SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Er zijn karpers op de kust. Crack_ pakt de mannen van je af.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
via tinder ofzo leren kennen> Hoe lang praat je al met hem?
Wattesquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keertje wippen met Juan Carlos zit er zeker wel in, gewoon zo denken en de rest zie je maar van uur tot uur, leven
niet mijn doelgroep.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er zijn karpers op de kust. Crack_ pakt de mannen van je af.
Mijngod maar ik was me toch verliefd op zorro als kindquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt alsof je op date gaat met Zorro
[ afbeelding ]
trek je je mooiste truitje aan kerft die er een Z inquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt alsof je op date gaat met Zorro
[ afbeelding ]
Samen naar een Budabadhuis?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, ik zocht het altijd meer in leuke dingen ondernemen samen
Zou je nooit mensen met kinderen daten?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet mijn doelgroep.
hij heeft kinderen
Ja hij wilde vanavond nog maar moet morgen super vroeg werken, dus dat wilde ik niet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jammer. Heeft hij een andere dag voorgesteld?
Fout.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar deed je dat soms ook als extraatje zeg maar?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fout.
Vrouwen ook al sputteren ze tegen smelten altijd bij (goede) kados. Altijd kopen. Ook al heb je er zelf niks mee.
nu niet neequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zou je nooit mensen met kinderen daten?
[..]
Ja hij wilde vanavond nog maar moet morgen super vroeg werken, dus dat wilde ik niet.
Nu is het vrijdag geworden
blankquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:07 schreef Lospedrosa het volgende:
Waarom vallen sommige vrouwen altijd op van die foute slappe mishandelende mediterrane mannen terwijl ze ook keiharde afgetrainde blanke gladiators kunnen kiezen?
Ja, ik op Pipi Langkous en ik val nog steeds op redheadsquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mijngod maar ik was me toch verliefd op zorro als kind
Toch zonde.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
trek je je mooiste truitje aan kerft die er een Z in
Bijvoorbeeld. Of naar het theater of de bioscoop. Of een weekendje weg.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Samen naar een Budabadhuis?
Misschien een zo'n kind, de lelijkste, ruilen tegen een Rode Pandaquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet mijn doelgroep.
hij heeft kinderen
Mja, ik kan mezelf niet zo goed anders voordoen dan ik ben.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fout.
Vrouwen ook al sputteren ze tegen smelten altijd bij (goede) kados. Altijd kopen. Ook al heb je er zelf niks mee.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |