Volgens mij heb ik momenteel wel 0 dingen in blik in de kast.quote:
Popeye is waarschijnlijk gebaseerd op een echt figuur.quote:
Ikke.quote:Op woensdag 2 februari 2022 18:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
Moest net om weet ik veel wat voor reden aan deze film denkenwie kent deze ook?
Hij lijkt er zeker opquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Popeye is waarschijnlijk gebaseerd op een echt figuur.
ziet er bekend uitquote:Op woensdag 2 februari 2022 18:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
Moest net om weet ik veel wat voor reden aan deze film denkenwie kent deze ook?
2 schoolvrienden die elkaar als spel steeds probeerde te raken met een verdovingspistool. Door omstandigheden kwamen ze in een wereld van spionage terecht tussen de USSR en de USA.quote:
van jou?quote:
Ja ik vond het een superleuke film destijdsquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
2 schoolvrienden die elkaar als spel steeds probeerde te raken met een verdovingspistool. Door omstandigheden kwamen ze in een wereld van spionage terecht tussen de USSR en de USA.
Vlak voor sluiting zei ik dat @SolidasRock geen leuke TT kon bedenkenquote:
had je toch gelijkquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Vlak voor sluiting zei ik dat @:solidasrock geen leuke TT kon bedenken
Solidas kan er gewoon niet tegen dat ik zo leuk benquote:
Dat was die ook.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:01 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik vond het een superleuke film destijds
Zit nu te denken wat mijn favoriete films of all time zijn...en er zijn er best veel, maar 1 van mn favorieten is toch wel The Usual Suspectsquote:
preciesquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:05 schreef drakin het volgende:
[..]
Solidas kan er gewoon niet tegen dat ik zo leuk ben
gotcha!quote:
Ik zou het nauwelijks kunnen zeggen, ik denk dat ik dan The Blues Brothers zou zeggen omdat daar het meeste inzit, geweldig verhaal, cast en muziek.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zit nu te denken wat mijn favoriete films of all time zijn...en er zijn er best veel, maar 1 van mn favorieten is toch wel The Usual Suspects
Er was toch elk jaar een fok top 100 voor films?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zit nu te denken wat mijn favoriete films of all time zijn...en er zijn er best veel, maar 1 van mn favorieten is toch wel The Usual Suspects
one for allquote:
Wij beginnen vanavond aan het laatste seizoen van de OG seriequote:Op woensdag 2 februari 2022 18:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Die heb ik al helemaal uit, wachten op Vikings Valhalla
waar staat og voor?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wij beginnen vanavond aan het laatste seizoen van de OG serie
Ik heb Bjorn in het eggie gezienquote:
Daarna lekker de hottub in.quote:
Nicequote:
is wel een goede voor Viva jaquote:
1.88 meter volgens wikipediaquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:22 schreef B00STER het volgende:
[..]
Volgens mij is die vent 2 meter 30 ofzo of niet?
Ja lekker hoor, mag van mij wel zomer worden maar verder niets te klagen! En hoest daarbinnen?quote:
Original Gangster eigenlijkquote:
Ja oké, maar ik gebruik het gewoon voor originalsquote:
Oh valt nog mee dan. Dan zal het wel perspectief zijn geweest, of alle 3000 andere castmembers waren klein.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja oké, maar ik gebruik het gewoon voor originals
BOOSTER!quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh valt nog mee dan. Dan zal het wel perspectief zijn geweest, of alle 3000 andere castmembers waren klein.
Hier binnen is het lekker warm, maar het wordt inderdaad tijd dat de deuren en ramen weer open kunnen. Zomerquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja lekker hoor, mag van mij wel zomer worden maar verder niets te klagen! En hoest daarbinnen?
De acteur die Ragnar speelde schijnt 1.83 meter groot te zijn, ik vond hem in d e serie vaak een stuk kleiner uitvallen dan dat t.o.v. de volwassen Bjorn.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh valt nog mee dan. Dan zal het wel perspectief zijn geweest, of alle 3000 andere castmembers waren klein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |