Leroy, nouche en nawel gracequote:
Grote opruimingquote:
Hoeft niet alle vier tegelijk 😉 een voor een.quote:
Dimiquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:16 schreef Rhosyn het volgende:
Nawel doet iemand na.
Iemand die als hij praat raar doet met zijn ogen en uuh uhu uhhu zegt.
Nouch zei wel dat hij niet zo deedquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:17 schreef Li0nHeart het volgende:
En weer Nouchine die dit wel goed vindt, en toen Dimi zoiets bij Kitty deed over de rooie ging. Hypocriet wijf.
zat daar net aan te denken, maar nouchine heeft 2 gewetens, net zoals het in haar straatje uitkomtquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:17 schreef Li0nHeart het volgende:
En weer Nouchine die dit wel goed vindt, en toen Dimi zoiets over Kitty deed over de rooie ging. Hypocriet wijf.
dat maakt toch niet uitquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:20 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat huisje had ze al gemaakt voordat haar opa overleed.
ik vond hanne wel een aardige vrouw, maar die is teveel veranderd en laat ze helemaal beinvloeden door nawelquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:20 schreef engine het volgende:
Ik kan veel volgen maar Hanne, Nawel en Nouch samen is iets teveel
Ik had het over dat huisje. Het kleuterwerk van Vera.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
dat maakt toch niet uit![]()
het kaarsje er naast is voor hem
zowel het kaarsje als het huisje bestonden al voordat haar opa overleed, bedoel ik, nu gebruikt ze die als een soort altaar voor haar opaquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik had het over dat huisje. Het kleuterwerk van Vera.
Dat kaarsje zag ik niet eens.
Bij mij loopt het nu soepel, maar ik moet dat maar niet te hard zeggen🤣quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mijn streams hangen nu weer...pff. Dat Videoland ook...
19.februar is dequote:Op woensdag 2 februari 2022 22:27 schreef mario390 het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
dat kann nieeeeeeet
Ik ben wel benieuwd hoe Nouchine en Hanne zijn zonder Nawelquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ik vond hanne wel een aardige vrouw, maar die is teveel veranderd en laat ze helemaal beinvloeden door nawel
Is nu goed te merken aan de sfeer nu hij terug is.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:30 schreef einzeinz het volgende:
Niet Vera of Grace zijn de 'meest waardevolle' bewoners volgens de kijkers maar TOBIAS.
Oh, sterkte gewenst. Dat soort dagen blijcen moeilijkquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
19.februar is de
gebortdatum van mijn overleden
vater
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |