abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 4 februari 2022 @ 15:03:57 #76
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203503566
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:52 schreef Ixnay het volgende:

- Niet stoppen met tellen.
Waar is dat gedaan dan?

quote:
- Niet een week lang na de verkiezingen nog stemmen binnenkomen.
Waarom is dat verkeerd? Een aantal staten hadden daar regels mee ivm vertraagde post, zolang ze maar op tijd verstuurd waren.

quote:
- Van beide partijen zijn toezichthouders aanwezig bij het tellen van de stemmen.
Dat was de vorige keer ook het geval. Hebben we in de rechtszaken rond dit onderwerp nog gezien.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 4 februari 2022 @ 15:11:34 #77
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203503702
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:03 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Waar is dat gedaan dan?
[..]
Waarom is dat verkeerd? Een aantal staten hadden daar regels mee ivm vertraagde post, zolang ze maar op tijd verstuurd waren.
[..]
Dat was de vorige keer ook het geval. Hebben we in de rechtszaken rond dit onderwerp nog gezien.
1. Georgia, Pennsylvania, Michigan, Wisconsin, Arizona, Nevada, North-Carolina, Alaska.

2. Dan kunnen er containers vol met stemmen binnenkomen, na de verkiezingen, die zogenaamd vertraagd waren met de post, maar wel 100% naar Biden gingen.

3. Dat was pure fraude. Er zijn beelden van zowel Philadelphia als Pittsburgh (beiden Pennsylvania) waar die buiten werden gehouden en de ramen werden dichtgeplakt.
pi_203503789


Zeer presidentieel statement van President Trump. De toekomst ziet er goed uit. Tenzij je pro-Establishment bent uiteraard, dan niet.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 15:17:45 #79
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203503825
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:11 schreef Ixnay het volgende:

[..]
1. Georgia, Pennsylvania, Michigan, Wisconsin, Arizona, Nevada, North-Carolina, Alaska.
Wanneer zijn ze daar dan gestopt met tellen, en hoe was dat fout/beïnvloede het de uitslag?

quote:
2. Dan kunnen er containers vol met stemmen binnenkomen, na de verkiezingen, die zogenaamd vertraagd waren met de post, maar wel 100% naar Biden gingen.
Dat kan ja. Het hielp ook niet dat Trump et al. in de aanloop naar de verkiezingen de US Postal services behoorlijk probeerden te beperken. Moeten die geldige en op tijd uitgebrachte stemmen dan maar niet tellen? Klinkt ook niet heel democratisch.

quote:
3. Dat was pure fraude. Er zijn beelden van zowel Philadelphia als Pittsburgh (beiden Pennsylvania) waar die buiten werden gehouden en de ramen werden dichtgeplakt.
Dat is niet wat we van de Trump advocaten te horen kregen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Overall beste user 2022 vrijdag 4 februari 2022 @ 16:50:32 #80
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_203505213
twitter


De zoveelste Republikein die iets probeerde te flikken.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator vrijdag 4 februari 2022 @ 16:59:08 #81
5428 crew  miss_sly
pi_203505282
Kan het weer gewoon ontopic?
Dank O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_203507341
Hihi, President Trump met weer een statement.



Ik vind het leuk hoe het "President Trump" zegt.
  vrijdag 4 februari 2022 @ 21:28:21 #83
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203509287
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:52 schreef Ixnay het volgende:
Biden wil weer meedoen in 2024.

Trump waarschijnlijk ook.

Wat gaan de democraten dit keer doen als:
- Er geen poststemmen meer zijn.
- Verplichte identificatie.
- Niet stoppen met tellen.
- Niet een week lang na de verkiezingen nog stemmen binnenkomen.
- Van beide partijen zijn toezichthouders aanwezig bij het tellen van de stemmen.

We hebben beide heren dan 4 jaar aan het werk gezien.

Ik weet wel wie er dan naar het Witte Huis gaat bij eerlijke verkiezingen.

Let's go Brandon!!!!! _O-
Niet stoppen met tellen..
Hahaha wat?
Dus oh Trump ligt met een stem voor stoppen....

Keal zo werkt dat niet hé.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203510121
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 13:52 schreef Ixnay het volgende:
Biden wil weer meedoen in 2024.

Trump waarschijnlijk ook.

Wat gaan de democraten dit keer doen als:
- Er geen poststemmen meer zijn.
- Verplichte identificatie.
- Niet stoppen met tellen.
- Niet een week lang na de verkiezingen nog stemmen binnenkomen.
- Van beide partijen zijn toezichthouders aanwezig bij het tellen van de stemmen.

We hebben beide heren dan 4 jaar aan het werk gezien.

Ik weet wel wie er dan naar het Witte Huis gaat bij eerlijke verkiezingen.

Let's go Brandon!!!!! _O-
Dit toont wel mooi aan waarom het Trump volgvolk blijft denken dat er sprake was van fraude in 2020. Nog steeds hebben ze totaal geen benul hoe het stemsysteem werkt in verschillende staten en ze hebben intussen ook helemaal niets geleerd van het afgelopen jaar. Maar wel keer op keer dezelfde VERDACHTE! zaken dommig blijven posten waar geen enkel bewijs van is en die al lang debunked zijn omdat ze ongegrond bleken te zijn :')

- Poststemmen zijn er altijd
- Verplichte ID verschilt per staat
- Stoppen met tellen is normaal als dat veel tijd kost, mensen moeten ook slapen.
- Een legitieme en op tijd uitgebrachte stem wordt altijd geteld hoe lang de post er ook over doet.
- Er waren altijd al toezichthouders van beide partijen aanwezig en daar verandert ook niets aan.

We hebben idd 4 jaar lang de Grifter-in-Chief aan het werk gezien. Maar liefst tweemaal impeached worden lijkt me sws al genoeg bewijs van ongeschiktheid en dan komen daar alle lopende onderzoeken nog eens bij.

Biden daarentegen doet het na 1 jaar en naar omstandigheden (de puinhoop die Trump achterliet, de nog steeds aanwezige pandemie, de tegenwerking van de Republikeinen mbt noodzakelijk vernieuwing van wetgeving etc etc .. ) gewoon prima en het duurt nog 3 jaar tot de volgende presidentsverkiezingen dus er kan nog van alles gebeuren.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 04-02-2022 23:18:18 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_203510860
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  vrijdag 4 februari 2022 @ 23:51:52 #86
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_203512430
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 22:08 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dit toont wel mooi aan waarom het Trump volgvolk blijft denken dat er sprake was van fraude in 2020. Nog steeds hebben ze totaal geen benul hoe het stemsysteem werkt in verschillende staten en ze hebben intussen ook helemaal niets geleerd van het afgelopen jaar. Maar wel keer op keer dezelfde VERDACHTE! zaken dommig blijven posten waar geen enkel bewijs van is en die al lang debunked zijn omdat ze ongegrond bleken te zijn :')

- Poststemmen zijn er altijd
- Verplichte ID verschilt per staat
- Stoppen met tellen is normaal als dat veel tijd kost, mensen moeten ook slapen.
- Een legitieme en op tijd uitgebrachte stem wordt altijd geteld hoe lang de post er ook over doet.
- Er waren altijd al toezichthouders van beide partijen aanwezig en daar verandert ook niets aan.

We hebben idd 4 jaar lang de Grifter-in-Chief aan het werk gezien. Maar liefst tweemaal impeached worden lijkt me sws al genoeg bewijs van ongeschiktheid en dan komen daar alle lopende onderzoeken nog eens bij.

Biden daarentegen doet het na 1 jaar en naar omstandigheden (de puinhoop die Trump achterliet, de nog steeds aanwezige pandemie, de tegenwerking van de Republikeinen mbt noodzakelijk vernieuwing van wetgeving etc etc .. ) gewoon prima en het duurt nog 3 jaar tot de volgende presidentsverkiezingen dus er kan nog van alles gebeuren.

En die mail ballots werden aangeraden door Biden, trump wou er niks van weten.
Tja..
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_203512509
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2022 19:58 schreef QuidProJoe het volgende:
Ik zeg enkel dat President Trump President Trump is.

En ja, ik heb gelijk en ik sta aan de juiste zijde, en daar ben ik blij om.
Even een oprechte vraag: Zijn er volgens jou meer democraten in de VS dan republikeinen als je alle legale Amerikaanse inwoners van 18+ zou vragen?
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 5 februari 2022 @ 00:23:02 #88
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203512922
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 15:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Wanneer zijn ze daar dan gestopt met tellen, en hoe was dat fout/beïnvloede het de uitslag?
[..]
Dat kan ja. Het hielp ook niet dat Trump et al. in de aanloop naar de verkiezingen de US Postal services behoorlijk probeerden te beperken. Moeten die geldige en op tijd uitgebrachte stemmen dan maar niet tellen? Klinkt ook niet heel democratisch.
[..]
Dat is niet wat we van de Trump advocaten te horen kregen.
1. Ik heb de hele verkiezingsavond/nacht gekeken toen Trump won in 2020. Toen ze stopten met tellen in die staten was het 0.00 in NYC hier was het 6.00 en ik was de Amerikanen die ik ken al aan het feliciteren. Trump stond heel ver voor in die states die dagen later nog geflipt zijn.

Trump riep de overwinning uit en besprak hoe de democraten de verkiezing aan het stelen waren. In alle staten die nog niet beslist waren stond hij ruim voor op het moment van deze legendarische speech.

Op dit moment wist Biden dat hij verloren had. Zie ook die mensen hoe beteuterd ze zijn bij de "keep the faith" speech van Biden. He knew he lost very big.

De democraten wisten al maanden van tevoren dat winnen van Trump onmogelijk was en hebben alles wat ze nog konden doen uit de kast getrokken. De stemmen (voornamelijk van Trump) die nog geteld moesten worden hebben ze samen met de grote hoeveelheid mail-in ballots geteld in de dagen daarna. Die mail-in ballots waren vrijwel allemaal voor Biden en waren massaal geleverd. In Georgia hebben ze deze ballots verspreid in verschillende counties zodat het niet al te veel zou opvallen. De resultaten in Clayton en Fulton zijn surrealistisch en absurd. Behalve de stembiljetten die massaal zijn ingevuld en zonder verdere legitimatie geleverd zijn, zijn hoeveelheden stembiljetten meerdere keren door de telmachine gehaald. Hier is trouwens ook bewijs van. De ingescande biljetten zijn met elkaar vergeleken en bepaalde streepjes en vlekjes van het ingevulde stembiljet komen exact overeen. Dit laatste is in Georgia, Arizona en Pennsylvania gebeurd. In Michigan en Wisconsin zijn alleen de grote hoeveelheden stembiljetten in zeer korte tijd geleverd die 100% naar Biden gingen. In die 2 staten samen met Pennsylvania en Georgia mochten ook geen Republiekeinse toezichthouders aanwezig zijn. Ze werden buiten gehouden en er was geen controle over wat er daar binnen gebeurde.

In Michigan stond Trump op 57-58% terwijl naar schatting 80% gestemd was. Dit kun je niet meer verliezen alleen als echt 100% naar Biden zou gaan. In Pennsylvania en Georgia stond hij ook ruim voor maar niet O extreem als in Michigan. Als ze door waren gegaan met stemmen had de media echt de overwinning voor Trump moeten callen.

Ik weet nog dat ik rond 5.00/6.00 op goksites gekeken had wat je kon winnen als je op Trump of Biden zou inzetten. Voor Trump kreeg je per dollar nog maar 1.03. Voor Biden kreeg je 7 a 8 keer je inzet. Deze overwinning was zeker.

Toen de overwinning voor Trump binnen was heb ik alleen nog CNN gekeken. Heerlijk genieten van die huilende verzuurde SJW's die ze overal lieten zien.

Trump heeft ruim gewonnen. En alles dat gebeurd is waren de democraten goed op voorbereid.

2. Stemmen doe je op de stemlocatie. Dan krijg je ook dit soort fraudeclaims niet. Waarom wilden de democraten dat toch zó graag? En waarom willen ze dat de volgende keer weer? Ze waren toch zo zeker dat ze gingen winnen?

3. Heb je die officiële documenten gelezen? Zeg eens eerlijk. Nee hè? :')
  zaterdag 5 februari 2022 @ 00:52:25 #89
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203513292
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 00:23 schreef Ixnay het volgende:

[..]
1. Ik heb de hele verkiezingsavond/nacht gekeken toen Trump won in 2020. Toen ze stopten met tellen in die staten was het 0.00 in NYC hier was het 6.00 en ik was de Amerikanen die ik ken al aan het feliciteren. Trump stond heel ver voor in die states die dagen later nog geflipt zijn.

Trump riep de overwinning uit en besprak hoe de democraten de verkiezing aan het stelen waren. In alle staten die nog niet beslist waren stond hij ruim voor op het moment van deze legendarische speech.

Op dit moment wist Biden dat hij verloren had. Zie ook die mensen hoe beteuterd ze zijn bij de "keep the faith" speech van Biden. He knew he lost very big.

De democraten wisten al maanden van tevoren dat winnen van Trump onmogelijk was en hebben alles wat ze nog konden doen uit de kast getrokken. De stemmen (voornamelijk van Trump) die nog geteld moesten worden hebben ze samen met de grote hoeveelheid mail-in ballots geteld in de dagen daarna. Die mail-in ballots waren vrijwel allemaal voor Biden en waren massaal geleverd. In Georgia hebben ze deze ballots verspreid in verschillende counties zodat het niet al te veel zou opvallen. De resultaten in Clayton en Fulton zijn surrealistisch en absurd. Behalve de stembiljetten die massaal zijn ingevuld en zonder verdere legitimatie geleverd zijn, zijn hoeveelheden stembiljetten meerdere keren door de telmachine gehaald. Hier is trouwens ook bewijs van. De ingescande biljetten zijn met elkaar vergeleken en bepaalde streepjes en vlekjes van het ingevulde stembiljet komen exact overeen. Dit laatste is in Georgia, Arizona en Pennsylvania gebeurd. In Michigan en Wisconsin zijn alleen de grote hoeveelheden stembiljetten in zeer korte tijd geleverd die 100% naar Biden gingen. In die 2 staten samen met Pennsylvania en Georgia mochten ook geen Republiekeinse toezichthouders aanwezig zijn. Ze werden buiten gehouden en er was geen controle over wat er daar binnen gebeurde.

In Michigan stond Trump op 57-58% terwijl naar schatting 80% gestemd was. Dit kun je niet meer verliezen alleen als echt 100% naar Biden zou gaan. In Pennsylvania en Georgia stond hij ook ruim voor maar niet O extreem als in Michigan. Als ze door waren gegaan met stemmen had de media echt de overwinning voor Trump moeten callen.

Ik weet nog dat ik rond 5.00/6.00 op goksites gekeken had wat je kon winnen als je op Trump of Biden zou inzetten. Voor Trump kreeg je per dollar nog maar 1.03. Voor Biden kreeg je 7 a 8 keer je inzet. Deze overwinning was zeker.

Toen de overwinning voor Trump binnen was heb ik alleen nog CNN gekeken. Heerlijk genieten van die huilende verzuurde SJW's die ze overal lieten zien.

Trump heeft ruim gewonnen. En alles dat gebeurd is waren de democraten goed op voorbereid.
Wat, dat ze voor die nacht stopten met stemmen tellen is verdacht? Ze gingen de dag erna gewoon verder hoor. Dat de stemmen via post voornamelijk voor de democraten waren viel ook volledig binnen de verwachting, gezien de houding van de partijen over Covid en de gevaren daarvan. Dat zoveel mensen dat compleet leken te vergeten die nacht zegt meer over die mensen.

quote:
2. Stemmen doe je op de stemlocatie. Dan krijg je ook dit soort fraudeclaims niet. Waarom wilden de democraten dat toch zó graag? En waarom willen ze dat de volgende keer weer? Ze waren toch zo zeker dat ze gingen winnen?
Oh die fraudeclaims krijg je sowieso wel hoor :D Dat deed Trump in 2016 ook gewoon. Daar konden ze toen ook al geen bewijs voor vinden.

quote:
3. Heb je die officiële documenten gelezen? Zeg eens eerlijk. Nee hè? :')
Niet allemaal nee, een deel wel. De beelden van de rechter die uiteindelijk dan maar direct aan de advocaat vroeg of ze mensen in de zaal hadden gehad waren ook prachtig. Dat ze toe moesten geven dat ze wel degelijk mensen binnen hadden gehad, en de rechter zoiets had van wtf jongens.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 5 februari 2022 @ 00:58:06 #90
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203513354
Ik vond de overwinning van Trump in 2020 nog mooier dan die in 2016.

Net dit nog eens van begin tot eind bekeken. Moment dat ik nooit zal vergeten _O_


In 2024 gaat hij een derde keer winnen en ook dan gaan jullie weer 4 jaar verzuurd zijn dat hij impeached moet worden om niks. ^O^
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:02:53 #91
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203513393
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 21:28 schreef theguyver het volgende:

[..]
Niet stoppen met tellen..
Hahaha wat?
Dus oh Trump ligt met een stem voor stoppen....

Keal zo werkt dat niet hé.
Ik zei: "niet stoppen met tellen". Zoals je zelf citeert.

In 2020 stopten ze dus wel met tellen.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:05:48 #92
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203513415
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 22:08 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dit toont wel mooi aan waarom het Trump volgvolk blijft denken dat er sprake was van fraude in 2020. Nog steeds hebben ze totaal geen benul hoe het stemsysteem werkt in verschillende staten en ze hebben intussen ook helemaal niets geleerd van het afgelopen jaar. Maar wel keer op keer dezelfde VERDACHTE! zaken dommig blijven posten waar geen enkel bewijs van is en die al lang debunked zijn omdat ze ongegrond bleken te zijn :')

- Poststemmen zijn er altijd
- Verplichte ID verschilt per staat
- Stoppen met tellen is normaal als dat veel tijd kost, mensen moeten ook slapen.
- Een legitieme en op tijd uitgebrachte stem wordt altijd geteld hoe lang de post er ook over doet.
- Er waren altijd al toezichthouders van beide partijen aanwezig en daar verandert ook niets aan.

We hebben idd 4 jaar lang de Grifter-in-Chief aan het werk gezien. Maar liefst tweemaal impeached worden lijkt me sws al genoeg bewijs van ongeschiktheid en dan komen daar alle lopende onderzoeken nog eens bij.

Biden daarentegen doet het na 1 jaar en naar omstandigheden (de puinhoop die Trump achterliet, de nog steeds aanwezige pandemie, de tegenwerking van de Republikeinen mbt noodzakelijk vernieuwing van wetgeving etc etc .. ) gewoon prima en het duurt nog 3 jaar tot de volgende presidentsverkiezingen dus er kan nog van alles gebeuren.

Poststemmen is er niet altijd. Weet je eigenlijk wel waarom de verkiezingen altijd op dinsdag zijn in de VS?

En het aantal keren impeached worden zegt niks. Er valt veel meer te zeggen over een partij die 2 keer iemand probeert te impeachen en het 2 keer niet lukt.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:10:24 #93
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203513447
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:02 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Ik zei: "niet stoppen met tellen". Zoals je zelf citeert.

In 2020 stopten ze dus wel met tellen.
Toen ze klaar waren met tellen ja.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:10:46 #94
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203513450
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 23:51 schreef theguyver het volgende:

[..]
En die mail ballots werden aangeraden door Biden, trump wou er niks van weten.
Tja..
De democraten zagen een ideale manier om te frauderen bij verkiezingen die ze onmogelijk hadden kunnen winnen.
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:12:17 #95
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203513460
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:05 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Poststemmen is er niet altijd.
Hoe kom je daar nou weer bij?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:12:34 #96
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203513465
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:10 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Toen ze klaar waren met tellen ja.
Nee, om middernacht na de verkiezingsavond stopten ze, om vervolgens verder te gaan met wagens vol Biden stemmen. Hij heeft verloren. Hij heeft ook 0 campagne gevoerd en heeft bijna een jaar in zijn kelder gezeten.
pi_203513480
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:05 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Poststemmen is er niet altijd.
Echt wel. In sommige staten heb je een excuus nodig voor een absentee ballot, maar in alle staten kun je met absentee ballot stemmen. En die gaan voor een groot deel per post.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:15:32 #98
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_203513487
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:12 schreef Ixnay het volgende:

[..]
Nee, om middernacht na de verkiezingsavond stopten ze, om vervolgens verder te gaan met wagens vol Biden stemmen. Hij heeft verloren. Hij heeft ook 0 campagne gevoerd en heeft bijna een jaar in zijn kelder gezeten.
Dus ze hadden de hele nacht maar door moeten tellen of zo? :?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_203513495
Trump zelf maakt altijd gebruik van absentee voting als hij zijn stem uitbrengt :D
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 5 februari 2022 @ 01:17:21 #100
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_203513503
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2022 01:12 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?
Mensen moesten een hele dag reizen om te kunnen stemmen. Dat ging niet per post.

De verkiezingen waren altijd op dinsdag omdat men op zondag naar de kerk gaat. Op maandag reizen naar het stembureau, op dinsdag stemmen, op woensdag terugreizen, en op donderdag moest de markt van vrijdag voorbereid kunnen worden. Daarom stemmen ze al eeuwen op dinsdag. En het kon niet per post!

Je kunt nog steeds niet per post stemmen zonder dat er een risico op fraude is. Als je het goed organiseert zoals de democraten in 2020 dan kun je makkelijk frauderen met poststemmen. Zonder poststemmen hadden de democraten niet dusdanig kunnen frauderen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')