Wanneer is er voor het laatst op je gezeken maanvis vanwege een vraag die je stelde? Er worden namelijk vrijwel nooit vragen weggehaald in de VWJW reeks.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:13 schreef Maanvis het volgende:
Meer gewaagde onderwerpen. Meer tolerantie van vragen. Want jullie zitten af en toe te zeiken dat onze vragen niet door de beugel kunnen, maar dan moet je het ook niet vraag wat je wil noemen maar 'vraag wat wij willen' ..
vroegerrrrrquote:Op woensdag 2 februari 2022 15:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wanneer is er voor het laatst op je gezeken maanvis vanwege een vraag die je stelde? Er worden namelijk vrijwel nooit vragen weggehaald in de VWJW reeks.
Ohja dat is het tijdsgewricht waarin alles beter was toch...quote:
Vergeet niet dat users zich door hier hun verhaal te vertellen en vragen erover te beantwoorden zich soms heel kwetsbaar opstellen, dan mag een ongepaste of onbeschofte vraag best worden verwijderd.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:13 schreef Maanvis het volgende:
Meer gewaagde onderwerpen. Meer tolerantie van vragen. Want jullie zitten af en toe te zeiken dat onze vragen niet door de beugel kunnen, maar dan moet je het ook niet vraag wat je wil noemen maar 'vraag wat wij willen' ..
oh dan begin dezelfde rubriek maar op het EO forum?quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:47 schreef Jippie het volgende:
[..]
Vergeet niet dat users zich door hier hun verhaal te vertellen en vragen erover te beantwoorden zich soms heel kwetsbaar opstellen, dan mag een ongepaste of onbeschofte vraag best worden verwijderd.
Heb je zelf wel eens meegedaan en vragen beantwoord?
Eerst meedoen dan kan je pas oordelen over je eigen opmerking.quote:Op woensdag 2 februari 2022 19:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oh dan begin dezelfde rubriek maar op het EO forum?
Dat is altijd lastig met aangekondigde topics, maar ik probeer het.quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:06 schreef Zwansen het volgende:
Kan de topictitel niet een beetje worden aangepast het leest zo vreemd als er geen interpunctie wordt gebruikt ik moest de titel een paar keer lezen voordat ik begreep wat er bedoeld werd dank je
Of gewoon dat het wat duidelijker staat wat er met dit topic bedoelt wordt, maak van de TT "Vraag wat je wilt: wat wil je weten?" en het topic komt al een heel stuk duidelijker overquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:06 schreef Zwansen het volgende:
Kan de topictitel niet een beetje worden aangepast het leest zo vreemd als er geen interpunctie wordt gebruikt ik moest de titel een paar keer lezen voordat ik begreep wat er bedoeld werd dank je
Eensch! En misschien niet altijd over beroepen ofzo dat begint wat saai te wordenquote:Op donderdag 3 februari 2022 13:02 schreef Tink89 het volgende:
Ik zou wat luchtigere onderwerpen qua afwisseling wel tof vinden. Leuke beroepen, gekke hobby's, een bijzondere woonplaats...
U vraagt wij draaien...quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:57 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Of gewoon dat het wat duidelijker staat wat er met dit topic bedoelt wordt, maak van de TT "Vraag wat je wilt: wat wil je weten?" en het topic komt al een heel stuk duidelijker over
Heb ooit iemand gevraagd die schelpen en fossielen zoekt en wunderkammers maakt, maar die wilde nietquote:Op donderdag 3 februari 2022 14:00 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Eensch! En misschien niet altijd over beroepen ofzo dat begint wat saai te wordenMeer hobbies of iemand die op een aparte manier woont, in een onbekend dorp of in het buitenland zit zou een leuke zijn.
Ohja da's wel vet jaquote:Op donderdag 3 februari 2022 14:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Heb ooit iemand gevraagd die schelpen en fossielen zoekt en wunderkammers maakt, maar die wilde niet
Noem ze eens.quote:Op donderdag 3 februari 2022 14:10 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Ohja da's wel vet ja
Heb zelf alleen maar standaard hobby's helaas![]()
Woonplaats is wel een erg tof idee? Zijn er mensen die in een molen, watertoren, kubuswoning oid. wonen op FOK! ??quote:Op donderdag 3 februari 2022 13:02 schreef Tink89 het volgende:
Ik zou wat luchtigere onderwerpen qua afwisseling wel tof vinden. Leuke beroepen, gekke hobby's, een bijzondere woonplaats...
ff Elon Musk bellenquote:Op donderdag 3 februari 2022 15:19 schreef qajariaq het volgende:
Wat ook leuk zou zijn is iemand die heel graag naar Mars wil emigreren.
Brandweerman en piloot hebben we gehad geloof ik, iig treinmachinistquote:Op donderdag 3 februari 2022 15:19 schreef qajariaq het volgende:
Volgen mij missen we nog topics als een brandweerman, een sportduiker en een piloot of zo. Parapenter zou ook leuk zijn.
Wat ook leuk zou zijn is iemand die heel graag naar Mars wil emigreren.
Maar ja, ideeën is makkelijker dan mensen erbij vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |