SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ja dat. Dat doen ze al een aantal weken zo hoorquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:00 schreef Monique___ het volgende: [..] Bedoel je wachten tot salar veilig is en dan pas stemmen. Verbaasde me vorige week omdat te zien! Begrijp nu wat je bedoeld.
-Niet doen-quote:
Dat is ook niet leuk om naar te kijken, net zo goed als die spelletjes nu. Zo'n sportchallenge of een iets langere uitvoering van dat paalzitten wat ze deden, zou wel leuk zijn.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:04 schreef TheVulture het volgende:
Ze zouden sowieso eens een weekopdracht kunnen doen, dat er bijvoorbeeld 40000 tasjes in elkaar moeten worden gezet voor een goed doel ofzo... dan hou je ze daar lekker mee bezig, of een sportchallenge waarbij er iets voor 100 uur aan de praat moet worden gehouden, een loopband ofzo...
Grace. En hoe langer hoe meer. Als er 1 iemand in dat huis echt verdiend om BB te winnen, zowel van de mensen vorig jaar als dit jaar is het Grace. De eerste die ik het echt volledig gun.quote:
Klopt maar wat ik begreep hier was dat game talk dat is wat oppervlakkiger, ander level, dan de wederkerigheid met zijn vriendin. Die hoopt dat hij dingen vraagt over haar verleden of hoe hij dingen ervaren heeft. Komt iets meer bij kijken.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze probeert elke keer weer opnieuw een gesprek met hem te voeren maar hij reageert er niet op en toont geen interesse richting haar. Maar wel een half uur met peter buiten lopen en te praten
Fixedquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Achterlijke stront kaper scheerder.
daar kwam ik vorige week pas achterquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:06 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ja dat. Dat doen ze al een aantal weken zo hoor
Donequote:Op donderdag 3 februari 2022 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:Benny @:Dotteke
Ik wil de TT veranderen: mijn topic is gekaapt
naar "Nouchine is leuk "
quote:
Ik was even boos, mag het?quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:11 schreef FreshFruit het volgende:
@:Dotteke
Die knul slaat nogal door.Wil je de DT aanpassen?
Al gedaanquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:11 schreef FreshFruit het volgende:
@:Dotteke
Die knul slaat nogal door.Wil je de DT aanpassen?
quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik was even boos, mag het?
Beter dan dat je mij negeert.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja.. maar pak dan een stressbal, of gooi een fruitschaal tegen de muur of zoquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb ik je geneerd dan. Welke posts welke quote's vertel het me. Moet onbewust zijn gedaan man.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beter dan dat je mij negeert.
een schaal met fresh fruitquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. maar pak dan een stressbal, of gooi een fruitschaal tegen de muur of zo
Genoeg nu, laten we weer naar de stream gaanquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb ik je geneerd dan. Welke posts welke quote's vertel het me. Moet onbewust zijn gedaan man.
Het is ook al kwart over 4.quote:
quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nawel Dimtri en Salar.
Exit Nawel?
Bij pakkenquote:
komop ik wil van die duivelse Nawel af.quote:
quote:
Hoeveelste keer is dat nu??quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:08 schreef Stargazing het volgende:
Ze kunnen Nawel beter meteen naar huis sturen trouwens, ze staat er toch elke week op.
Helaas heeft Salar fans, Nawel heeft fans. . en Dimi heeft niemandquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
komop ik wil van die duivelse Nawel af.
Dit klinkt echt hard.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Helaas heeft Salar fans, Nawel heeft fans. . en Dimi heeft niemand
Tijd voor een middagdutjequote:Op donderdag 3 februari 2022 16:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou das knap het is al bijna half 5........
Bijna 80% voor Salarquote:
Dames gaan voorquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bijna 80% voor Salar
Toch wel spannend tussen Dimi en Nawel
Op de rest van de social media's niet..quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Bijna 80% voor Salar
Toch wel spannend tussen Dimi en Nawel
Anti Nawel fans?quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Daarom moeten alle Anti Nawel fans massaal voor den Dimi stemmen
Die kut twitter ookquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Op de rest van de social media's niet..
Iedereen die Nawel haat moet op dimi stemmenquote:
WTF hahahahaquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:26 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Loopt aardig op, nog weinig grote verandering te zien.
Dan zou Nawel nog steeds niet naar huis gaan.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die kut twitter ook
FOK! zou alleen maar stem recht moeten hebben
Zo was ik vroeger ook.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:32 schreef b_engeltje het volgende:
Liever salar, al moet ik ook wel lachen over dat overdreven ijdelheid
Grace speelt het heel slim, een allemansvriend. Als zij een échte vriendin is van Vera, dan geeft ze haar beter advies. Stop met achter een man aanlopen, die je overduidelijk niet ziet staan. Of ze gaat naar Dimi en vraagt hem recht in zijn face: Voel je echt wat voor Vera of dacht je dat het goed was voor de game? Ik vind haar helemaal niet oprecht!quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:07 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Grace. En hoe langer hoe meer. Als er 1 iemand in dat huis echt verdiend om BB te winnen, zowel van de mensen vorig jaar als dit jaar is het Grace. De eerste die ik het echt volledig gun.
Ik heb voor Dim gestemdquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Daarom moeten alle Anti Nawel fans massaal voor den Dimi stemmen
IK haat niemand, maar ben haar wel zat snaptuhquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Iedereen die Nawel haat moet op dimi stemmen
Peterquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
M&M gate ... maar wie ligt daar?
Peter volgens mijquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Peter toch?quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wat doet ze?quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:47 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze vertelde het al trots aan Hanna
Peter zei ze volgens mijquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Ze zei ook een keer dat ze dom speelt maar meer ziet dat mensen denken en “ keep your friends close, but your enemies closer “ ze denkt in eigen belangquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Grace speelt het heel slim, een allemansvriend. Als zij een échte vriendin is van Vera, dan geeft ze haar beter advies. Stop met achter een man aanlopen, die je overduidelijk niet ziet staan. Of ze gaat naar Dimi en vraagt hem recht in zijn face: Voel je echt wat voor Vera of dacht je dat het goed was voor de game? Ik vind haar helemaal niet oprecht!
En wat legde Nawel daar de nadruk op, van kijk, wij maken nooit stemafsprakenquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Hmmm ... Julio heeft niet op Salar gestemd, maar op Peter
Hey Renequote:Op donderdag 3 februari 2022 16:42 schreef renevanlaaren het volgende:
goedemiddag, weer geprobeerd maar de live streams zijn reten saai
quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Rene![]()
Ja echt heul saai, valt echt niets te beleven
quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahahaha ... en morgen wil Leroy Dimi en hemzelf omruilen .. wel trouwens de laatste avond dat Vimi samen kan slapen
Nee, je moet geluk hebben dat er iets interessants op is .. soms zijn de gesprekken leuk, maar vaak niet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:04 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]hoi dotteke, ik kijk wel de tv maar streams zijn echt niet te doen.misschien komt het nog
Die twee liggen elkaar totaal niet ook al doen ze beleeft tegen elkaar.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Salar heeft er minder stemmen dus dan Nawel en Dimi. Daarom kon Leroy niet kiezen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:55 schreef Li0nHeart het volgende:
ik hoop nergens meer opquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:04 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]hoi dotteke, ik kijk wel de tv maar streams zijn echt niet te doen.misschien komt het nog
Maar echt, als je die captures kijkt in het video verslag ben je volledig bij op wat er interessant was. Hulde voor DGK_Tegengas!quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Rene![]()
Ja echt heul saai, valt echt niets te beleven
Dimi wil niet samen slapen hij slaapt slecht omdat vera veel ruimte inneemtquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahahaha ... en morgen wil Leroy Dimi en hemzelf omruilen .. wel trouwens de laatste avond dat Vimi samen kan slapen
zeker en ook zeker de SVquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:10 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Maar echt, als je die captures kijkt in het video verslag ben je volledig bij op wat er interessant was. Hulde voor DGK_Tegengas!
Dan moet ze wel goed gesprek hebben met hem voor hij weg gaat, anders gaat zij hem missen en mag ze een week later de tent uit door een negatieve invloed op sfeer gok ik.quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:11 schreef Flow3r het volgende:
Soooowwww Dimi genomineerd![]()
OPZOUTEN graag
lekker zuipen met je vrienden als je er uit bent, aandacht van meiden krijgen want je bent 'de man "![]()
Ondertussen is Vera lekker vrij om op te bloeien![]()
Hij wou toch al van haar af toen bleek dat ze onderaan in de ranking stond, dacht eerst nog te kunnen scoren met een 'relatie' maar nu de kijker haar onderaan heeft geplaatst wil meneer van tactiek veranderen en neemt nu al afstand
Mag lijen dat Vera helemaal opbloeit en uiteindelijk WINT,Dat gun ik die lompe boer wel
![]()
Inderdaad.quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:13 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Dan moet ze wel goed gesprek hebben met hem voor hij weg gaat, anders gaat zij hem missen en mag ze een week later de tent uit door een negatieve invloed op sfeer gok ik.
Nah, 2 dagen verdriet, dan weer door , ze kan hetquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:13 schreef JDB94 het volgende:
[..]
Dan moet ze wel goed gesprek hebben met hem voor hij weg gaat, anders gaat zij hem missen en mag ze een week later de tent uit door een negatieve invloed op sfeer gok ik.
Als ik goed tel dan moet Salar toch minstens 4 stemmen hebben. Van Hanne, Leroy, Nawel en Grace. Wie is dan nog op Salar gegaan? Want Julio zou stemmen moeten gehad hebben van Salar, Dimi, Vera en normaal Peter. Dat zijn ook 4 stemmen en hij staat er niet op. Dan is Peter niet meegegaan?quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Salar heeft er minder stemmen dus dan Nawel en Dimi. Daarom kon Leroy niet kiezen.
Ik hoop dat Vera en grace dan om Tobias gaan vechtenquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nah, 2 dagen verdriet, dan weer door , ze kan het
No wayquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:15 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Vera en grace dan om Tobias gaan vechten
Ze zal wel met de huiskapper gaan weetjewel.quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:15 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Vera en grace dan om Tobias gaan vechten
Die is zo verliefd en blind, trekt het niet hoor. Die gaat daarna ook snel naar huisquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nah, 2 dagen verdriet, dan weer door , ze kan het
Ik zou me niet beroepen op BB als het over consequentheid gaat, drama dit jaarquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:22 schreef Lrod01 het volgende:
Dus we weten nu dat Dimi 6 stemmen heeft gehad, Nawel 5 en Salar 4. Als Julio ook 4 stemmen had (Salar, Dimi, Vera en Peter), hoe kan het dan dat hij er niet ook op staat? Leroy is immers nooit terug geroepen naar de DBK om iemand eraf te halen toch? Dit zaakje stinkt.
Zei ze later niet dat ze toch wel op hem zou gaan om Dimi te helpen?quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:24 schreef C.A.I het volgende:
Vera heeft geen Julio gestemd wilde ze niet
dimi zei; dan huil je maar, zoals een babyquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:26 schreef Monique___ het volgende:
Lachen Salar wil geen uien snijden want daar moet hij van huilen. Peter vrij kordaat ' al la daar moeten we allemaal van huilen he'.
niks geen gepiep, janken salar
nee ik denk dat Vera op Peter heeft getemd en op Nawelquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:26 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Zei ze later niet dat ze toch wel op hem zou gaan om Dimi te helpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi om te zien dat er hier toch aardig wat mensen aan de poll meedoen. Redelijk wat lurkers ookquote:
Etenstijd hequote:Op donderdag 3 februari 2022 17:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou ... de febo slaapt .. stream 2 blijft op de lege sauna
Wie noem jij een lurkerquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:40 schreef Benny het volgende:
[..]
Mooi om te zien dat er hier toch aardig wat mensen aan de poll meedoen. Redelijk wat lurkers ook
Daar heeft hij volkomen gelijk inquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:40 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tobias: Pakken jullie mijn douche minuten maar, is toch lekker na de sauna, het is een heel gedoe voor mij om te douchen, ik doe het wel met de hand, doe maar, het gips gaat er morgen vanaf en zo vies ben ik niet, vroeger gingen ze ook 1 keer per week in bad en de rest van de dagen wassen met de hand. Je hoeft oprecht niet elke dag te douchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |