Ik stel voor dat we gewoon fuseren. Schnitzelsquote:Op zondag 6 februari 2022 09:39 schreef AllesKaputt het volgende:
Einde Gouden Eeuw. Jammer dan. Duitsland, kom er maar in & annexeren die delta.
Hier spreekt een Kenner.quote:Op zondag 6 februari 2022 09:49 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we gewoon fuseren. SchnitzelsCurryworst
Leberkas
Schweinshaxen
![]()
Een podium met Bergsma, Bloemen en een Rus zou erg leuke meltdowns geven.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:18 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat de immer onsympathieke zolderkamerautist J Bergsma z’n schaats onderweg verliest
Bijna Bob.quote:Op zondag 6 februari 2022 10:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een podium met Bergsma, Bloemen en een Rus zou erg leuke meltdowns geven.
Tevreden?quote:Op zondag 6 februari 2022 10:18 schreef Szura het volgende:
Ik hoop dat de immer onsympathieke zolderkamerautist J Bergsma z’n schaats onderweg verliest
Hij moet nog op de 10km, daar mag ie ook wel een verkeerde wissel doenquote:
Wordt nog leuk als zoontje Joep doorbreekt bij de senioren.quote:
Daar komen we niet meer onderuitquote:Op zondag 6 februari 2022 11:57 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Wordt nog leuk als zoontje Joep doorbreekt bij de senioren.
Het poging tot vermarkten van deze act komt er nog niet echt uit. Op twitter ook zelden reacties. (lol)quote:Op zondag 6 februari 2022 12:01 schreef wimderon het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
@:Rellende_Rotscholier
Welke user is dit?quote:Op zondag 6 februari 2022 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het poging tot vermarkten van deze act komt er nog niet echt uit. Op twitter ook zelden reacties. (lol)
De hele dag random curlingwedstrijden terugkijkenquote:Op zondag 6 februari 2022 12:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
De olympische spelen zijn echt mokersaai met zo weinig actie
quote:Op zondag 6 februari 2022 09:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Sven Kramer, Sven Kramer, Sven Kramer, Sven Kramer, Sven Kramer, Sven Kramer, Sven Kramer, Sven Kramer, Sven Kramer, Sven Kramer, Sven Kramer, Sven Kramer, Sven Kramer, Sven Kramer, Sven Kramer, Sven Kramer, Sven Kramer, Sven Kramer, Sven Kramer, Sven Kramer, Sven Kramer, Sven Kramer, Sven Kramer, Sven Kramer, Sven Kramer, Sven Kramer, Sven Kramer, Sven Kramer, Sven Kramer, Sven Kramer, Sven Kramer, Sven Kramer, Sven Kramer, Sven Kramer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |