SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
De Havenzangers?quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:33 schreef Melting het volgende:
Op het hoesje hierna staan 4 mannen in pak. Net zo'n pak die Symph binnenkort ook zal gaan dragen als het aan Ddm ligt.
Die heb ik nooit in pak gezien.quote:
Verhuizers?quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:33 schreef Melting het volgende:
Op het hoesje hierna staan 4 mannen in pak. Net zo'n pak die Symph binnenkort ook zal gaan dragen als het aan Ddm ligt.
Ik kan me niet voorstellen dat DDM Symph gaat in zo'n pak zietquote:
Zou Symph ook wel staan..... zie hem al helemaal in zo'n pak jeu de boules spelen.quote:
Als je genoeg afvalt, gaan je pakken er vanzelf zo uit zien.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ziet er net zo beroerd uit als zijn joggingbroeken die hij op werkdagen draagt
Volgende week begin ik weer. Maar even shoppen danquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou Symph ook wel staan..... zie hem al helemaal in zo'n pak jeu de boules spelen.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je genoeg afvalt, gaan je pakken er vanzelf zo uit zien.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Volgende week begin ik weer. Maar even shoppen dan
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
Boris Gardner I wanna wake up with you
Ik zit nu op 15 kiloquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je genoeg afvalt, gaan je pakken er vanzelf zo uit zien.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:41 schreef brother52 het volgende:
Straks weer een uur naar Meshuggah luisteren om dit te verdringen.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:41 schreef just me het volgende:
Is dit de B-kant van If I had Words ?
Welkom Mad.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:42 schreef MadMaster het volgende:
Ben in afwachting van visite, maar luister zo lang nog even mee…
dan haal ik weer eens van alles door elkaarquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker dan, hiermee is de Visite dus aanwezig en moet ik na deze song dus afhalen…
Ze was een vroege fan van Bløf, denk ik…quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:51 schreef brother52 het volgende:
Ik zit me af te vragen wat ze gebruikt had toen ze deze tekst schreef.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker dan, hiermee is de Visite dus aanwezig en moet ik na deze song dus afhalen…
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:53 schreef MadMaster het volgende:
OK, mijn grap wordt dus niet begrepen…
Vast mjød.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Ik snap hem nu wel.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:53 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:58 schreef livelink het volgende:
Ik maak dus echt nauwelijks gebruik van Spotify, heb maar een afspeellijst van 62 nummers en dan lukt het me toch nog om precies een zangeres die spotify wil boycotten er tussen te hebben
Ik ben echt helemaal in orde al sinds maandag. Geen klachten, geen symptomen, helemaal niks.quote:
Ik wist dus echt niet dat dit van Whitney Houston was. Kende het nummer vaag.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:02 schreef Fogel het volgende:
Ik Noorwegen dreigt een artiest om meer muziek op Spotify te gooien als ze niet aan zijn eisen voldoen. De eis is dat ze aan zijn eisen voldoen.
(Het is een mafkees)
En zei daarbij ‘veel van die muziek is heel slecht dus dat wil je eigenlijk niet’.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:02 schreef Fogel het volgende:
Ik Noorwegen dreigt een artiest om meer muziek op Spotify te gooien als ze niet aan zijn eisen voldoen. De eis is dat ze aan zijn eisen voldoen.
(Het is een mafkees)
En zei daarbij ‘veel van die muziek is heel slecht dus dat wil je eigenlijk niet’.
Die is nu gearriveerd, dus…quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:54 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat was mijn visite..... nu de jouwe nog.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:05 schreef brother52 het volgende:
Nick Cave & Kylie Minogue - Where the wild roses grow
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:08 schreef brother52 het volgende:
In welke toonsoort gaan we dit liedje doen?
Weet je wat? We doen ze gewoon allemaal.
Ik ben de basquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:08 schreef brother52 het volgende:
Wie weet wordt het nog een hit.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:08 schreef brother52 het volgende:
Symph kan op 't orgel begeleidenquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Wie weet wordt het nog een hit.
Dit zit echt zo bizar complex in elkaar jaquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:08 schreef brother52 het volgende:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:11 schreef Fogel het volgende:
Ik kreeg een «wat draai je nou weer» bij het vorige nummer, dus alles is OK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |