De Fitbit challenge weer uit de kast getrokken?quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:32 schreef Donna het volgende:
Prima uitzicht, leuk hoor!
Amigurumi is zo leuk om te doen
Ja haha! Ik had het er met @SQ over in de OUD sc.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De Fitbit challenge weer uit de kast getrokken?
Mooi uitzicht en wat een groot balkon!quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:23 schreef Patapon het volgende:
Ik ga beginnen met wat proeflapjes, even kijken of het me lukt. Dan een een sjaal en ik wil dan kijken of ik amigurumi kan haken.
Uitzicht op poezensnuitjes hoogte had ik in het vorige deel gezet, voor degene die dat gemist hebben....
[ afbeelding ]
Dit ja!quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi uitzicht en wat een groot balkon!
Lijkt mij ook leuk, ik hoop dat het haken me lukt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:32 schreef Donna het volgende:
Prima uitzicht, leuk hoor!
Amigurumi is zo leuk om te doen
Leuk, ik ben nu een rammelaar aan het hakenquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:28 schreef Patapon het volgende:
[..]
Lijkt mij ook leuk, ik hoop dat het haken me lukt.
Ik heb deze al op mijn verlanglijstje staan.![]()
[ afbeelding ]
Goed bezig! Hou volquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Opscheptijd bmi is van 52 naar 38 gegaanlang niet oké, maar op de goede weg
Wauw wat goed!! Ga zo door.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
O netjes Childquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wauw, flink verschil!quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat is een behoorlijk verschil toch? Goed bezigquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lang niet oké?!?! Kijk vooral naar de weg die je hebt afgelegd en stel vast dat dit veel meer dan oké is! Wat een resultaat al. Volhouden ditquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja, het is nog bizar hoog, maar stapje voor stapje. Doel wordt steeds realistischer en als ik het behaal mag ik Tombow stiften kopenquote:Op donderdag 3 februari 2022 14:06 schreef Serinde het volgende:
[..]
Lang niet oké?!?! Kijk vooral naar de weg die je hebt afgelegd en stel vast dat dit veel meer dan oké is! Wat een resultaat al. Volhouden dit![]()
Wow netjesquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Awww, heel schattig. Ik zag laatst in een handwerkwinkel ook een leuk boekje. Even opzoeken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:28 schreef Patapon het volgende:
[..]
Lijkt mij ook leuk, ik hoop dat het haken me lukt.
Ik heb deze al op mijn verlanglijstje staan.![]()
[ afbeelding ]
Dat boek is zo leukquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:29 schreef Donna het volgende:
[ afbeelding ]
Deze, zo schattig. Er is ook een deel 2 van.
Super goed gedaan CotS! Ik heb de knop ook om sinds deze week weer.
Ik zou zeggen geniet ervan en die knop komt dan wel weer na je vakantie tochquote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:38 schreef Sarabi het volgende:
Hier wil het nog niet lukken met de knop.
Maar ben al jaren stabiel (schommel binnen een paar kil) dat het vast wel weer goed komt.
Komende weken alleen iets te veel etentjes/feestjes.
En vorige week vakantie.
Nou, nog maar even van genieten dan en dan komt die knop wel weer. Na de zwangerschap van de jongste ben ik helaas niet echt teruggeveerd en zij is nu ruim een jaar, dus het wordt nu wel echt weer tijd.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:38 schreef Sarabi het volgende:
Hier wil het nog niet lukken met de knop.
Maar ben al jaren stabiel (schommel binnen een paar kil) dat het vast wel weer goed komt.
Komende weken alleen iets te veel etentjes/feestjes.
En vorige week vakantie.
Boks.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 10:47 schreef Donna het volgende:
Proost, ik neem nog een glaasje... water...
Ik neem in de avond altijd water met bubbels, net even een andere gevoel en smaak in je mond.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:12 schreef Sarabi het volgende:
Overdag vind ik water geen strafwel ijskoud.
In de avond wordt het lastiger
Oja dat is ook lekkerquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik neem in de avond altijd water met bubbels, net even een andere gevoel en smaak in je mond.
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik sport niet. Wandelen is prima en de diëtist ook mee eens (eetstoornis verleden en sporten is een enorme trigger). En blijkbaar doe ik wat goed
En drinken: thee en koffie. En als ik echt dorst heb gewoon waterFris als ik bij mijn moeder ben (wel light) en soms in het weekend een borrel.
Het lijkt me voor jou ook niet heel verstandig om het bij te gaan houden gezien je eetstoornisverleden.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oef dat tel ik dus echt niet. Dagen dat het te nat of koud is loop ik gewoon in de ochtend, middag en avond vijfentwintig keer de trap op en af (dus vijfentwintig keer omhoog). Naja, maakt ook niet uit, het valt af
Ok dat zijn veel stappen op een dagquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja dat is ook lekker
Sporten doe ik weinig maar sinds ik een Fitbit heb loop ik wel elke dag 10-15 duizend stappen. Werkt ook goed.
Lijkt me ook niet verstandig. Voor mij is het heel motiverend met m'n Fitbit.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oef dat tel ik dus echt niet. Dagen dat het te nat of koud is loop ik gewoon in de ochtend, middag en avond vijfentwintig keer de trap op en af (dus vijfentwintig keer omhoog). Naja, maakt ook niet uit, het valt af
Na al die jaren is het nu wel echt een gewoonte en voelt het niet meer als veel.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ok dat zijn veel stappen op een dag
Snap ik! Zulke dingen wennenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Na al die jaren is het nu wel echt een gewoonte en voelt het niet meer als veel.
Vroeger had ik soms dagen waarop ik maar 2 duizend stappen liep.
Hahahah dan ga ik ook liever wandelen. Goede motivatie om wel naar buiten te gaan en bij straatangstperiodes beweeg ik welquote:Op vrijdag 4 februari 2022 11:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het lijkt me voor jou ook niet heel verstandig om het bij te gaan houden gezien je eetstoornisverleden.Dan beter een dagelijks rondje.
Die trappen doe ik je niet na trouwens, ik haat traplopen.
Wel fijn toch. Ik ben helaas slecht ter ben en kan nog geen 50 stappen zetten achter elkaar.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Na al die jaren is het nu wel echt een gewoonte en voelt het niet meer als veel.
Vroeger had ik soms dagen waarop ik maar 2 duizend stappen liep.
Ach rondrollen is ook goed tochquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel fijn toch. Ik ben helaas slecht ter ben en kan nog geen 50 stappen zetten achter elkaar.
Daarin tegen rol ik wel rond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |