Er zitten nog 2 a 3 topics over mijn Senseo in de pijplijnquote:Op donderdag 3 februari 2022 15:50 schreef LanaMyst het volgende:
Klopt wel,
Ik probeer meestal nog wel serieus op dingen in te gaan, soms met een knipoog , maar sommige klachten gaan werkelijk nergens over, en verzonnen klachten moeten eigenlijk ook naar ONZ verbannen worden.
------
Maar er zijn ook mensen die 4x op rij een Senseo klacht posten, Ik zal maar geen namen noemen maar eigenlijk verdient hij hiermee wel de![]()
Ik zal het door de vingers zien als je beloofd niet weer over tasjes te beginnen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:54 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Er zitten nog 2 a 3 topics over mijn Senseo in de pijplijnHihi pijplijn.
Maar, hier heet dat "tas"quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:55 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Ik zal het door de vingers zien als je beloofd niet weer over tasjes te beginnen.
Sorry, was eigenlijk een beetje mijn schuld dit keerquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:01 schreef puzziepie het volgende:
Niet wéér de Senseo discussie![]()
Senseo is geen koffie.
KLAAR
Okay dan is het goedquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:02 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Sorry, was eigenlijk een beetje mijn schuld dit keer
Heb me wel even een lekker -kopje- gemaakt door je reactiequote:Op donderdag 3 februari 2022 16:02 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Sorry, was eigenlijk een beetje mijn schuld dit keerIk heb hem uit de tent gelokt
Ik vind Senseo op zich nog best aardig, ook beter dan die vieze koffie automaten met die plastic bekertjes, of die slappe fllterkoffie die je vroeger altijd kreeg als je op visite gingquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:06 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb me wel even een lekker -kopje- gemaakt door je reactiedark roast Senseo van de Aldi
quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:19 schreef Het_Bokje het volgende:
Ik ga morgen in een boterfabriek werken. Ik zal aan je zusje denken TS.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:47 schreef pferdfahrer het volgende:
Je moeder was anders weer behoorlijk handig in bed vannacht.
Leuk geprobeerd jongens maar er is maar één @Cockwhale .quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:50 schreef laforest het volgende:
Je zus was best onhandig vanochtend.
Jij bent zijn bottom bitch?quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:20 schreef Werkman het volgende:
[..]
[..]
Leuk geprobeerd jongens maar er is maar één @:Cockwhale .
Maar de grote vraag blijft altijd, is hij in het echt ook zo'n beest?... questions questions..quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:20 schreef Werkman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stuur 'm een DM met uitnodiging.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:30 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Maar de grote vraag blijft altijd, is hij in het echt ook zo'n beest?... questions questions..
quote:Op donderdag 3 februari 2022 15:00 schreef puzziepie het volgende:
Zeer terechte klacht
Kut topic idd.
Als dat zo is , beter niet in het bos doen danquote:Op donderdag 3 februari 2022 17:27 schreef Werkman het volgende:
[..]
Stuur 'm een DM met uitnodiging.
Klopt de Paint van afgelopen kerst ook weer.
Ik heb je iig nieuwsgierig gemaaktquote:Op donderdag 3 februari 2022 16:30 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Maar de grote vraag blijft altijd, is hij in het echt ook zo'n beest?... questions questions..
@VarkensHart deed dat toch ook? Meen ik me zelfs uit 1 van je stripjes te herinneren!quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:20 schreef Werkman het volgende:
[..]
[..]
[..]
Klopt, maar de "Je zusje" en "je moeder" leuzen schijnen elke keer doorgegeven te worden.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:48 schreef ToT het volgende:
[..]
@:Varkenshart deed dat toch ook? Meen ik me zelfs uit 1 van je stripjes te herinneren!(Als afsluiter)
Klopt, het is idd wel een dingetje hier.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 15:03 schreef Werkman het volgende:
[..]
Klopt, maar de "Je zusje" en "je moeder" leuzen schijnen elke keer doorgegeven te worden.
Ja @Werkman hoe zit ditquote:Op zaterdag 5 februari 2022 14:48 schreef ToT het volgende:
[..]
@:Varkenshart deed dat toch ook? Meen ik me zelfs uit 1 van je stripjes te herinneren!(Als afsluiter)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |