abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203489258

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De Streams:
NL (videoland)
[Stream 1] [Stream 2]
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je ¤4,99 (met reclame) of ¤7,99 (zonder reclame) per maand

BE (Goplay.be):
[Stream 1]
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in Brussel

SPOILER: Waar op tv te bekijken?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]

Bewoners

Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_203489262
-doe maar niet-

[ Bericht 84% gewijzigd door Dotteke op 03-02-2022 16:10:17 ]
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_203489265
POLL
pi_203489266
-niet doen-

[ Bericht 84% gewijzigd door Dotteke op 03-02-2022 16:10:28 ]
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_203489271
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:00 schreef Monique___ het volgende: [..] Bedoel je wachten tot salar veilig is en dan pas stemmen. Verbaasde me vorige week omdat te zien! Begrijp nu wat je bedoeld.
Ja dat. Dat doen ze al een aantal weken zo hoor
pi_203489273
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
-niet doen-
-Niet doen-

[ Bericht 15% gewijzigd door Dotteke op 03-02-2022 16:14:17 ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_203489279
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:04 schreef TheVulture het volgende:
Ze zouden sowieso eens een weekopdracht kunnen doen, dat er bijvoorbeeld 40000 tasjes in elkaar moeten worden gezet voor een goed doel ofzo... dan hou je ze daar lekker mee bezig, of een sportchallenge waarbij er iets voor 100 uur aan de praat moet worden gehouden, een loopband ofzo...
Dat is ook niet leuk om naar te kijken, net zo goed als die spelletjes nu. Zo'n sportchallenge of een iets langere uitvoering van dat paalzitten wat ze deden, zou wel leuk zijn.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203489285
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:05 schreef Tourniquet het volgende:
[poll=3623]
Grace. En hoe langer hoe meer. Als er 1 iemand in dat huis echt verdiend om BB te winnen, zowel van de mensen vorig jaar als dit jaar is het Grace. De eerste die ik het echt volledig gun.
pi_203489286
@Benny @Dotteke

Ik wil de TT veranderen: mijn topic is gekaapt

naar "Nouchine is leuk "
pi_203489289
Dimi's eerste signaal : Waarom moet ik Vera nu continu aandacht geven ?

Dimi's 2e signaal : Oei waarom zijn mensen tegen mij omdat ik met Vera ben ?

Dimi's 3e signaal : Oei Vera staat laatst bij de kijkers.

Dimi's 4e signaal : Ben genomineerd. Indien zaterdag nog ok, dan dumpen we Vera.
pi_203489290
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:58 schreef Koos1958 het volgende:

[..]
Ze probeert elke keer weer opnieuw een gesprek met hem te voeren maar hij reageert er niet op en toont geen interesse richting haar. Maar wel een half uur met peter buiten lopen en te praten
Klopt maar wat ik begreep hier was dat game talk dat is wat oppervlakkiger, ander level, dan de wederkerigheid met zijn vriendin. Die hoopt dat hij dingen vraagt over haar verleden of hoe hij dingen ervaren heeft. Komt iets meer bij kijken.
pi_203489292
Ze kunnen Nawel beter meteen naar huis sturen trouwens, ze staat er toch elke week op.
pi_203489296
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Achterlijke stront kaper scheerder.
Fixed :Y
Allemaal cabaretteketet!
pi_203489308
-niet doen-

[ Bericht 79% gewijzigd door Dotteke op 03-02-2022 16:11:38 ]
pi_203489312
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:06 schreef Stargazing het volgende:

[..]
Ja dat. Dat doen ze al een aantal weken zo hoor
daar kwam ik vorige week pas achter :X
pi_203489317
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:Benny @:Dotteke

Ik wil de TT veranderen: mijn topic is gekaapt

naar "Nouchine is leuk "
Done
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_203489320
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Done
O+
pi_203489324
@Dotteke
Die knul slaat nogal door.Wil je de DT aanpassen?
pi_203489334
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:11 schreef FreshFruit het volgende:
@:Dotteke
Ik was even boos, mag het? :{
pi_203489339
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:11 schreef FreshFruit het volgende:
@:Dotteke
Al gedaan :D
pi_203489342
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:12 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
:N :D
pi_203489344
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:12 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Beter dan dat je mij negeert.
pi_203489348
quote:

[..]
Ja.. maar pak dan een stressbal, of gooi een fruitschaal tegen de muur of zo :)
pi_203489350
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:13 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Beter dan dat je mij negeert.
Heb ik je geneerd dan. Welke posts welke quote's vertel het me. Moet onbewust zijn gedaan man.
pi_203489356
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:08 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Fixed :Y
pi_203489357
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:13 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Ja.. maar pak dan een stressbal, of gooi een fruitschaal tegen de muur of zo :)
een schaal met fresh fruit _O-
pi_203489365
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:13 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Heb ik je geneerd dan. Welke posts welke quote's vertel het me. Moet onbewust zijn gedaan man.
Genoeg nu, laten we weer naar de stream gaan
pi_203489375
Julio vertelt over z'n haar en/of gebrek aan .... zzzZZZzzzZZZZ
pi_203489380
Nawel : Ik begin nu in te kakken
pi_203489386
Nawel Dimtri en Salar. :o

Exit Nawel?
pi_203489387
Leroy noemt Grace Krees
pi_203489388
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is ook al kwart over 4.
pi_203489389
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nawel Dimtri en Salar. :o

Exit Nawel?
:N Dimi
pi_203489390
quote:
Bij pakken :lijstje:
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_203489397
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:16 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
:N Dimi
komop ik wil van die duivelse Nawel af.
pi_203489403
quote:
2s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:16 schreef engine het volgende:

[..]
Bij pakken :lijstje:
pi_203489410
POLL
pi_203489413
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:08 schreef Stargazing het volgende:
Ze kunnen Nawel beter meteen naar huis sturen trouwens, ze staat er toch elke week op.
Hoeveelste keer is dat nu??
pi_203489416
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:17 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
komop ik wil van die duivelse Nawel af.
Helaas heeft Salar fans, Nawel heeft fans. . en Dimi heeft niemand
pi_203489420
Nouchine haar 2 beste maatjes staan er op :o
pi_203489421
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[poll=3624]
POLL
pi_203489434
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:19 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Helaas heeft Salar fans, Nawel heeft fans. . en Dimi heeft niemand
Dit klinkt echt hard. _O- _O- _O-
pi_203489441
quote:
Nou das knap het is al bijna half 5........
pi_203489445
quote:
17s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:21 schreef zodeju het volgende:

[..]
Nou das knap het is al bijna half 5........
Tijd voor een middagdutje :z
pi_203489446
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:19 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
[poll=3620]
Bijna 80% voor Salar _O_

Toch wel spannend tussen Dimi en Nawel
pi_203489459
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:22 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Bijna 80% voor Salar _O_

Dames gaan voor :W :W
pi_203489461
Daarom moeten alle Anti Nawel fans massaal voor den Dimi stemmen
pi_203489476
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:22 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Bijna 80% voor Salar _O_

Op de rest van de social media's niet..
pi_203489486
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Anti Nawel fans?
pi_203489491
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:25 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Op de rest van de social media's niet..
Die kut twitter ook :r

FOK! zou alleen maar stem recht moeten hebben :(
pi_203489498
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:26 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Anti Nawel fans?
Iedereen die Nawel haat moet op dimi stemmen
  donderdag 3 februari 2022 @ 16:26:53 #52
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_203489501

Loopt aardig op, nog weinig grote verandering te zien.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_203489503
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:26 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Anti Nawel fans?
Dat is een Contradictio in terminis..
Allemaal cabaretteketet!
pi_203489518
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:26 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Loopt aardig op, nog weinig grote verandering te zien.
WTF hahahaha
pi_203489520
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:26 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Die kut twitter ook :r

FOK! zou alleen maar stem recht moeten hebben :(
Dan zou Nawel nog steeds niet naar huis gaan.
pi_203489521
pi_203489552
pi_203489558
Liever salar, al moet ik ook wel lachen over dat overdreven ijdelheid
pi_203489567
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:32 schreef b_engeltje het volgende:
Liever salar, al moet ik ook wel lachen over dat overdreven ijdelheid
Zo was ik vroeger ook.
pi_203489599
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:07 schreef Stargazing het volgende:

[..]
Grace. En hoe langer hoe meer. Als er 1 iemand in dat huis echt verdiend om BB te winnen, zowel van de mensen vorig jaar als dit jaar is het Grace. De eerste die ik het echt volledig gun.
Grace speelt het heel slim, een allemansvriend. Als zij een échte vriendin is van Vera, dan geeft ze haar beter advies. Stop met achter een man aanlopen, die je overduidelijk niet ziet staan. Of ze gaat naar Dimi en vraagt hem recht in zijn face: Voel je echt wat voor Vera of dacht je dat het goed was voor de game? Ik vind haar helemaal niet oprecht!
if it's meant to be, it will be
pi_203489606
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik heb voor Dim gestemd
pi_203489612
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:26 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Iedereen die Nawel haat moet op dimi stemmen
IK haat niemand, maar ben haar wel zat snaptuh
  donderdag 3 februari 2022 @ 16:38:49 #63
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_203489626
Die leeft ook nog... }:|

twitter
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_203489642
2 x Salar gestemd. Ik hoop dat Dimi mag blijven en dat we dan een sterke Vera gaan zien, die hem verteld dat hij een waardeloze vent is, lekker naar zijn vrienden moet gaan en zich bezatten. Vind Dimi op zich geen onaardige speler, maar zoals hij met Vera omgaat is echt walgelijk. Dimi moet blijven om een lesje van Vera te krijgen. Mooie tv
pi_203489659
goedemiddag, weer geprobeerd maar de live streams zijn reten saai ;(
pi_203489688
Lopen klauwen
pi_203489705
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:45 schreef Ebinas het volgende:
Lopen klauwen
[ afbeelding ]
Ze vertelde het al trots aan Hanna
pi_203489706
quote:
Lopen klauwen
[ afbeelding ]
M&M gate ... maar wie ligt daar?
pi_203489712
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:47 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
Peter
pi_203489713
quote:

[..]
Peter volgens mij
pi_203489714
quote:

[..]
Peter toch?
Gone...
pi_203489716
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:47 schreef juul. het volgende:

[..]
Ze vertelde het al trots aan Hanna
Wat doet ze?
pi_203489717
Pe
quote:

[..]
Peter zei ze volgens mij
pi_203489719
Hoe komt ze er nu bij dat er maar 3 op haar hebben gestemd Alledrie hebben ze gewoon 5 stuks
pi_203489721
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:47 schreef Koos1958 het volgende:

[..]
Peter
Ja ze heeft wat van Peter gepikt
pi_203489724
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:38 schreef Ireth het volgende:
Die leeft ook nog... }:|

[ twitter ]
blijven strijden zelfs _O- _O-
pi_203489734
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Grace speelt het heel slim, een allemansvriend. Als zij een échte vriendin is van Vera, dan geeft ze haar beter advies. Stop met achter een man aanlopen, die je overduidelijk niet ziet staan. Of ze gaat naar Dimi en vraagt hem recht in zijn face: Voel je echt wat voor Vera of dacht je dat het goed was voor de game? Ik vind haar helemaal niet oprecht!
Helemaal mee eens. Ze zei ook een keer dat ze dom speelt maar meer ziet dat mensen denken en “ keep your friends close, but your enemies closer “ ze denkt in eigen belang
pi_203489737
Hanne heeft Salar en Dimi genomineerd zegt ze nu in de sauna.
pi_203489750
Leipe shit ouwe
pi_203489755
doeedooeoedoeoeoedooeoeo
pi_203489771
Waar is dimi eigenlijk?
pi_203489775
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:53 schreef Blackprinces het volgende:
Waar is dimi eigenlijk?
Naar huis
pi_203489782
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:54 schreef Sofia35 het volgende:

[..]
Naar huis
Gelukkig
pi_203489783
Hmmm ... Julio heeft niet op Salar gestemd, maar op Peter
pi_203489819
Toeval beide kamers zitten appart goud en groen
pi_203489825
Complete groene kamer zit in de sauna
pi_203489834
Dimi snauwt weer eens naar Vera.
pi_203489844
quote:
Lopen klauwen
[ afbeelding ]
Snaptuh snaptuh gaptuh.
pi_203489846
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:55 schreef Li0nHeart het volgende:
En wat legde Nawel daar de nadruk op, van kijk, wij maken nooit stemafspraken
pi_203489847
Nominaties dus bekend,quelle surprise.
Dimi naar huis graag :W
pi_203489849
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:42 schreef renevanlaaren het volgende:
goedemiddag, weer geprobeerd maar de live streams zijn reten saai ;(
Hey Rene :W
Ja echt heul saai, valt echt niets te beleven
pi_203489860
Julio en Peter gaan vanavond van bed wisselen.
pi_203489867
Hahahaha ... en morgen wil Leroy Dimi en hemzelf omruilen .. wel trouwens de laatste avond dat Vimi samen kan slapen :)
pi_203489868
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:02 schreef Dotteke het volgende:

[..]
:W hoi dotteke, ik kijk wel de tv maar streams zijn echt niet te doen.misschien komt het nog B:)B
pi_203489879
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahahaha ... en morgen wil Leroy Dimi en hemzelf omruilen .. wel trouwens de laatste avond dat Vimi samen kan slapen :)
_O-
Mooi
pi_203489881
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:04 schreef renevanlaaren het volgende:

[..]
:W hoi dotteke, ik kijk wel de tv maar streams zijn echt niet te doen.misschien komt het nog B:)B
Nee, je moet geluk hebben dat er iets interessants op is .. soms zijn de gesprekken leuk, maar vaak niet.
pi_203489893
quote:
Die twee liggen elkaar totaal niet ook al doen ze beleeft tegen elkaar.
pi_203489894
quote:
Salar heeft er minder stemmen dus dan Nawel en Dimi. Daarom kon Leroy niet kiezen.
pi_203489903
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:04 schreef renevanlaaren het volgende:

[..]
ik hoop nergens meer op
Proost :D
pi_203489910
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:02 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Maar echt, als je die captures kijkt in het video verslag ben je volledig bij op wat er interessant was. Hulde voor DGK_Tegengas! :7
pi_203489911
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimi wil niet samen slapen hij slaapt slecht omdat vera veel ruimte inneemt
  donderdag 3 februari 2022 @ 17:11:35 #102
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_203489915
Soooowwww Dimi genomineerd _O_

OPZOUTEN graag

lekker zuipen met je vrienden als je er uit bent, aandacht van meiden krijgen want je bent 'de man " :')

Ondertussen is Vera lekker vrij om op te bloeien *O*

Hij wou toch al van haar af toen bleek dat ze onderaan in de ranking stond, dacht eerst nog te kunnen scoren met een 'relatie' maar nu de kijker haar onderaan heeft geplaatst wil meneer van tactiek veranderen en neemt nu al afstand

Mag lijen dat Vera helemaal opbloeit en uiteindelijk WINT, w/ Dat gun ik die lompe boer wel :P

:B
  Moderator donderdag 3 februari 2022 @ 17:12:10 #103
388664 crew  Dotteke
pi_203489919
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:10 schreef JDB94 het volgende:

[..]
Maar echt, als je die captures kijkt in het video verslag ben je volledig bij op wat er interessant was. Hulde voor DGK_Tegengas! :7
zeker en ook zeker de SV
pi_203489922
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:11 schreef Flow3r het volgende:
Soooowwww Dimi genomineerd _O_

OPZOUTEN graag

lekker zuipen met je vrienden als je er uit bent, aandacht van meiden krijgen want je bent 'de man " :')

Ondertussen is Vera lekker vrij om op te bloeien *O*

Hij wou toch al van haar af toen bleek dat ze onderaan in de ranking stond, dacht eerst nog te kunnen scoren met een 'relatie' maar nu de kijker haar onderaan heeft geplaatst wil meneer van tactiek veranderen en neemt nu al afstand

Mag lijen dat Vera helemaal opbloeit en uiteindelijk WINT, w/ Dat gun ik die lompe boer wel :P

:B
Dan moet ze wel goed gesprek hebben met hem voor hij weg gaat, anders gaat zij hem missen en mag ze een week later de tent uit door een negatieve invloed op sfeer gok ik. :N
pi_203489932
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:13 schreef JDB94 het volgende:

[..]
Dan moet ze wel goed gesprek hebben met hem voor hij weg gaat, anders gaat zij hem missen en mag ze een week later de tent uit door een negatieve invloed op sfeer gok ik. :N
Inderdaad.
pi_203489937
Peter staat alweer in de keuken
  donderdag 3 februari 2022 @ 17:14:47 #107
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_203489938
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:13 schreef JDB94 het volgende:

[..]
Nah, 2 dagen verdriet, dan weer door , ze kan het *O*
pi_203489941
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:

[..]
Salar heeft er minder stemmen dus dan Nawel en Dimi. Daarom kon Leroy niet kiezen.
Als ik goed tel dan moet Salar toch minstens 4 stemmen hebben. Van Hanne, Leroy, Nawel en Grace. Wie is dan nog op Salar gegaan? Want Julio zou stemmen moeten gehad hebben van Salar, Dimi, Vera en normaal Peter. Dat zijn ook 4 stemmen en hij staat er niet op. Dan is Peter niet meegegaan?
pi_203489944
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:14 schreef Flow3r het volgende:

[..]
Ik hoop dat Vera en grace dan om Tobias gaan vechten
pi_203489947
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:15 schreef Sofia35 het volgende:

[..]
No way :*
pi_203489953
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:14 schreef Sofia35 het volgende:
Peter staat alweer in de keuken
ik heb hem veel liever dan die zalvende stiekemerd van een goeilio
pi_203489955
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:15 schreef Sofia35 het volgende:

[..]
Ze zal wel met de huiskapper gaan weetjewel.
pi_203489980
Leroy soort beledigd dat hij wordt aangezien voor zonnebanktype.
Maar uiteindelijk gaat ie af en toe wel is hoor.
Leroy : Dus je vind me een sjonnie type
Hanne.. Neeh dat niet..
Leroy : zo vaak ga ik niet hoor. af en toe
Hanne : "Hoe vaak?"
Leroy : Eens in de 2 weken ofzo
Hanne : oh das veel
Leroy : vinde da veel? :?
pi_203489993
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:14 schreef Flow3r het volgende:

[..]
Die is zo verliefd en blind, trekt het niet hoor. Die gaat daarna ook snel naar huis
pi_203490014
Dus we weten nu dat Dimi 6 stemmen heeft gehad, Nawel 5 en Salar 4. Als Julio ook 4 stemmen had (Salar, Dimi, Vera en Peter), hoe kan het dan dat hij er niet ook op staat? Leroy is immers nooit terug geroepen naar de DBK om iemand eraf te halen toch? Dit zaakje stinkt. :{
pi_203490023
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:22 schreef Lrod01 het volgende:
Dus we weten nu dat Dimi 6 stemmen heeft gehad, Nawel 5 en Salar 4. Als Julio ook 4 stemmen had (Salar, Dimi, Vera en Peter), hoe kan het dan dat hij er niet ook op staat? Leroy is immers nooit terug geroepen naar de DBK om iemand eraf te halen toch? Dit zaakje stinkt. :{
Ik zou me niet beroepen op BB als het over consequentheid gaat, drama dit jaar
pi_203490027
Vera heeft geen Julio gestemd wilde ze niet
pi_203490029
We krijgen natuurlijk morgen ook de volledige stemming niet te zien, wat cherry picking nominaties, maar weer niet allemaal.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203490032
Leroy : zing eens iets echt Belgs....
pi_203490033

pi_203490036
quote:
the entertainer
pi_203490041
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:24 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
the entertainer
dat was het voor de komende 2 maanden, alles eruit geperst
pi_203490044
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:24 schreef C.A.I het volgende:
Vera heeft geen Julio gestemd wilde ze niet
Zei ze later niet dat ze toch wel op hem zou gaan om Dimi te helpen?
pi_203490046
Lachen Salar wil geen uien snijden want daar moet hij van huilen. Peter vrij kordaat ' al la daar moeten we allemaal van huilen he'.

niks geen gepiep, janken salar
pi_203490049
Salar : ui in vierkantjes ? Hahahahah

Hij kan niet eens een ui snipperen
pi_203490057
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:26 schreef Monique___ het volgende:
Lachen Salar wil geen uien snijden want daar moet hij van huilen. Peter vrij kordaat ' al la daar moeten we allemaal van huilen he'.

niks geen gepiep, janken salar
dimi zei; dan huil je maar, zoals een baby
pi_203490060
@DGK_Tegengas : stream 2 17:20 ... optredens in de sauna .. wel aardig.
pi_203490062
Goelio is aan het reppen _O- _O- _O-
pi_203490065
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:26 schreef Lrod01 het volgende:

[..]
Zei ze later niet dat ze toch wel op hem zou gaan om Dimi te helpen?
nee ik denk dat Vera op Peter heeft getemd en op Nawel
pi_203490068
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:24 schreef Li0nHeart het volgende:

[..]
the entertainer
Hij is zo erg gemaakt :r
pi_203490071
ojeeee bij nawel begint het te bufferen
pi_203490073
Ai ai
pi_203490079
Marco de B liedjes
pi_203490086
goelio probeert duncan na te doen maar is m kwijt
pi_203490095
Nouchine is normaal al moeilijk te volgend. .. rappend is het onmogelijk.
  donderdag 3 februari 2022 @ 17:30:52 #136
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_203490099
nouchine is leuk? :?
pi_203490100
nouchine moeten ze de stembanden uitnemen
pi_203490103
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:30 schreef Sestra666 het volgende:
nouchine is leuk? :?
gemaakt leuk
pi_203490106
nummer van Duncan verkracht
pi_203490113
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:31 schreef danilel het volgende:

[..]
gemaakt leuk
Precies dat
  donderdag 3 februari 2022 @ 17:32:32 #141
492888 Sestra666
T.a.f.k.a Sjampoeh
pi_203490115
lekker belangrijk met je tiktok en insta
get a life zeg :{w
pi_203490116
Nouchine heeft een filmpje op tiktok staan dat er een ei op haar rug wordt gebakken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203490132
Nou ... de febo slaapt .. stream 2 blijft op de lege sauna
pi_203490169
Dit gehang aan Tobias van grace begint me te irriteren. Het is een vrouw van 35
pi_203490171
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:19 schreef Tourniquet het volgende:

[..]
[poll=3620]
Mooi om te zien dat er hier toch aardig wat mensen aan de poll meedoen. Redelijk wat lurkers ook
pi_203490172
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou ... de febo slaapt .. stream 2 blijft op de lege sauna
Etenstijd he
  donderdag 3 februari 2022 @ 17:40:48 #147
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_203490174
Tobias: Pakken jullie mijn douche minuten maar, is toch lekker na de sauna, het is een heel gedoe voor mij om te douchen, ik doe het wel met de hand, doe maar, het gips gaat er morgen vanaf en zo vies ben ik niet, vroeger gingen ze ook 1 keer per week in bad en de rest van de dagen wassen met de hand. Je hoeft oprecht niet elke dag te douchen.
  donderdag 3 februari 2022 @ 17:41:12 #148
433476 Cargamelk
Failure to communicate
pi_203490177
quote:
14s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:40 schreef Benny het volgende:

[..]
Mooi om te zien dat er hier toch aardig wat mensen aan de poll meedoen. Redelijk wat lurkers ook
Wie noem jij een lurker :( :+
Duhh !
pi_203490184
pi_203490188
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 17:40 schreef Tuinfluitert het volgende:
Tobias: Pakken jullie mijn douche minuten maar, is toch lekker na de sauna, het is een heel gedoe voor mij om te douchen, ik doe het wel met de hand, doe maar, het gips gaat er morgen vanaf en zo vies ben ik niet, vroeger gingen ze ook 1 keer per week in bad en de rest van de dagen wassen met de hand. Je hoeft oprecht niet elke dag te douchen.
Daar heeft hij volkomen gelijk in
pi_203490201
Witte borden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')