SPOILER: lokroepquoteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=5ZPc4EFhsrAquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=5ZPc4EFhsrAquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Zie hierbovenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0r![]()
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:11 schreef GGMM het volgende:
Heb je ook gifjes van mij/ons?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:3rr0r![]()
Mooie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:3rr0r
Erg mooie pass die zowaar in het doel verdwijntSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:3rr0r
Leuke analyse weer bedanktquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:37 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Erg mooie pass die zowaar in het doel verdwijnt
quote:Op maandag 7 februari 2022 22:04 schreef Oriente het volgende:
Jammer dit, dan ga ik zo maar een uurtje sporten!
Let's GOOOOOOOOquote:Op maandag 7 februari 2022 22:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:3rr0r @:-jos- @:chevycaprice @:scrummie @:firefox1 @:jr-style-93 @:ggmm @:dj_day-v
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=am88RcmB_dcquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=am88RcmB_dcquote:
Hij werd net 0-4 ->5-4 ingemaakt in een knotsgekke potquote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:33 schreef Scrummie het volgende:
Ik speel dit niet om dat gekanker aan te horen van die sfeerverzieker.
Het is áltijd hetzelfde als die debiel er is.
GGMM was er toch helemaal niet?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:33 schreef Scrummie het volgende:
Je kan ook gewoon normaal kritiek geven.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
GGMM was er toch helemaal niet?
Sorry hoor maar als jij gewoon steeds naar voren rent terwijl je gewoon geen knikker raakt voorin moet je niet raar opkijken als ik je daarop aanspreek. Bij een 0-0 stand in de overtime is er maar één die moet aanvallen en dat ben ik natuurlijk. Ik win graag, sorry dat je daar niet tegen kan.
Ik mis je.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 22:33 schreef Scrummie het volgende:
Erg jammer dat @GGMM er niet was en dat @Scrummie weggejaagd werd.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat was nog even erg gezellig. Bedankt voor het hosten @:coco
Het is maar wat je "weggejaagd" noemt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 23:23 schreef Oriente het volgende:
[..]
Erg jammer dat @:GGMM er niet was en dat @:Scrummie weggejaagd werd.
Next time babyquote:Op vrijdag 11 februari 2022 21:54 schreef Oriente het volgende:
@:3rr0r @:-jos- @:scrummie @:ggmm @:chevycaprice @:firefox1 @:wazaaaaa @:dj_day-v @:jr-style-93 bereid je voor!
Leuk maatquote:
Ik kom als @GGMM ook speelt.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:35 schreef Oriente het volgende:
Is er vanavond een haxball valentijnseditie? @:coco @:scrummie
Indien animo.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:35 schreef Oriente het volgende:
Is er vanavond een haxball valentijnseditie? @:coco @:scrummie
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=5h9gzyH1Bloquote:
Gelukkiger kan eigenlijk ook niet.quote:
Matig gekeeptquote:Op dinsdag 15 februari 2022 22:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gelukkiger kan eigenlijk ook niet.
quote:
(mooie goal)quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik doe alleen mee als @:scrummie ook meedoet.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=SDzHOaSUosYquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=7PARkzHzhRkquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=p3yFojdkadQquote:
Coco: Nu hij op de wc zit kan ik het wel zeggen, ik vind die gast echt een lul. We stoppen er ook mee.quote:
@Coco als dit waar is dan kom ik NU naar Ossquote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Coco: Nu hij op de wc zit kan ik het wel zeggen, ik vind die gast echt een lul. We stoppen er ook mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@OrienteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@OrienteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@OrienteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCapriceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCaprice![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:17 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:orienteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:orienteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:orienteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:chevycapriceNiks op aan te merken, ik kijk uit naar momenten waarbij jij wel de assist levert, ga zo door!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:chevycaprice![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=d8B1PGdvLJwquote:What can change the nature of a man?![]()
@Scrummie @ChevyCaprice @GGMM @FireFox1 @JR-Style-93 @3rr0r @-jos- @Dj_Day-V @Wazaaaaa zeg het maarquote:![]()
Deze soldaat in spe kan wel even wat afleiding gebruikenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:11 schreef Oriente het volgende:
[..]
@:Scrummie @:chevycaprice @:ggmm @:firefox1 @:jr-style-93 @:3rr0r @:-jos- @:dj_day-v @:wazaaaaa zeg het maarGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Ga je naar het oost-front ja?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Deze soldaat in spe kan wel even wat afleiding gebruikenWhat can change the nature of a man?![]()
Ben eerder bang dat het oostfront hierheen komtquote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Nederland mag de Oekraïense deernes troosten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ben eerder bang dat het oostfront hierheen komtWhat can change the nature of a man?![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=5WU4MeCZ_LIquote:What can change the nature of a man?![]()
Ik dacht meer aan een stel Russische tanks en rakettenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Nederland mag de Oekraïense deernes troosten.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Op maandag kan ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:05 schreef Scrummie het volgende:
@:MC-M kom ook weer eens
@:JR-Style-93 jij ook.Oh.![]()
Ik heb een land te redden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:05 schreef Scrummie het volgende:
@:MC-M kom ook weer eens
@:JR-Style-93 jij ook.![]()
Scrummie verziekt de boel weer met zijn eeuwige eigen goals. Gras.
Wat een triestheid.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Je zou maar zo hatelijk zijn dat je opzettelijk een kans mist en in eigen doel schiet omdat je met iemand in het team zit die je verafschuwt uit jaloezie.
Gelukkig is de sfeer nu veel beter.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:zie bovenquote:What can change the nature of a man?![]()
Je let gewoon niet opquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
En ja hoor, zelfs na een warm welkom na zijn terugkomst is hem het weer gelukt. Ik ben er klaar mee. Echt ongelofelijk dat de host hier niet tegen optreedt.
[ afbeelding ]. Prima terugspeelbal bij een goede keeper.
![]()
Gast. Why de fuck moet jij een terugspeelbal spelen als ik gewoon op de goede positie sta?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je let gewoon niet op. Prima terugspeelbal bij een goede keeper.
Oh nee het is geen terugspeelbal maar gewoon een eigen goal die je er koste wat het kost in moet schieten omdat jij niet kan hebben dat ik de grootste keeper aller tijden ben.
Dude geef het gewoon toe, iedereen ziet het, iedereen weet het, iedereen heeft het door. En Chevy was de eerste die jou doorhad. Wat is je doel hiermee? Om de sfeer te verpesten?Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente deze mag er wezen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie deze mag er wezen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:22 schreef GGMM het volgende:
Dank maat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:scrummie deze mag er wezen
Geen kans om na te denken, bam, goal. Heerlijk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0r deze mag er wezen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0r deze 1-2 vond ik ook nog wel lekker![]()
Zelfs als Chevy al een tijdje weg is wordt er nog over me gepraat
Logisch, over de grootste speler hier op het forumtot volgende week
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:19 schreef GGMM het volgende:
#bedanktvoorhethostenCoco
Toen chevy eenmaal weg was werd het nog erg gezelligGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:21 schreef GGMM het volgende:
Prachtige actie van totoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:oriente deze mag er wezen![]()
Niks aan de hand maat, er werd erg veel druk gezetquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
En ja hoor, zelfs na een warm welkom na zijn terugkomst is hem het weer gelukt. Ik ben er klaar mee. Echt ongelofelijk dat de host hier niet tegen optreedt.
[ afbeelding ]![]()
Wat een meltdown weer.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Gast. Why de fuck moet jij een terugspeelbal spelen als ik gewoon op de goede positie sta?
Oh nee het is geen terugspeelbal maar gewoon een eigen goal die je er koste wat het kost in moet schieten omdat jij niet kan hebben dat ik de grootste keeper aller tijden ben.
Dude geef het gewoon toe, iedereen ziet het, iedereen weet het, iedereen heeft het door. En Chevy was de eerste die jou doorhad. Wat is je doel hiermee? Om de sfeer te verpesten?Oh.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: