let's go bowling?quote:Op woensdag 8 november 2023 17:22 schreef Document1 het volgende:
[..]
3 hoofdpersonen, over the top Trevor, saaie Michael, saaie stad. De ontzettende focus op online. Nooit 1 story dlc geweest.
GTA iv is in alles gewoon beter.
Dit soort berichten...quote:
RDR2 is het beste wat Rockstar ooit heeft gemaaktquote:Op woensdag 8 november 2023 19:24 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Dit soort berichten...![]()
Even vergeten dat men in die jaren ook een pareltje als RDR2 heeft geleverd.
San Andreas.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:26 schreef Momo het volgende:
[..]
RDR2 is het beste wat Rockstar ooit heeft gemaakt
*3quote:Op woensdag 8 november 2023 19:24 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Dit soort berichten...![]()
Even vergeten dat men in die jaren ook een pareltje als RDR2 heeft geleverd.
Eens, veel toffer om vaker te spelen, veel interessantere wereld. Gta5 is in vergelijking vrij doods.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Mag hopen dat het weer een 18+ game wordt. Maat beng bang dat het allemaal wat braver is in deze woke tijdenquote:Op woensdag 8 november 2023 14:57 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
Fijn dat je GTA 6 geen haast hoeft te maken want deel 7 komt er niet voor 2035.
[..]
Maar GTA V kwam drie keer uit op drie generatie consoles en ook nog op PC (2013-2022).
Het is overigens een 18+ game dus niets voor 13 jarigen.
Meh. Beste free roaming van allemaal. Maar god wat zijn de missies kut. Je stapt 1 meter buiten de onzichtbare muren die de missies hebben: MISSION FAILED. 0 vrijheid in de missies.quote:Op woensdag 8 november 2023 19:26 schreef Momo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 november 2023 23:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Meh. Beste free roaming van allemaal. Maar god wat zijn de missies kut. Je stapt 1 meter buiten de onzichtbare muren die de missies hebben: MISSION FAILED. 0 vrijheid in de missies.
Nee dan zou je wel GTA 6 7 8 9 10 11 12 13 14 etc gehad hebbenquote:Op woensdag 8 november 2023 23:45 schreef mschol het volgende:
uitmelk IP
rockstar is gewoon een EA kloon
want 6 delen hetzelfde ip met geen degelijke wijzigingen (afgezien van wat technologische vooruitgang) uitbrengen is niet uitmelken?quote:Op donderdag 9 november 2023 08:27 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee dan zou je wel GTA 6 7 8 9 10 11 12 13 14 etc gehad hebben
6 delen? De andere 6 ben je vergeten?quote:Op donderdag 9 november 2023 08:29 schreef mschol het volgende:
[..]
want 6 delen hetzelfde ip met geen degelijke wijzigingen (afgezien van wat technologische vooruitgang) uitbrengen is niet uitmelken?
Voed de troll maar nietquote:Op donderdag 9 november 2023 08:57 schreef 2dope het volgende:
[..]
6 delen? De andere 6 ben je vergeten?
Maar gelukkig dat het uitgemolken wordt - er hoeft niet per se een negatieve connotatie te hangen aan dat woord - aangezien de kwaliteit vrijwel altijd uitmuntend is. Daar kan 95% van het spul van EA nog niet bij in de schaduw staan. Overigens denk ik bij uitmelken eerder aan iets als de jaarlijkse Assassin's Creed, niet een sequel waar je 10 jaar op moet wachten. Jammer dat het zo lang moet duren maar goed bereid kost even tijd natuurlijk.
En dan gepresenteerd door die heckler op de Game Awards die Geoff Keighley ging trollen met z'n GTA 6 geschreeuwquote:Op donderdag 9 november 2023 09:18 schreef Pheno het volgende:
Zou lachen als ze exact deze als eerste trailer tonen. Inclusief debug info
Niet helemaal mee eens hoewel ik RDR2 geweldig vind. De 'rural' gebieden in RDR2 zijn sowieso top met mooie natuur en talrijke fauna (dat deed RDR1 al uitstekend), alleen inherent aan die setting zijn ook kleine dorpjes waar op straat niet zo heel veel gebeurt m.i.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:35 schreef Farenji het volgende:
[..]
Eens, veel toffer om vaker te spelen, veel interessantere wereld. Gta5 is in vergelijking vrij doods.
Wtf dat is dezelfde dudequote:
probleem wat ik heb met de hele game serie is dat het voor mij echt gewoon als uitgemolken concept voelt met verder 0 innovatie, 1 en 2 grijs gespeeld, 4 ook nog veel gespeeld, maar daarna voelde het voor mij als herhaling van zetten zonder innovatie of echte verbetering; 5 heb ik volgens mij 3 uur op geklokt voor ik het zat wasquote:Op donderdag 9 november 2023 08:57 schreef 2dope het volgende:
[..]
6 delen? De andere 6 ben je vergeten?
Maar gelukkig dat het uitgemolken wordt - er hoeft niet per se een negatieve connotatie te hangen aan dat woord - aangezien de kwaliteit vrijwel altijd uitmuntend is. Daar kan 95% van het spul van EA nog niet bij in de schaduw staan. Overigens denk ik bij uitmelken eerder aan iets als de jaarlijkse Assassin's Creed, niet een sequel waar je 10 jaar op moet wachten. Jammer dat het zo lang moet duren maar goed bereid kost even tijd natuurlijk.
Nou vertel. Wat klopt er niet aan?quote:
Kan natuurlijk, het is ook best zinloos om daar verder over te discussiėren aangezien smaken verschillenquote:Op donderdag 9 november 2023 10:02 schreef mschol het volgende:
[..]
probleem wat ik heb met de hele game serie is dat het voor mij echt gewoon als uitgemolken concept voelt met verder 0 innovatie, 1 en 2 grijs gespeeld, 4 ook nog veel gespeeld, maar daarna voelde het voor mij als herhaling van zetten zonder innovatie of echte verbetering; 5 heb ik volgens mij 3 uur op geklokt voor ik het zat was
Sowieso een zwarte homoseksuele transgender vrouw in de hoofdrol.quote:Op woensdag 8 november 2023 22:44 schreef 111210 het volgende:
[..]
Mag hopen dat het weer een 18+ game wordt. Maat beng bang dat het allemaal wat braver is in deze woke tijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |