Het gaat er niet om wat je zegt, het gaat er om hoe je het zegt.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind er sowieso nooit wat interessants uitkomen tijdens zo’n in feite PR moment. Is op zich ook lastig, je praat over een auto die je nog nooit hebt gereden.
Sergio zei anders ook een aardige hoevaakheid “you know”quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:52 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat je zegt, het gaat er om hoe je het zegt.
En als vertegenwoordiger van een multinational waar miljarden bij gemoeid zijn verwacht ik professionelere teksten dan "But euhm", "You know", "Euhhh"...
Op die manier haal je bij een presentatie op de basisschool al geen voldoende.
Dan hebben ze in ieder geval genoeg tijd om de tracklimits te verfijnen.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:08 schreef Starflyer het volgende:
Bahrein tot en met 2036 verlengd.
https://www.motorsportwee(...)lendar-through-2036/
Voor dezen en genen: om 20.00 uur vanavond op de eigen website.quote:
Indy Car-vibes.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:18 schreef Tinos85 het volgende:
[ twitter ]
Die wielen zijn echt groot![]()
Valt me op hoe hoog de voorvleugel staat trouwens.
Komt omdat dit slechts een showmodel is.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:51 schreef beantherio het volgende:
De auto als geheel lijkt wel erg hoog te staan. Doet me een beetje denken aan de auto's uit de jaren 60.
Klinkt ook behoorlijk anders dat ding.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:18 schreef Tinos85 het volgende:
[ twitter ]
Die wielen zijn echt groot![]()
Valt me op hoe hoog de voorvleugel staat trouwens.
Nope, om 20:00 uur gaan ze beginnen met de stream.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 16:35 schreef beantherio het volgende:
[..]
Voor dezen en genen: om 22.00 uur vanavond op de eigen website.
Oei. Dat was een stomme fout.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 17:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nope, om 20:00 uur gaan ze beginnen met de stream.
Kan gebeuren.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |