De Fitbit challenge weer uit de kast getrokken?quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:32 schreef Donna het volgende:
Prima uitzicht, leuk hoor!
Amigurumi is zo leuk om te doen
Ja haha! Ik had het er met @SQ over in de OUD sc.quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
De Fitbit challenge weer uit de kast getrokken?
Mooi uitzicht en wat een groot balkon!quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:23 schreef Patapon het volgende:
Ik ga beginnen met wat proeflapjes, even kijken of het me lukt. Dan een een sjaal en ik wil dan kijken of ik amigurumi kan haken.
Uitzicht op poezensnuitjes hoogte had ik in het vorige deel gezet, voor degene die dat gemist hebben....
[ afbeelding ]
Dit ja!quote:Op woensdag 2 februari 2022 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi uitzicht en wat een groot balkon!
Lijkt mij ook leuk, ik hoop dat het haken me lukt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 14:32 schreef Donna het volgende:
Prima uitzicht, leuk hoor!
Amigurumi is zo leuk om te doen
Leuk, ik ben nu een rammelaar aan het hakenquote:Op woensdag 2 februari 2022 16:28 schreef Patapon het volgende:
[..]
Lijkt mij ook leuk, ik hoop dat het haken me lukt.
Ik heb deze al op mijn verlanglijstje staan.![]()
[ afbeelding ]
Goed bezig! Hou volquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Opscheptijd bmi is van 52 naar 38 gegaanlang niet oké, maar op de goede weg
Wauw wat goed!! Ga zo door.quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
O netjes Childquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wauw, flink verschil!quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dat is een behoorlijk verschil toch? Goed bezigquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lang niet oké?!?! Kijk vooral naar de weg die je hebt afgelegd en stel vast dat dit veel meer dan oké is! Wat een resultaat al. Volhouden ditquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Naja, het is nog bizar hoog, maar stapje voor stapje. Doel wordt steeds realistischer en als ik het behaal mag ik Tombow stiften kopenquote:Op donderdag 3 februari 2022 14:06 schreef Serinde het volgende:
[..]
Lang niet oké?!?! Kijk vooral naar de weg die je hebt afgelegd en stel vast dat dit veel meer dan oké is! Wat een resultaat al. Volhouden dit![]()
Wow netjesquote:Op woensdag 2 februari 2022 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
Awww, heel schattig. Ik zag laatst in een handwerkwinkel ook een leuk boekje. Even opzoeken.quote:Op woensdag 2 februari 2022 16:28 schreef Patapon het volgende:
[..]
Lijkt mij ook leuk, ik hoop dat het haken me lukt.
Ik heb deze al op mijn verlanglijstje staan.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |