Aardige man, kan er weinig vanquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gio is overigens een waanzinnig slechte trainer.
De zoveelste knvbcursuszombie.quote:
Wat een zak hooi is dat inderdaadquote:Op donderdag 3 februari 2022 11:51 schreef El-Stinho het volgende:
@:Koffieplanter Had jij eigenlijk ook zin om een stoeptegel naar je TV te gooien bij die vermogensbeheerder in aflevering 1 van Sander?
Aflevering 2 nog niet gezien? Voor Job en Mel (quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:51 schreef El-Stinho het volgende:
@:Koffieplanter Had jij eigenlijk ook zin om een stoeptegel naar je TV te gooien bij die vermogensbeheerder in aflevering 1 van Sander?
Die heb ik gisteren gezien, ja. Laten we zeggen dat die wat minder arrogant waren dan die vermogensbeheerder. Maar alsnog heel cynisch.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aflevering 2 nog niet gezien? Voor Job en Mel () heb je een hele stapel stoeptegels nodig
Minder arrogant, maar ik kan het minder goed hebben omdat het over de woningmarkt gaat. Dat event met tips voor andere huisjesmelkers was ook extreme cringequote:Op donderdag 3 februari 2022 11:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Die heb ik gisteren gezien, ja. Laten we zeggen dat die wat minder arrogant waren dan die vermogensbeheerder. Maar alsnog heel cynisch.
Het doet vooral beseffen, wat Sander in de eerste aflevering met Playmobil uitbeeldde, hoe de kloof in zijn praktijk werkt.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Minder arrogant, maar ik kan het minder goed hebben omdat het over de woningmarkt gaat. Dat event met tips voor andere huisjesmelkers was ook extreme cringe
Correct, de personificatie van wat er mis is in dit land, propagerend in het ongelijk. Succes is een keuze, typische babbels van iemand die teveel onbelast geld heeft gezien. Spijtig voor hem dat het niet naar zijn rekening gaat.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:51 schreef El-Stinho het volgende:
*zucht*quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:20 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Wie is hier nou de (een) vijfde colonne?
Benieuwd naar de irritatiefactor van vanavond.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:04 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Correct, de personificatie van wat er mis is in dit land, propagerend in het ongelijk. Succes is een keuze, typische babbels van iemand die teveel onbelast geld heeft gezien. Spijtig voor hem dat het niet naar zijn rekening gaat.
Ik ben het nu aan het kijken, maar die heeft een enorme plaat voor zijn hoofd idd.quote:Op donderdag 3 februari 2022 11:51 schreef El-Stinho het volgende:
Welk thema of wat dan ook moet dit in vredesnaam voorstellen?quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:38 schreef Slobeend het volgende:
Ik drop deze foto gewoon even hier
[ afbeelding ]
Tweede wereldoorlog vibes.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Welk thema of wat dan ook moet dit in vredesnaam voorstellen?
Thijs ziet er erg slecht uit.quote:Op donderdag 3 februari 2022 23:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Welk thema of wat dan ook moet dit in vredesnaam voorstellen?
Podcast van de SDhet AD.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tweede wereldoorlog vibes.
Het doet mij een beetje aan de maffia denken.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 00:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Tweede wereldoorlog vibes.
Een mening?! Hoe durft ze, direct stenigen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:23 schreef Slobeend het volgende:
Ik zie op twitter voorbij komen dat Fidan bij Op1 weer eens haar mening heeft gegeven als presentator.
Dat doe je gewoon niet Hans. Zeker niet als een soort statement.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een mening?! Hoe durft ze, direct stenigen.
Het is nog een vrouw ook, die hebben natuurlijk helemaal niet het recht om iets te vinden. Steeds beter begin ik te begrijpen waar je vandaan komt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat doe je gewoon niet Hans. Zeker niet als een soort statement.
[ twitter ]
Dat soort mensen leven in hun eigen realiteit. Heel eng.quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik ben het nu aan het kijken, maar die heeft een enorme plaat voor zijn hoofd idd.
Lul niet zo dom.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:45 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is nog een vrouw ook, die hebben natuurlijk helemaal niet het recht om iets te vinden. Steeds beter begin ik te begrijpen waar je vandaan komt.
Is dit een soort passieve zelfreflectie? Kijk waar je je druk om maakt.quote:
Nee, je schiet met losse flodders.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Is dit een soort passieve zelfreflectie? Kijk waar je je druk om maakt.
Dit doet mij denken aan Matroesjka's. Thijs moet eens naar een kliniek.quote:Op donderdag 3 februari 2022 22:38 schreef Slobeend het volgende:
Ik drop deze foto gewoon even hier
[ afbeelding ]
De Rayquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan Matroesjka's. Thijs moet eens naar een kliniek.
[ afbeelding ]
TBS-kliniek lijkt mij de beste optie. T4 hoeft nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit doet mij denken aan Matroesjka's. Thijs moet eens naar een kliniek.
[ afbeelding ]
Waarom zo bekrompen? Fidan en Jort zitten niet op die stoel vanwege hun kwaliteiten als gespreksleider.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat doe je gewoon niet Hans. Zeker niet als een soort statement.
[ twitter ]
Hebben we medelijden met Willem?quote:Op donderdag 3 februari 2022 21:40 schreef Koffieplanter het volgende:
Darine is een uiterst sympathieke jongen.
Direct alle Fidan fanboys bij elkaar verzameld, gezellig.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waarom zo bekrompen? Fidan en Jort zitten niet op die stoel vanwege hun kwaliteiten als gespreksleider.
Hallo, je mening geven is ten zeerste verboden. Dat doe je gewoon niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waarom zo bekrompen? Fidan en Jort zitten niet op die stoel vanwege hun kwaliteiten als gespreksleider.
Ik verweer me gewoon, aasgier.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:13 schreef El-Stinho het volgende:
De Schuimeend-claxon is niet ver weg.
https://streamable.com/3nu4sf
Hij heette ook nog Jim, het deed mij een beetje denken aan het liedje Jimmy van Boudewijn de Groot.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat soort mensen leven in hun eigen realiteit. Heel eng.
Die gasten zijn stuk voor stuk sympathiek.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geweldige acteur. Of vond je het personage sympathiek?
Daarom is het ook het slechtste duoquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist haar usp? Als het niet zou 'mogen' zou ze er ook niet zitten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Direct alle Fidan fanboys bij elkaar verzameld, gezellig.
Het stoort me gewoon dat ze zo duidelijk op de stoel van opiniemaker zit als zij presenteert, niemand doet dat zo duidelijk als zij. Ik houd er niet van. Heeft niets met bekrompenheid te maken, raar dat je dat suggereert.
hate the game, not the playerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist haar usp? Als het niet zou 'mogen' zou ze er ook niet zitten.
Heel het topic keert zich tegen hem, maar Slob blijft volharden in het ongelijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als er een weerwoord komt op je mening zijn het meteen Fidan Fanboys.
Ik zat gister VI vandaag te kijken en Wilfriet zat gewoon zijn mening te geven!!!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heel het topic keert zich tegen hem, maar Slob blijft volharden in het ongelijk.
Toen heb je direct de televisie uitgezet, neem ik aan? Zoiets doe je niet, grensoverschrijdend.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zat gister VI vandaag te kijken en Wilfriet zat gewoon zijn mening te geven!!!
Dan neem ik dat terug!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist haar usp? Als het niet zou 'mogen' zou ze er ook niet zitten.
Ik ben overigens ook helemaal geen fanboy. Kon het amper geloven dat zij vorige week een tv monument kreeg.![]()
Ik weet dat jij en @Koffieplanter haar goed vinden, klopt toch? Ik niet, dat is ook duidelijk inmiddels.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als er een weerwoord komt op je mening zijn het meteen Fidan Fanboys.
Geen idee, ik kijk nooit.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik weet dat jij en @:koffieplanter haar goed vinden, klopt toch? Ik niet, dat is ook duidelijk inmiddels.
Ik heb minutenlang wezenloos voor me uit zitten staren.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Toen heb je direct de televisie uitgezet, neem ik aan? Zoiets doe je niet, grensoverschrijdend.
Ik heb nog geen één keer gekeken maar ik vond haar met Renze wel leuk ja. En jij haat haar, het nut van benoemen ontging me even.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik weet dat jij en @:koffieplanter haar goed vinden, klopt toch? Ik niet, dat is ook duidelijk inmiddels.
Ben je dan ook automatisch team Genee in de vete?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee ik vond dat Wilfred zich wat aanstelde destijds. Er hangt wel vrede in de lucht toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ben je dan ook automatisch team Genee in de vete?
Dat is niet wederzijds, de haat bij Wilfred zit nog heel diep.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee ik vond dat Wilfred zich wat aanstelde destijds. Er hangt wel vrede in de lucht toch?
Fidan is met Kokkelmans. Jort met Welmoed.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan gaat dit niet op. Maar ik ben ook geen fan van de stijl
Ja eigenlijk wist ik dat wel. Maar ik kijk ook zelden. Lekker met z'n allen discussiëren over een programma dat we niet kijken!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fidan is met Kokkelmans. Jort met Welmoed.
Beetje bezigheidstherapie tot de Olumpische spelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wist ik dat wel. Maar ik kijk ook zelden. Lekker met z'n allen discussiëren over een programma dat we niet kijken!
Morgen gaan we weer de vloer op. Dat is pas leuk!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beetje bezigheidstherapie tot de Olumpische spelen.
Zijn pen moeten ze afpakken maar die microfoon mag hij houden, ik vind die podcasts best leukquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:08 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
TBS-kliniek lijkt mij de beste optie. T4 hoeft nou ook weer niet.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beetje bezigheidstherapie tot de Olumpische spelen.
Moest lachen.quote:“We denken bijvoorbeeld aan een gietijzeren poort met ‘Oant moarn!’”.
Benieuwd wat de morele hoogdravers over Qatar hiervan vinden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
Gezellig, China. Hadden ze de stickertjes niet mee?
[ twitter ]
Wanstaltig land a la Saudi-Arabië @Rellende_Rotscholierquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
En Rwanda, bah bah bahquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wanstaltig land a la Saudi-Arabië @:rellende_rotscholier
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen.quote:
Hoe sta jij tegenover het fenomeen olympische winterspelen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen.
Er zit geen sport tussen waar ik de wekker voor zet, dus ik heb zomaar het vermoeden dat dit volledig aan me voorbij zal gaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe sta jij tegenover het fenomeen olympische winterspelen?
Lekker tot diep in de middag in je nest liggenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zit geen sport tussen waar ik de wekker voor zet, dus ik heb zomaar het vermoeden dat dit volledig aan me voorbij zal gaan.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
Lekker tot diep in de middag in je nest liggen
Vooral leuk als de favorieten choken met schieten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:48 schreef Slobeend het volgende:
Biathlon vind ik toch één keer in de vier jaar best leuk om te volgen!
Toen ik nog op de middelbare school zat keek ik alleen maar Eurosport en volgde ik daadwerkelijk al die sporten, biatlonquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:48 schreef Slobeend het volgende:
Biathlon vind ik toch één keer in de vier jaar best leuk om te volgen!
Ik ook. De beste herinneringen heb ik aan Turijn 2006. Nog met MartGod natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toen ik nog op de middelbare school zat keek ik alleen maar Eurosport en volgde ik daadwerkelijk al die sporten, biatlon
De wissel van Sven Kramer blijft natuurlijk het ultieme hoogtepunt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:09 schreef Koffieplanter het volgende:
De enige herinnering die ik aan welke vorm van wintersport dan ook heb is een op het ijs spartelende Erben Wennemars, een fantastisch beeld.
Ik weet niet meer welk land erger is, China of Rwanda.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |