Ja eigenlijk wist ik dat wel. Maar ik kijk ook zelden. Lekker met z'n allen discussiëren over een programma dat we niet kijken!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Fidan is met Kokkelmans. Jort met Welmoed.
Beetje bezigheidstherapie tot de Olumpische spelen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wist ik dat wel. Maar ik kijk ook zelden. Lekker met z'n allen discussiëren over een programma dat we niet kijken!
Morgen gaan we weer de vloer op. Dat is pas leuk!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beetje bezigheidstherapie tot de Olumpische spelen.
Zijn pen moeten ze afpakken maar die microfoon mag hij houden, ik vind die podcasts best leukquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:08 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
TBS-kliniek lijkt mij de beste optie. T4 hoeft nou ook weer niet.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Beetje bezigheidstherapie tot de Olumpische spelen.
Moest lachen.quote:“We denken bijvoorbeeld aan een gietijzeren poort met ‘Oant moarn!’”.
Benieuwd wat de morele hoogdravers over Qatar hiervan vinden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
Gezellig, China. Hadden ze de stickertjes niet mee?
[ twitter ]
Wanstaltig land a la Saudi-Arabië @Rellende_Rotscholierquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
En Rwanda, bah bah bahquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Wanstaltig land a la Saudi-Arabië @:rellende_rotscholier
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen.quote:
Hoe sta jij tegenover het fenomeen olympische winterspelen?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kritiek prima, maar ik ga aangifte tegen u doen.
Er zit geen sport tussen waar ik de wekker voor zet, dus ik heb zomaar het vermoeden dat dit volledig aan me voorbij zal gaan.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoe sta jij tegenover het fenomeen olympische winterspelen?
Lekker tot diep in de middag in je nest liggenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zit geen sport tussen waar ik de wekker voor zet, dus ik heb zomaar het vermoeden dat dit volledig aan me voorbij zal gaan.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:41 schreef Aguero het volgende:
[..]
Lekker tot diep in de middag in je nest liggen
Vooral leuk als de favorieten choken met schieten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:48 schreef Slobeend het volgende:
Biathlon vind ik toch één keer in de vier jaar best leuk om te volgen!
Toen ik nog op de middelbare school zat keek ik alleen maar Eurosport en volgde ik daadwerkelijk al die sporten, biatlonquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:48 schreef Slobeend het volgende:
Biathlon vind ik toch één keer in de vier jaar best leuk om te volgen!
Ik ook. De beste herinneringen heb ik aan Turijn 2006. Nog met MartGod natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Toen ik nog op de middelbare school zat keek ik alleen maar Eurosport en volgde ik daadwerkelijk al die sporten, biatlon
De wissel van Sven Kramer blijft natuurlijk het ultieme hoogtepunt.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:09 schreef Koffieplanter het volgende:
De enige herinnering die ik aan welke vorm van wintersport dan ook heb is een op het ijs spartelende Erben Wennemars, een fantastisch beeld.
Ik weet niet meer welk land erger is, China of Rwanda.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |