abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203487099
Dan schijten ze de hele wc pot vol en doen vervolgens het deksel dicht en spoelen niet door.

Dan kom jij binnen, gaat over je nek van de lucht en doet de deksel omhoog en dan ligt er een leuke verrassing te wachten :r :r :r

Dit is al een paar keer gebeurd. Vermoedelijk is het steeds dezelfde collega die het schijnbaar ook nog eens erg grappig vindt.

Wat bezielt sommige mensen toch?

Klacht: Collega's die niet doorspoelen
pi_203487111
zet er een camera op met livestream
pi_203487269
Haha Schijtvervelend

:T

Effe stinken.
Ook in moeilijke tijden.
pi_203487436
TS werkt bij de sociale werkplaats :D

(ja het is een inkoppertje, ik weet het maar kon het niet laten)

En laat me raden, die verdachte collega is zeker ook nog viesdik? :+ :+
pi_203487530
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:33 schreef TDS0198 het volgende:
Dit is al een paar keer gebeurd. Vermoedelijk is het steeds dezelfde collega die het schijnbaar ook nog eens erg grappig vindt.

Voor een of andere reden is dat humor voor sommige mensen, is hetzelfde als poep op de muren smeren
  Tettenkoning donderdag 3 februari 2022 @ 14:18:03 #6
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203487841
@TS be like...
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203487888
quote:
@Cockwhale vertelde me dat hij gisteren je vriendin nog heeft doorgespoeld. :7
pi_203487973
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:22 schreef Werkman het volgende:

[..]
@:Cockwhale vertelde me dat hij gisteren je vriendin nog heeft doorgespoeld. :7
Valt me dan nog mee dat het niet z'n zusje of moeder was :D
pi_203487991
quote:

[..]
En zijn zusje, Cock doet dat gewoon even.
Ook in moeilijke tijden.
pi_203488102
Ik heb er wel eens over gedacht. Maar ik heb het lef niet. Kom je net naar buiten met een zojuist verstopte bruine beer in de pot, komt er een collega binnen. Die weet dan dus dat jij het was. Daarom doe ik het niet...

Het is heel erg vies bedoel ik, daarom doe ik het niet O-)

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2022 14:39:02 ]
pi_203488361
Zo werken de Dixi’s op je bouwplaats nu eenmaal
pi_203488464
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:54 schreef LanaMyst het volgende:

Hij zit wel tegen obesitas aan inderdaad
pi_203488471
quote:

[..]
Ik spoel zijn zusje iedere avond door
pi_203488509
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2022 14:38 schreef babylon het volgende:
Ik heb er wel eens over gedacht. Maar ik heb het lef niet. Kom je net naar buiten met een zojuist verstopte bruine beer in de pot, komt er een collega binnen. Die weet dan dus dat jij het was. Daarom doe ik het niet...

Het is heel erg vies bedoel ik, daarom doe ik het niet O-)
Sommige mensen interesseert dat blijkbaar gewoon niet dat ze betrapt kunnen worden. Die genieten daar gewoon van.
pi_203488734
Spoel pas door hier thuis als ik schijt raak met mijn bil die er al langer inligt.

Is toch zeker 6 liter elke keer, nu 6 liter per 8 dagen.
  donderdag 3 februari 2022 @ 15:57:39 #16
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_203489161
Niet trots zijn op de hopen die je produceert en zo sociaal zijn om je collega's ervan te laten mee genieten :')

Dan ben je wel een autist eerste klas _O-
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_203489206
Ah joh TS gewoon goed jezelf oprekken aan die beugels naast de pot, dan raak je die bril niet eens aan.
  donderdag 3 februari 2022 @ 19:46:01 #18
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_203492255
Niet poepen in doosjes en die random naar mensen sturen. :')
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
  donderdag 3 februari 2022 @ 20:39:32 #19
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_203493450
Hier op het werk hebben ze alleen van die hoge zonder hokjes eromheen, met alleen een putje en een kraantje. Is echt onmogelijk om het weg te krijgen, je kan duwen wat je wilt maar het gaat er niet allemaal doorheen en dat kraantje werkt ook voor geen meter. Kan je het beter laten liggen.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_203495048
Ik spoel op het werk ook vaak niet door maar dat is omdat ik vaak zoveel moet schijten dat het toilet direct verstopt raakt bij het doorspoelen. Vaak laat ik het dan ook gewoon liggen en doe het deksel dicht zodat het niet direct opvalt. Vervolgens wacht ik tot ik niemand hoor en loop ik snel weg. Ik begrijp je collega dus volkomen.
pi_203496378
quote:
Dan schijten ze de hele wc pot vol en doen vervolgens het deksel dicht en spoelen niet door.

Dan kom jij binnen, gaat over je nek van de lucht en doet de deksel omhoog en dan ligt er een leuke verrassing te wachten :r :r :r

Als ik er een keer geen zin in heb dan spoel ik ook niet door op het werktoilet. Ik doe de bril dan niet omlaag maar je brengt me wel op het idee om dat ook een keer te doen. Dan is het inderdaad een verrassing voor diegene die dan de bril opent.
pi_203496414
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 13:54 schreef LanaMyst het volgende:

Ik liep ooit een afstudeerstage en deed een onderzoek op een afdeling waar 40 mensen werkten. Er was op die afdeling maar 1 toilet. Vlakbij de ingang was er een verborgen toiletgroep met altijd schone toiletten waar ik dan altijd ging. Want op de eerste dag werden Pielemuis en ik gewaarschuwd voor een grote brede en corpulente gast (at bij de lunch elke dag 2 stokbroden en 4 gefrituurde snacks uit de kantine): als hij naar het toilet is geweest, ga dan niet want het is een bende. Nou, de stank die er uit kwam was al niet te harden maar als hij naar het toilet ging moest er speciaal een loodgieterachtig persoon komen om de stront weg te halen danwel doorheen te duwen want deze man draaide aardappelen. Man man man...
pi_203499516
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 23:24 schreef stokj het volgende:
Ik liep ooit een afstudeerstage en deed een onderzoek op een afdeling waar 40 mensen werkten. Er was op die afdeling maar 1 toilet
Zulke dingen horen illegaal te zijn
pi_204141502
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 10:58 schreef VogelKogel het volgende:

[..]
Zulke dingen horen illegaal te zijn
Is ook illegaal. Destijds waarschijnlijk nog niet.
<a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif" target="_blank" rel="nofollow"><a href="http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif&lt" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >http://i.imgur.com/iq5BYAk.gif<</a>;/a>
pi_204141723
Ik was een keer ergens als uitzendkracht laatste dag de wc onder gescheten 10 wc rollen erin gepropt muren onder gesmeerd met stront ik dacht dat zal ze leren toen ik het gebouw uitliep
I will do what i must !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')