SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
De Havenzangers?quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:33 schreef Melting het volgende:
Op het hoesje hierna staan 4 mannen in pak. Net zo'n pak die Symph binnenkort ook zal gaan dragen als het aan Ddm ligt.
Die heb ik nooit in pak gezien.quote:
Verhuizers?quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:33 schreef Melting het volgende:
Op het hoesje hierna staan 4 mannen in pak. Net zo'n pak die Symph binnenkort ook zal gaan dragen als het aan Ddm ligt.
Ik kan me niet voorstellen dat DDM Symph gaat in zo'n pak zietquote:
Zou Symph ook wel staan..... zie hem al helemaal in zo'n pak jeu de boules spelen.quote:
Als je genoeg afvalt, gaan je pakken er vanzelf zo uit zien.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ziet er net zo beroerd uit als zijn joggingbroeken die hij op werkdagen draagt
Volgende week begin ik weer. Maar even shoppen danquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou Symph ook wel staan..... zie hem al helemaal in zo'n pak jeu de boules spelen.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je genoeg afvalt, gaan je pakken er vanzelf zo uit zien.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Volgende week begin ik weer. Maar even shoppen dan
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Boris Gardner I wanna wake up with you
Ik zit nu op 15 kiloquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je genoeg afvalt, gaan je pakken er vanzelf zo uit zien.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:41 schreef brother52 het volgende:
Straks weer een uur naar Meshuggah luisteren om dit te verdringen.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:41 schreef just me het volgende:
Is dit de B-kant van If I had Words ?
Welkom Mad.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Ben in afwachting van visite, maar luister zo lang nog even mee…
dan haal ik weer eens van alles door elkaarquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker dan, hiermee is de Visite dus aanwezig en moet ik na deze song dus afhalen…
Ze was een vroege fan van Bløf, denk ik…quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:51 schreef brother52 het volgende:
Ik zit me af te vragen wat ze gebruikt had toen ze deze tekst schreef.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker dan, hiermee is de Visite dus aanwezig en moet ik na deze song dus afhalen…
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:53 schreef MadMaster het volgende:
OK, mijn grap wordt dus niet begrepen…
Vast mjød.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik snap hem nu wel.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:53 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:58 schreef livelink het volgende:
Ik maak dus echt nauwelijks gebruik van Spotify, heb maar een afspeellijst van 62 nummers en dan lukt het me toch nog om precies een zangeres die spotify wil boycotten er tussen te hebben
Ik ben echt helemaal in orde al sinds maandag. Geen klachten, geen symptomen, helemaal niks.quote:
Ik wist dus echt niet dat dit van Whitney Houston was. Kende het nummer vaag.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:02 schreef Fogel het volgende:
Ik Noorwegen dreigt een artiest om meer muziek op Spotify te gooien als ze niet aan zijn eisen voldoen. De eis is dat ze aan zijn eisen voldoen.
(Het is een mafkees)
En zei daarbij ‘veel van die muziek is heel slecht dus dat wil je eigenlijk niet’.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:02 schreef Fogel het volgende:
Ik Noorwegen dreigt een artiest om meer muziek op Spotify te gooien als ze niet aan zijn eisen voldoen. De eis is dat ze aan zijn eisen voldoen.
(Het is een mafkees)
En zei daarbij ‘veel van die muziek is heel slecht dus dat wil je eigenlijk niet’.
Die is nu gearriveerd, dus…quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat was mijn visite..... nu de jouwe nog.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:05 schreef brother52 het volgende:
Nick Cave & Kylie Minogue - Where the wild roses grow
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:08 schreef brother52 het volgende:
In welke toonsoort gaan we dit liedje doen?
Weet je wat? We doen ze gewoon allemaal.
Ik ben de basquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:08 schreef brother52 het volgende:
Wie weet wordt het nog een hit.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:08 schreef brother52 het volgende:
Symph kan op 't orgel begeleidenquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Wie weet wordt het nog een hit.
Dit zit echt zo bizar complex in elkaar jaquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:08 schreef brother52 het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:11 schreef Fogel het volgende:
Ik kreeg een «wat draai je nou weer» bij het vorige nummer, dus alles is OK
quote:
dit wist ik toch welquote:
quote:
Nee, helaas.... dat kan ik niet goedkeuren.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik herken de muziekstijl, maar daar krijg ik geen punten voor he?
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:16 schreef Fogel het volgende:
Lekker de covid uit onze lijven blææææææsten
Volgens de hoes hoor je deze achterstevoren te draaien.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens de hoes hoor je deze achterstevoren te draaien.
Als de oude besjes uit Essen cisgender worden zitten ze in zak en as, daar kun je wel naar gissen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:08 schreef brother52 het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als de oude besjes uit Essen cisgender worden zitten ze in zak en as, daar kun je wel naar gissen.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:19 schreef Fogel het volgende:
Leuk (eigenlijk niet) detail met de Noorse QR generator: EU versie is groen, de Noorse rood en dus ongeldig vanwege een positieve test.
Binnen Noorwegen kijken ze niet eens naar dat ding maar als ik zou gaan reizen is alles OK zelfs al ben ik ziek. Ergens gaat iets mis.
(Maar blijf gewoon lekker in mijn stoel liggen hoesten, wees gerust… en over ruim twee weken is de covid wel over en kan ik lekker naar Chicago)
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:19 schreef Fogel het volgende:
Leuk (eigenlijk niet) detail met de Noorse QR generator: EU versie is groen, de Noorse rood en dus ongeldig vanwege een positieve test.
Binnen Noorwegen kijken ze niet eens naar dat ding maar als ik zou gaan reizen is alles OK zelfs al ben ik ziek. Ergens gaat iets mis.
(Maar blijf gewoon lekker in mijn stoel liggen hoesten, wees gerust… en over ruim twee weken is de covid wel over en kan ik lekker naar Chicago)
Dus je was wel positief? Kwam het uit de PCR-test of ook al uit de zelftest?quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:19 schreef Fogel het volgende:
PCR.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Dus je was wel positief? Kwam het uit de PCR-test of ook al uit de zelftest?
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:23 schreef brother52 het volgende:
Pink Floyd - Another brick in the wall part 2
Neequote:Op donderdag 3 februari 2022 20:25 schreef Melting het volgende:
Gaat dit over een handtastelijke leraar?
Waar dan?quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:28 schreef brother52 het volgende:
Grace Jones - I've seen that face before
I see what you did therequote:Op donderdag 3 februari 2022 20:22 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]De Pet Shop Boys hadden in 1987 en 1988 drie nummer 1-hits gehad in de UK Singles Chart en van Domino Dancing werd dezelfde prestatie verwacht. Het nummer met de nieuwe "Latin-sound" werd echter niet het grote succes waar op was gerekend en kwam slechts tot nummer zeven in de Britse hitparade. Neil Tennant herinnert zich: "... hij kwam de hitparade binnen op nummer negen en toen wist ik het al: 'Dat is het dan – het is allemaal voorbij'.
Haar face? Op Lowlands en Down the rabbit hole.quote:
Nog… correctie «å herregud» kwam eruit toen ik wilde typen «nog geen reactie»quote:
Heeft Ddm je op je gezicht gemept?quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Haar face? Op Lowlands en Down the rabbit hole.
Ik ging meezingen en dat was dom….quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Heeft Ddm je op je gezicht gemept?
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nog… correctie «å herregud» kwam eruit toen ik wilde typen «nog geen reactie»
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:33 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ging meezingen en dat was dom….
[..]
Vriendin.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Jouw reactie of die van je vriendin?
[..]
dat doe je toch wel voor de vriendin van Fogelquote:
Ik bedoelde in dat nummer. Op de achtergrond.quote:
OMGquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:38 schreef Dj_Vout het volgende:
Oh ja..... ik heb groot nieuws.
Ik mag zaterdag vanaf 21.00 de eerste 3 kwartier een mini-Corona-show doen van Melting.
Luisteren jullie allemaal mee?
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:38 schreef Dj_Vout het volgende:
Ik mag zaterdag vanaf 21.00 de eerste 3 kwartier een mini-Corona-show doen van Melting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:39 schreef just me het volgende:
[..]![]()
Ja, ik ben er ook erg blij mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 23 mei 2015 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
Af en toe heb je Vout gewoon nodig voor positief geladen ooraids.
Met de hand op de muteknopquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:38 schreef Dj_Vout het volgende:
quote:
Oeh... die ken ik nog niet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:41 schreef Doedezemaar het volgende:
Wordt het dan My Corona (my Sharona) enzo?
Zaterdag pas hè?quote:
Oh dus geen Dokter Bernhardquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:42 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Oeh... die ken ik nog niet.
Maar ook een beetje van dat.... en nummers over Corona.
Maar wel vrolijke nummers.....
Jaaaaa!quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:38 schreef Dj_Vout het volgende:
quote:
Ik meld me ziek.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:38 schreef Dj_Vout het volgende:
quote:
quote:
Je roept het over je afquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik verzin wel iets tegen die tijd
Allerlei plannen. Maar van uitvoeren komt niets.quote:
Je bent nog jongquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:56 schreef Melting het volgende:
[..]
Allerlei plannen. Maar van uitvoeren komt niets.
Ja, die achternaam kwam ik niet zo snel op.quote:
Dat is ook een hele aparte achternaam.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, die achternaam kwam ik niet zo snel op.
Hij komt gewoon uit mijn woonplaatsquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is ook een hele aparte achternaam.Hij heet eigenlijk Robbie Eduard. En hij komt bij just me uit de buurt.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:59 schreef just me het volgende:
[..]
Hij komt gewoon uit mijn woonplaats
Prima bonus ditquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:59 schreef Melting het volgende:
Dit is een bonusplaat vandaag. Ik heb de tijd iets verkeerd ingeschat.
quote:
Mannen... pffffffffffffquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:00 schreef Fogel het volgende:
Ik moet even de ontvangst van deze zending ontbreken helaas. Bedankt voor tot nu
Fijn om te horen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:04 schreef livelink het volgende:
Dank je wel Melting. Precies wat ik nodig had. Ik voel me nog een beetje raar en wat wiebelig, maar wel een stuk beter
Goedemorgen.quote:
Ja, is een herdruk van een oudje hè?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:03 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
wat een bijzondere krant Melting waar je zoete versnaperingen op staan!
Gaaf!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, is een herdruk van een oudje hè?
Fake nieuws…quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, is een herdruk van een oudje hè?
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fake nieuws…
Morning!![]()
Ik eet alleen de kiwi wel, kaneel vind ik niet lekker…
quote:19:00: Brother52 - De olympische spelen zijn begonnen![]()
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:55 schreef brother52 het volgende:
Laat ik het weer eens proberen....
[..]
Nee, het gaat om… euh… Dingetje…quote:Op vrijdag 4 februari 2022 18:29 schreef brother52 het volgende:
Ik lees net op teletekst dat 'de Vaandeldrager' terug is in Nederland.
Maar Kjeld moet ook nog schaatsen toch?
Vlaggetjes krijgen we straks pasquote:
Het vijfde zelfsquote:
Verstandig. Beterschap!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:21 schreef MadMaster het volgende:
Sorry brother, ik heb het geprobeerd, maar ik heb barstende koppijn en haak dus af…
Ik vind het heerlijke achtergrondmuziek wanneer ik met andere dingen bezig ben.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:24 schreef DJ11 het volgende:
Ik vind het wel relaxte muziek
Zou het zelf niet zo snel opzetten, maar om naar te luisteren is het prima.
Dat is puur toeval, heb de volgorde meer bepaald op titels.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:34 schreef DJ11 het volgende:
We zijn in het rustige hoekje van de uitzending beland?
Of je had in de zomer van 2012 van de schans moeten springenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:42 schreef brother52 het volgende:
Geen idee of de schans in de goede richting staat maar als je heel erg goed bent, krijg je...
3 Doors Down - Landing In London
Als het dezelfde schans is als waar ze nu van af springen maakt het niet zo veel uitquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Of je had in de zomer van 2012 van de schans moeten springen
Wel toepasselijk. Peking is nu de eerste stad die zowel de zomer- als winterspelen heeft georganiseerd.quote:
De zomerspelen waren daar ook nog niet eens zo heel erg lang geleden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wel toepasselijk. Peking is nu de eerste stad die zowel de zomer- als winterspelen heeft georganiseerd.
Ik heb ze eens op een festival gezien. Was best wel goed toen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:54 schreef DJ11 het volgende:
Dit ken ik niet, maar een stukje van die bassline lijkt op Freestyler.
Jij zegt het.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:55 schreef brother52 het volgende:
Het eerste dopinggeval bij het langlaufen?
Filter - My Long Walk To Jail
Filterquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:55 schreef brother52 het volgende:
Het eerste dopinggeval bij het langlaufen?
Filter - My Long Walk To Jail
Veel plezierquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Filter![]()
We gaan andere dingen doen, bedankt tot zover
Precies. Niet moeilijk doen, gewoon rammen met die bende.quote:
Dat ze de goede kant op gaanquote:
Zou wel een mooie discipline zijn om te zien.quote:
Dat had zomaar gekund maar ik heb voor deze gekozen:quote:
Alhoewel, laagje water op het ijs en de stenen glijden wel net iets beter.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 20:45 schreef DJ11 het volgende:
Nee, dat lijkt me inderdaad niet bevorderlijk....
(Schrale troost: de spelen waren ooit in Salt Lake City)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |