hoop het echt. Ik heb de pest aan dat kwaadspreken en roddelen van mensen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze gaan er 1 voor 1 uit, eerst Nawel, volgende week Leroy. Voor het joks mag hij even LB spelen, en that's all.
Sarcasme.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:41 schreef engine het volgende:
Ze maken Leroy een beetje belachelijk maar eigenlijk zijn ze niet echt negatief over hem. Wel grappig.
gaat bij jou fok ook zo langzaam?quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:41 schreef engine het volgende:
Ze maken Leroy een beetje belachelijk maar eigenlijk zijn ze niet echt negatief over hem. Wel grappig.
Het is een verademing bij dat gekonkel vergeleken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij kan dan een rustige persoonlijkheid hebben, toch brengt hij leven in huis. Meteen weer leuke gesprekken.
Nee. Vandaag niet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:42 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaat bij jou fok ook zo langzaam?
jij loopt paar minuten voor op mij qua streamsquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:49 schreef freaky40 het volgende:
Grace geeft weer verkeerde signalen af, nu weer bij die Leroy hangen..
Ja, zit nu in de sauna maar kan echt Nouchine niet verstaan.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:49 schreef Koos1958 het volgende:
Ze pesten nu de belgen weer met de stream van leroy en nawel. Wij kunnen gelukkig nog switchen
kan ze lekker naar huis zaterdag heeft ze 2 weken tijd om alles te regelen voor haar verjaardagquote:
Mijn streams hangen nu weer...pff. Dat Videoland ook...quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:49 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
jij loopt paar minuten voor op mij qua streams
Ik klik meestal op 10sec terug. Dan blijft het werken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Mijn streams hangen nu weer...pff. Dat Videoland ook...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |