SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.![]()
Lastig (stil)zittend te beluisteren…quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:52 schreef DJ11 het volgende:
Ook zittend te beluisteren:The Prodigy - Voodoo People (edit)
Gekkie!quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:53 schreef Melting het volgende:
Ik heb deze band nooit iets aan gevonden.
Smaakt dat bij alle whisky's?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Ben d'r…
Connemara whisky er bij met pepernoten…![]()
[ afbeelding ]
Vind ik ook, maar Melting wou persé zittenquote:Op woensdag 2 februari 2022 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lastig (stil)zittend te beluisteren…
Nee, maar ik heb in 2020 online een Sinterklaas whisky tasting georganiseerd en ik heb toen allerlei Sinterklaas snaai gekocht en getest met alle flessen die ik open had staan. Deze combi was toen één van de gouden grepen…quote:
Oh, dat ziet er gezellig uit zo. Die whisky heeft een mooie kleur.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:53 schreef MadMaster het volgende:
Ben d'r…
Connemara whisky er bij met pepernoten…![]()
[ afbeelding ]
Is deels gerijpt op sherry vaten en is daardoor wat donkerder en zoeter.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, dat ziet er gezellig uit zo. Die whisky heeft een mooie kleur.
Misschien kom je er later nog op.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:59 schreef MadMaster het volgende:
Damn, ik heb een techno track die ook zo'n pompende bas heeft en ik kom niet op de titel…
Zit me suf te denken, maar het komt niet boven.quote:
Ik wou het net zeggen. Aan under your shirt moest ik ook erg wennen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:07 schreef DJ11 het volgende:
Vorig jaar stond deze Noorse zanger op #3 in mijn jaarlijst met Under Your Shirt. Dit is de opvolger.Metteson - Come, Cry
Ik moest er even aan wennen, maar na een paar keer luisteren wordt -ie steeds beter. Zelfde eigenschap als de vorige single.
Ik wel voor ongecompliceerde nummers.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:14 schreef Melting het volgende:
Ik heb geen inspiratie voor leuke nummers momenteel.
Insturen dan.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wel voor ongecompliceerde nummers.
Al gedaan. Verwacht niks hoogstaands.quote:
Kom er gerust mee doorquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wel voor ongecompliceerde nummers.
Nee hoor. Was inderdaad een verzoekje van mezelf.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kom er gerust mee doorOf is dit meer een opdracht aan mij?
Samson & Gert?quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Al gedaan. Verwacht niks hoogstaands.
Fok! is raar soms de laatste tijd.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:17 schreef DJ11 het volgende:
Raar, livelink. Je bericht is met vertraging binnengekomen, maar ik heb 'm nu.
Wel een duo. Iets hoogstaander wel.quote:
Gert & Hermien.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel een duo. Iets hoogstaander wel.
Op een ladder?quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Wel een duo. Iets hoogstaander wel.
Ja, inderdaad ook wel. Er is een heel album uit. Ik heb nog geen kans gezien om daar naar te luisteren, maar dit nummer sprong er meteen uit. Stond in New Music Friday ergens.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het heeft qua stijl meer iets van Ekseption of Air weg…
Ik vind dit wel leuk.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad ook wel. Er is een heel album uit. Ik heb nog geen kans gezien om daar naar te luisteren, maar dit nummer sprong er meteen uit. Stond in New Music Friday ergens.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die heb ik zaterdag nog gedraaid…
Je hoeft van mij niet te borduren hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:23 schreef DJ11 het volgende:
Inmiddels twee verzoekjes binnen, waar ik zo naartoe ga 'borduren'...
Weet ik, jij bent meer van de radicale overgangen. Van Berdien Stenberg naar Rammstein, naar BZN naar Metallicaquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hoeft van mij niet te borduren hoor.
Heb jij zoveel gedronken zaterdag? Je huisgenoot heeft enthousiast meegeluisterd.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gast, ik heb het stokje aan je overgedragen om 21.00 uur.
Apres Ski, weet je nog…
Melting draait geen Rammstein. Verder klopt het wel.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Weet ik, jij bent meer van de radicale overgangen. Van Berdien Stenberg naar Rammstein, naar BZN naar Metallica![]()
Vaya Con Dios - Nah Neh Nah
quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gast, ik heb het stokje aan je overgedragen om 21.00 uur.
Apres Ski, weet je nog…
quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb jij zoveel gedronken zaterdag? Je huisgenoot heeft enthousiast meegeluisterd.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]Dit zegt iets over het alcoholgebruik van Melting afgelopen zaterdag.
Is dat een goed of een slecht teken?quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Was dat afgelopen zaterdag?
Ik ben de tijd een beetje kwijt de laatste tijd.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Was dat afgelopen zaterdag?
Ik ben de tijd een beetje kwijt de laatste tijd.
Ja, ik ken ze.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:46 schreef just me het volgende:
Oh dan krijg je vast je foto thuisgestuurd
quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:28 schreef DJ11 het volgende:
Verzoekje van Livelink:Wham - The Edge Of Heaven
Ik was gisteren in Nordhorn (Duitsland) en daar reden allemaal busjes en grotere bussen rond met Leve Link erop. Ik dacht eerst dat er Livelink stond. Beroepsdeformatie
Beide denk ik.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dat een goed of een slecht teken?
Ik ben ook benieuwd. Dapper dat je het aan durfde te kaarten.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Beide denk ik.
Deze week elke dag nog van 6.30 - 17.30 gewerkt.
Morgen maar eens op tijd naar huis.![]()
Heb gisteren functioneringsgesprek gehad met de bazin, en gevraagd voor een loonsverhoging. Ik vertelde dat ik hetzelfde verdiende sinds 12 jaar. Die was verbaasd dat ik al zo lang op hetzelfde zat.
Ze ging kijken wat ze kon doen voor me.
Dus ik ben heel benieuwd hoe graag ze me behoudt voor het bedrijf.
Ik snap nooit dat die Duitsers dat bier in zo'n flessen doen.quote:
Proost!quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:30 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb trouwens 2 halveliterflessen Schneider Weisse meegenomen, gisteren![]()
Nog een klein bewijsje:quote:
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 21:02 schreef MadMaster het volgende:
Over naar collega Melting!
Graag gedaan, verwacht dit niet te vaak van mij...
Ik vond het ook best moeilijk. Ik zei tegen haar ook;... ik wil mezelf geen schouderklopje geven, maar....quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd. Dapper dat je het aan durfde te kaarten.
Succes! Is het ooit eigenlijk nog goed gekomen tussen jullie en de Ikea qua keuken?quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:31 schreef Symphonic het volgende:
We waren al even ingeschakeld.
We zijn even aan het stoeien met plattegronden.
Goedenavond
quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:31 schreef Symphonic het volgende:
We waren al even ingeschakeld.
We zijn even aan het stoeien.
Goedenavond
I don't want to tap myself on the shoulderquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vond het ook best moeilijk. Ik zei tegen haar ook;... ik wil mezelf geen schouderklopje geven, maar....
Op z'n Engels dan.
Is ze een Poolse?quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vond het ook best moeilijk. Ik zei tegen haar ook;... ik wil mezelf geen schouderklopje geven, maar....
Op z'n Engels dan.
Ik geloofde je wel hoor..... en toen je het zei.... kwam het wel weer boven drijven.quote:
Exact.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
I don't want to tap myself on the shoulder
Op z'n Engels gewoon zoals jij en ik.quote:
We zijn nog moed aan het verzamelen voor een volgend bezoek daar. Komt uiteindelijk vast wel goed, als tzt de voorraad weer een beetje op peil is tenminstequote:Op woensdag 2 februari 2022 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Succes! Is het ooit eigenlijk nog goed gekomen tussen jullie en de Ikea qua keuken?
Huizenblokjes zijn gewild tegenwoordig.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:35 schreef DJ11 het volgende:
Ik voel een huizen-blokje aankomenGloworm - Carry Me Home (radio mix)
Ik wil het wel weten hoorquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]Wil je dat soort details niet met ons delen?
Nee nog niet, maar we wachten even tot we wat concreter kunnen plannenquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Succes! Is het ooit eigenlijk nog goed gekomen tussen jullie en de Ikea qua keuken?
Onze Pool doet dat wel.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Op z'n Engels gewoon zoals jij en ik.
Maar anders denk ik dat het is, zoals jij denkt dat het is.
Fukkus!
Ja, het is een gekkenhuis...quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Huizenblokjes zijn gewild tegenwoordig.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze Pool doet dat wel.
Hij heeft het ook steeds over 'pain' i.p.v. 'pane' en over een dummy persoon Allan D.
Dat is de sponsor van mijn honkbalcluppie:
[ afbeelding ]
Er is onlangs een vergelijkbaar huis maar dan iets smaller en jaartje of 5 oud in die wijk verkocht en ik ging mbv funda eens vergelijken. Maar als we het direct weer verkopen maken we zo een ton winstquote:
Ik zie de WOZ aanslag ook met angst tegemoet…quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Er is onlangs een vergelijkbaar huis maar dan iets smaller en jaartje of 5 oud in die wijk verkocht en ik ging mbv funda eens vergelijken. Maar als we het direct weer verkopen maken we zo een ton winst
Dat geloof ik graag. Wij krijgen er 2, maar van het huis in aanbouw zal hij nog niet zo hoog zijnquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zie de WOZ aanslag ook met angst tegemoet…
Ik weet welke het is.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Race tegen de klok, maar het is gelukt. Verzoek van MadMaster:
(edit)
Ik schreef geen verzoekje, want daar duurt dit te lang voor
Ik herken Phil Collins, maar meer ook niet.quote:
quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik herken Phil Collins, maar meer ook niet.
Vast wel, zo meteen bij het refrein…quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik herken Phil Collins, maar meer ook niet.
Hoe lang geleden? Hij klinkt hier nog vitaal.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Deze hele concertregistratie is geweldig, met dit als slotsong…
Zekerquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:49 schreef MadMaster het volgende:
Je kan zeggen van die kleine, kale gek wat je wil, maar hij heeft wel prachtsongs gemaakt…
Dit is uit 1990, in Parijs…quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:49 schreef livelink het volgende:
[..]
Hoe lang geleden? Hij klinkt hier nog vitaal.
De combinatie van de dramatische tekst met die roffelende tom tom drums maakt dit af…quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
ZekerMijn favoriet blijft Against All Odds.
Toen was hij inderdaad nog jong. Ik schrik nu iedere keer als ik hem zie.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit is uit 1990, in Parijs…
[ afbeelding ]
Inderdaad een lekker nummer.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De combinatie van de dramatische tekst met die roffelende tom tom drums maakt dit af…
Ja, ik heb ook besloten om niet meer naar de Genesis concerten te gaan.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Toen was hij inderdaad nog jong. Ik schrik nu iedere keer als ik hem zie.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook besloten om niet meer naar de Genesis concerten te gaan.
Het is gewoon zielig…
Het concert van Alan Parson's Project is overigens voor de 4e keer uitgesteld.
Ik lever mijn kaarten in…
Dat snap ik dan wel.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook besloten om niet meer naar de Genesis concerten te gaan.
Het is gewoon zielig…
Het concert van Alan Parson's Project is overigens voor de 4e keer uitgesteld.
Ik lever mijn kaarten in…
Dag erna zit ik in Gelredome.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil je ze hebben, het concert is verplaatst naar 26 juni, meen ik…
Waar is het?quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil je ze hebben, het concert is verplaatst naar 26 juni, meen ik…
quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Arie Maiden toch?
Ik ben benieuwd of dat doorgaat…
Je zou toch zeggen dat juni wel zou moeten lukken. Maar ik heb dat inmiddels vaker gedacht.quote:
Carré.quote:
We blijven hoop houden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat juni wel zou moeten lukken. Maar ik heb dat inmiddels vaker gedacht.
Een waarschuwing voorafgaande aan het alarm is altijd fijn… 🚨quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:58 schreef DJ11 het volgende:
Sting - If You Love Somebody Set Them Free (My Songs version)
Nu jullie gunstig gestemd zijn, kan ik er hierna wel een heel klein mini-alarmpje in gooien, toch?
Ik wil ze wel van je overnemenquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Carré.
Het zijn loge plaatsen:
Alan Parsons Live ProjectLoge 6 - Rij 3 - Stoel 9
Alan Parsons Live ProjectLoge 6 - Rij 3 - Stoel 10
Zoeken maar:
[ afbeelding ]
Ja, serieus. Mijn man wil ook graag gaan.quote:
Zie net dat het 27 juni is i.p.v. 26 juni…quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:03 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, serieus. Mijn man wil ook graag gaan.
Ik had inderdaad gezien dat het 27 juni was. Maakt voor ons niet uit.quote:
Ik herken nieuwe nummers meestal pas na een paar keer luisteren.quote:
Het is echt een fijn nummer. Heb nav jouw vorige uitzending meer van hem geluisterd. Dit springt er wel uit.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:11 schreef DJ11 het volgende:
Eén van mijn twee favoriete nummers van 2022 tot nu toe:Isak Danielson - Good Things Come To Those Who Wait
Overigens is 2022 tot nu toe echt een geweldig muziekjaar. Januari was een absolute topmaand. En februari begint meteen alweer met een geweldig, nieuw nummer, dat ik straks nog draai
Daarom draai ik sommige ook vaker.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik herken nieuwe nummers meestal pas na een paar keer luisteren.
En dan moet ik ze ook nog erg goed vinden.quote:
Dat vooral.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:13 schreef Melting het volgende:
[..]
En dan moet ik ze ook nog erg goed vinden.
Klopt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat vooral.
Het is liefde op het eerste gehoor of het wordt nooit wat…
quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo zeg, dit heb ik echt al heel lang niet meer gehoord
Ga door het beeld lopen danquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:15 schreef Melting het volgende:
Ik hoor net dat Holly Mae Brood hier met een andere acteur hier in het dorp in een restaurant zitten vanwege filmopnamen in één of ander bos hier in de buurt.
Is voor een Netflix film.
Ze waren nu niet aan het filmen. Anders had ik dat zeker gedaan.quote:
Ik vind het niet erg hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Heb nog een verzoekje binnengekregen. Ik weet niet of ik om 21:30 uur wel klaar ben. Als jullie het leuk vinden, knoop ik er een halfuurtje bij aan. Er staat nog genoeg muziek klaar.
Ga gerust door.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:16 schreef DJ11 het volgende:
Heb nog een verzoekje binnengekregen. Ik weet niet of ik om 21:30 uur wel klaar ben. Als jullie het leuk vinden, knoop ik er een halfuurtje bij aan. Er staat nog genoeg muziek klaar.
Hier klonk het intro ook weer als die van een andere song, waar ik ook niet op kom…quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:18 schreef DJ11 het volgende:
Een paar jaar voor dat Friends-nummer brachten The Rembrandts deze fijne single uit:The Rembrandts - Just The Way It Is Baby
Ik heb strikte orders ontvangen dat je toch het nummer hierna ook nog even moet meepakkenquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga gerust door.
Maar ik ga om 21.30 wel afhaken.
Merk dat mijn oogleden zwaarder worden.
Zeker niet. Er zijn al meer fragmenten van het ehhh.. album bekend. Alles klinkt weer prima. En speciaal voor @ToT: Suus zingt op twee nummers. Dus Theo Thee kan z'n hart ook weer ophalen.quote:
Ik dacht al.... waar is hij nu weer naartoe.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:26 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zeker niet. Er zijn al meer fragmenten van het ehhh.. album bekend. Alles klinkt weer prima. En speciaal voor @:ToT: Suus zingt op twee nummers. Dus Theo Thee kan z'n hart ook weer ophalen.
Al luistert het nu nog wel lekker weg.quote:
Een volle koelkast is de prijs…quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:29 schreef DJ11 het volgende:
Ik zal niks zeggen, voor je het weet verpest ik weer een huiskamervraag![]()
Maar het is dus een verzoekje van MadMaster
Rammstein - Frühling in Paris.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een volle koelkast is de prijs…
Dus Rammstein heeft ook een goed nummer gemaakt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:31 schreef livelink het volgende:
Zolang er niet wordt geschreeuwd vind ik het mooi.
De ballads zijn niet schreeuwerig en deze piano versies al helemaal niet…quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:31 schreef livelink het volgende:
Zolang er niet wordt geschreeuwd vind ik het mooi.
Kom maar een keer ophalen dan…quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar wel een volle koelkast gewonnen.
Stond nergens bij dat je niet vals mocht spelen.
Tsjuus!quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:33 schreef Melting het volgende:
DJ11, dank voor de fijne muziek.
Ik ga mijn bed met een bezoekje vereren.
Welterusten voor straks allemaal.
Trustenquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:33 schreef Melting het volgende:
DJ11, dank voor de fijne muziek.
Ik ga mijn bed met een bezoekje vereren.
Welterusten voor straks allemaal.
Als toegift gespeeld tijdens het concert van The Who in de Ziggo Dome.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:36 schreef DJ11 het volgende:
Gek genoeg niet op Spotify beschikbaar.En daarom een uitgegrijsd vakje in mijn all-time Top 250 playlist.
Roger Daltrey - Without Your Love
Zeker wel herkend, maar ik zou niet meer bashen…quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:36 schreef DJ11 het volgende:
Overigens was het vorige nummer een cover van Chic. Geen idee of dat opviel?Zak Abel heeft het in een nogal ander jasje gestoken.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zeker wel herkend, maar ik zou niet meer bashen…
Dat kan ik me eigenlijk wel voorstellen. Bijzonder.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als toegift gespeeld tijdens het concert van The Who in de Ziggo Dome.
Het was muisstil in de zaal….
Vliegen de instrumenten nog steeds om je oren daar, of doen ze inmiddels normaalquote:Op woensdag 2 februari 2022 21:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als toegift gespeeld tijdens het concert van The Who in de Ziggo Dome.
Het was muisstil in de zaal….
quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:39 schreef Symphonic het volgende:
Je moet hem even op 45 toeren zetten
Ze speelde toen integraal hun 'Quadrophenia' album, wat vrij gezapig was.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Vliegen de instrumenten nog steeds om je oren daar, of doen ze inmiddels normaal
Mijn zoon is helemaal weg van een nummer van Gotye, maar deze is het niet. (En nee, somebody that I used to know ook niet.). Door dat ene nummer vergeet je gewoon dat hij nog meer heeft gemaakt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]Oké. Ik vond het just wel grappig gedaan.
Deze plaat heb ik al een hele tijd niet meer gedraaid, maar ik had er weer eens zin in:Gotye - State Of The Art
Het klinkt wat voller, maar verder redelijk gelijk aan het origineel…quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:44 schreef DJ11 het volgende:
The Beatles - Here Comes The Sun (2019 mix)
Geen idee of er veel verschil is met de originele versie, maar goed.
Heb het hem even gevraagd. Hij vindt het nummer Eyes Wide Open goed.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon is helemaal weg van een nummer van Gotye, maar deze is het niet. (En nee, somebody that I used to know ook niet.). Door dat ene nummer vergeet je gewoon dat hij nog meer heeft gemaakt.
Nicequote:Op woensdag 2 februari 2022 21:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze speelde toen integraal hun 'Quadrophenia' album, wat vrij gezapig was.
Tijdens de toegift kwam de rest van het oeuvre voorbij en Pete Townsend was nog steeds een stuiiterbal.
De instrumenten bleven wel heel…
Dit was het concert, in 2013 al weer: https://www.ziggodome.nl/event/4814973388/the-who
Is inderdaad ook prima.quote:Op woensdag 2 februari 2022 21:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb het hem even gevraagd. Hij vindt het nummer Eyes Wide Open goed.
Goedemorgen.quote:
ik heb weinig verwachtingenquote:Op donderdag 3 februari 2022 06:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Hoop dat je dag vandaag beter is dan gisteren.
Dan kan het eigenlijk ook niet tegenvallen.quote:
quote:
Powodzenia w tej trudnej bitwiequote:Op donderdag 3 februari 2022 07:47 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!![]()
Nog één Poolse landdag te gaan…
quote:Op donderdag 3 februari 2022 07:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Powodzenia w tej trudnej bitwie
Goedemorgen
Pak een goede mjød om de pijn te verzachten.quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
En de komt er ook niet.
Ben die zeikstem meer dan zat en ben al 2 uur afgehaakt...
Ik zit aan de thee en dat zegt genoeg...quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:21 schreef Fogel het volgende:
[..]
Pak een goede mjød om de pijn te verzachten.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zit aan de thee en dat zegt genoeg...
quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wel een thee met wat pit of zo’n slap bakje?quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Aardbezieën...quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:45 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Wel een thee met wat pit of zo’n slap bakje?
Ik zal je zo even doorlinken, hij is nog steeds aan het wauwelen...quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dan luister ik nog liever naar zo’n Pool
Hij weet toch wel dat jij er niet meer bent ?quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal je zo even doorlinken, hij is nog steeds aan het wauwelen...
Nee, ik zat nog steeds in de Teams sessie, maar keek/luisterde niet of nauwelijks meer mee.quote:Op donderdag 3 februari 2022 17:53 schreef just me het volgende:
[..]
Hij weet toch wel dat jij er niet meer bent ?
quote:Op donderdag 3 februari 2022 18:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik zat nog steeds in de Teams sessie, maar keek/luisterde niet of nauwelijks meer mee.
Om 17.00 uur ben ik keurig weer aangesloten en heb hem bedankt...
Welkom brother.quote:
Goede vraag. Geen idee. Misschien binnenkort weer eens.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom brother.
Wanneer ga jij weer eens draaien?
Goede avond en welkom, just me.quote:
quote:
Volgens mij moet dat wel. Slechter kon zowat niet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:13 schreef just me het volgende:
[..]had je vandaag een betere dag dan gisteren ?
Heb je gelijk inquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat wel. Slechter kon zowat niet.
Kende je ‘m toch wel nu je ‘m hoort?quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:15 schreef Melting het volgende:
De plaat hierna ken ik overigens zelf niet. Dus wilde gewoon even luisteren hoe deze klinkt. Wel van een bekende groep overigens.
Gaat dit over je dochter?quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:17 schreef livelink het volgende:
Mooi nummer![]()
![]()
Over een kind die het huis uit gaat.
Niet echt. Kon nog steeds geen telefoon aannemen. Mijn collega gelukkig wel, die was er weer. De oorzaak is nog niet gevonden. En ik had om 09.00 een overleg waarin ik net niet in huilen uit ben gebarsten (scheelde niks). Zit nu ook bijna te janken. Ik weet niet waarom.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:13 schreef just me het volgende:
[..]had je vandaag een betere dag dan gisteren ?
Coca Cola slipping through my fingers?quote:
Nee, nog steeds niet.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Kende je ‘m toch wel nu je ‘m hoort?
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet echt. Kon nog steeds geen telefoon aannemen. Mijn collega gelukkig wel, die was er weer. De oorzaak is nog niet gevonden. En ik had om 09.00 een overleg waarin ik net niet in huilen uit ben gebarsten (scheelde niks). Zit nu ook bijna te janken. Ik weet niet waarom.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Niet echt. Kon nog steeds geen telefoon aannemen. Mijn collega gelukkig wel, die was er weer. De oorzaak is nog niet gevonden. En ik had om 09.00 een overleg waarin ik net niet in huilen uit ben gebarsten (scheelde niks). Zit nu ook bijna te janken. Ik weet niet waarom.
quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:20 schreef just me het volgende:
[..]wat verdrietig, en lekker janken hoor, dat lucht op
Ik denk dat de corona-thuissituatie me gewoon iets te veel is geworden.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:20 schreef just me het volgende:
[..]wat verdrietig, en lekker janken hoor, dat lucht op
Het is ook niet niks allemaal.quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat de corona-thuissituatie me gewoon iets te veel is geworden.
Bovenop alles. Zorg voor jezelfquote:Op donderdag 3 februari 2022 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Pas je alsjeblieft wel goed op jezelf?quote:Op donderdag 3 februari 2022 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Het maakt niet uit waar het door komt, het is gewoon teveel en té vervelend allemaal voor jequote:Op donderdag 3 februari 2022 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |