SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Er zijn karpers op de kust. Crack_ pakt de mannen van je af.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
via tinder ofzo leren kennen> Hoe lang praat je al met hem?
Wattesquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keertje wippen met Juan Carlos zit er zeker wel in, gewoon zo denken en de rest zie je maar van uur tot uur, leven
niet mijn doelgroep.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zijn karpers op de kust. Crack_ pakt de mannen van je af.
Mijngod maar ik was me toch verliefd op zorro als kindquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt alsof je op date gaat met Zorro
[ afbeelding ]
trek je je mooiste truitje aan kerft die er een Z inquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt alsof je op date gaat met Zorro
[ afbeelding ]
Samen naar een Budabadhuis?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik zocht het altijd meer in leuke dingen ondernemen samen
Zou je nooit mensen met kinderen daten?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet mijn doelgroep.
hij heeft kinderen
Ja hij wilde vanavond nog maar moet morgen super vroeg werken, dus dat wilde ik niet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jammer. Heeft hij een andere dag voorgesteld?
Fout.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar deed je dat soms ook als extraatje zeg maar?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fout.
Vrouwen ook al sputteren ze tegen smelten altijd bij (goede) kados. Altijd kopen. Ook al heb je er zelf niks mee.
nu niet neequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou je nooit mensen met kinderen daten?
[..]
Ja hij wilde vanavond nog maar moet morgen super vroeg werken, dus dat wilde ik niet.
Nu is het vrijdag geworden
blankquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom vallen sommige vrouwen altijd op van die foute slappe mishandelende mediterrane mannen terwijl ze ook keiharde afgetrainde blanke gladiators kunnen kiezen?
Ja, ik op Pipi Langkous en ik val nog steeds op redheadsquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijngod maar ik was me toch verliefd op zorro als kind
Toch zonde.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
trek je je mooiste truitje aan kerft die er een Z in
Bijvoorbeeld. Of naar het theater of de bioscoop. Of een weekendje weg.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Samen naar een Budabadhuis?
Misschien een zo'n kind, de lelijkste, ruilen tegen een Rode Pandaquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet mijn doelgroep.
hij heeft kinderen
Mja, ik kan mezelf niet zo goed anders voordoen dan ik ben.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fout.
Vrouwen ook al sputteren ze tegen smelten altijd bij (goede) kados. Altijd kopen. Ook al heb je er zelf niks mee.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fout.
Nou ja, niet echt als verrassing of zo.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar deed je dat soms ook als extraatje zeg maar?
En niet iedere vrouw heeft behoefte aan cadeautjes
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
trek je je mooiste truitje aan kerft die er een Z in
Dat was niet het beste kadoquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik kan mezelf niet zo goed anders voordoen dan ik ben.![]()
Is je vriendin nog steeds blij met die ramenreiniger trouwens?
Romantiek is toch wel de smeerkaas in de motor van de oude stoomboot die liefde heet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, niet echt als verrassing of zo.
Ben niet erg romantisch
Tering de romantiek.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Op haar verjaardag nam ik haar mee naar een juwelier, zoek maar wat uit.
Moest even slikken bij het betalen. (Had geen prijs gezien)
Gaat dit nu jullie date worden?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welke? De hortus in Leiden?
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welke? De hortus in Leiden?
Smeerkaas in een stoomboot?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Romantiek is toch wel de smeerkaas in de motor van de oude stoomboot die liefde heet.
Wat geef je je vriendin dit jaar, een dweil? Een cadeaubon van de mediamarkt?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Romantiek is voor losse handjes latino’s met vlassnorretjes.
Ik wist niet eens dat er meer horti (?) zijn in Nederlandquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jamaar ik ben nog nooit in die in Amsterdam en Utrecht geweest. Echt erg na al die jaren Utrecht. Wel die in de binnenstad.
Juwelen zijn mij te Frans Bauer, gewoon een likje over haar wang als ze aan het koken is en als ze zich omdraait speel je haar lievelingsliedje op gitaar waar je jarenlang heimelijk voor haar op geoefend hebt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Op haar verjaardag nam ik haar mee naar een juwelier, zoek maar wat uit.
Moest even slikken bij het betalen. (Had geen prijs gezien)
Dweil kan 'ie wel op zijn hoofd zetten. Dan is het wel nog enigszins leuk.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat geef je je vriendin dit jaar, een dweil? Een cadeaubon van de mediamarkt?
omdat een hoop Westerse mannen zich door feminisme hebben laten brainwashen en nu met het idee zitten dat een flirtpoging seksueel overschrijdend gedrag is.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom vallen sommige vrouwen altijd op van die foute slappe mishandelende mediterrane mannen terwijl ze ook keiharde afgetrainde blanke gladiators kunnen kiezen?
https://www.botanischetuinen.nl/nl/tuinenquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er meer horti (?) zijn in Nederland
Ik heb een keer een stofzuiger voor mijn vriendin gekocht voor haar verjaardag.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat geef je je vriendin dit jaar, een dweil? Een cadeaubon van de mediamarkt?
Gewoon zelf aan de ramen likkenquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet ook weer eens met die ramenlikker aan de slag. Als de zon soms zo naar binnen schijnt dan zie je de ellende weer op de ramen. En ik heb veel ramen.
Wat?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
omdat een hoop Westerse mannen zich door feminisme hebben laten brainwashen en nu met het idee zitten dat een flirtpoging seksueel overschrijdend gedrag is.
Ja ik ben geen zwijmelteef, maar een beetje inzet kan geen kwaad. Liever een bos bloemen dan.quote:
Gewoon net als Ali B direct met twee vingers naar binnen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
omdat een hoop Westerse mannen zich door feminisme hebben laten brainwashen en nu met het idee zitten dat een flirtpoging seksueel overschrijdend gedrag is.
Toch wel een dyson dan he.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een keer een stofzuiger voor mijn vriendin gekocht voor haar verjaardag.
Incelpraatjes.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vlak nadat ik chocola heb gegeten.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon zelf aan de ramen likken
Psst meisje, he meisje, HE MEISJEquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik vind bloemen wel oprecht leuk eigenlijkquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ben geen zwijmelteef, maar een beetje inzet kan geen kwaad. Liever een bos bloemen dan.
Ik voelde me al vies toen ik dat hoorde en nu weer.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon net als Ali B direct met twee vingers naar binnen.
Op Valentijnsdag voor jou bloemen en chocolade.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vlak nadat ik chocola heb gegeten.
Samequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik voelde me al vies toen ik dat hoorde en nu weer.
Heb al ruim een week twee vazen met tulpen staanquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik vind bloemen wel oprecht leuk eigenlijk
Voor jezelf gekocht dan?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb al ruim een week twee vazen met tulpen staanvond bloemen eerst zonde van het geld, ik vind het ook altijd sneu als ze doodgaan en weg moeten
maar het staat wel heel leuk.
Een deel kan ik snappen maar de meeste vrienden die ik heb en mensen die ik ken zijn echt niet zo.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat de gepepen gast vrouwen ook als minderwaardige poep ziet, die zal er alleen wat beter uitgezien hebben dan een verlopen Marokkaan.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Same
En ik dacht ook wel waarom deed/zei die gast niks die ze head gaf
Of misschien deed ie dat wel
Ja wel voor mezelf gekocht. Doe ik ook pas sinds een jaar ofzo. Vooral pioenrozenquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voor jezelf gekocht dan?
Dat vind ik ook nog wel een ding maar daarom is krijgen ook altijd leuk
Wat staat hier?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat de gepepen gast vrouwen ook als minderwaardige poep ziet, die zal er alleen wat beter uitgezien hebben dan een verlopen Marokkaan.
Haar exen gingen nooit vreemd?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn huidige vriendin had nog nooit bloemen gekregen![]()
Vond ik best wel vreemd om te horen.
Of om een vuurtje vragen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat is geen flirten dat is lastig vallen.
Twee vriendinnen terug hoorde ik dat ze nog nooit in iemand zijn portemonnee als fotootje had gezeten dus heb ik maar een schilderij van 2 bij 2 besteld van en voor haar.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoop onzekere mannen dan zeker. Ik ken ze niet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is zo. Een hoop mannen hebben zich “toxic masculinity” laten aanpraten
ik ook nog nooitquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja maar bedoel meer.. hoezo is het niet raar als daar ineens iemand anders is?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat de gepepen gast vrouwen ook als minderwaardige poep ziet, die zal er alleen wat beter uitgezien hebben dan een verlopen Marokkaan.
Oehh klinkt wel mooiquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja wel voor mezelf gekocht. Doe ik ook pas sinds een jaar ofzo. Vooral pioenrozenheb nu ook weer voorjaarsbloemen staan, narcissen en blauwe druifjes enzo. Hysterische boel hier.
Heb ook echt tig vazen.
Nietquote:
Dat ze het totaal niet erg vond om de ene artiest te pijpen maar van de andere artiest niets moest hebben, dat is toch het hele eieren eten van alles.quote:
Feederquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg meestal chocola.
Zo'n gast die ooit verliefd op me was gaf me zo'n enorme doos Merci.
Hehehehe samequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik krijg ook alleen soms bloemen van m'n ouders hoordaarom koop ik ze nu zelf.
*noteertquote:
Oh huh, nee dit bedoelde ik niet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat ze het totaal niet erg vond om de ene artiest te pijpen maar van de andere artiest niets moest hebben, dat is toch het hele eieren eten van alles.
Klopt er zijn een hoop onzekere mannen. En door tinder etc. moeten ze met veel meer mannen concurreren dan vroeger. En vrouwen kunnen selectiever zijn.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop onzekere mannen dan zeker. Ik ken ze niet.
Ik ken dat soort settings wel een beetje uit de muziekwereld, een wippend stel op de bank in die ene kamer terwijl een ander even binnenloopt om de fles whisky te pakken van de tafel, zo heb ik mijn ex-vrouw leren kennen trouwensquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar bedoel meer.. hoezo is het niet raar als daar ineens iemand anders is?
Hmm, ja misschien wel. Ik ken die wereld nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken dat soort settings wel een beetje uit de muziekwereld, een wippend stel op de bank in die ene kamer terwijl een ander even binnenloopt om de fles whisky te pakken van de tafel, zo heb ik mijn ex-vrouw leren kennen trouwens
Dat is die leipe mocro flavour.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh huh, nee dit bedoelde ik niet.
Terwijl ze een gast aan het pijpen was kwam Ali B er ineens bij en toen deed ie die 'twee vingers'. Dat je de ene wel wil pijpen en de ander niet vind ik gewoon logisch
Edit: maar als ik iemand pijp en er komt ineens een andere gast bijdat is toch fucking raar voor die jongen zelf ook
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze er de 14e geen krijgt dan zwaait er wat.
Dudorquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:31 schreef Haags het volgende:
Wie stuurt mij een kaart voor valentijn?
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe even twintig kikkersprongen door de kamer
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ze er de 14e geen krijgt dan zwaait er wat.
Tja beetje wel maar de wereld is best vreemd, zeker als het om paren gaat.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Terwijl ze een gast aan het pijpen was kwam Ali B er ineens bij en toen deed ie die 'twee vingers'. Dat je de ene wel wil pijpen en de ander niet vind ik gewoon logisch
Edit: maar als ik iemand pijp en er komt ineens een andere gast bijdat is toch fucking raar voor die jongen zelf ook
Als je een kaartje in de bus vindt met ‘Haagsie!quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:31 schreef Haags het volgende:
Wie stuurt mij een kaart voor valentijn?
Nee tenzij je echt op zo’n seksfeestje bent ofzo.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja vaag, en het meest vreemde is dat ze de meest brave vrouw was die ik gekend heb, nooit helemaal goed kunnen doorgronden dat verschil van voor en na US.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmm, ja misschien wel. Ik ken die wereld niet
Leuke manier om iemand te leren kennen
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je een kaartje in de bus vindt met ‘Haagsie!’ dan weet je van wie hij komt
Commerciële pestbende. We zijn verdomme geen 13 meer!quote:
Of een half uur stofzuigen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe even twintig kikkersprongen door de kamer
Nou nouquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die vriend van jou moet je ook eens in de ballen trappen.
Gewoon de muzikantenwereld, die gaan echt niet kaarten of met LEGO zitten spelen na een optreden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee tenzij je echt op zo’n seksfeestje bent ofzo.
Denk niet dat ze dan ineens wel wat krijgt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met de tekst 'dagdag kinderbijslag'quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Denk niet dat ze dan ineens wel wat krijgt.
Ja stiekem wel eens.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:36 schreef Haags het volgende:
Commerciële pestbende. We zijn verdomme geen 13 meer!
Gewoon een keer een rekening sturen, aantal attenties x cadeautjes - seks = xxx euro.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer een rekening sturen, aantal attenties x cadeautjes - seks = xxx euro.
Hier staat niemand van te kijken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh valentijnsdag wordt groots aangepakt alhier....
Vind die dat geil dan?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Goud en aromat?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Jij koopt gewoon 46 boeken voor jezelf, narcist.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
niet doorvertellenIk las briocheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
niet doorvertellenGoudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
die koop ik ook op andere dagenquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Jij koopt gewoon 46 boeken voor jezelf, narcist.
niet doorvertellenIs het een negerin van 90 jaar oud?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet doorvertellenJONGENS!!! Etto heeft een goude broche gekocht !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JONGENS!!
Nee, een gouden broche... staat toch in de spoiler.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het een negerin van 90 jaar oud?
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
die koop ik ook op andere dagen
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JONGENS!!! Etto heeft een goude broche gekocht !!
JONGENS!!
Leest poezelewoepje niet mee hier?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JONGENS!!! Etto heeft een goude broche gekocht !!
JONGENS!!
Jezus wat klef allemaal weer Etto.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, ook... open haard, roosjes...
Nee, denk het niet...quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Leest poezelewoepje niet mee hier?
Gewoon een keer in haar oren fluisteren dat ze je vuige sletje is, dan vind ze leuker dan een gouden broche, zo niet hard wegrennen en nooit meer omkijken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, een gouden broche... staat toch in de spoiler.
Ahahahahaha
Ik denk dat ze me dan een vuistslag geeft. En terecht.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer in haar oren fluisteren dat ze je vuige sletje is, dan vind ze leuker dan een gouden broche, zo niet hard wegrennen en nooit meer omkijken.
Dan mag je haar keihard neerhoeken want dan zit je met een zemelzeikwijfje.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze me dan een vuistslag geeft. En terecht.
Het gedeelte wegrennen niet gelezen?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze me dan een vuistslag geeft. En terecht.
Oeiquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh zal haar even mailen dan
Ken bar weinig dames die graag 'vuige slet' genoemd worden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan mag je haar keihard neerhoeken want dan zit je met een zemelzeikwijfje.
Dat is omdat je maar 60 kilo weegt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ken bar weinig dames die graag 'vuige slet' genoemd worden.
Niks mis met dirty talk in de slaapkamerquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ken bar weinig dames die graag 'vuige slet' genoemd worden.
Nee dit is een henquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:48 schreef UitStraling het volgende:
Dit is een hen.
https://www.telegraaf.nl/(...)dag-12-februari-open
Dieper, harder, dieper, ja zo doorgaan, ik kom, neuk me jij mooie man, werkt bij mij wat beter dan poeziewoezie.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niks mis met dirty talk in de slaapkamer
Kreeg er lachstuipen vanquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ik ook niet zonder te grinniken als een paard.quote:
Nu nu zal die hen wel nuggets zijn of satéquote:
Oeh wat is de vloer vies, oeeeh een spinnenweb in de hoek..quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kipnuggetsquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu nu zal die hen wel nuggets zijn of kipsaté
ook al??????quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:56 schreef Ama het volgende:
@:ettovanbelgie Heb al een week last van mijn rechterknie, zal ik hem eraf hakken?
Ja ach dacht mis toch al vet veel lichaamsdelen, je weet toch.quote:
wordt wel lastig fietsenquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ach dacht mis toch al vet veel lichaamsdelen, je weet toch.
Nou ja, ik vind het gewoon niet bij me passen. Veel te nuchter voor dat soort dingen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is verlegenheid en schuchterheid en seksuele onzekerheid.
en mag een vrouw jou tijdens die daad ook uitmaken voor gore mannensnol, loeder, hoerrrrrrrrrrrrrr ?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Vrouwen vinden het mooier dan mannen denk dat 80% ook fantaseert over hele ruige seks.
Moet het altijd romantisch zijn dan?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en mag een vrouw jou tijdens die daad ook uitmaken voor gore mannensnol, loeder, hoerrrrrrrrrrrrrr ?
Lijkt me weinig romantisch
Keer ruzie om gehad, zwoel muziekje ging aan, lichten allemaal uit, hoor ik langzaam hoge hakken op me afkomen en geile praat.....drie uur lang de slappe lach gehad en acht stompen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het gewoon niet bij me passen. Veel te nuchter voor dat soort dingen.
Waarom niet?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
en mag een vrouw jou tijdens die daad ook uitmaken voor gore mannensnol, loeder, hoerrrrrrrrrrrrrr ?
Ik zou daar niet zo van gediend zijn, zo genoemd te wordenquote:
Seks mag ook af en toe dierlijk zijn, sterker nog moet, anders ben je slechts een strelende enge pater.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, soortgelijk iets gehadquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer ruzie om gehad, zwoel muziekje ging aan, lichten allemaal uit, hoor ik langzaam hoge hakken op me afkomen en geile praat.....drie uur lang de slappe lach gehad en acht stompen.
Ik vind je geliefde een hoer noemen vrij eng, eigenlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Seks mag ook af en toe dierlijk zijn, sterker nog moet, anders ben je slechts een strelende enge pater.
Doe je ook nooit rollenspel?quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zou daar niet zo van gediend zijn, zo genoemd te worden
Vind ik ook niet heel romantisch klinken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Persoonlijk vind ik de toppunt van liefde, seks, romantiek en lust drie simpele woorden die alles combineren:
Ik
wil
je
Sletto? Of is dat ook te ordi?quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik zou daar niet zo van gediend zijn, zo genoemd te worden
IK WELquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Vind ik ook niet heel romantisch klinken.
Kun je ook tegen haar zeggen terwijl je aan haar haren trekt en je de baarmoeder aantikt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Persoonlijk vind ik de toppunt van liefde, seks, romantiek en lust drie simpele woorden die alles combineren:
Ik
wil
je
Dat kan nog net...quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sletto? Of is dat ook te ordi?
Gvdquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je ook tegen haar zeggen terwijl je aan haar haren trekt en je de baarmoeder aantikt.
Nee, neuk me harder, harder jij tijger, is dit alles, geef alles jaja, choke me, arrghh jajaja. Enz.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ah, jij moet tijger genoemd worden...quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee, neuk me harder, harder jij tijger, is dit alles, geef alles jaja, choke me, arrghh jajaja. Enz.
Je bent zelf een bijzondere conversatie... met Drentse tongvalquote:
Ja weet ik veel wat ze uitkramen. Niet te serieus nemen en keihard doorstoten.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ah, jij moet tijger genoemd worden...
![]()
Beetjequote:Op woensdag 2 februari 2022 23:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je bent zelf een bijzondere conversatie... met Drentse tongval
Wat, zo van:quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:02 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Doe je ook nooit rollenspel?
nee, dat jij een vrouw slet en hoer mag noemen maar dat de vrouw jou tijger moet noemen o.i.d.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja weet ik veel wat ze uitkramen. Niet te serieus nemen en keihard doorstoten.
Dierentuintje ook niet?quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat, zo van:
"DINGDONG..."
"Hoi meneer de loodgieter, fijn dat u er bent, mijn putje is verstopt."
Nee... doen we niet.
Of je wordt boekenwurmquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:06 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die geen dieren durven zijn verworden uiteindelijk slechts dieren, daarom zitten paters, priesters en kapelaans aan kindjes.
Mag, wat kan mij dat schelen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee, dat jij een vrouw slet en hoer mag noemen maar dat de vrouw jou tijger moet noemen o.i.d.
Opmerkelijk... waarom mag zij jou niet tijdens die vleselijke excursie voor slettebak uitmaken?
ja morgen maar proberen... is iets met de telefoon aan de handquote:
Dat zeiden drie Spaanse vrouwen in de kroeg ooit tegen me, zullen we dierentuintje gaan spelen, ik ben het hertje, C is de gazelle, A is de zebra en dan mag jij vanavond de leeuw zijn, ga je mee?quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jullie inviteren schaamluizen erbij of zo?
Morgen ben ik er vast wel weer.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja morgen maar proberen... is iets met de telefoon aan de hand
ja... nee... ja...quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zeiden drie Spaanse vrouwen in de kroeg ooit tegen me, zullen we dierentuintje gaan spelen, ik ben het hertje, C is de gazelle, A is de zebra en dan mag jij vanavond de leeuw zijn, ga je mee?
Rawr!quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zeiden drie Spaanse vrouwen in de kroeg ooit tegen me, zullen we dierentuintje gaan spelen, ik ben het hertje, C is de gazelle, A is de zebra en dan mag jij vanavond de leeuw zijn, ga je mee?
tenzij Drenthe plotseling explodeert en in het niets oplostquote:
Jammer danquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
tenzij Drenthe plotseling explodeert en in het niets oplost
Nou duizend en een dingen die je kunt doen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat, zo van:
"DINGDONG..."
"Hoi meneer de loodgieter, fijn dat u er bent, mijn putje is verstopt."
Nee... doen we niet.
Ja moest ook wel even grinniken maar zij niet en toen wist ik dat ze serieuzer waren dan ik aangaande dat voorstel en dat ik keihard aan het werk moest terwijl ik gewoon bier wilde drinken en lol trappen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja... nee... ja...
ik zou keihard in lachen uitbarsten...
dat vinden wij dus helemaal niks...quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou duizend en een dingen die je kunt doen.
Secretaresse, model, dominant/onderdanig, doen alsof je elkaar voor het eerst ontmoet etc.
Saai.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dat vinden wij dus helemaal niks...
Rollenspellen kan ik niet, zou rollen over de grond van het lachen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Secretaresse, model, dominant/onderdanig, doen alsof je elkaar voor het eerst ontmoet etc.
Dit lijkt me pas nodig als je niet meer tegelijkertijd gaat slapen na 12 jaar in dezelfde relatie te hebben gezeten.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zie jou wel Martin Gaus spelen die even aan de vrouwtjes iets over 'lievuh dieruh' komt vertellenquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:14 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rollenspellen kan ik niet, zou rollen over de grond van het lachen.
12 jaar je seks niet variëren zorgt er juist voor dat je niet meer samen naar bed gaat.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit lijkt me pas nodig als je niet meer tegelijkertijd gaat slapen na 12 jaar in dezelfde relatie te hebben gezeten.
Ja ik weet er alles van maar zodra je dat beseft samen kun je nog gekke strapatsen uit gaan halen, easy as it goes.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
12 jaar je seks niet variëren zorgt er juist voor dat je niet meer samen naar bed gaat.
slaap lekker, en niet vergeten morgen ff te checken welke ledematen er nu weer allemaal verdwenen zijnquote:
US varieert met vrouwen, dat werkt ook.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
12 jaar je seks niet variëren zorgt er juist voor dat je niet meer samen naar bed gaat.
Meeste vrouwen vinden constant vermoeide klagende mannen die een hekel aan hun werk hebben en het allemaal niet aan kunnen toch harstikke sexy?quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
zou ik wel een leuk rollenspel vinden...
"Hallo, alles in orde vandaag op 't werk?"
- "Yep, alles flex".
THE END en ze leefden nog lang en f&cking gelukkig
Preciesquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meeste vrouwen vinden constant vermoeide klagende mannen die een hekel aan hun werk hebben en het allemaal niet aan kunnen toch harstikke sexy?
Ik wilde het zelf niet te berde brengenquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
US varieert met vrouwen, dat werkt ook.
Gewoon kleine Etto droog in haar kont duwen als ze al ligt te slapen, thank me later.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
goed, ik ga ook lekker snoezelen met schetepoepeleengelebeessie
Grootste sloerie van Foqueville.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wilde het zelf niet te berde brengen
Dat is Gerryquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Grootste sloerie van Foqueville.
Sssstquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Grootste sloerie van Foqueville.
"Iets om ervoor te zorgen dat het meisje dat op dit moment met haar borstel voor de spiegel aan het zingen is niet dezelfde shit mee hoeft te maken als wij"quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Daar is ze weer hoor Glenfiddich Grace. Ze was toch te goed voor NL, de nieuwe Whitney Houston in “the states”
Staat ze weer hier te aandachtjanken.
https://www.nu.nl/muziek/(...)muziekindustrie.html
Verschrikkelijk wat ze moest meemaken, haar voorouders moesten 120u per week katoen plukken en waren ondervoed. Maar das niks vergeleken met dit.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Iets om ervoor te zorgen dat het meisje dat op dit moment met haar borstel voor de spiegel aan het zingen is niet dezelfde shit mee hoeft te maken als wij"
Welkom in de wereld van zwakzinnigen.
Heb vd meeste technische zaken verstandquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Lospedrosa heb je verstand van beltrafo's voor videodeurbellen?
Beetje dankbaarheid voor alle kansen en mogelijkheden buiten KwaZoeloe-Natal is al teveel gevraagd ja.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Verschrikkelijk wat ze moest meemaken, haar voorouders moesten 120u per week katoen plukken en waren ondervoed. Maar das niks vergeleken met dit.
Dat dacht ik al. Moet er een voor deze hebben.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb vd meeste technische zaken verstand
Glennis, tokkie.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:27 schreef Lospedrosa het volgende:
Daar is ze weer hoor Glenfiddich Grace. Ze was toch te goed voor NL, de nieuwe Whitney Houston in “the states”
Staat ze weer hier te aandachtjanken.
https://www.nu.nl/muziek/(...)muziekindustrie.html
Het lucht op.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit ben ik niet gewend van jou.
Deze bvquote:Op woensdag 2 februari 2022 23:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Moet er een voor deze hebben.
https://support.google.com/googlenest/answer/9247132
Nest Doorbell (batterij)
Spanning 8 tot 24 V AC
Stroom 10 tot 40 VA
Frequentie 50 tot 60 Hz
Niet iets dat ik in de meterkast aan kan sluiten?quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze bv
https://www.allekabels.nl(...)e-ac-dc-adapter.html
Wel + en - goed om aansluiten
maar commercie is ook de enige reden dat het bestaatquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nooit iets voor Valentijn gedaanVind het zo fout commercieel.
Dat is met zoveel dingen zo. Allemaal ooit bedacht. Sinterklaas, Kerst, Oud op nieuw.quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:01 schreef mschol het volgende:
[..]
maar commercie is ook de enige reden dat het bestaat
Die tachtig rondjes rond de zon waar een mensenleven uit bestaat hebben we ook maar eens verjaardagen genoemd.quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is met zoveel dingen zo. Allemaal ooit bedacht. Sinterklaas, Kerst, Oud op nieuw.
Vind Valentijnsdag wel leuk om eens wat extra aandacht te besteden.
Die bel heeft AC nodig en de adapter is een AC - DC adapter. Dat gaat niet werken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 23:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Deze bv
https://www.allekabels.nl(...)e-ac-dc-adapter.html
Wel + en - goed om aansluiten
Die 80 rondjes besteed het liefst zo goed mogelijk dan ook.quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die tachtig rondjes rond de zon waar een mensenleven uit bestaat hebben we ook maar eens verjaardagen genoemd.
Ja dat ben je verplicht aan jezelf en eerlijk is eerlijk, iets leukers dan leven is er niet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die 80 rondjes besteed het liefst zo goed mogelijk dan ook.
sinterklaas en kerst en oud en nieuw zijn niet voor de volle 100% afhankelijk van de commercie (neemt niet weg dat het weldegelijk gecommercialiseerd is), valentijdsdag sterft gewoon uit zonder commercie die er de nadruk op moet leggen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is met zoveel dingen zo. Allemaal ooit bedacht. Sinterklaas, Kerst, Oud op nieuw.
Vind Valentijnsdag wel leuk om eens wat extra aandacht te besteden.
ik vind het na 60 rondjes al wel goed hoorquote:Op donderdag 3 februari 2022 00:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die 80 rondjes besteed het liefst zo goed mogelijk dan ook.
Een Eskimo of Inuit haalt met moeite de 40 dus lang leve de welvaartsmaatschappij.quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind het na 60 rondjes al wel goed hoor
vind ik ook prima, als het gebeurd gebeurd het, tis niet dat ik nog een bucketlist hebquote:Op donderdag 3 februari 2022 00:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een Eskimo of Inuit haalt met moeite de 40 dus lang leve de welvaartsmaatschappij.
poeh dit is wel een 8 op de schaal van @Haagsquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Betaald Bjorn Borg?
@:wereldgozer @:dud0r @:franticdj
Mag ik die 40 andere rondjes dan van je hebben?quote:Op donderdag 3 februari 2022 00:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind het na 60 rondjes al wel goed hoor
denk niet dat ik die alle 40 heb hoorquote:Op donderdag 3 februari 2022 02:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mag ik die 40 andere rondjes dan van je hebben?
Valt een beetje tegen.quote:Op donderdag 3 februari 2022 07:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen broodjes op de stoep vanmorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |