abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203489258

Welkom in het Commentaar op Streams topic.

De Streams:
NL (videoland)
[Stream 1] [Stream 2]
Videoland is 14 dagen gratis te proberen. Daarna betaal je ¤4,99 (met reclame) of ¤7,99 (zonder reclame) per maand

BE (Goplay.be):
[Stream 1]
Kanaal 247 voor Telenet klanten in Vlaanderen
Kanaal 472 voor Telenet klanten in Brussel

SPOILER: Waar op tv te bekijken?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]

Bewoners

Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic

Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen

Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic

Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_203489262
-doe maar niet-

[ Bericht 84% gewijzigd door Dotteke op 03-02-2022 16:10:17 ]
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_203489265
POLL
pi_203489266
-niet doen-

[ Bericht 84% gewijzigd door Dotteke op 03-02-2022 16:10:28 ]
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_203489271
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:00 schreef Monique___ het volgende: [..] Bedoel je wachten tot salar veilig is en dan pas stemmen. Verbaasde me vorige week omdat te zien! Begrijp nu wat je bedoeld.
Ja dat. Dat doen ze al een aantal weken zo hoor
pi_203489273
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
-niet doen-
-Niet doen-

[ Bericht 15% gewijzigd door Dotteke op 03-02-2022 16:14:17 ]
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_203489279
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:04 schreef TheVulture het volgende:
Ze zouden sowieso eens een weekopdracht kunnen doen, dat er bijvoorbeeld 40000 tasjes in elkaar moeten worden gezet voor een goed doel ofzo... dan hou je ze daar lekker mee bezig, of een sportchallenge waarbij er iets voor 100 uur aan de praat moet worden gehouden, een loopband ofzo...
Dat is ook niet leuk om naar te kijken, net zo goed als die spelletjes nu. Zo'n sportchallenge of een iets langere uitvoering van dat paalzitten wat ze deden, zou wel leuk zijn.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203489285
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:05 schreef Tourniquet het volgende:
[poll=3623]
Grace. En hoe langer hoe meer. Als er 1 iemand in dat huis echt verdiend om BB te winnen, zowel van de mensen vorig jaar als dit jaar is het Grace. De eerste die ik het echt volledig gun.
pi_203489286
@Benny @Dotteke

Ik wil de TT veranderen: mijn topic is gekaapt

naar "Nouchine is leuk "
pi_203489289
Dimi's eerste signaal : Waarom moet ik Vera nu continu aandacht geven ?

Dimi's 2e signaal : Oei waarom zijn mensen tegen mij omdat ik met Vera ben ?

Dimi's 3e signaal : Oei Vera staat laatst bij de kijkers.

Dimi's 4e signaal : Ben genomineerd. Indien zaterdag nog ok, dan dumpen we Vera.
pi_203489290
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 15:58 schreef Koos1958 het volgende:

[..]
Ze probeert elke keer weer opnieuw een gesprek met hem te voeren maar hij reageert er niet op en toont geen interesse richting haar. Maar wel een half uur met peter buiten lopen en te praten
Klopt maar wat ik begreep hier was dat game talk dat is wat oppervlakkiger, ander level, dan de wederkerigheid met zijn vriendin. Die hoopt dat hij dingen vraagt over haar verleden of hoe hij dingen ervaren heeft. Komt iets meer bij kijken.
pi_203489292
Ze kunnen Nawel beter meteen naar huis sturen trouwens, ze staat er toch elke week op.
pi_203489296
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
Achterlijke stront kaper scheerder.
Fixed :Y
Allemaal cabaretteketet!
pi_203489308
-niet doen-

[ Bericht 79% gewijzigd door Dotteke op 03-02-2022 16:11:38 ]
pi_203489312
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:06 schreef Stargazing het volgende:

[..]
Ja dat. Dat doen ze al een aantal weken zo hoor
daar kwam ik vorige week pas achter :X
pi_203489317
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
@:Benny @:Dotteke

Ik wil de TT veranderen: mijn topic is gekaapt

naar "Nouchine is leuk "
Done
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_203489320
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Done
O+
pi_203489324
@Dotteke
Die knul slaat nogal door.Wil je de DT aanpassen?
pi_203489334
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:11 schreef FreshFruit het volgende:
@:Dotteke
Ik was even boos, mag het? :{
pi_203489339
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:11 schreef FreshFruit het volgende:
@:Dotteke
Al gedaan :D
pi_203489342
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:12 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
:N :D
pi_203489344
quote:
10s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:12 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Beter dan dat je mij negeert.
pi_203489348
quote:

[..]
Ja.. maar pak dan een stressbal, of gooi een fruitschaal tegen de muur of zo :)
pi_203489350
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:13 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Beter dan dat je mij negeert.
Heb ik je geneerd dan. Welke posts welke quote's vertel het me. Moet onbewust zijn gedaan man.
pi_203489356
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 16:08 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Fixed :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')