SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke last ervaar je dan precies?quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:33 schreef Gunner het volgende:
Ik heb het onderzoek niet gelezen maar iedereen die hier meldt positief getest te zijn ondervind meer last van de quarantaine dan het ziektebeeld zelf en die ervaring heb ik zelf ook.![]()
Inderdaad ja. @Lenny_Leonard verzaakt hier.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:26 schreef alpeko het volgende:
@:Lenny_leonard laat de fipo weer liggenAls je die gif bedoelt van die tekenfilm is 't volgens mij Zootopia.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welke film is dit?![]()
Ik vraag dit voor een vriend.
@:Lenny_Leonard![]()
Ik kwam ook 14s te laat... maar liever dan te vroegquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:27 schreef chratnox het volgende:
[..]
Inderdaad ja. @:Lenny_Leonard verzaakt hier.![]()
Disney dus.... mooi. We hebben hier een fan.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:27 schreef chratnox het volgende:
[..]
Inderdaad ja. @:Lenny_Leonard verzaakt hier.
[..]
Als je die gif bedoelt van die tekenfilm is 't volgens mij Zootopia.![]()
Be my guest.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Heb nieuws voor je: dat kan iedereen gewoon wel.
[..]
En nog meer nieuws, al is het de laatste tijd genoeg in het nieuws geweest, dit kan dan weer niet iedereen.
Continu in een politiek correcte houding moeten om maar niemand op de teentjes te trappen klinkt mij hetzelfde als een regenboog maatschappij met een utopie van glinsteroogjes, vliegende eenhoorns en troetelbeestjes.
Dat wat overigens in het nieuws was, was dan wel weer een extreem voorbeeld wat niet op gaat voor de alledaagse omgangsvormen. Ook heb ik nieuws voor je: in dit land is altijd wel iemand boos bij wat je zegt of doet. Dat is een eigenschap van een multiculti samenleving. Dan kan je 2 dingen doen: boos worden, of wat vanmorgen al een keer gezegd is: 'grow a pair'. Zelfs Rowan Atkinson had er een aantal mooie woorden over in de context van freedom of speech.
En wat betreft post covid: als mensen zich vrijwillig aan een aantal voorwaarden willen houden, be my guest. Maar ga de meerderheid die nergens last van heeft niet verplichten wat voort te blijven zetten.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:32 schreef Red_85 het volgende:
utopie van glinsteroogjes, vliegende eenhoorns en troetelbeestjes.![]()
![]()
![]()
Je zou het bijna denken jaquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:01 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tot op kantoren aan toe? Stiekem ben je een boomer?!.
Maar dat was begin zeroes dus nog gewoon het geval. Asbakkie naast je toetsenbord, lekker hoor.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Op 3 februari? Ongeveer 200.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoeveel IC-bezetting hadden de modellen ook alweer voorspeld?Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Vraag me ook af welke redenen er achter zitten.quote:
Komt wel een keer uit denk ik.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Dat bepaal jij gelukkig niet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Be my guest.
Continu in een politiek correcte houding moeten om maar niemand op de teentjes te trappen klinkt mij hetzelfde als een regenboog maatschappij met een utopie van glinsteroogjes, vliegende eenhoorns en troetelbeestjes.
Dat wat overigens in het nieuws was, was dan wel weer een extreem voorbeeld wat niet op gaat voor de alledaagse omgangsvormen. Ook heb ik nieuws voor je: in dit land is altijd wel iemand boos bij wat je zegt of doet. Dat is een eigenschap van een multiculti samenleving. Dan kan je 2 dingen doen: boos worden, of wat vanmorgen al een keer gezegd is: 'grow a pair'. Zelfs Rowan Atkinson had er een aantal mooie woorden over in de context van freedom of speech.
En wat betreft post covid: als mensen zich vrijwillig aan een aantal voorwaarden willen houden, be my guest. Maar ga de meerderheid die nergens last van heeft niet verplichten wat voort te blijven zetten.'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Nederland trekt de regels gelijk met de EU. Niets bijzonders aan.quote:Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2![]()
Oh shoot. Zootopia inderdaad. Dacht dat er gevraagd werd naar die mannelijke acteurquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:27 schreef chratnox het volgende:
[..]
Inderdaad ja. @:Lenny_Leonard verzaakt hier.
[..]
Als je die gif bedoelt van die tekenfilm is 't volgens mij Zootopia.![]()
![]()
Tussen de 800 en 3000.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hoeveel IC-bezetting hadden de modellen ook alweer voorspeld?Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
https://www.tubantia.nl/r(...)idden-2023~a898cd0a/
Daar hebben we de ellende al. De EC wil het DCC “voor de zekerheid” verlengen…zie email 27 oktober![]()
Onzin.quote:Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
We kunnen inderdaad beter doen alsof deze pandemie voor eeuwig voorbij is.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:37 schreef trein2000 het volgende:
Daar hebben we de ellende al. De EC wil het DCC “voor de zekerheid” verlengen…Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
quote:
https://www.ad.nl/politie(...)et-kabinet~ac68e2f7/quote:In het meest conservatieve scenario, dat van een strenge lockdown vanaf het begin van de kerstvakantie, zijn begin februari tussen de 800 en 3300 ic-bedden bezet. Wanneer de lockdown pas na kerst gaat beginnen, worden de voorspellingen nog veel donkerder.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
Jij bepaalt gelukkig ook niet waar de meerderheid zich aan moet houden. En het is altijd nog makkelijker om een enkeling te vragen zich aan te passen dan een complete groep volk.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:37 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat bepaal jij gelukkig niet.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Haha en dan lees je dit:quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:37 schreef trein2000 het volgende:
Daar hebben we de ellende al. De EC wil het DCC “voor de zekerheid” verlengen…
maar in die tussentijd stelt het ons in staat veilig en vrij Europa rond te reizen
Wat maakt dat certificaat precies veiliger? En een certificaat nodig hebben om "vrij" te kunnen reizen, man man man.![]()
Dit was grotendeels allang bekend inderdaad. Delta was een gamechanger want veel virulenter, Omicron veel minder virulent maar dat brengt het niet onder het niveau origineel en alfa. Omicron stamt ook af van alfa als ik me niet vergis?quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:31 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
[..]
Goh, dat klinkt als iets wat ik al vaker geroepen heb.
Sowieso een interessant stuk!
En ook weer om aan te geven dat het een stuk complexer is dan de zolderkamervirologen hier die roepen dat we al maanden weten dat omikron minder virulent is.
Deze passage vond ik nog wel interessant:Gevalletje silent evidence?quote:Daarbij komt nog dat een variant die ons immuunsysteem minder goed kan verschalken - zoals delta - in verhouding meer mensen zal besmetten met een minder goed immuunsysteem. Die mensen lopen ook meer risico op een slechte afloop. Een variant die ons immuunsysteem wél goed kan verschalken door bijvoorbeeld een afwijkend spike-eiwit dat onze cellen makkelijker binnendringt - zoals omikron - zal veel meer mensen besmetten met een goede immuniteit, die dan ook niet zwaar ziek worden. Dat zal de case fatality rate (CFR) lager doen uitkomen, zelfs als omikron dezelfde intrinsieke neiging heeft om ernstige ziekte te veroorzaken![]()
Ooow meeeeen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:37 schreef trein2000 het volgende:
Daar hebben we de ellende al. De EC wil het DCC “voor de zekerheid” verlengen…
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
https://www.ad.nl/politie(...)et-kabinet~ac68e2f7/
Maar leuk dat jij met een bericht uit december komt.Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Forum Opties Forumhop: Hop naar: