kan ze lekker naar huis zaterdag heeft ze 2 weken tijd om alles te regelen voor haar verjaardagquote:
Mijn streams hangen nu weer...pff. Dat Videoland ook...quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
jij loopt paar minuten voor op mij qua streams
Ik klik meestal op 10sec terug. Dan blijft het werken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mijn streams hangen nu weer...pff. Dat Videoland ook...
quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel: Ik moet hier dan nog zijn met mijn verjaardag, ik voel dat, ik wil mijn verjaardag hier vieren op 19 februari.
Nou nee, zou zo misselijk zijn als ze weer vrijstelling zou krijgenquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:58 schreef Tuinfluitert het volgende:
Nawel: Ik moet hier dan nog zijn met mijn verjaardag, ik voel dat, ik wil mijn verjaardag hier vieren op 19 februari.
Ja het gaat spannend worden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou nee, zou zo misselijk zijn als ze weer vrijstelling zou krijgen
als er 3 personen hetzelfde hebben hoeft er niet gekozen te wordenquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Het lijkt er toch op dat er geen gelijke stand is .... ik ben heel benieuwd...
Ik doe dat ook consequent.quote:
Ja ik ook. Heb er nu wel een paar die van mij wegmogen 😉quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Het lijkt er toch op dat er geen gelijke stand is .... ik ben heel benieuwd...
Wie?quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik ook. Heb er nu wel een paar die van mij wegmogen 😉
Nawel en Hanne.quote:Op woensdag 2 februari 2022 22:10 schreef Joyce-43 het volgende:
wie moesten er vandaag wisselen van bed trouwens?
In ieder geval Nawel in de gouden kamer .. geen idee met wie gewisseld ..wellicht Dimiquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:10 schreef Joyce-43 het volgende:
wie moesten er vandaag wisselen van bed trouwens?
Hanne volgens mijquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In ieder geval Nawel in de gouden kamer .. geen idee met wie gewisseld ..wellicht Dimi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |