De Fitbit challenge weer uit de kast getrokken?quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:32 schreef Donna het volgende:
Prima uitzicht, leuk hoor!
Amigurumi is zo leuk om te doen
Ja haha! Ik had het er met @SQ over in de OUD sc.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De Fitbit challenge weer uit de kast getrokken?
Mooi uitzicht en wat een groot balkon!quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:23 schreef Patapon het volgende:
Ik ga beginnen met wat proeflapjes, even kijken of het me lukt. Dan een een sjaal en ik wil dan kijken of ik amigurumi kan haken.
Uitzicht op poezensnuitjes hoogte had ik in het vorige deel gezet, voor degene die dat gemist hebben....
[ afbeelding ]
Dit ja!quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi uitzicht en wat een groot balkon!
Lijkt mij ook leuk, ik hoop dat het haken me lukt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:32 schreef Donna het volgende:
Prima uitzicht, leuk hoor!
Amigurumi is zo leuk om te doen
Leuk, ik ben nu een rammelaar aan het hakenquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:28 schreef Patapon het volgende:
[..]
Lijkt mij ook leuk, ik hoop dat het haken me lukt.
Ik heb deze al op mijn verlanglijstje staan.![]()
[ afbeelding ]
Goed bezig! Hou volquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Opscheptijd bmi is van 52 naar 38 gegaanlang niet oké, maar op de goede weg
Wauw wat goed!! Ga zo door.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
O netjes Childquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wauw, flink verschil!quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat is een behoorlijk verschil toch? Goed bezigquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lang niet oké?!?! Kijk vooral naar de weg die je hebt afgelegd en stel vast dat dit veel meer dan oké is! Wat een resultaat al. Volhouden ditquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja, het is nog bizar hoog, maar stapje voor stapje. Doel wordt steeds realistischer en als ik het behaal mag ik Tombow stiften kopenquote:Op donderdag 3 februari 2022 14:06 schreef Serinde het volgende:
[..]
Lang niet oké?!?! Kijk vooral naar de weg die je hebt afgelegd en stel vast dat dit veel meer dan oké is! Wat een resultaat al. Volhouden dit![]()
Wow netjesquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Awww, heel schattig. Ik zag laatst in een handwerkwinkel ook een leuk boekje. Even opzoeken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:28 schreef Patapon het volgende:
[..]
Lijkt mij ook leuk, ik hoop dat het haken me lukt.
Ik heb deze al op mijn verlanglijstje staan.![]()
[ afbeelding ]
Dat boek is zo leukquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:29 schreef Donna het volgende:
[ afbeelding ]
Deze, zo schattig. Er is ook een deel 2 van.
Super goed gedaan CotS! Ik heb de knop ook om sinds deze week weer.
Ik zou zeggen geniet ervan en die knop komt dan wel weer na je vakantie tochquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:38 schreef Sarabi het volgende:
Hier wil het nog niet lukken met de knop.
Maar ben al jaren stabiel (schommel binnen een paar kil) dat het vast wel weer goed komt.
Komende weken alleen iets te veel etentjes/feestjes.
En vorige week vakantie.
Nou, nog maar even van genieten dan en dan komt die knop wel weer. Na de zwangerschap van de jongste ben ik helaas niet echt teruggeveerd en zij is nu ruim een jaar, dus het wordt nu wel echt weer tijd.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:38 schreef Sarabi het volgende:
Hier wil het nog niet lukken met de knop.
Maar ben al jaren stabiel (schommel binnen een paar kil) dat het vast wel weer goed komt.
Komende weken alleen iets te veel etentjes/feestjes.
En vorige week vakantie.
Boks.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:47 schreef Donna het volgende:
Proost, ik neem nog een glaasje... water...
Ik neem in de avond altijd water met bubbels, net even een andere gevoel en smaak in je mond.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:12 schreef Sarabi het volgende:
Overdag vind ik water geen strafwel ijskoud.
In de avond wordt het lastiger
Oja dat is ook lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik neem in de avond altijd water met bubbels, net even een andere gevoel en smaak in je mond.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik sport niet. Wandelen is prima en de diëtist ook mee eens (eetstoornis verleden en sporten is een enorme trigger). En blijkbaar doe ik wat goed
En drinken: thee en koffie. En als ik echt dorst heb gewoon waterFris als ik bij mijn moeder ben (wel light) en soms in het weekend een borrel.
Het lijkt me voor jou ook niet heel verstandig om het bij te gaan houden gezien je eetstoornisverleden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oef dat tel ik dus echt niet. Dagen dat het te nat of koud is loop ik gewoon in de ochtend, middag en avond vijfentwintig keer de trap op en af (dus vijfentwintig keer omhoog). Naja, maakt ook niet uit, het valt af
Ok dat zijn veel stappen op een dagquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja dat is ook lekker
Sporten doe ik weinig maar sinds ik een Fitbit heb loop ik wel elke dag 10-15 duizend stappen. Werkt ook goed.
Lijkt me ook niet verstandig. Voor mij is het heel motiverend met m'n Fitbit.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oef dat tel ik dus echt niet. Dagen dat het te nat of koud is loop ik gewoon in de ochtend, middag en avond vijfentwintig keer de trap op en af (dus vijfentwintig keer omhoog). Naja, maakt ook niet uit, het valt af
Na al die jaren is het nu wel echt een gewoonte en voelt het niet meer als veel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ok dat zijn veel stappen op een dag
Snap ik! Zulke dingen wennenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Na al die jaren is het nu wel echt een gewoonte en voelt het niet meer als veel.
Vroeger had ik soms dagen waarop ik maar 2 duizend stappen liep.
Hahahah dan ga ik ook liever wandelen. Goede motivatie om wel naar buiten te gaan en bij straatangstperiodes beweeg ik welquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het lijkt me voor jou ook niet heel verstandig om het bij te gaan houden gezien je eetstoornisverleden.Dan beter een dagelijks rondje.
Die trappen doe ik je niet na trouwens, ik haat traplopen.
Wel fijn toch. Ik ben helaas slecht ter ben en kan nog geen 50 stappen zetten achter elkaar.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Na al die jaren is het nu wel echt een gewoonte en voelt het niet meer als veel.
Vroeger had ik soms dagen waarop ik maar 2 duizend stappen liep.
Ach rondrollen is ook goed tochquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel fijn toch. Ik ben helaas slecht ter ben en kan nog geen 50 stappen zetten achter elkaar.
Daarin tegen rol ik wel rond
Voordeel van rondrollen is dat je bijna geen schoenen slijtquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach rondrollen is ook goed toch![]()
Vijftig stappen is al een hele mooie stap toch?
Kijk eens aan, dat scheelt een boelquote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel van rondrollen is dat je bijna geen schoenen slijt
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:53 schreef Sumppi het volgende:
Van kleuter mag ik niet afvallen, omdat ze me dan niet meer mooi vindt. Ze heeft in de klas verteld dat ik *armen uit elkaar* zooo dik ben. En dat ik koekjes gebruik voor mijn billen.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:53 schreef Sumppi het volgende:
Van kleuter mag ik niet afvallen, omdat ze me dan niet meer mooi vindt. Ze heeft in de klas verteld dat ik *armen uit elkaar* zooo dik ben. En dat ik koekjes gebruik voor mijn billen.
Tja, nu ga ik nog een paar rijen door en dan ga ik over op vasten.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:20 schreef Donna het volgende:
Ja ik wou net zeggen, waarom doe je halve vasten? Haha!
Ja, eerst alle basissteken en dan ga ik een bal haken om de magische ring en onzichtbaar minderen te leren.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:00 schreef Sumppi het volgende:
Patapon.![]()
Maak je ook nog een rond proeflapje? Dat is wel handig voor die leuke mini mini's.
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voordeel van rondrollen is dat je bijna geen schoenen slijt
Kak.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:01 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mij is onze vaatwasser stuk aan het gaan![]()
Eerder deze week bleef er al water in staan. Toen de filter schoongemaakt, ging het weer goed. Maar nu blijft hij maar draaien...
Jaquote:
Afwas borstel is goedkoperquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
JaEn dan de vraag of je een monteur laat komen of meteen een nieuwe koopt.
Deze was echt supergoedkoop en we hebben hem al 6 jaar dus denk eerder optie 2.
Uiteindelijk qua warm water verbruik enzo dacht ik van niet?quote:
Ik heb geen idee. Nooit een vaatwasser gehad. Maar ik doelde meer op de aanschaf. Een monteur of een nieuwe is duurderquote:Op vrijdag 4 februari 2022 19:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Uiteindelijk qua warm water verbruik enzo dacht ik van niet?
Maar ik geef toe ik heb gewoon een erge hekel aan afwassen.
Alsnog handig om alles te 'zien' en te leren.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 16:31 schreef Patapon het volgende:
[..]
Tja, nu ga ik nog een paar rijen door en dan ga ik over op vasten.
Morguh schild. Maak er een leuk weekend van. Gezellig hoorquote:Op zaterdag 5 februari 2022 06:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen,
Straks richting vrienden ver weg. Nu even wakker worden. Tien over zeven de deur uit
Gelukkig mag ik ook een nachtje komen tukken
Assnog van harte gefeliciteerd. Niet fijn te horen, laten we hopen dat je snel weer opknapt.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:18 schreef Nanuke het volgende:
Ik kwakkel nog steeds maar wat aan. We vierden vandaag deel #2 van de verjaardag van mijn dochter en ik moet al sinds 4u moeite doen om mijn ogen open te houden. Alles kost echt bakken met energie.![]()
O dat is vervelend, ga gewoon lekker een dutje doen is er echt weer voor.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:37 schreef Patapon het volgende:
Vandaag een lummeldag. Voel me niet lekker en erg slecht geslapen. Dus op de bank, maar ik weet nog niet met wat....game, boek, borduren of haken....of gewoon een dutje doen...
Manlief zit te gamen, Genshin Impact op de PS.
Hier wordt het voorlopig niet droog.quote:Op zondag 6 februari 2022 11:18 schreef Donna het volgende:
Normaal doe ik zondagochtend boodschappen, maar het waait en regent zo hard dat ik maar even wacht tot het weer iets normaler wordt.
Hier wel gelukkig had ik op de radar al gezien. De wind is nu ook gaan liggen hier.quote:Op zondag 6 februari 2022 12:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier wordt het voorlopig niet droog.
Het lijkt wel herfst.
Ik heb het gevoel dat we maar weinig echt winters weer hebben gehad dit jaar.
Heb je het leuk gehad?quote:Op zondag 6 februari 2022 13:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
Home
En schoen zetten valt te proberen toch
Ik heb het fantastisch gehad. En ik was een beetje nerveus, ik zie hun kind niet vaak. Alleen die kwam gelijk op me af gerend mijn naam roepend (tante ****!!!!!!!!!!) en toen had ik ook nog een bellenblaas bij me (dat werkt nog bij kleintjes) dus dat ging heel goed. Nog nooit zoveel gedanst, met knuffels gespeeld, met blokken gebouwd en wat dies meer zij sinds ik volwassen ben (uhm... überhaupt nooit sinds mijn eigen kindertijdquote:
ja dat is echt heel erg fijn hoorquote:Op zondag 6 februari 2022 22:01 schreef Sumppi het volgende:
![]()
Dat zijn de fijnste bezoeken. Niet écht visite zijn, maar gewoon meedraaien.
Dat was een leuk weekend zo te lezenquote:Op zondag 6 februari 2022 21:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb het fantastisch gehad. En ik was een beetje nerveus, ik zie hun kind niet vaak. Alleen die kwam gelijk op me af gerend mijn naam roepend (tante ****!!!!!!!!!!) en toen had ik ook nog een bellenblaas bij me (dat werkt nog bij kleintjes) dus dat ging heel goed. Nog nooit zoveel gedanst, met knuffels gespeeld, met blokken gebouwd en wat dies meer zij sinds ik volwassen ben (uhm... überhaupt nooit sinds mijn eigen kindertijd). En als ik morgen ziek ben komt het door snotkusjes
En met mijn vrienden was het helemaal fantastisch. Heerlijk bijgekletst en zo... Echt genoten. Oh en ik mocht in hun bad. En het fijne aan hen is: in de middag waren we allemaal overprikkeld (vrienden, koter en ik) dus koter lekker in de box met wat knuffels (vond hij helemaal heerlijk) en wij lezen. Zo lekker dat dat bij hen kan.
Cute.quote:
Haha harige. Leuk!quote:Op maandag 7 februari 2022 08:15 schreef Sumppi het volgende:
Vandaag komen m'n harige All Stars binnen.
[ afbeelding ]
En m'n niet harige:
[ afbeelding ]
Exact dit. Mijn oudste sliep met 6 weken door en heeft NOOIT last gehad van tandjes, niet in de nachten tenminste. Deze is het tegenovergestelde. Slaapt pas sinds dat ze een jaar is een beetje fatsoenlijk door en dan begint nu deze ellende.quote:Op maandag 7 februari 2022 08:23 schreef Sumppi het volgende:
Lekker nachtje.![]()
Ik ben zo blij dat we dat niet meer hebben. Ben je net blij dat ze doorslapen, komen de tanden door.
Superdag en mooi weer.quote:Op maandag 7 februari 2022 09:38 schreef Donna het volgende:
Oh Pinni wat naar, hopelijk vandaag een goede dag!
Top!quote:Op maandag 7 februari 2022 16:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Superdag en mooi weer.
Bijna 8000 stappen gedaan
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:39 schreef Sumppi het volgende:
Eerste dag in weken dat de kinderen allemaal naar school zijn.
Ik ga wat huishouden doen en breien.
Radiatoren verwijderen en overstappen op vloerverwarmingquote:Op dinsdag 8 februari 2022 08:50 schreef Sumppi het volgende:
Nu heb ik nog dé tip nodig voor het makkelijk schoonmaken van radiatoren. Iemand?
Ja hup naar SOP jij, morgen ofzo!quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:17 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Radiatoren verwijderen en overstappen op vloerverwarming![]()
Misschien hebben ze hier een tip: soppen & opruimen met FOK!. Maar serieus... niet vandaag toch? Eerst even genieten van écht tijd voor jezelf!
Jammer is dat toch.....dat komt best vaak voor. Onvoorstelbaar eigenlijk want ik zou altijd vrolijk zijn tussen al die wolletjes, garen enz.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 14:32 schreef Donna het volgende:
Blegh, wat staat er toch een zuur mens in de wolwinkel hier. Ik zag dat in 'de stad' een nieuw winkeltje zit, denk dat ik daar volgende keer maar heen ga.
Ja, eigenlijk ben ik nog steeds boos op haar omdat ze me een soort van 'genaaid' heeft. Jaren geleden leek het me leuk om een handwerk groepje te starten. Gewoon met een aantal vrouwen aan een grote tafel in haar winkel (die tafel in de winkel had ze al staan) en dan bij haar wat benodigdheden halen. Ze vond het HELEMAAL NIKS.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:08 schreef Patapon het volgende:
[..]
Jammer is dat toch.....dat komt best vaak voor. Onvoorstelbaar eigenlijk want ik zou altijd vrolijk zijn tussen al die wolletjes, garen enz.
O herkenbaar hormonen, mijn dochter kan ook niets hebben van haar vriend momenteel en ik moet mijn woorden ook afwegenquote:Op woensdag 9 februari 2022 06:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Hier een korte maar goede nacht gehad. Nu lekker een luisterboek en haken. Als de schermen-uit-wekker gaat haken opruimen (overdag mag ik niet meer haken van mezelf ivm mijn polsen) en bezig met mijn cursus godsdienst en daarna huishouden en journals en ander creatief geneuzel
Beetje een vriendin boos gemaakt. Net met moeite mezelf uitgelegd. Hopelijk snapt ze dat ik geen kwaad in de zin heb. Ze is zwanger en het laatste half jaar moet ik zo ontzettend op mijn tenen lopen bij haar... hopelijk is dat over wanneer de kleine er is
Hormonen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 07:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goeie goden, ik een omslachtig voorzichtig appje sturen over de situatie, miscommunicatie namelijk. Weet ze niet meer waar ik het over heb, terwijl ze heel boos tegen me deed...
Zucht... beter zo dan andersom.
Ja precies. Als het even kan steun ik ook liever de lokale winkels, maar zo liever niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 15:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh ja, dat geeft meteen zo'n rare nasmaak.![]()
En ik ben helemaal voor klein en lokaal steunen, maar dan moeten de uitbaters het me niet moeilijk maken.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 08:40 schreef Sarabi het volgende:
Weinig online geweest de afgelopen dagen
quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:16 schreef Sumppi het volgende:
Wij hadden ook echt een heel chagrijnige mevrouw in de wolwinkel staan. Dat vond ik ook onbegrijpelijk. Misschien vond ze het moeilijk dat anderen haar wolletjes opkochten?
Klote hč, als ze zo achter elkaar door thuis moeten blijven. Zeker als je moet werken. Hier was het ook wel weer leuk om ze eens een op een thuis te hebben.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 09:15 schreef Shandaly het volgende:
[..]![]()
![]()
Hier is de oudste per gister officieel uit quarantaine (maar studiedag gister, dus alsnog kinderen in huis op mijn vrije dag) en vanochtend testte de jongste positief op een zelftest... nog een weekje thuisonderwijs erbij dus
Nog niet, dat begint vanavond denk ikquote:
Ze testte ook positief op de officiële GGD testquote:Op woensdag 9 februari 2022 11:20 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Klote hč, als ze zo achter elkaar door thuis moeten blijven. Zeker als je moet werken. Hier was het ook wel weer leuk om ze eens een op een thuis te hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:47 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ze testte ook positief op de officiële GGD test![]()
En surprise, surprise... ik ook!![]()
Dubbel gevaccineerd, geboosterd, geen klachten (ok, klachten genoeg, doodmoe van thuiswerken in combinatie met kinderen in huis, stijve spieren want al veel te lang niet naar yoga gemogen, enzo, maar iig geen corona symptomen) en dus toch positief... meh
![]()
Hopelijk ook geen verse coronaklachten in de komende week, want dan begint mijn isolatieperiode opnieuw te tellen
Oh top.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte! Hopelijk blijf je gewoon lekker klachtloos.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ditquote:Op woensdag 9 februari 2022 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh top.Sterkte! Hopelijk blijf je gewoon lekker klachtloos.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 11:47 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ze testte ook positief op de officiële GGD test![]()
En surprise, surprise... ik ook!![]()
Dubbel gevaccineerd, geboosterd, geen klachten (ok, klachten genoeg, doodmoe van thuiswerken in combinatie met kinderen in huis, stijve spieren want al veel te lang niet naar yoga gemogen, enzo, maar iig geen corona symptomen) en dus toch positief... meh
![]()
Hopelijk ook geen verse coronaklachten in de komende week, want dan begint mijn isolatieperiode opnieuw te tellen
O drama dat hele corona bah bahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beterschap en hopelijk ga je geen klachten krijgenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ziet er netjes uit!quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:47 schreef Patapon het volgende:
Voor mijn doen, goed geslapen. Normaliter word ik 5 keer wakker op een nacht, maar nu maar 2 keer wakker geweest.
Gisteravond weer geoefend met haken.
![]()
[ afbeelding ]
Dan wordt je soms ook zo naar wakker en met hoofdpijn. Ik tenminste!quote:Op donderdag 10 februari 2022 08:23 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb echt heel vast geslapen, dat voelt ook niet helemaal lekker.
Het voelde alsof ik een kater hadquote:Op donderdag 10 februari 2022 08:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Dan wordt je soms ook zo naar wakker en met hoofdpijn. Ik tenminste!
40 films nogquote:Op donderdag 10 februari 2022 09:49 schreef Sumppi het volgende:
@:Sarabi Hebben jullie nog veel films te kijken?
Dat zijn er wel heel veel.quote:Op donderdag 10 februari 2022 13:07 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het voelde alsof ik een kater had
[..]
40 films nogmaar het is nog niet zeker of ze allemaal te zien gaan zijn in NL
Een beamen is wel gaafquote:Op donderdag 10 februari 2022 19:49 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Dat zijn er wel heel veel.![]()
De laatste tijd kijken we hier ook weer films.Deze week Don't Look Up en Free Guy gekeken. Het is echt een tijd geleden dat we daar tijd voor maakten.
Eind vorig jaar ging de tweedehands beamer stuk en sinds kort hebben we weer een nieuwe (dag rib), maar die nieuwe beamer maakt het wel weer extra leuk om films te kijken.
Veel plezier! Weet je al hoe je verkleed wil?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 08:51 schreef Pinnenmutske het volgende:
Vandaag kapper en carnavalspak kopen bij Kees Carnaval.
Squid Game hihi. Masker heb ik al.quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:22 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Veel plezier! Weet je al hoe je verkleed wil?
Een rode overall nog en dan ben je klaar voor het feest. Wordt het dit jaar bij jullie gewoon gevierd?quote:Op vrijdag 11 februari 2022 10:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Squid Game hihi. Masker heb ik al.
Dagbestedingquote:Op vrijdag 11 februari 2022 11:49 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Een rode overall nog en dan ben je klaar voor het feest. Wordt het dit jaar bij jullie gewoon gevierd?
En het geld dat je overhoudt kan je weer aan hobbyspullen uitgevenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... alle streamingsdiensten opgezegd. Serie kijken vind ik namelijk helemaal niet leuk als ik eerlijk ben naar mezelf. Ik ga altijd wat anders doen of zit uit verveling maar te spelen op mijn telefoon. Dus nu byebye zwaaizwaai. Eens zien of ik het ga missen
Ja iddquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:36 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En het geld dat je overhoudt kan je weer aan hobbyspullen uitgeven
Ik twijfel nog over Netflix, maar we delen het met mijn ouders dus ook lullig om het van een kant te stoppen.
Dat is een erg gaaf cadeauquote:Op zaterdag 12 februari 2022 16:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja iddBen aan het sparen voor Tombow en dan zo'n complete set (cadeau voor mezelf als ik 50kg ben afgevallen. Dat is mijn doel en alles meer (die kans is wel groot dat ik meer afval) is mooi meegenomen. Dus dat geld gaat naar dat spaarpotje).
Tja... maar moet je iets houden dat je niet leuk vindt?
Twijfel nog of het dat wordtquote:Op zaterdag 12 februari 2022 18:16 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat is een erg gaaf cadeau
En eigenlijk niet maar ik gun het de anderen ook
Die paar euro mis ik op dit moment nog niet.
Morguh Child. Lekker genieten dus.quote:Op zondag 13 februari 2022 07:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een hele goede morgen!
Vandaag lekker veel lezen. Ik had boeken besteld en ik wil minimaal een van mijn huidige boeken uit hebben (lees er altijd vier of vijf tegelijk. Houdt van afwisseling) voordat er een nieuw boek bij mag. En lekker crea doen. Wordt een heerlijke zondag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ze vliegen alle kanten op die gedachten van mij.quote:
Logischquote:Op zondag 13 februari 2022 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ze vliegen alle kanten op die gedachten van mij.
Ik kan alleen maar een patroon volgen. Maar misschien kan ik meedenken. Wat wil je maken?quote:Op zondag 13 februari 2022 16:51 schreef Sarabi het volgende:
Vraagje
Is hier iemand goed in Amugurimi? En dan vooral zelf een patroon uitwerken![]()
Ik ben bezig met een cadeautje voor een meisje maar heb er zelf niet zo veel ervaring mee.
Ik doe het altijd volgen patroon, sorry kan je niet helpenquote:Op zondag 13 februari 2022 16:51 schreef Sarabi het volgende:
Vraagje
Ik ben bezig met een cadeautje voor een meisje maar heb er zelf niet zo veel ervaring mee.
Ik haak altijd via een patroon, maar heb er inmiddels al zoveel gemaakt dat ik wel enigszins een idee heb van 'de techniek' en wil best met je mee denken.quote:Op zondag 13 februari 2022 16:51 schreef Sarabi het volgende:
Vraagje
quote:Op zondag 13 februari 2022 18:33 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Ik kan alleen maar een patroon volgen. Maar misschien kan ik meedenken. Wat wil je maken?
Sterkte @:Dotteke
Lief, ik zal jullie binnenkort even een uitgebreider berichtje sturenquote:Op zondag 13 februari 2022 19:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik haak altijd via een patroon, maar heb er inmiddels al zoveel gemaakt dat ik wel enigszins een idee heb van 'de techniek' en wil best met je mee denken.
Geen probleem!quote:Op zondag 13 februari 2022 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe het altijd volgen patroon, sorry kan je niet helpen
Dank je, ze is vannacht al vanzelf begonnen met de weeen. Maar ze hebben haar toch aan het infuus gelegd om et sneller te laten verlopen. IK ben benieuwdquote:
Zeg dat wel, bij de andere was ik er bij, maar mag nu nit i.v.m. coronaquote:
Dank je, ik hoop het ook.quote:Op maandag 14 februari 2022 08:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Sterkte vandaag Dotteke, hopelijk een vlotte bevalling voor je dochter.
Dank je Pinnenmutskequote:
Wat een cadeautje dan!quote:Op maandag 14 februari 2022 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je Pinnenmutske
Is nr 6, had niet meer verwacht dat er nog eentje bij zou komen
O beterschap dan voor je vriend hopelijk hersteld hij snel. Opruimen nog maar even uitstele da n en gaan shoppenquote:Op maandag 14 februari 2022 09:57 schreef Donna het volgende:
[..]
Wat een cadeautje dan!
Mijn vriend heeft corona en ik heb vandaag vrij om eens lekker op te ruimen. Maar hij is behoorlijk moe en ligt dus in bed, pal naast de ruimte die ik op zou ruimen. Dan zo eerst maar eens naar de Action.
Dank jequote:
Proficiatquote:Op maandag 14 februari 2022 13:34 schreef Dotteke het volgende:
Om iets voor 12 uur is de kleine meid geboren Luna is haar naam.
Ik heb de boel al versierd bij haar thuis. Helaas mag i.v.m. corona er alleen mensen op bezoek komen als de kraamhulp weg is dus heb haar nog niet gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
quote:Op maandag 14 februari 2022 15:58 schreef Sumppi het volgende:
Nope eind van de dag pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hele rare dag zo. Max vind het weldig hij stuurt mij de ene foto na de andere.quote:Op maandag 14 februari 2022 16:08 schreef Sumppi het volgende:
Wat een dag..
Hoe vindt grote broer het dat hij een zusje heeft? En wanneer mag jij op bezoek?
o dat is ook niet leuk.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:00 schreef Sumppi het volgende:
Ik moest ook blijven voor de controle van bloedsuikers bij m'n dochter. Ze was net te zwaar voor de duur van de zwangerschap en dan is er de kans dat ze zelf te weinig glucose in het bloed heeft. Ik lees dat dat ook het geval kan zijn bij kindjes die juist te licht zijn.
En dan direct het slaaponderzoek?quote:
Dank je Shandaly, ze hebben niet gebeld gisteren dus nog in afwachting. Wel heel vervelend als je op zo belangrijke uitslag zit te wachten en ze laten niets horen. Kijk zijn de uitslagen niet binnen hadden ze dat ook even kunnen melden.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:41 schreef Shandaly het volgende:
Gefeliciteerd Dotteke!
Hopelijk ook goed nieuws wbt je man?
Succes met het onderzoek morgen, Pinnenmutske
Hier beide kinderen weer naar school!!![]()
De oudste was al een weekje uit isolatie, maar de jongste had gister nog de zevende dag thuis. Vanochtend was haar zelftest weer mooi negatief, dus huppelend naar school(ok, niet echt huppelend, want het regende, en dat vond ze minder tof... maar ze was wel echt blij om weer naar school te mogen na twee weken)
Mijn eigen isolatieperiode wordt nog wat verlengdNog niet volledig klachtenvrij, zelftest is nog positief, dus ik blijf nog wel even binnen. Wel heel jammer dat ik nķg een yogales moet missen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelftest nadat je corona hebt gehad schijnt nog lang een positieve uitslag te geven, volgens mij hoe je ook niet te wachten tot deze negatief is. Wel moeten je klachten 24 uur over zijn.
Fijn dat de kinderen weer lekker hun dingen mogen doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door Dotteke op 15-02-2022 11:16:45 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:54 schreef Dotteke het volgende:
Wat onder de spoiler staat graag niet quoten, ik haal hem straks weer wegWat een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:54 schreef Dotteke het volgende:
Wat onder de spoiler staat graag niet quoten, ik haal hem straks weer wegLief en zo klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De octo's zijn leuk!
[ Bericht 10% gewijzigd door Dotteke op 15-02-2022 09:21:17 ]In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je Shandaly, ze hebben niet gebeld gisteren dus nog in afwachting. Wel heel vervelend als je op zo belangrijke uitslag zit te wachten en ze laten niets horen. Kijk zijn de uitslagen niet binnen hadden ze dat ook even kunnen melden.Dat is vervelend inderdaad... Al kan ik me van hun kant ook wel voorstellen dat 'melden dat er nog niets te melden is' niet echt in hun systeem zitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelftest nadat je corona hebt gehad schijnt nog lang een positieve uitslag te geven, volgens mij hoe je ook niet te wachten tot deze negatief is. Wel moeten je klachten 24 uur over zijn.
Fijn dat de kinderen weer lekker hun dingen mogen doen.![]()
Oh, wat een dotteke, Dotteke!
Mama van Lars & Femke
Mijn dochter testte wel negatief. Ik twijfel vooral heel erg over of ik klachtenvrij ben of niet... Heb niet echt duidelijke klachten gehad eigenlijk. Weliswaar overduidelijk niet fit, maar ziek kon ik het niet noemen. Drie keer op een dag je neus moeten snuiten, 2 keer kuchen... zijn dat nu de beruchte klachten?quote:Zelftest nadat je corona hebt gehad schijnt nog lang een positieve uitslag te geven, volgens mij hoe je ook niet te wachten tot deze negatief is. Wel moeten je klachten 24 uur over zijn.
Fijn dat de kinderen weer lekker hun dingen mogen doen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je Shandaly, ze hebben niet gebeld gisteren dus nog in afwachting. Wel heel vervelend als je op zo belangrijke uitslag zit te wachten en ze laten niets horen. Kijk zijn de uitslagen niet binnen hadden ze dat ook even kunnen melden.Dat zijn niet het soort uitslagen waar je lang op wil hoeven wachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zelftest nadat je corona hebt gehad schijnt nog lang een positieve uitslag te geven, volgens mij hoe je ook niet te wachten tot deze negatief is. Wel moeten je klachten 24 uur over zijn.
Fijn dat de kinderen weer lekker hun dingen mogen doen.Hopelijk snel (goed!) nieuws.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 08:41 schreef Shandaly het volgende:
Gefeliciteerd Dotteke!
Hopelijk ook goed nieuws wbt je man?
Succes met het onderzoek morgen, Pinnenmutske
Hier beide kinderen weer naar school!!![]()
De oudste was al een weekje uit isolatie, maar de jongste had gister nog de zevende dag thuis. Vanochtend was haar zelftest weer mooi negatief, dus huppelend naar school(ok, niet echt huppelend, want het regende, en dat vond ze minder tof... maar ze was wel echt blij om weer naar school te mogen na twee weken)
Mijn eigen isolatieperiode wordt nog wat verlengdNog niet volledig klachtenvrij, zelftest is nog positief, dus ik blijf nog wel even binnen. Wel heel jammer dat ik nķg een yogales moet missen
Heerlijk, die uitspraken van jouw kroostquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:13 schreef Sumppi het volgende:
Gister aten we Harissa met rijst.
Zoon schuift aan: 'nee hč, en ik had al zo'n rotdag!'![]()
![]()
Kleuter: 'WAT?! Een rotdag!? Hoe dan? Je hebt mij nog gezien op school!'
Daarna moest hij wel heel hard lachen.
Vanavond maar iets van vissticks op tafel zetten.
Lastig, ik zou even contact opnemen met de GGD of zo en vragenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:03 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Mijn dochter testte wel negatief. Ik twijfel vooral heel erg over of ik klachtenvrij ben of niet... Heb niet echt duidelijke klachten gehad eigenlijk. Weliswaar overduidelijk niet fit, maar ziek kon ik het niet noemen. Drie keer op een dag je neus moeten snuiten, 2 keer kuchen... zijn dat nu de beruchte klachten?
Het is niet kwaadaardig,quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zijn niet het soort uitslagen waar je lang op wil hoeven wachten.Hopelijk snel (goed!) nieuws.
Ja dit was nummertje 6 totaal over verwachts. Haar zoon was al 12 dus nooit meer verwacht dat er nog eentje bij zou komen/ Het was niet gepland, maar niet minder welkomquote:Op maandag 14 februari 2022 14:01 schreef Sumppi het volgende:
Gefeliciteerd met de geboorte van Luna! Zes kleinkinderen!![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is niet kwaadaardig,![]()
maar het gezwel is groot dus ze nemen het mee in het groot internisten overleg op 24 febr wat ze verder gaan doen
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
maar het gezwel is groot dus ze nemen het mee in het groot internisten overleg op 24 febr wat ze verder gaan doen
Ja een hele opluchting, wat een maand zeg. Maar gelukkig is bij ons allebei het kwaadaardige uitgesloten.quote:
Gefeliciteerd!!!!!! Wat leukquote:Op maandag 14 februari 2022 13:34 schreef Dotteke het volgende:
Om iets voor 12 uur is de kleine meid geboren Luna is haar naam.
Ik heb de boel al versierd bij haar thuis. Helaas mag i.v.m. corona er alleen mensen op bezoek komen als de kraamhulp weg is dus heb haar nog niet gezien.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een mooie dag voor jou / julliequote:Op dinsdag 15 februari 2022 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo, dat is heel wat te lezenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn mama heeft me een centjes gegeven om boeken te kopen.
Uch... elf boeken en nog wat over #verwendnest
Series en films kijken doe ik niet meer. Lees heel veel, dus tjaquote:
Fijn toch als jij dat zo fijn vindt. Lieve moeder heb jijquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Series en films kijken doe ik niet meer. Lees heel veel, dus tjaPerfect en ze heeft mijn broer en mij een boekenbedrag gegeven omdat ze "trots op haar kinderen is". Dus dat is super lief
Goed idee, met bij elke gang een ander bier. Alles ziet er goed uit, maar die Naked beef Wellington lijkt me echt lekker.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:26 schreef Sarabi het volgende:
Ik las goed nieuws en grappig uitspraken
Voor diegene die benieuwd zijn naar wat wij te eten/drinken kregen gisteren bij de Valentijns High Beer:
CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #30
Ja ging het goed samen allemaal.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 15:30 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Goed idee, met bij elke gang een ander bier. Alles ziet er goed uit, maar die Naked beef Wellington lijkt me echt lekker.
En zo te lezen duurt zo'n onderzoek niet zo lang, gelukkig.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
9u morgenvroeg in het ziekenhuis zijn.
11u slaapendoscopie.
Mijn oudersquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:38 schreef Sumppi het volgende:
Leuk! Eten er nog anderen mee? En heb je daar dan ook speciaal biertjes bij?
34quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:11 schreef Sumppi het volgende:
Wat een geld.Maar je wordt maar één keer.... geen idee hoe oud je wordt.
Succes vandaag Pinnenmutksequote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:02 schreef Pinnenmutske het volgende:
9u morgenvroeg in het ziekenhuis zijn.
11u slaapendoscopie.
Ben je jarig vandaag? Van harte gefeliciteerdquote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:09 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja ging het goed samen allemaal.
De Wellington was erg lekkermaar eigenlijk alles, ik kan niet kiezen.
Over niet kiezen gesproken. Ik ben al een lijstje aan het maken dat ik morgen wil bestellen voor mijn verjaardagWe gaan sushi en Chinees afhalen.
Gefeliciteerd!quote:
Spannend Sumppiquote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:41 schreef Sumppi het volgende:
[..]
En zo te lezen duurt zo'n onderzoek niet zo lang, gelukkig.
Ik ga morgen ook naar het ziekenhuis, maar dan voor een echo van m'n hals. Sinds november zijn m'n lymfeklieren daar opgezet. Google was niet mijn vriend.
Daghospitaal.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:41 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook naar het ziekenhuis, maar dan voor een echo van m'n hals. Sinds november zijn m'n lymfeklieren daar opgezet. Google was niet mijn vriend.
Ik kan het ook niemand aanraden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Spannend Sumppi
Dat doe ik nooit als ik iets heb gaan googlen
Succes! En dat van dat googlen herken ik ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 17:41 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Jep.quote:
quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
2/3 van mijn familie is tussen 3 en 6 januari jarig
Oké... we zijn met z'n drieën
Snap ik, Henk doet dat ook altijd ik wil daar dan niets van wetenquote:
Prachtig!quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, m'n verjaardagscadeautje aan mezelf ook geregeld, plant.
[ afbeelding ]
Ik hou een broer ervan al ruim anderhalf jaar in leven, dus ik durf het aan met 'm.quote:
Ik mag toch hopen wel iets eerder. December is pas over 10 maanden.quote:Op woensdag 16 februari 2022 12:35 schreef Pinnenmutske het volgende:
Onderzoek achter de rug.
Uitslag op 18 december.
quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:45 schreef Nanuke het volgende:
Knap hoor. Mijn enige goede plant is een graslelie, maar ik die is erg vergevingsgezind.
Februariquote:Op woensdag 16 februari 2022 13:03 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen wel iets eerder. December is pas over 10 maanden.
Ahhhh die heb ik ook gehad, maar hij wilde bij mij niet blij zijn. Bij m'n moeder doettie het nu wel goed!quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:19 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, m'n verjaardagscadeautje aan mezelf ook geregeld, plant.
[ afbeelding ]
Ik heb goede hoop, de rest doet het in dat hoekje ook goed.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Ahhhh die heb ik ook gehad, maar hij wilde bij mij niet blij zijn. Bij m'n moeder doettie het nu wel goed!
Andere calathea's vinden het hier gelukkig wel fijn!
Hier hetzelfde. Als ik 2x 1u heb geslapen vannacht is het veel.quote:Op donderdag 17 februari 2022 04:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het waait zo hard dat ik er niet van kan slapen en alles herrie maakt en ik ben bang voor de geluiden. Hoe kansloos ook
Ja het ging goed te keer, ,mijn tuinmeubels waren opgetild door de wind en een eindje verder neergezet. Gelukkig zitten ze vast aan een kettingquote:Op donderdag 17 februari 2022 04:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het waait zo hard dat ik er niet van kan slapen en alles herrie maakt en ik ben bang voor de geluiden. Hoe kansloos ook
Ja dat was hier ook, kleinzoon logeert hier en die vond het ook eng. Maar na even met hem gesproken te hebben en uitgelegd wat de herrie was kon hij gelukkig wel slapen.quote:Op donderdag 17 februari 2022 07:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier een raam dat altijd dicht zit dat telkens open waaide, een zolderraam en dat geklapper en gegier was eng
quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:31 schreef Donna het volgende:
Ik heb prima geslapen, maar voel me echt belabberd door corona.
Beterschap!quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:31 schreef Donna het volgende:
Ik ben fan van de Kuzu-smiley.quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:12 schreef Sumppi het volgende:
![]()
![]()
Mijn man brengt de kinderen naar school. Dat kwam mij wel goed uit, want ik had niet zo'n trek om in onze schoenendoos de weg op te gaan.
Toch besmet geraakt..quote:Op donderdag 17 februari 2022 08:31 schreef Donna het volgende:
A wat naar, hoop dat je snel opknaptquote:Op donderdag 17 februari 2022 08:31 schreef Donna het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |