is allang ingetrokken staat in zijn 2e boekquote:Op donderdag 3 februari 2022 22:00 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja die aangifte van zijn ex (weliswaar voor geweld, geen seksueel wangedrag) ligt toch ook nog steeds?
Inderdaad.quote:
scrummiequote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hackers in Scrummie z'n pc in 3,2,1...
Ik zie dit als een 'ja' op mijn stelling.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 21:57 schreef onlogisch het volgende:
5 zonen.
Jeetje. Die Mona lust er pap van.
Doe dit in CORquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:01 schreef luxerobots het volgende:
Vaccin vermindert risico op overdracht – ook bij deltavariant
Vaccinatie vermindert overdracht COVID-19
Mona Keijzer: We weten dat je besmettelijk bent na vaccinatie.
In het simpele hoofd van Mona werkt het dus zo, je bent besmettelijk of niet. Dat je gemiddeld minder besmettelijk bent na een vaccinatie snapt ze niet.
Mona krijgt hier een mokerslag te verwerkenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:01 schreef luxerobots het volgende:
Vaccin vermindert risico op overdracht – ook bij deltavariant
Vaccinatie vermindert overdracht COVID-19
Mona Keijzer: We weten dat je besmettelijk bent na vaccinatie.
In het simpele hoofd van Mona werkt het dus zo, je bent besmettelijk of niet. Dat je gemiddeld minder besmettelijk bent na een vaccinatie snapt ze niet.
Maar haar man steunt haar.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mona krijgt hier een mokerslag te verwerken
Dat virus plas je dan ook zo weer uit.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:03 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Maar haar man steunt haar.
En die is uroloog (deskundige op het gebied urine en de blaas etc.).
Nee.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:07 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen door de 100k heen?
Bang voor een prikkie zijnquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:07 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat er toch nooit komen. Gejank om niets.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:07 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Eventuele voordelen voor de volksgezondheid.quote:
Gewoon een sketch die tijdens het reclameblok is opgenomen. Publiek loopt rond, Mona Keizer zit niet aan tafel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Oké dus het was gewoon uit de uitzending geknipt. Dacht dat ik het gewoon gemist had of zo.
Gênant.
Reclamestuntje voor nieuwe toto reclame.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Oké dus het was gewoon uit de uitzending geknipt. Dacht dat ik het gewoon gemist had of zo.
Gênant.
Ik snapte het ook al nietquote:Op vrijdag 4 februari 2022 23:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Gênant.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:33 schreef Confetti het volgende:
Echt walgelijk hoe ze met oude gasten omgaan. Natuurlijk gaat Dick niet daaraan meewerken. Hoe kun je nou denken dat een gerespecteerd toptrainer zich voor zoiets zou lenen.
Hans Kraay werd in de laatste uitzending van VI ook al in een bijzin tot ziens gezegd.
Erg zwak dat Johan niet eens ingrijpt en die Genee eens manieren bijleert.
Waar zou hij aan mee moeten werken? Heb dat even gemist.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 09:33 schreef Confetti het volgende:
Echt walgelijk hoe ze met oude gasten omgaan. Natuurlijk gaat Dick niet daaraan meewerken. Hoe kun je nou denken dat een gerespecteerd toptrainer zich voor zoiets zou lenen.
Hans Kraay werd in de laatste uitzending van VI ook al in een bijzin tot ziens gezegd.
Erg zwak dat Johan niet eens ingrijpt en die Genee eens manieren bijleert.
Nee, je overschat jezelf, dom varken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:53 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Okay, ik heb de intelligentie van de gemiddelde VI-kijker een beetje overschat.
Een user die nog nooit een boek gelezen heeft, noemt mij een dom varken. Okay.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, je overschat jezelf, dom varken.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 10:54 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een user die nog nooit een boek gelezen heeft, noemt mij een dom varken. Okay.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |