SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Er zijn karpers op de kust. Crack_ pakt de mannen van je af.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
via tinder ofzo leren kennen> Hoe lang praat je al met hem?
Wattesquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keertje wippen met Juan Carlos zit er zeker wel in, gewoon zo denken en de rest zie je maar van uur tot uur, leven
niet mijn doelgroep.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zijn karpers op de kust. Crack_ pakt de mannen van je af.
Mijngod maar ik was me toch verliefd op zorro als kindquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt alsof je op date gaat met Zorro
[ afbeelding ]
trek je je mooiste truitje aan kerft die er een Z inquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt alsof je op date gaat met Zorro
[ afbeelding ]
Samen naar een Budabadhuis?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik zocht het altijd meer in leuke dingen ondernemen samen
Zou je nooit mensen met kinderen daten?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet mijn doelgroep.
hij heeft kinderen
Ja hij wilde vanavond nog maar moet morgen super vroeg werken, dus dat wilde ik niet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jammer. Heeft hij een andere dag voorgesteld?
Fout.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar deed je dat soms ook als extraatje zeg maar?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fout.
Vrouwen ook al sputteren ze tegen smelten altijd bij (goede) kados. Altijd kopen. Ook al heb je er zelf niks mee.
nu niet neequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou je nooit mensen met kinderen daten?
[..]
Ja hij wilde vanavond nog maar moet morgen super vroeg werken, dus dat wilde ik niet.
Nu is het vrijdag geworden
blankquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom vallen sommige vrouwen altijd op van die foute slappe mishandelende mediterrane mannen terwijl ze ook keiharde afgetrainde blanke gladiators kunnen kiezen?
Ja, ik op Pipi Langkous en ik val nog steeds op redheadsquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijngod maar ik was me toch verliefd op zorro als kind
Toch zonde.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
trek je je mooiste truitje aan kerft die er een Z in
Bijvoorbeeld. Of naar het theater of de bioscoop. Of een weekendje weg.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Samen naar een Budabadhuis?
Misschien een zo'n kind, de lelijkste, ruilen tegen een Rode Pandaquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet mijn doelgroep.
hij heeft kinderen
Mja, ik kan mezelf niet zo goed anders voordoen dan ik ben.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fout.
Vrouwen ook al sputteren ze tegen smelten altijd bij (goede) kados. Altijd kopen. Ook al heb je er zelf niks mee.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fout.
Nou ja, niet echt als verrassing of zo.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar deed je dat soms ook als extraatje zeg maar?
En niet iedere vrouw heeft behoefte aan cadeautjes
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
trek je je mooiste truitje aan kerft die er een Z in
Dat was niet het beste kadoquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, ik kan mezelf niet zo goed anders voordoen dan ik ben.![]()
Is je vriendin nog steeds blij met die ramenreiniger trouwens?
Romantiek is toch wel de smeerkaas in de motor van de oude stoomboot die liefde heet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, niet echt als verrassing of zo.
Ben niet erg romantisch
Tering de romantiek.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Op haar verjaardag nam ik haar mee naar een juwelier, zoek maar wat uit.
Moest even slikken bij het betalen. (Had geen prijs gezien)
Gaat dit nu jullie date worden?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welke? De hortus in Leiden?
Jaquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Welke? De hortus in Leiden?
Smeerkaas in een stoomboot?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Romantiek is toch wel de smeerkaas in de motor van de oude stoomboot die liefde heet.
Wat geef je je vriendin dit jaar, een dweil? Een cadeaubon van de mediamarkt?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Romantiek is voor losse handjes latino’s met vlassnorretjes.
Ik wist niet eens dat er meer horti (?) zijn in Nederlandquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jamaar ik ben nog nooit in die in Amsterdam en Utrecht geweest. Echt erg na al die jaren Utrecht. Wel die in de binnenstad.
Juwelen zijn mij te Frans Bauer, gewoon een likje over haar wang als ze aan het koken is en als ze zich omdraait speel je haar lievelingsliedje op gitaar waar je jarenlang heimelijk voor haar op geoefend hebt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:15 schreef Lospedrosa het volgende:
Op haar verjaardag nam ik haar mee naar een juwelier, zoek maar wat uit.
Moest even slikken bij het betalen. (Had geen prijs gezien)
Dweil kan 'ie wel op zijn hoofd zetten. Dan is het wel nog enigszins leuk.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat geef je je vriendin dit jaar, een dweil? Een cadeaubon van de mediamarkt?
omdat een hoop Westerse mannen zich door feminisme hebben laten brainwashen en nu met het idee zitten dat een flirtpoging seksueel overschrijdend gedrag is.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom vallen sommige vrouwen altijd op van die foute slappe mishandelende mediterrane mannen terwijl ze ook keiharde afgetrainde blanke gladiators kunnen kiezen?
https://www.botanischetuinen.nl/nl/tuinenquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er meer horti (?) zijn in Nederland
Ik heb een keer een stofzuiger voor mijn vriendin gekocht voor haar verjaardag.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat geef je je vriendin dit jaar, een dweil? Een cadeaubon van de mediamarkt?
Gewoon zelf aan de ramen likkenquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:14 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet ook weer eens met die ramenlikker aan de slag. Als de zon soms zo naar binnen schijnt dan zie je de ellende weer op de ramen. En ik heb veel ramen.
Wat?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
omdat een hoop Westerse mannen zich door feminisme hebben laten brainwashen en nu met het idee zitten dat een flirtpoging seksueel overschrijdend gedrag is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |