Voor een of andere reden is dat humor voor sommige mensen, is hetzelfde als poep op de muren smerenquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:33 schreef TDS0198 het volgende:
Dit is al een paar keer gebeurd. Vermoedelijk is het steeds dezelfde collega die het schijnbaar ook nog eens erg grappig vindt.
Wat bezielt sommige mensen toch?
@Cockwhale vertelde me dat hij gisteren je vriendin nog heeft doorgespoeld.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:33 schreef TDS0198 het volgende:
Klacht: Collega's die niet doorspoelen
Valt me dan nog mee dat het niet z'n zusje of moeder wasquote:Op donderdag 3 februari 2022 14:22 schreef Werkman het volgende:
[..]
@:Cockwhale vertelde me dat hij gisteren je vriendin nog heeft doorgespoeld.
En zijn zusje, Cock doet dat gewoon even.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:22 schreef Werkman het volgende:
[..]
Hij zit wel tegen obesitas aan inderdaadquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:54 schreef LanaMyst het volgende:
TS werkt bij de sociale werkplaats![]()
(ja het is een inkoppertje, ik weet het maar kon het niet laten)
En laat me raden, die verdachte collega is zeker ook nog viesdik?![]()
Ik spoel zijn zusje iedere avond doorquote:Op donderdag 3 februari 2022 14:22 schreef Werkman het volgende:
[..]
Sommige mensen interesseert dat blijkbaar gewoon niet dat ze betrapt kunnen worden. Die genieten daar gewoon van.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:38 schreef babylon het volgende:
Ik heb er wel eens over gedacht. Maar ik heb het lef niet. Kom je net naar buiten met een zojuist verstopte bruine beer in de pot, komt er een collega binnen. Die weet dan dus dat jij het was. Daarom doe ik het niet...
Het is heel erg vies bedoel ik, daarom doe ik het niet
Als ik er een keer geen zin in heb dan spoel ik ook niet door op het werktoilet. Ik doe de bril dan niet omlaag maar je brengt me wel op het idee om dat ook een keer te doen. Dan is het inderdaad een verrassing voor diegene die dan de bril opent.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:33 schreef TDS0198 het volgende:
Dan schijten ze de hele wc pot vol en doen vervolgens het deksel dicht en spoelen niet door.
Dan kom jij binnen, gaat over je nek van de lucht en doet de deksel omhoog en dan ligt er een leuke verrassing te wachten![]()
![]()
![]()
Dit is al een paar keer gebeurd. Vermoedelijk is het steeds dezelfde collega die het schijnbaar ook nog eens erg grappig vindt.
Wat bezielt sommige mensen toch?
Klacht: Collega's die niet doorspoelen
Ik liep ooit een afstudeerstage en deed een onderzoek op een afdeling waar 40 mensen werkten. Er was op die afdeling maar 1 toilet. Vlakbij de ingang was er een verborgen toiletgroep met altijd schone toiletten waar ik dan altijd ging. Want op de eerste dag werden Pielemuis en ik gewaarschuwd voor een grote brede en corpulente gast (at bij de lunch elke dag 2 stokbroden en 4 gefrituurde snacks uit de kantine): als hij naar het toilet is geweest, ga dan niet want het is een bende. Nou, de stank die er uit kwam was al niet te harden maar als hij naar het toilet ging moest er speciaal een loodgieterachtig persoon komen om de stront weg te halen danwel doorheen te duwen want deze man draaide aardappelen. Man man man...quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:54 schreef LanaMyst het volgende:
TS werkt bij de sociale werkplaats![]()
(ja het is een inkoppertje, ik weet het maar kon het niet laten)
En laat me raden, die verdachte collega is zeker ook nog viesdik?![]()
Zulke dingen horen illegaal te zijnquote:Op donderdag 3 februari 2022 23:24 schreef stokj het volgende:
Ik liep ooit een afstudeerstage en deed een onderzoek op een afdeling waar 40 mensen werkten. Er was op die afdeling maar 1 toilet
Is ook illegaal. Destijds waarschijnlijk nog niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:58 schreef VogelKogel het volgende:
[..]
Zulke dingen horen illegaal te zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |