quote:
Helaas voor ons compenseer je dat hier.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:38 schreef Barbusse het volgende:
Gelukkig voor m'n ouders was ik geen jankbaby
Als je daar last van hebt ben jij de jankbaby hierquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas voor ons compenseer je dat hier.
Leuk, maar onuitvoerbaar met al die tere zielen hiero.quote:
Valt wel mee toch met die tere zielen? Waren die al niet lang geleden weggeroosterd?quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk, maar onuitvoerbaar met al die tere zielen hiero.
I got 99 problems but the R&P SC ain't onequote:Op donderdag 3 februari 2022 16:44 schreef Barbusse het volgende:
Als je daar last van hebt ben jij de jankbaby hier
Ik zeg niks...quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:47 schreef Barbusse het volgende:
Valt wel mee toch met die tere zielen? Waren die al niet lang geleden weggeroosterd?
Zo ben ik tegenwoordig.quote:
Je bent verderquote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat is het? Heb je dorst of zit je luier vol?
quote:
Dit gifje mag ook wel in de OP.quote:
Voor een pic van je tetten.quote:
Ik heb geen manboobs, sorry.quote:
Je hebt geluk dat er op dit moment vrijwel overal een tekort aan mensen is. Je hoeft minder hard je best te doen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:18 schreef TaMieke het volgende:
Waarom is solliciteren zo kut?brieven schrijven, die gesprekken. Alles
quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat er op dit moment vrijwel overal een tekort aan mensen is. Je hoeft minder hard je best te doen.
Zo hard doen bedrijven hun best dan ook wee niet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat er op dit moment vrijwel overal een tekort aan mensen is. Je hoeft minder hard je best te doen.
Zelfde reden dat recruiters veel te veel betaald krijgen voor het werk dat ze doen, iedereen vind het kutproces inclusief de werkgevers zelfquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:18 schreef TaMieke het volgende:
Ga je toch een poging wagen elders te werken?quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:18 schreef TaMieke het volgende:
Genoeg pogingen gedaan. Ook intern. Tis allemaal knudde.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ga je toch een poging wagen elders te werken?
Het hele leven is kut!quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:18 schreef TaMieke het volgende:
Fu.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik had natuurlijk niets moeten zeggen over het slapen gisterenHoera fokwet
Het is een fase. Gaat weer voorbij.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wrijf het er nog ff in terwijl buurmeisje er als een zombie bij zit.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb juist weer eens tot 8 uur geslapen
fokwet? ik ken wel Sis..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ah, u bent een connaisseur.quote:
Idem, alleen met redelijk wat bier in mijn lijf dus nu brakquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:00 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb juist weer eens tot 8 uur geslapen
Ja, korte fase hoop ik. Dit is echt te wijten aan haar ziek zijn. Elke keer na een half uur weer wakker en weer moeilijk in slaap te krijgen. Vanochtend hoge koorts (39,4) dus nu in de wachtkamer van de huisartsquote:Op vrijdag 4 februari 2022 08:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is een fase. Gaat weer voorbij.
Ja, ik heb in OUD begrepen dat als je daar positief bent over het slapen van je kind, het altijd de nacht erna gelijk kut gaat. Dat is fokwet. Ik heb het nu aan den lijve ondervondenquote:
Het is de goden verzoeken. Je moet ook altijd goed afkloppen als je zoiets zegt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik heb in OUD begrepen dat als je daar positief bent over het slapen van je kind, het altijd de nacht erna gelijk kut gaat. Dat is fokwet. Ik heb het nu aan den lijve ondervonden
Volgens mij is een andere fokwet dat als het ene 'gedoe' verdwijnt er ander 'gedoe' voor in de plaats komt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, korte fase hoop ik. Dit is echt te wijten aan haar ziek zijn. Elke keer na een half uur weer wakker en weer moeilijk in slaap te krijgen. Vanochtend hoge koorts (39,4) dus nu in de wachtkamer van de huisarts
Ocharmequote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, korte fase hoop ik. Dit is echt te wijten aan haar ziek zijn. Elke keer na een half uur weer wakker en weer moeilijk in slaap te krijgen. Vanochtend hoge koorts (39,4) dus nu in de wachtkamer van de huisarts
Dat ben ik dus vergetenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is de goden verzoeken. Je moet ook altijd goed afkloppen als je zoiets zegt.
Oh, dat geloof ik gelijkquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgens mij is een andere fokwet dat als het ene 'gedoe' verdwijnt er ander 'gedoe' voor in de plaats komt.
Aww.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
ZEG HET ZE!quote:
04/02/22 #NEVERFORGETquote:
Wow, 39,4 is echt bizar hoogquote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik las laatst een artikel waarin werd beweerd dat de reden dat mannen geobsedeerd zijn door anale seks is omdat het pijnlijk is voor de ontvanger, en het dus puur als gunst voor die man wordt gedaanquote:
Oi, dat is naarquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:57 schreef Tegan het volgende:
Ik heb als pasgeboren baby enkele weken in het ziekenhuis aan allerlei infusen gelegen door een oorontsteking en daarmee ook gehoorbeschadiging opgelopen. Sterkte.
Ik denk dat de fixatie meer komt door prostaatstimulatie, tbh.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik las laatst een artikel waarin werd beweerd dat de reden dat mannen geobsedeerd zijn door anale seks is omdat het pijnlijk is voor de ontvanger, en het dus puur als gunst voor die man wordt gedaan.
Oh da's naar.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ze heeft, naast (of door) haar verkoudheid, een oorontsteking. Daar krijgt ze nu antibiotica voor. Dat verklaart ook het niet willen/kunnen slapen en de hoge koorts. Arm kindGelukkig maar dat ik naar de huisarts ben gegaan
Ik bedoel in het geval dat de man geeft i.p.v. ontvangt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat de fixatie meer komt door prostaatstimulatie, tbh.
Daar heb je als gevende partij wel bar weinig aan..quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk dat de fixatie meer komt door prostaatstimulatie, tbh.
inb4 @Ang3lquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoel in het geval dat de man geeft i.p.v. ontvangt.
Ik ben 'dover'.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oi, dat is naarWist niet dat het zo extreem kan worden met oorontsteking. Dan ben ik helemaal blij dat we er bovenop zitten. Hopelijk kunnen we dat voorkomen.
Heb je gehoorbeschadiging in de zin van dover of een altijd aanwezig geluid?
Hier wel permanent. Ik hoor goed genoeg dat ik geen gehoorapparaat mag (meerdere keren geprobeerd uit frustratie), maar slecht genoeg dat ik oneindig vaak 'sorry, wat zeg je' moet vragen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh da's naar.Ook veel gehad vroeger (nog wel, trouwens), maar gelukkig nooit tot permanente schade.
waarom mag zo iets niet?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik ben 'dover'.
[..]
Hier wel permanent. Ik hoor goed genoeg dat ik geen gehoorapparaat mag (meerdere keren geprobeerd uit frustratie), maar slecht genoeg dat ik oneindig vaak 'sorry, wat zeg je' moet vragen.
Dan doe je het niet goed.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik las laatst een artikel waarin werd beweerd dat de reden dat mannen geobsedeerd zijn door anale seks is omdat het pijnlijk is voor de ontvanger, en het dus puur als gunst voor die man wordt gedaan.
"Je hoort goed genoeg dat het niet nodig is." Maar goed, ik raak bij achtergrondgeluid in een drukke ruimtes helemaal afgesloten van communicatie, kan dan de geluidsbronnen niet meer scheiden van elkaar en dus verstaan. Mede daarom dat ik niet van crowds houd volgens mijquote:
Daar heb ik ook last van, zelfs zonder gehoorschadequote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
"Je hoort goed genoeg dat het niet nodig is." Maar goed, ik raak bij achtergrondgeluid in een drukke ruimtes helemaal afgesloten van communicatie, kan dan de geluidsbronnen niet meer scheiden van elkaar en dus verstaan. Mede daarom dat ik niet van crowds houd volgens mij.
hier zijn ze meer van: ik stuur een mail naar A, maar dan wel met B, C, D, E, F, en G in de CCquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:27 schreef Debsterr het volgende:
Collega "Er wordt teveel gemaild"
Collega: ah, 2 vragen in 1 mail. LaAt Ik DaN tWeE lOsSe MaiLs TeRuG sTuReN
Ik krijg altijd mails terug waar ze gewoon de vraag niet beantwoorden maar een willekeurig ander iets vertellenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:27 schreef Debsterr het volgende:
Ja of ik heb normaal gehoor en stel me aanquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van, zelfs zonder gehoorschade
of misschien heb ik dat wel
Verkeerde account, DrMarten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:27 schreef Debsterr het volgende:
Ja, snap ik, maar zo'n fixatie is niet altijd rationeel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik bedoel in het geval dat de man geeft i.p.v. ontvangt.
Dat is ook een gouwe jaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik krijg altijd mails terug waar ze gewoon de vraag niet beantwoorden maar een willekeurig ander iets vertellen.
Oh ja, dan mag je het zelf allemaal betalen natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
"Je hoort goed genoeg dat het niet nodig is." Maar goed, ik raak bij achtergrondgeluid in een drukke ruimtes helemaal afgesloten van communicatie, kan dan de geluidsbronnen niet meer scheiden van elkaar en dus verstaan. Mede daarom dat ik niet van crowds houd volgens mij.
Met uitgaan was dat altijd wel heel vervelend.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja of ik heb normaal gehoor en stel me aan.
Klinkt wel gezellig, hele avond 'wat zeg je' heen en weer op de bank.
Smoothquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met uitgaan was dat altijd wel heel vervelend.
Met oordopjes in gaat wel een stuk beter
Ik zie dit als een uitnodiging om samen op de bank te zitten overigens
Ik heb het al 15 jaar ofzo niet meer geprobeerd, weet niet waarom ik als jong mens niet doorvroeg, het was gewoon niet mogelijk. Het liefste zou ik gewoon alles permanent zoveel db harder hebben, zelf betalen is ook het issue niet denk ik. Als ik me weer eens frustreer zal ik er eens over nadenken. Ik heb het ook bijvoorbeeld in een restaurant, dus niet alleen in een nachtclub ofzo.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, dan mag je het zelf allemaal betalen natuurlijk.
Van die dopjes wil ik wel permanent in, nooit geprobeerd maar wel vaker getipt gekregen als oplossing door vriendenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Met uitgaan was dat altijd wel heel vervelend.
Met oordopjes in gaat wel een stuk beter
Ik zie dit als een uitnodiging om samen op de bank te zitten overigens
Dan zou ik het gewoon nog eens proberen, want als je er zelfs in een restaurant last van hebt klinkt het best ernstig.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:43 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik heb het al 15 jaar ofzo niet meer geprobeerd, weet niet waarom ik als jong mens niet doorvroeg, het was gewoon niet mogelijk. Het liefste zou ik gewoon alles permanent zoveel db harder hebben, zelf betalen is ook het issue niet denk ik. Als ik me weer eens frustreer zal ik er eens over nadenken. Ik heb het ook bijvoorbeeld in een restaurant, dus niet alleen in een nachtclub ofzo.
Ik zou niet meer zonder naar een concert of festival willen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Van die dopjes wil ik wel permanent in, nooit geprobeerd maar wel vaker getipt gekregen als oplossing door vrienden.
En uiteraard bedoelde ik dat![]()
.
ik heb meestal Alpine party plugsquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:52 schreef Tegan het volgende:
Hebben jullie tips qua merken dopjes? Dan ga ik er eens serieus naar kijken. Word al vrolijk van het idee normaal te horen.
Breng een paar oordoppen langsquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb meestal Alpine party plugs
https://www.alpine.nl/gehoorbescherming/
Al heb ik nu ook otoplastieken die ik in zou kunnen doen.
Veel setjes van versleten inderdaad.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb meestal Alpine party plugs
https://www.alpine.nl/gehoorbescherming/
buiten komen en mensen ontmoeten is engquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Breng een paar oordoppen langsdoe het
Meteen frisse lucht gehapt, doeeeeequote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
buiten komen en mensen ontmoeten is eng
Muziekfilter klinkt wel als must als ik het permanent zou gaan dragen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Veel setjes van versleten inderdaad.
Nu otoplastieken met muziek-filter.
Ik hoor het gesprek met mijn tafelgenoot wel, maar versta dan een paar keywoorden niet waardoor het alsnog een vervelend gesprek is. Bij onbekenden doe je gewoon alsof je het begrepen hebt na zoveel keer vragen het te herhalenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan zou ik het gewoon nog eens proberen, want als je er zelfs in een restaurant last van hebt klinkt het best ernstig.
Dat lijkt me toch wel zo irritantquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik hoor het gesprek met mijn tafelgenoot wel, maar versta dan een paar keywoorden niet waardoor het alsnog een vervelend gesprek is. Bij onbekenden doe je gewoon alsof je het begrepen hebt na zoveel keer vragen het te herhalen.
Wedje doen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:56 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Breng een paar oordoppen langsdoe het
Dat is dus die frustratie steeds. Nu sinds corona niet gefrustreerd geweest hierom wel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel zo irritant
Nķg leuker bedoel je.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:42 schreef Tegan het volgende:
Als ik mag communiceren met berichten i.p.v. geluid ben ik dus veel leuker dan ik werkelijk ben.
Er zijn functies waar wereldvreemd zijn een pré is.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:48 schreef Tegan het volgende:
(Je geeft een wereldvreemd person niet zomaar een promotie toch?)
Nee, maarquote:
Vertel?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn functies waar wereldvreemd zijn een pré is.
In mijn werkveld werken alleen maar weirdosquote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:42 schreef Tegan het volgende:
Als ik mag communiceren met berichten i.p.v. geluid ben ik dus veel leuker dan ik werkelijk ben.
Ligt aan je branche denk ik... ik zit net een krap jaartje bij een nieuwe toko, en halverwege mijn eerste contract waren er wat dingetjes die me dwars zaten, en bij mijn verlenging werd álles wat ik wilde geregeld, plus nog een beetje meer, én meteen voor iedereen in de toko.. Er wordt echt wel een stapje extra gedaan om mensen én binnen te krijgen, én om ze binnen te houden..quote:Op donderdag 3 februari 2022 20:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo hard doen bedrijven hun best dan ook wee niet.
Disagreement herequote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Reken je jezelf ook tot de weirdos?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:58 schreef Barbusse het volgende:
In mijn werkveld werken alleen maar weirdos![]()
Benieuwd welk manhatend medium dat artikel te lezen was.quote:
Inderdaad, astraal gepenisquote:
Soms, niet altijdquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Reken je jezelf ook tot de weirdos?
Hij duurde evenquote:
'gelul in de ruimte'quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij duurde even|
Het is vrijdag, ik ben moe.
Ik was gister uit eten, toen spontaan naar de irish pub en daarna nog een film gekeken met een vriend. En t was de eerste dag na Dry January. Er waren cocktails en ciders. Plus vanochtend sinds een tijd weer naar kantoor.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
'gelul in de ruimte'![]()
Ik ben lekker uitgeslapen; om 10 uur wakker nog 32 keer omgedraaid
De Opzij?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Benieuwd welk manhatend medium dat artikel te lezen was.
Maak plaats?quote:
Quality time is wat waard; even doorbijten nog en het is weekendquote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was gister uit eten, toen spontaan naar de irish pub en daarna nog een film gekeken met een vriend. En t was de eerste dag na Dry January. Er waren cocktails en ciders. Plus vanochtend sinds een tijd weer naar kantoor.
Combi: Moe.
Lindaquote:
Waar kan ik solliciteren?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er zijn functies waar wereldvreemd zijn een pré is.
Film kijken ja... Netflix en chill zeker?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 15:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik was gister uit eten, toen spontaan naar de irish pub en daarna nog een film gekeken met een vriend. En t was de eerste dag na Dry January. Er waren cocktails en ciders. Plus vanochtend sinds een tijd weer naar kantoor.
Combi: Moe.
zal wel iets bij de overheid zijnquote:
Een dvd!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:30 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Film kijken ja... Netflix en chill zeker?
We hebben wel een paar karakters rondlopen jaquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zal wel iets bij de overheid zijn
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een dvd!
De film van Twin Peaks: Fire walk with me
Twin Peaks. Zo episch.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een dvd!
De film van Twin Peaks: Fire walk with me
Bij mij.quote:
werken bij de overheidquote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
We hebben wel een paar karakters rondlopen ja
zoeken jullie nog karakters?quote:
Eigenlijk amuseer ik me momenteel prima op mn huidige werk, maar rondkijken kan altijdquote:
Ook nieuwe schoenenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:41 schreef TaMieke het volgende:
Plantjes
Buiten de deur lunchen
Nieuwe schoenenhelaas te groot
Had ze io internet besteld. Das toch altijd een gokquote:Op zaterdag 5 februari 2022 17:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ook nieuwe schoenenen in een winkel gekocht, dus heb ze gepast
quote:Op zondag 6 februari 2022 11:23 schreef AirwiN het volgende:
Zo, ik lig weer in bed. Wat een vies, smerig, koud weer. En nee Barb, je hoeft niet te reageren met een 'ik zit in de zon op een terras'.
Je bent voorspelbaar ouwequote:
And I regret nothingquote:
Je nieuwe wat? Vloer? Landingsbaan?quote:Op zondag 6 februari 2022 15:32 schreef Senn88 het volgende:
Vandaag druk geweest om een vaste werkplek te maken op zolder. Goede ledverlichting en extra scherm enz. Gaat wel even wennen worden maar wel fijn dat het uit mijn gewone leefruimte is. Nog 1,5 week dan word mijn nieuwe gelegd. Daarna word alles hopelijk weer minder chaotisch voor mij.
Beste dag van de week om vrij te hebbenquote:
Helemaal prima. Val je met je maandagochtendluiheid niet zo op tussen al die collega's die al in hun dinsdagwerktempo zitten.quote:
Vloerquote:Op maandag 7 februari 2022 09:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je nieuwe wat? Vloer? Landingsbaan?
Terwijl de zon schijnt weer lekker op de werkkamer zitten de hele dagquote:
Werken jijquote:Op maandag 7 februari 2022 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo irritant dat je dan een nieuw spel hebt en daar het liefst hele dagen mee bezig bent, maar dan heb je van die verplichtingen enzo
Horizon Forbidden West komt pas over twee weken uit, toch?quote:Op maandag 7 februari 2022 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo irritant dat je dan een nieuw spel hebt en daar het liefst hele dagen mee bezig bent, maar dan heb je van die verplichtingen enzo
Ik wil Pokémon spelen.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
bestaat dat nog?quote:
Dat heb ik met boeken.quote:Op maandag 7 februari 2022 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Legends: Arceus.quote:
Jaaahaaaquote:
quote:Op maandag 7 februari 2022 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Horizon Forbidden West komt pas over twee weken uit, toch?
Ja, dit. Gisteren mee begonnen, nu al verslaafdquote:
Met boeken heb ik dat ook wel eens jaquote:
https://www.goodreads.com/book/show/40108832-the-radium-girlsquote:Op maandag 7 februari 2022 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaaahaaa![]()
[..]
[..]
Ja, dit. Gisteren mee begonnen, nu al verslaafd
[..]
Met boeken heb ik dat ook wel eens ja![]()
Wat lees je nu?
Oeh, klinkt wel interessantquote:Op maandag 7 februari 2022 11:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://www.goodreads.com/book/show/40108832-the-radium-girls
Ik heb 'm sinds woensdag, maar echt amper tijd voor gehad nog.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jaaahaaa![]()
[..]
[..]
Ja, dit. Gisteren mee begonnen, nu al verslaafd
[..]
Met boeken heb ik dat ook wel eens ja![]()
Wat lees je nu?
En je hebt niet eens een kindquote:Op maandag 7 februari 2022 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 'm sinds woensdag, maar echt amper tijd voor gehad nog.
Er kwam sociaal gehannes tussendoor.quote:Op maandag 7 februari 2022 11:21 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En je hebt niet eens een kind![]()
Ik vind 'm echt awesome. Gisteren mooi een paar uur aan kunnen besteden
He bahquote:Op maandag 7 februari 2022 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er kwam sociaal gehannes tussendoor.
Ja, shit gebeurt.quote:
Prioriteitenquote:Op maandag 7 februari 2022 11:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, shit gebeurt.
En vanavond ook al weinig tijd, want sporten.
Vorige week had ik 'm ook al geskipt, dus nu "moet" ik wel.quote:
Snap ikquote:Op maandag 7 februari 2022 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vorige week had ik 'm ook al geskipt, dus nu "moet" ik wel.
quote:Op maandag 7 februari 2022 11:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Snap ikKan je daarna met een goed gevoel Pokémon spelen terwijl je een zak chips leeg eet
Het blijft een goede TT.quote:Op maandag 7 februari 2022 14:42 schreef Barbusse het volgende:
Het is echt veel te lekker weer om binnen achter een bureau te zitten.
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2022 11:23 schreef AirwiN het volgende:
Zo, ik lig weer in bed. Wat een vies, smerig, koud weer. En nee Barb, je hoeft niet te reageren met een 'ik zit in de zon op een terras'.
Ik post braaf ontopic.quote:
Thank you for your service.quote:
I aim to please.quote:
Prrrrrr.quote:
Weet je wie er in de zon op een terras zit? HERMAN!quote:
Oe la la.quote:
In Frankrijk zeker. Een krantje te lezen. Met z'n midlife crisis in terra infidilumquote:Op maandag 7 februari 2022 15:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weet je wie er in de zon op een terras zit? HERMAN!
Maar nu weet hij het niet meerquote:Op maandag 7 februari 2022 15:25 schreef TaMieke het volgende:
Herman kan doen wat ie wil toch?
Omdat zn auto is afgebrand enzo
Tja. Als dit 't is, is dit 't.quote:
Eindelijk de wind weer in z'n kop.quote:
Dat is een record denk ik, zo vroeg alquote:
Jawelquote:
Je bent gewoon weer aan het jankzakken dus.quote:
Lekker nummer om de werkdag mee te starten. Dank Barb.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je bent gewoon weer aan het jankzakken dus.![]()
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de OP van het volgende topic. Als ik er invloed op heb.quote:
Ga je vast voor zorgen danquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de OP van het volgende topic. Als ik er invloed op heb.
Nee, ik was toe aan de dimobo. En geen Ice-T hier, ik werd wakker met dit:quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dagje vrij y/n?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:14 schreef TaMieke het volgende:
Van de maavbo direct door naar de dimobo
Thuis werken is echt ideaal, als je belangrijkste programma niet wil starten. Echt top.
Helaas niet. Gisteren en vandaag collega maar gevraagd om mn rapportjes te draaien.quote:
Ik vertrouw erop dat jij een steentje bijdraagt als jij de volgende opent.quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor de OP van het volgende topic. Als ik er invloed op heb.
Eenvoudig, maar prachtig arrangement en de stem van de zangeres maakt het af.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Deze klinkt altijd zo lekker sprookjesachtig
Helaas.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Helaas niet. Gisteren en vandaag collega maar gevraagd om mn rapportjes te draaien.
Al ben ik wel toe aan vakantie
Herkenbaarquote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Helaas niet. Gisteren en vandaag collega maar gevraagd om mn rapportjes te draaien.
Al ben ik wel toe aan vakantie
Lang nog.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:07 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Eerst vakantie staat pas in eind mei gepland
Verjaardag lekker thuis zijn, is wel fijn jaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lang nog.Ik heb m'n verjaardag vrij (omdat het kan) en daarna ook nog een weekje gewoon thuis, want de laatste keer dat ik samen met kerel een weekje niets had, was in 2019 ofzo.
Dat laatste moet je echt afleren hoor. Je moet gewoon vrij kunnen nemen, als je nog veel dagen hebt dan heb je dus weinig vrij genomen afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Verjaardag lekker thuis zijn, is wel fijn jawerken op je verjaardag is stom.
Samen niksen is ook fijn
Ik heb ook echt een shitload aan dagen dus ik kan gewoon iets plannen. Maar wat nutteloos thuis zitten is ook nix. En voel me dan weer schuldig dat mn collega alleen is enzo![]()
Na het lezen van dit heb ik een dag vrij genomen om wat leuks te doen met Cali.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat laatste moet je echt afleren hoor. Je moet gewoon vrij kunnen nemen, als je nog veel dagen hebt dan heb je dus weinig vrij genomen afgelopen jaar.
Gun jezelf die rust!
Draai 'm om, gun je je collega wel eens een dagje niksen en komt het heus wel allemaal goed als dingen misschien iets langer duren?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Samen niksen is ook fijn
Ik heb ook echt een shitload aan dagen dus ik kan gewoon iets plannen. Maar wat nutteloos thuis zitten is ook nix. En voel me dan weer schuldig dat mn collega alleen is enzo![]()
Ja tuurlijk. Tis ook niet dat ze dr werk slecht doet, ze zit er alleen nog niet zo lang....quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Draai 'm om, gun je je collega wel eens een dagje niksen en komt het heus wel allemaal goed als dingen misschien iets langer duren?
Het is eigenijk al knudde sinds ik op deze afdeling zit. Ik zou vakantie hebben maar toen kwam mn collega thuis te zitten door een burn-out. Dus geen vakantie en veel overwerken.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:47 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat laatste moet je echt afleren hoor. Je moet gewoon vrij kunnen nemen, als je nog veel dagen hebt dan heb je dus weinig vrij genomen afgelopen jaar.
Gun jezelf die rust!
Ooit gaat de eerste keer zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:04 schreef TaMieke het volgende:
Ja tuurlijk. Tis ook niet dat ze dr werk slecht doet, ze zit er alleen nog niet zo lang....
Goed zo!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na het lezen van dit heb ik een dag vrij genomen om wat leuks te doen met Cali.
Ja alleen als je zo doorgaat ben jij straks de collega met burn out.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:04 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja tuurlijk. Tis ook niet dat ze dr werk slecht doet, ze zit er alleen nog niet zo lang....
[..]
Het is eigenijk al knudde sinds ik op deze afdeling zit. Ik zou vakantie hebben maar toen kwam mn collega thuis te zitten door een burn-out. Dus geen vakantie en veel overwerken.
Afgelopen jaar ook niet alle vakantie kunnen pakken omdat ik mn voet brak.
Er is elke keer wel iets
Ja, dit. En los daarvan heb je ook gewoon alle recht om je vrije dagen op te nemen wanneer jij daar behoefte aan hebt. En thuis niks doen is ook zeker niet nutteloos, zo af en toe niks doen is namelijk erg goed voor je mentale en fysieke gezondheidquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja alleen als je zo doorgaat ben jij straks de collega met burn out.
Het is niet jouw bedrijf, je wordt echt veel te laag betaald om je hier zo verantwoordelijk voor te voelen.
Das waarquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:10 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja alleen als je zo doorgaat ben jij straks de collega met burn out.
Het is niet jouw bedrijf, je wordt echt veel te laag betaald om je hier zo verantwoordelijk voor te voelen.
hahah ik vind het vooral zelf nutteloos.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, dit. En los daarvan heb je ook gewoon alle recht om je vrije dagen op te nemen wanneer jij daar behoefte aan hebt. En thuis niks doen is ook zeker niet nutteloos, zo af en toe niks doen is namelijk erg goed voor je mentale en fysieke gezondheid
Je betrokkenheid siert je. Daar mag een werkgever blij mee zijn. Tegelijk heeft gcjoel een goed punt,; organisatorische vraagstukken zijn niet aan jou om te beantwoorden. Al kun je daar op verzoek, en met goede afspraken, natuurlijk wel in bijdragen om het op te lossen als het past.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:30 schreef TaMieke het volgende:
hahah ik vind het vooral zelf nutteloos.
Zeker als ik dan al een heel weekend niets te doen had en alleen maar op de bank lag. De laatste tijd is het werk druk (geweest) dus sowieso weinig tijd om op de bank te liggen.
Maar heb je dat weekend op de bank liggen dan niet stiekem nodig om uit te rusten? Ik weet dat ik zo "werk" in ieder geval, als m'n hoofd te vol zit, komt er gewoon niets meer uit dan hangen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zeker als ik dan al een heel weekend niets te doen had en alleen maar op de bank lag. De laatste tijd is het werk druk (geweest) dus sowieso weinig tijd om op de bank te liggen.
Dan heb je dat dus harder nodig dan je zelf denktquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
... aan het plafond. We weten het.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar heb je dat weekend op de bank liggen dan niet stiekem nodig om uit te rusten? Ik weet dat ik zo "werk" in ieder geval, als m'n hoofd te vol zit, komt er gewoon niets meer uit dan hangen.
Ey, ieder z'n ontspanning.quote:
Waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dan heb je dat dus harder nodig dan je zelf denkt
Beetje jammer dat werkgever dat zelf niet ziet. Maar dat zullen ze zelf vast anders zien ookquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je betrokkenheid siert je. Daar mag een werkgever blij mee zijn. Tegelijk heeft gcjoel een goed punt,; organisatorische vraagstukken zijn niet aan jou om te beantwoorden. Al kun je daar op verzoek, en met goede afspraken, natuurlijk wel in bijdragen om het op te lossen als het past.
Jawel. Ik moet nog een goede balans zien te vinden nuquote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar heb je dat weekend op de bank liggen dan niet stiekem nodig om uit te rusten? Ik weet dat ik zo "werk" in ieder geval, als m'n hoofd te vol zit, komt er gewoon niets meer uit dan hangen.
Soms moet je dan de boel maar vast laten lopen zodat ze het wel in gaan zien en je hulp krijgt.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 11:56 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Beetje jammer dat werkgever dat zelf niet ziet. Maar dat zullen ze zelf vast anders zien ook
Ik was bijna vergeten hoe snel het op kan lopen in de kroeg van het weekendquote:
Wanneer gaan we?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 10:44 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Samen niksen is ook fijn
Weekendje Tiny house ergens in maart?quote:
Ja joh. als we die kunnen vinden. Ik kan alleen t weekend van 12 maartquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Weekendje Tiny house ergens in maart?
Kan ik me voorstellen. Ik was in Amsterdam tijdens die lockdown, en damn wat depressiefquote:Op dinsdag 8 februari 2022 12:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was bijna vergeten hoe snel het op kan lopen in de kroeg van het weekend.
Paar speciaal bieren, shotje, bitterballen..... alsof je een bod doet om de tent over te nemen.
Maar goed het was wel weer ff lekker om echt sociaal te doen.
Eigenlijk viel het nog mee, voorheen zat ik nog regelmatig op het leidseplein, maar toen 1 pint Guinness daar 8,20 werd ging het een soort gevoelsmatige grens over. Nu betaal ik 2 euro minder ofzo, maar dan nog....quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Ik was in Amsterdam tijdens die lockdown, en damn wat depressief
8,20 voor een pint Guinnessquote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk viel het nog mee, voorheen zat ik nog regelmatig op het leidseplein, maar toen 1 pint Guinness daar 8,20 werd ging het een soort gevoelsmatige grens over. Nu betaal ik 2 euro minder ofzo, maar dan nog....
Ik snap het echt wel, die tenten moeten het ergens vandaan halen met 2 jaar nauwelijks omzet en nu nog steeds beperkte openingstijden, maar het moet echt niet veel gekker worden. Het personeel schaamt zich bijna als ze de rekening moeten geven.
Wat een prijzen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 13:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eigenlijk viel het nog mee, voorheen zat ik nog regelmatig op het leidseplein, maar toen 1 pint Guinness daar 8,20 werd ging het een soort gevoelsmatige grens over. Nu betaal ik 2 euro minder ofzo, maar dan nog....
Ik snap het echt wel, die tenten moeten het ergens vandaan halen met 2 jaar nauwelijks omzet en nu nog steeds beperkte openingstijden, maar het moet echt niet veel gekker worden. Het personeel schaamt zich bijna als ze de rekening moeten geven.
Ja jij hebt makkelijk praten met je Nederlandse salaris in een derde wereld landquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:01 schreef Barbusse het volgende:
1,40 voor een normaal biertje, een pint Guinness 4 of 4,50 hier
Daarom zondag weerquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja jij hebt makkelijk praten met je Nederlandse salaris in een derde wereld land
Uit eten kost daar ook niks. Heerlijk!
op een romantische plek natuurlijk, want dat is de dag waarop iedereen Valentijnsdag gaat vieren.quote:
En ik heb wat goed te maken na onverwachts ruim een week langer in Nederland te zijn geblevenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
op een romantische plek natuurlijk, want dat is de dag waarop iedereen Valentijnsdag gaat vieren.
SHOOOOTS!!!EINZ!!!!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:08 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben uiteraard mijn hele leven wel gewend dat uitgaan hier gewoon veel duurder is dan op de meeste plekken, maar van 7,20 naar 8,20 was gewoon echt zo'n WTF moment.
In de BR020 kost een pils iets van 5 euro, en daar schuiven ze ook nog eens de hele avond gratis shots jouw kant op, dus uiteindelijk valt een avond daar allemaal wel mee.
Dan moet je minimaal 1 ster!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En ik heb wat goed te maken na onverwachts ruim een week langer in Nederland te zijn gebleven![]()
Ben al aan het kijkenquote:
Elke keer zeg ik tegen mezelf, deze keer geen shots!!quote:
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elke keer zeg ik tegen mezelf, deze keer geen shots!!
En na 3 bier gaat dat weer het raam uit, laat maar komen!.
quote:
@Ang3lquote:
Ik 3 glaasjes bubbels. 2 net na de jaarwisseling en 1 op verjaardag van man. Verder wordt het voor mij een aardig dry 2022.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:41 schreef Tegan het volgende:
Ik heb dit jaar alleen nog een fles Baileys weggetikt.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:44 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik 3 glaasjes bubbels. 2 net na de jaarwisseling en 1 op verjaardag van man. Verder wordt het voor mij een aardig dry 2022.![]()
Ja. Met roomservice betaald door het bedrijf.quote:
Hoe heette die escort service ook alweer die een vrouw met een ijsmuts voor je hebben georganiseerd?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:49 schreef Barbusse het volgende:
Ja. Met roomservice betaald door het bedrijf.
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe heette die escort service ook alweer die een vrouw met een ijsmuts voor je hebben georganiseerd?
Nou met genoeg shotjes kan het om 6 uur ook al leuk zijnquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Kroeg iig tot 22:00, je weet wel, het tijdstip dat het in de meeste tenten een beetje gezellig begint te worden.
Dan ben ik meestal net een uurtje binnen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:12 schreef HeatWave het volgende:
Kroeg iig tot 22:00, je weet wel, het tijdstip dat het in de meeste tenten een beetje gezellig begint te worden.
Dan ga ik al naar bed.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan ben ik meestal net een uurtje binnen.
De plekken waar ik naartoe ging pas later zelfsquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:12 schreef HeatWave het volgende:
True, maar normaal gesproken is er rond die tijd nog niemandquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou met genoeg shotjes kan het om 6 uur ook al leuk zijn
quote:
Ja, de BR020 begint pas rond die tijd een beetje vol te lopen, het kan wel tot 0:00 duren voor er voor het eerst iemand op de bar begint te dansenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De plekken waar ik naartoe ging pas later zelfs
Na volgende week gaan ze het toch wel opengooien. Niet meer houdbaar.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, de BR020 begint pas rond die tijd een beetje vol te lopen, het kan wel tot 0:00 duren voor er voor het eerst iemand op de bar begint te dansen.
We zullen zien wat er van het horecaprotest komt.
Das zo efficient, dan lijkt het wel werkquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:20 schreef TaMieke het volgende:
Eens met CL. Waarom gaat iedereen dan ook pas zolaat?
Wat ga je voor die tijd doen?
hele avond thuis op de bank zitten wachten? Begin gewoon om half 8, kun je om 12uur weer naar huis.
Nou, in mijn geval (dus zo rond 21 uur ter plaatse): meestal zo rond 19u eten in het weekend, dus zeg 20u klaar met alles. Dan wellicht nog even omkleden en rekening houden met een half uurtje fietsen. Tadaaa.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:20 schreef TaMieke het volgende:
hele avond thuis op de bank zitten wachten? Begin gewoon om half 8, kun je om 12uur weer naar huis.
Ja, dat denk ik ook, men is het gewoon zat en het slaat nu inmiddels nergens meer op die maatregelen.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Na volgende week gaan ze het toch wel opengooien. Niet meer houdbaar.
Zag dat er al een feestje van 30 uur geplanned staat op een plek waar ik eerder naartoe ging
En hoeveel jaar geleden ging je daarheen?quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De plekken waar ik naartoe ging pas later zelfs
Ik denk dat dat laatste wel los gaat lopen. Voor jongeren zal het misschien wel zo zijn dat ze meteen vinden dat ze moeten. Maar zelf heb ik niet echt die drang meer.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook, men is het gewoon zat en het slaat nu inmiddels nergens meer op die maatregelen.
Ik heb nog geen concrete plannen, maar je merkt aan iedereen dat het wel echt eens een enorm "bevrijdings"feest kan gaan worden.
Voordat ik Cali leerde kennen natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En hoeveel jaar geleden ging je daarheen?
Mwah, misschien scheelt de tijd van het jaar, maar als je terugkijkt naar juli 2021...quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat dat laatste wel los gaat lopen. Voor jongeren zal het misschien wel zo zijn dat ze meteen vinden dat ze moeten. Maar zelf heb ik niet echt die drang meer.
Heb wel kaarten voor wat optredens en Lowlands gekocht.
Sja, zo werkt het dus niet, als iedereen het met je eens zou zijn, dan wel. Maar op dit moment zit je dan dus alleen in de tent en als je weggaat komen er mensen binnenquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:20 schreef TaMieke het volgende:
Ik welquote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat dat laatste wel los gaat lopen. Voor jongeren zal het misschien wel zo zijn dat ze meteen vinden dat ze moeten. Maar zelf heb ik niet echt die drang meer.
Heb wel kaarten voor wat optredens en Lowlands gekocht.
Dit.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel. Ik mis het barhangen met metal en een zooi achterlijke metalheads om me heen echt enorm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |