SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdGoedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Daar zit toch 1,5 meter tussen. Weet niet hoe lang Tobias is?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Beetje lastig om op afstand het gips te verwijderen he.
Zal wel een voorwaarde van BB zijn omdat het huis coronavrij moet blijvenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat hoeft helemaal niet. Je kunt volstaan met afstand houden.
onzin, hij moet gewoon rechtop zitten en dan zit er echt geen anderhalve meter tussen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar zit toch 1,5 meter tussen. Weet niet hoe lang Tobias is?
No worries.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal wel een voorwaarde van BB zijn omdat het huis coronavrij moet blijven
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:13 schreef Flory het volgende:
Tobi's voet door zo'n kattenluik kan best hoor
Je hoofd door een kattenluikje doenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:13 schreef Verida het volgende:
[..]
onzin, hij moet gewoon rechtop zitten en dan zit er echt geen anderhalve meter tussen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:14 schreef Ireth het volgende:
Sorry voor de tt, wist ff niks anders, kijk momenteel ff geen streams en gokte dat dit wel redelijk accuraat is qua streams...
Nee. BB kiest voor een militair met een slijpschijf.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:08 schreef engine het volgende:
[..]
Dus niet Nouchine met heggenschaar in de woonkamer?
Het is genoemd in de sauna bij Nouch en Vera, maar die waren gewoon aan het speculeren.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:18 schreef freaky40 het volgende:
Nou hoor ik daar ook dat het volgende week Terror/Hell week is. Hoe weten ze dit? Thema wordt toch altijd op zaterdagavond bekend gemaakt?
Ja dat moet dan wel. Aannames dus.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is genoemd in de sauna bij Nouch en Vera, maar die waren gewoon aan het speculeren.
Hij krijgt inderdaad plots veel aandacht voor Veer. Is weer iets tactisch aan het proberen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:23 schreef Ptr67 het volgende:
Met de camera op Slaapwel en Zufio gericht, zag je Dimi wat slijmen tov Vera op de achtergrond paar minuten geleden.
Daar moet zij niet in mee gaan!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:24 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij krijgt inderdaad plots veel aandacht voor Veer. Is weer iets tactisch aan het proberen.
Denk dat het wel langer voelt voor hem omdat hij ook nog in quarantaine heeft gezeten in zn eentje enzo. Is wel heel anders als dat je gewoon alles kunt doen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:34 schreef suzi1 het volgende:
en duizend keer over hoe fijn t is, heeft net een weekje in het gips gehad pff
is hij weer vergetenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:36 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias noemt vera, grace, salar, kristof en dimi als de mensen die dicht bij hem staan
ja hij zal anders in het leven staan als mij. zou daar totaal geen probleem mee hebben. en de tijd vliegt hierquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:36 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Denk dat het wel langer voelt voor hem omdat hij ook nog in quarantaine heeft gezeten in zn eentje enzo. Is wel heel anders als dat je gewoon alles kunt doen.
Ik vind zijn kapsel ook zo dom en dan die kleren erbij ook domquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:37 schreef rinardo het volgende:
Ik vind peter echt zon tokkie met die sweater aan
1,83quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar zit toch 1,5 meter tussen. Weet niet hoe lang Tobias is?
ik ookquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:39 schreef Tamaartje het volgende:
Kristoff en Tobias vinden Nouchine heel sterk
hij ziet er uit als een cricket spelerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:37 schreef rinardo het volgende:
Ik vind peter echt zon tokkie met die sweater aan
yepquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:40 schreef Tamaartje het volgende:
Kristoff denkt dat Dimi of Nawel gaat.
Tobias denkt dat Salar weg moet?
Lol week niet kunnen douchen vanwege gips wat doe je als eerste als dat stinkgios er af is... de sauna in ipv douchenquote:
hij kon toch wel gewoon douchen, met zo'n plastic zak eromheen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Lol week niet kunnen douchen vanwege gips wat doe je als eerste als dat stinkgios er af is... de sauna in ipv douchen
hij heeft 2 x gedoucht met zon zak erom, heb ik gezien gister en vanmorgenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Lol week niet kunnen douchen vanwege gips wat doe je als eerste als dat stinkgios er af is... de sauna in ipv douchen
Ik hoorde juist geen Vera?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:36 schreef Koos1958 het volgende:
Tobias noemt vera, grace, salar, kristof en dimi als de mensen die dicht bij hem staan
tussen nu en een uur, hij kwam 10 min geleden de dbk uitquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:46 schreef Chanel5 het volgende:
Huh? wanneer is dat gips er dan afgegaan?
oke, thnxquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:47 schreef rinardo het volgende:
[..]
tussen nu en een uur, hij kwam 10 min geleden de dbk uit
Denk dat ze in een groep wegvalt en stil wordt met die drukke personen om haar heen en nu meer tot haar recht komtquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:49 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zo alles bijgelezen weinig gebeurt ,vera in sauna veel leuker nu met Kristof en tobi
het is toch ook een kwestie van fatsoenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:48 schreef suzi1 het volgende:
precies als in het gesticht. als ontbijt klaar staat, en ga je er even bijzitten. desnoods drink je alleen een bakkie.
maar wel een samenzijn aan het begin v/d dag
In het hotel ging hij in bad, vertelde Tobias en na de sauna gaat hij douchen, wat is het probleem?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ik denk dat die wel duurder is, maar hij heeft hem uit het zikh meegekregen dus verzekeringswerkquote:
nee, 100quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:51 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat die wel duurder is, maar hij heeft hem uit het zikh meegekregen dus verzekeringswerk
vanmorgen hielp chris hem nog met die speciale zak om zn onderbeen voor douchen, nogmaals we zien niet alles 24 uur, De trui van Els vorig jaar werd ook niet gewassen volgens sommige hier, en na BB zei els, die ging elke avond in de was, want was mn lievelings.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
In het hotel ging hij in bad, vertelde Tobias en na de sauna gaat hij douchen, wat is het probleem?
Nee die heeft gewoon lol in die sauna. Gister ging ze ook met kristof in de sauna en kon ze ook goed met hem pratenquote:
hier kan je het terug kijkenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:46 schreef Chanel5 het volgende:
Huh? wanneer is dat gips er dan afgegaan?
hahahaha hier net zoquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:00 schreef suzi1 het volgende:
ik zit hier gwn mee te wiebelen met mn tenen
Dat is zijn innercircle. Tobias zijn eigen woorden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:36 schreef Koos1958 het volgende:
En ik denk dat ze de sauna ook heerlijk vind om in te zitten. Ze is de enige die er elke dag in gaat en soms 2x per dagquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:00 schreef Blackprinces het volgende:
Vera heeft een goeie dag.
Eerst een leuk gesprek met nouch in de sauna en nu lol maken met kris en tobi
Nog even en ze moeten haar eruit sleurenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En ik denk dat ze de sauna ook heerlijk vind om in te zitten. Ze is de enige die er elke dag in gaat en soms 2x per dag
Ze heeft toch op t verkeerde paard gewed. Ze had voor Tobi moeten gaan, ook daar had ze lol mee kunnen hebben maar ook de aandacht die ze zoekt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:00 schreef Koos1958 het volgende:
Sinds het gesprek gisteravond met Dimitri heeft denk ik Vera voor zich zelf besloten gewoon haar eigen gang ook te gaan en zich niet meer alleen op hem te richten. Dat is wat hij tegen haar zei dat hij dat niet wilde. Ze komt nu veel meer los.
Haha die nick vorig jaar lag er ook hele dagen in. Alleen toen was het de roddelsauna. Nu maken ze er juist plezier inquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:02 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nog even en ze moeten haar eruit sleuren
Ik denk dat ze tobias wel knap vind maar daar blijft het bij. Die dimi zal wel iets hebben wat haar heeft aangetrokken. Ze heeft het altijd over zijn ogen en dat hij lief is.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:02 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ze heeft toch op t verkeerde paard gewed. Ze had voor Tobi moeten gaan, ook daar had ze lol mee kunnen hebben maar ook de aandacht die ze zoekt.
Ja beetje van beide.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Haha die nick vorig jaar lag er ook hele dagen in. Alleen toen was het de roddelsauna. Nu maken ze er juist plezier in
Tobi gaat volgens mij echt niet verder daar in het huis. Dat past niet bij hem.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:02 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ze heeft toch op t verkeerde paard gewed. Ze had voor Tobi moeten gaan, ook daar had ze lol mee kunnen hebben maar ook de aandacht die ze zoekt.
Ik denk niemand daarquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:04 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Tobi gaat volgens mij echt niet verder daar in het huis. Dat past niet bij hem.
dat ze eigenlijk altijd nep is. maskerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:09 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel echt zo is. Maar dat we dat eerder nog niet zo gezien hebben.
Tv maken ofzoquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:11 schreef rinardo het volgende:
maar ff he, ik vraag me wat af, ze hebben een quiz vanavond, iedereen heeft het er over, en ze gaan in gala, allemaal omkleden na het avondeten, ik mis niet veel, maar wat heb ik gemist? waarom in gala voor een quiz
Nawel lief en vrolijk. Geïnteresseerd in andere mensen. Grappig en actief?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:10 schreef Blackprinces het volgende:
Misschien zien we nu pas bij bepaalde mensen hoe ze echt zijn?
Ja, kweet ook niet hoor.
omdat ze denken dat gaan ze uitzenden. al weten ze dat bijna alles te zien isquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:11 schreef rinardo het volgende:
maar ff he, ik vraag me wat af, ze hebben een quiz vanavond, iedereen heeft het er over, en ze gaan in gala, allemaal omkleden na het avondeten, ik mis niet veel, maar wat heb ik gemist? waarom in gala voor een quiz
Misschien een geheime opdracht om iedereen in gala kleding te krijgen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:11 schreef rinardo het volgende:
juist, snap hemquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
omdat ze denken dat gaan ze uitzenden. al weten ze dat bijna alles te zien is
of om het meer bijzonder te maken
net als dresscodes op feestjes
voor wat vermaak.
Njaaa... daar heb je een puntquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:12 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nawel lief en vrolijk. Geïnteresseerd in andere mensen. Grappig en actief?
afscheidsavondje voor de queen ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:11 schreef rinardo het volgende:
Ik denk maar zo dat Vera van de vrouwen in dat huis juist de minst oppervlakkige is.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:16 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo is ze, oppervlakkig en cliché.
Vind ik wel, en blond speelt ook al niet mee.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:20 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk maar zo dat Vera van de vrouwen in dat huis juist de minst oppervlakkige is.
Ik weet niet of het je is opgevallen, maar Vera is van zichzelf vrij donkerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vind ik wel, en blond speelt ook al niet mee.
Dan past dat blonde beter bij haar oppervlakkige attitude.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je is opgevallen, maar Vera is van zichzelf vrij donker
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:22 schreef Verida het volgende:
[..]
ja enorme uitgroeiquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, zo kun je het ook nog verdraaien natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:23 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan past dat blonde beter bij haar oppervlakkige attitude.
Lekker belangrijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Ja, zo kun je het ook nog verdraaien natuurlijk.
jammer hèquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:25 schreef Koos1958 het volgende:
Wat is er met peter gebeurd, met zijn haar en dan nu een snor. Sorry is geen gezicht
das kei liefquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:26 schreef zodeju het volgende:
Kristof maakt eerst Tobias zijn bed op......
exact gelijk met de starttijd tv soms 2 min eerderquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:29 schreef Paul het volgende:
Wie weet hoelaat de BBafleveringen meestal op videoland komen?
Zijn vragen voor de Quiz..heeft hij gemaakt met hanna.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:30 schreef rinardo het volgende:
zagen jullie ook dat Kris een stapeltje papier onder aan het voeteneinde onder zn dekbed weg hield?
Serieusquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
exact gelijk met de starttijd tv soms 2 min eerder
Ik dacht even dat het iets heel spannends wasquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:31 schreef Silves het volgende:
[..]
Zijn vragen voor de Quiz..heeft hij gemaakt met hanna.
Toen was de dagelijkse uitzending pas om 21.30 uur.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Serieusdacht vorig jaar dat het soms een uur eerder was ofzo
Heeft iets met een spel te maken die ze bedenken....daarvoor was hij al met Hanna en dat papier bezig.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:30 schreef rinardo het volgende:
zagen jullie ook dat Kris een stapeltje papier onder aan het voeteneinde onder zn dekbed weg hield?
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:35 schreef just me het volgende:
[..]
Ik dacht even dat het iets heel spannends was
wéér 'n illusie armerquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:47 schreef Blackprinces het volgende:
Waar ken ik dat fluitriedeltje van?
ER kan ook nog een oude ziekenhuisserie zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:45 schreef suzi1 het volgende:
ER is denk expeditie robinson
en house, van die ziekenhouse
welke aflevering, even de moeite waard om te kijken hahaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:49 schreef Angelflush het volgende:
Beetje off topic en misschien al bekend , maar ik zag Michel in een van de afleveringen van special forces vips, daar was hij een begeleider.
quote:
vond er niets aan hahaquote:
Ik heb die serie helemaal gezien, maar heb hem daar niet voorbij zien komen hoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:49 schreef Angelflush het volgende:
Beetje off topic en misschien al bekend , maar ik zag Michel in een van de afleveringen van special forces vips, daar was hij een begeleider.
jaja, dat weten we onderhand welquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:53 schreef C.A.I het volgende:
Kan die vent nog normaal doen naar vera de verschrikkeljke hork gadver wat een ...
Daar doen ze niet aan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:55 schreef chufi het volgende:
Is er vanavond nog een afscheidsborrel met muziek?
Kinderchampagne.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:55 schreef chufi het volgende:
Is er vanavond nog een afscheidsborrel met muziek?
Glaasje prik en een bakje chipsquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:00 schreef C.A.I het volgende:
Ik denk wel dat ze iets krijgen want die quiz is in opdracht om tv te maken dus er zal vast een verrasing komen rond 20:00
Met de brace. Niet zonder.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:10 schreef Rhosyn het volgende:
Tobias mag zijn voet belasten maar houdt hem nog steeds angstvallig omhoog.
Beetje bange poeperd wel
Als de resultaten overkomen met de eigenlijke resultaten morgen dan zullen wij hier thuis afhaken. Nog een week zeiksnor erin, nee bedankt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:59 schreef rinardo het volgende:
voor wie juist binnenkomt, er is een poll
https://strawpoll.com/hujyjgcs6
Het was de aflevering waarbij ze in een grot moesten springen en die judoka viel slecht met zn rug. Daarna bij t nachecken zag ik hem. Ik zei nog tegen mr angelflush he ff terug spoelen .quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
welke aflevering, even de moeite waard om te kijken haha
Medic.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:49 schreef Angelflush het volgende:
Hij was vaker in beeld. Ook in de 1e aflevering en met die acteur uit GTST.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:03 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Het was de aflevering waarbij ze in een grot moesten springen en die judoka viel slecht met zn rug. Daarna bij t nachecken zag ik hem. Ik zei nog tegen mr angelflush he ff terug spoelen .
Mooi, Salar staat boven aan, die mag niet weg want die is altijd goed gehumeurdquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:59 schreef rinardo het volgende:
Eens, vrolijke vent, leuk met nous, brengt gezelligheidquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:08 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Mooi, Salar staat boven aan, die mag niet weg want die is altijd goed gehumeurd
Goeie vraag.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waarom denken ze allemaal te kunnen zingen
Leroy zit overal naast en komt dus niet lekker in de groep te liggenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:15 schreef zodeju het volgende:
Ze zijn weer namen noemen, Leroy zit er steeds naast. Moet met een n en hij noemt een naam met een m. tot drie keer aan toe.
hij is dus al gestopt. nog geen vijfminuten mee gedaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:16 schreef just me het volgende:
[..]
Leroy zit overal naast en komt dus niet lekker in de groep te liggen
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:22 schreef Tuinfluitert het volgende:
Leroy: ik heb hier een snee zitten, zo'n diepe weet je wel.
Klopt, ook gezienquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:49 schreef Angelflush het volgende:
Dan nog meurt je voet wat in hetgips heeft gezetenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
hij heeft 2 x gedoucht met zon zak erom, heb ik gezien gister en vanmorgen
Legootjesquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:25 schreef ledn81 het volgende:
Ik hoor Leroy op de achtergrond iets vertellen over dubbelzijdig plakband en pleisters?
Heeft iemand enig idee waar dat over gaat ?![]()
![]()
Oh ik heb verkeerd gestemdquote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:59 schreef rinardo het volgende:
Wat denk je, zijn megaprestatie van 3 dagen geleden waar hij 10x per dag op terug komtquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:25 schreef ledn81 het volgende:
Ik hoor Leroy op de achtergrond iets vertellen over dubbelzijdig plakband en pleisters?
Heeft iemand enig idee waar dat over gaat ?![]()
![]()
Ik heb ook Salar gestemd Ik denk dat hij het gaat winnenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:08 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Mooi, Salar staat boven aan, die mag niet weg want die is altijd goed gehumeurd
Geen idee waar dit over gaat .. weet jequote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:28 schreef Tuinfluitert het volgende:
Leroy: Ik mocht geen kousen aan, hij zei je mag wel langzamer lopen, maar ik had nog 15 seconde, kreeg ik weer een kootsch, was echt heftig, toen zag ik nog 5 seconde, het was iedere keer paf, weet terug lopen weet je wel,
is ook pijnlijk maar hij doet het voorkomen alsof hij de allergrootste prestatie van de wereld heeft volbrachtquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:28 schreef suzi1 het volgende:
ik heb de afl niet gezien waarin ze het lieten zien van die lego, maar bleek echt verschrikkelijk te zijn
Ik denk omdat er geen radio of tv is...Dus ze moeten zelf zingenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:13 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waarom denken ze allemaal te kunnen zingen
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:31 schreef Sestra666 het volgende:
nawel: ik ben gewoon moeeee
zeikwijf
En als het tegen zit horen we dat nog een week langerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:31 schreef Sestra666 het volgende:
nawel: ik ben gewoon moeeee
zeikwijf
die man maakt geen reclame voor zichzelfquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:34 schreef Verida het volgende:
[..]
erg he, hij is bij de "barbier" geweest en dit is het resultaat
maar zag je hoe goed Nawel aan het koken was???? Not.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:24 schreef Angelique61 het volgende:
Je wordt toch helemaal koekkoek van die dansende springende zingende meiden op de achtergrond!
Ja, het was inderdaad verschrikkelijk.....had gedacht jullie bekijken het maar.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:28 schreef suzi1 het volgende:
ik heb de afl niet gezien waarin ze het lieten zien van die lego, maar bleek echt verschrikkelijk te zijn
ga ik t nu even snel door kijken ook!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, het was inderdaad verschrikkelijk.....had gedacht jullie bekijken het maar.
BB harder dan ooitquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:38 schreef Ireth het volgende:
Serieus, hijs Peter in een strakke speedo en hij kan zo in de Costa Brava brochure van D-reizen uit 1978
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:38 schreef Ireth het volgende:
Serieus, hijs Peter in een strakke speedo en hij kan zo in de Costa Brava brochure van D-reizen uit 1978
Ik ook, dikke middelvinger! Jullie lopen zelf maar over die pleurissteentjes als je je koots wilt zien!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
De Costa Brava zat ook vol met dat soort duiters toendertijdquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:40 schreef greysbones het volgende:
ik vind het vooral een foute duitse porno snor
Ron Jeremy ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:40 schreef greysbones het volgende:
ik vind het vooral een foute duitse porno snor
hij mist alleen de bolle buikquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
De Costa Brava zat ook vol met dat soort duiters toendertijd
Je moet wat...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:43 schreef Ptr67 het volgende:
Leroy heeft een scheet gelaten, en ruikt nu aan zijn vingers na het krabben.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:43 schreef Ptr67 het volgende:
Leroy heeft een scheet gelaten, en ruikt nu aan zijn vingers na het krabben.
marokkaans lakenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:44 schreef Clasientje het volgende:
Weet iemand hoe die jurk heet die Nawel aan heeft ik vind hem gaaf
Peter gedraagt zich vaak als opa daarquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:43 schreef suzi1 het volgende:
hahaa wel overdreven wat peter zei over die pen smijten tegen de tv (dat zou salar gedaan hebben). gwn zacht tegen de grond was t
en dan maar zeggen, je moet je beter gedragen, mensen rekenen je daar op af.
toch wel nuttig de tv uitz doorscrollen
Denk een djellaba, ben niet 100% zeker.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:44 schreef Clasientje het volgende:
Is van Gracequote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:44 schreef Clasientje het volgende:
kaftan?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:44 schreef Clasientje het volgende:
Als je het je lukt om een deftige screenshot van haar te maken, en dan zoeken via Google Lens of nog beter via Yandex...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:44 schreef Clasientje het volgende:
nee van Nawelquote:
Had hem al eerder gezien dacht ik toen alleen Grace haar koffer hadquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee van Nawel
Grace heeft een keer aangehad
Klopt, Sercan had hem een keer aan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Had hem al eerder gezien dacht ik toen alleen Grace haar koffer had
is van grace. nawel wilde het van haar lenenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee van Nawel
Grace heeft een keer aangehad
ik dacht dat hij van Nawel wasquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Had hem al eerder gezien dacht ik toen alleen Grace haar koffer had
@Hannequote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:52 schreef Ptr67 het volgende:
@ Hanne : geen panlepel maar een houtel panspatel
Bedankt👍quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:47 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Als je het je lukt om een deftige screenshot van haar te maken, en dan zoeken via Google Lens of nog beter via Yandex...
nee gaat hier goedquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:52 schreef greysbones het volgende:
heb vaak slecht beeld op videoland
meer mensen last van?
vera staat er nooit bij ik zie haar nooit kokenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
niet allemaal he, vera staat er niet bij hahah
Eerste 2-3 minuten wordt daarna beterquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:52 schreef greysbones het volgende:
meer mensen last van?
dan heb je niet goed opgeletquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:53 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
vera staat er nooit bij ik zie haar nooit koken
Was net bezig met de bechamelsaus en heeft al vaker gekooktquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:53 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
zal mijn vpn eens uitzettenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:53 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eerste 2-3 minuten wordt daarna beter
Gister nog en ze kookt regelmatig meequote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:53 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
Ja al dagen. Het helpt soms om je tabblad of venster te sluiten en opnieuw in te loggen bij videoland (althans dat helpt bij mij)quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:52 schreef greysbones het volgende:
meer mensen last van?
Waarom gebruik je nu een VPN ? avondschool ?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
zal mijn vpn eens uitzetten
zal vast helpen
heb je een vpn?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:54 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja al dagen. Het helpt soms om je tabblad of venster te sluiten en opnieuw in te loggen bij videoland (althans dat helpt bij mij)
moet je wat vaker je doppen open doen misschien zie je dan wat meerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:53 schreef sarah8106 het volgende:
[..]
heb hem meestal aanstaanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:55 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Waarom gebruik je nu een VPN ? avondschool ?
echt???quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Eten ziet er weer om je vingers bij af te likken uit
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je een vpn?
zet die eens uit als je die gebruikt
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Eten ziet er weer om je vingers bij af te likken uit
lijkt een beetje op honden voer met quinoaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:57 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Eh oordeel zelf, ik zou het niet eten.
brrrquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zonder de bechamel ziet het er nog wel oké uit, maar met.....![]()
[ afbeelding ]
Nou gatverquote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zonder de bechamel ziet het er nog wel oké uit, maar met.....![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben op een enkeling na allemaal hun bestek verkeerd vast. Wat dat betreft zou ik wel ouderwets zijnquote:
Ze maken de roux met olie en bloem.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:00 schreef Koos1958 het volgende:
Die bechamelsaus maken ze nooit met boter he. Is alleen maar meel en melk. Zie ze nooit een roux maken.
Gedver dat moet met roomboter hahaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze maken de roux met olie en bloem.
Ik hoop het toch niet, ik wil vuurwerk de komende wekenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:01 schreef Ptr67 het volgende:
Is dat nu een foutieve indruk of hangt daar een soort positieve vibe doorheen de eetkamer?
Ze hebben toch geen boter, volgens mij gebruiken ze wel (zonnebloem-)oliequote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:00 schreef Koos1958 het volgende:
Die bechamelsaus maken ze nooit met boter he. Is alleen maar meel en melk. Zie ze nooit een roux maken.
Echt ??? Bedankt hoor !quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
Nous ook gek
Nawel eet met haar tanden van het bestek![]()
leroy zat net ook met zijn arm voor zijn bord, mijn vader zou die arm weggemept hebbenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze hebben op een enkeling na allemaal hun bestek verkeerd vast. Wat dat betreft zou ik wel ouderwets zijn
ze schraapt met haar tanden het eten van de vorkquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:04 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
Echt ??? Bedankt hoor !
Zit ik nu met mijn meul aan die TV gekluisterd om een keer te zien wat jij bedoelt en dan nog met notabene slaapwel.
die is bang dat iemand wat van zijn bord piktquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:04 schreef just me het volgende:
[..]
leroy zat net ook met zijn arm voor zijn bord, mijn vader zou die arm weggemept hebben
Nu zag ik het ook... doe dat nooit buiten als ik niet kan ademen door mijn neus als ik sinusprobs heb...quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze schraapt met haar tanden het eten van de vork![]()
![]()
is eten tekort gekomen in zijn jeugdquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is bang dat iemand wat van zijn bord pikt![]()
jammer dat je niet de keus hebt om een bewoner te mutenquote:
Die kan zo aan de slag bij de radio als lachbandquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:07 schreef Ptr67 het volgende:
bedenk me juist dat Nous met die harde lach heel goed zou staan als boksbal op de lokale kermis.
1euro per boks
misschien heeft ze wel langere tandenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:08 schreef IkFok het volgende:
En wie heeft haar bord weer niet leeg gegeten Nawel.
Als ze al eet is het met lange tanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |