Hallo, je mening geven is ten zeerste verboden. Dat doe je gewoon niet.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waarom zo bekrompen? Fidan en Jort zitten niet op die stoel vanwege hun kwaliteiten als gespreksleider.
Ik verweer me gewoon, aasgier.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:13 schreef El-Stinho het volgende:
De Schuimeend-claxon is niet ver weg.
https://streamable.com/3nu4sf
Hij heette ook nog Jim, het deed mij een beetje denken aan het liedje Jimmy van Boudewijn de Groot.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat soort mensen leven in hun eigen realiteit. Heel eng.
Die gasten zijn stuk voor stuk sympathiek.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Geweldige acteur. Of vond je het personage sympathiek?
Daarom is het ook het slechtste duoquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Waarom zo bekrompen? Fidan en Jort zitten niet op die stoel vanwege hun kwaliteiten als gespreksleider.
Maar dat is toch juist haar usp? Als het niet zou 'mogen' zou ze er ook niet zitten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Direct alle Fidan fanboys bij elkaar verzameld, gezellig.
Het stoort me gewoon dat ze zo duidelijk op de stoel van opiniemaker zit als zij presenteert, niemand doet dat zo duidelijk als zij. Ik houd er niet van. Heeft niets met bekrompenheid te maken, raar dat je dat suggereert.
hate the game, not the playerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist haar usp? Als het niet zou 'mogen' zou ze er ook niet zitten.
Heel het topic keert zich tegen hem, maar Slob blijft volharden in het ongelijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als er een weerwoord komt op je mening zijn het meteen Fidan Fanboys.
Ik zat gister VI vandaag te kijken en Wilfriet zat gewoon zijn mening te geven!!!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Heel het topic keert zich tegen hem, maar Slob blijft volharden in het ongelijk.
Toen heb je direct de televisie uitgezet, neem ik aan? Zoiets doe je niet, grensoverschrijdend.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zat gister VI vandaag te kijken en Wilfriet zat gewoon zijn mening te geven!!!
Dan neem ik dat terug!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:25 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar dat is toch juist haar usp? Als het niet zou 'mogen' zou ze er ook niet zitten.
Ik ben overigens ook helemaal geen fanboy. Kon het amper geloven dat zij vorige week een tv monument kreeg.![]()
Ik weet dat jij en @Koffieplanter haar goed vinden, klopt toch? Ik niet, dat is ook duidelijk inmiddels.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als er een weerwoord komt op je mening zijn het meteen Fidan Fanboys.
Geen idee, ik kijk nooit.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik weet dat jij en @:koffieplanter haar goed vinden, klopt toch? Ik niet, dat is ook duidelijk inmiddels.
Ik heb minutenlang wezenloos voor me uit zitten staren.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:30 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Toen heb je direct de televisie uitgezet, neem ik aan? Zoiets doe je niet, grensoverschrijdend.
Ik heb nog geen één keer gekeken maar ik vond haar met Renze wel leuk ja. En jij haat haar, het nut van benoemen ontging me even.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik weet dat jij en @:koffieplanter haar goed vinden, klopt toch? Ik niet, dat is ook duidelijk inmiddels.
Ben je dan ook automatisch team Genee in de vete?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee ik vond dat Wilfred zich wat aanstelde destijds. Er hangt wel vrede in de lucht toch?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:38 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ben je dan ook automatisch team Genee in de vete?
Dat is niet wederzijds, de haat bij Wilfred zit nog heel diep.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:41 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee ik vond dat Wilfred zich wat aanstelde destijds. Er hangt wel vrede in de lucht toch?
Fidan is met Kokkelmans. Jort met Welmoed.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan gaat dit niet op. Maar ik ben ook geen fan van de stijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |