SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Dat was al geen geheim, hij vertrouwt haar nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:14 schreef greysbones het volgende:
Leroy mog dus wel kiezen![]()
![]()
en dan nog heeft hij die van Nous gedaan![]()
![]()
dan weet je dus ook hoe hij over haar denkt
deze was wel echt hardquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:15 schreef jorietje het volgende:
[..]
Dat was al geen geheim, hij vertrouwt haar niet
Valt wel mee hoor, gewoon Twitter search met de juiste opties:quote:
Zeker, hoop dat de bewoners dit goed onthouden, want het klopt helemaal. Maar Nouchine en Nawel blijven ontkennen. Lol.quote:
Slappe hap weer dit. En dat door iemand die BB beticht van manipulatie...quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:15 schreef danilel het volgende:
goed dat iedereen weet dat leroy heeft mogen kiezen tussen quotes en dus niet onpartijdig zijn
Snap ik wel... Heeft hij dan ook een keer inhoudquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:16 schreef danilel het volgende:
Leroy maar stoer aan het vertellen om veren in zijn reet gestoken te krijgen
Correctquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:20 schreef suzi1 het volgende:
even snel, want ik log net pas in. heeft leroy alle quotes mogen zien en er een aantal uit mogen kiezen die de rest mag zien
maar leroy weet dus zelf hoe er nog meer over iedereen heeft geschreven. met grote kans dat hij dat straks doorspeelt aan de groene kamer?
Hij solliciteerde voor Temptation Island, maar doordat ze hem niet verstonden, is hij in BB terecht gekomen.quote:
Zolang hij Veer niet in zijn reet steekt, is het goed.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:16 schreef danilel het volgende:
Leroy maar stoer aan het vertellen om veren in zijn reet gestoken te krijgen
quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Was dat echt 1 van de tweets die getoond werden?
toen goelio zei ; "kom naar de woonkamer dan kun je in 1 keer iedereen vertellen" dacht ik al maar dat wil leeroj helemaal niet, die wil aaaaandaaaaachtquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:20 schreef Fikkert2 het volgende:
Nou, leroy verhaal gehoord, rest van de dag kan hij weer op mute, dit gaat hij nog 30x vertellen vandaag
Lieve help.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]![]()
Alleen niet in beeld .. deze moest ik achterhalen aan de hand van wat ze voorlazen (twitter naam, leroy oprecht)
Thanks, volgens mij is dit dan de complete lijst van wat getoond is:quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit is 'm dus geweest :
[ afbeelding ]
https://twitter.com/Jsgh04/status/1484899791297560576
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lukt niet ze allemaal in 1 post te parsen als tweets, dat vind FOK! niet leuk.![]()
Denk dat hij echt pas vrijdag terug komt...wat belachelijk is zo lang er uit.quote:
Een echte militair hequote:Op woensdag 2 februari 2022 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy met z'n oorlogsverhalen . pats hier bloed... pats daar bloed
Ze krijgen het toch nog wel 6 keer te horenquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:28 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy blijft maar herhalen en herhalen en niemand luisterd meer naar hem
na deze week is wij weer micro brother dan is het feest van aandacht voorbijquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:29 schreef freaky40 het volgende:
Die Leroy hè, die is toch helemaal niet vol van zichzelf...of wat...
Lekker achterhaald ook.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:30 schreef Tourniquet het volgende:
Deze van Grace was gewoon van 3 januari tijdens de openingsaflevering.![]()
[ afbeelding ]
Zou het? Echt klote dit. Zoveel potentie voor de winst. Nu is zijn spel fucked up ben ik bang. Hij moet momentum maken om weer terug te komen Hij stagneert nu.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat hij echt pas vrijdag terug komt...wat belachelijk is zo lang er uit.
En lekker naar huisquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:30 schreef danilel het volgende:
[..]
na deze week is wij weer micro brother dan is het feest van aandacht voorbij
Ja, ik vind dit niet kunnen. Uiterlijk 5 dagen weg kan nog net, maar dit vind ik niet kunnen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zou het? Echt klote dit. Zoveel potentie voor de winst. Nu is zijn spel fucked up ben ik bang. Hij moet momentum maken om weer terug te komen Hij stagneert nu.
Ik heb liever geen van beidequote:Op woensdag 2 februari 2022 11:30 schreef Benny het volgende:
Heel eerlijk... Ik heb veel liever Kitty dan Leroy
Vanaf deze namiddag moeten we niet veel meer verwachten tot zaterdagavond. Dat is de teneur vanaf het begin van dit seizoen al zo.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:32 schreef jorietje het volgende:
Nou gooi Tobi er maar weer in en dan hebben we alles weer gehad voor vandaag
quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vanaf deze namiddag moeten we niet veel meer verwachten tot zaterdagavond. Dat is de teneur vanaf het begin van dit seizoen al zo.
Dit is dag 5 in quarantaine, dus vandaag kan hij testenquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, ik vind dit niet kunnen. Uiterlijk 5 dagen weg kan nog net, maar dit vind ik niet kunnen.
Ik ook nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Nog beter
Maar ik trek Leroy echt niet. Gewoon echt echt niet.
Das de enige die het minst heeft kunnen laten zienquote:
Jouw pic was ook al gejat!! Staat op twitterquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:38 schreef Silves het volgende:
Zo ff gekeken, alleen Hanne die 1 goeie tweet kreeg, gisteren na weken ook de aflevering gekeken, ja die hebben een bondje!Hanne en Leroy
Eensquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das de enige die het minst heeft kunnen laten zien
Dat is vanavond pas als het goed is. Of morgen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:38 schreef danilel het volgende:
de dames zich weer aan het opmaken voor het tv momentje voor het stemmen in de dbk
?? heb geen twitter..ooit een keer ingelogd, maar nooit gebruikt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jouw pic was ook al gejat!! Staat op twitter![]()
![]()
BB stem werkt niet op donderdag en vrijdag tot nu toe, dus zal vandaag moeten.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is vanavond pas als het goed is. Of morgen.
Ik kan het haast niet geloven dat hij dat gedaan heeft.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:18 schreef Koos1958 het volgende:
Wel lief dan van leroy dat hij vera die positieve quote heeft gegunt.
Voor elke bewoner waren er maar max 2 .. dus BB heeft 2 positieve voor Vera uitgekozen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik kan het haast niet geloven dat hij dat gedaan heeft.
Heeft hij alle tweets gezien en ze daaruit gekozen?? Als enige zoveel voordeel heeft gekregen over zichzelf en andere??
Maar dan kunnen ze hier wel je pic jatten/kopieren en daar plaatsenquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:39 schreef Silves het volgende:
[..]
?? heb geen twitter..ooit een keer ingelogd, maar nooit gebruikt.
Oh serieus..ook de naam??quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar dan kunnen ze hier el je pic jatten/kopieren en daar plaatsen
Dacht dat het ook wel eens op donderdag was, op zijn vroegst was het dinsdagavond dacht ik.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
BB stem werkt niet op donderdag en vrijdag tot nu toe, dus zal vandaag moeten.
Ah, op die manier.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Voor elke bewoner waren er maar max 2 .. dus BB heeft 2 positieve voor Vera uitgekozen.
ze had ook gezegd , delen is vrijquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:38 schreef Silves het volgende:
Zo ff gekeken, alleen Hanne die 1 goeie tweet kreeg, gisteren na weken ook de aflevering gekeken, ja die hebben een bondje!Hanne en Leroy
Die was heel blij met haar tweets.....geen prinses maar zelfs een koningin.....quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:41 schreef Silves het volgende:
De queen heeft niks geleerd van haar tweet, het is weer ik ik ik..
quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht dat het ook wel eens op donderdag was, op zijn vroegst was het dinsdagavond dacht ik.
Teamnawel..tja haar zussen of haar kids bij tiktokquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die was heel blij met haar tweets.....geen prinses maar zelfs een koningin.....
En de andere : Ja dat was in begin toen was ik alleen maar bezig hoe kom ik over en had ik het vaak over ik.
Die leert helemaal niks.
Trolletjes.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:48 schreef jorietje het volgende:
Hahahaha, de mannen hebben commentaar op het haar van Salar. Dat het er niet uitziet en of hij niet beter naar de kapper moet gaan
Leroy vindt Vera een lief meisje maar vindt dat ze bij Dimitri weg moet blijven.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik kan het haast niet geloven dat hij dat gedaan heeft.
Heeft hij alle tweets gezien en ze daaruit gekozen?? Als enige zoveel voordeel heeft gekregen over zichzelf en andere??
Dat hopen ze, maar weten ze niet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:53 schreef Angelflush het volgende:
Ik hoor de bewoners die buiten zitten zeggen dat Tobias terug komt vandaag en ook dat ze quotes van hem hebben gezien.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Oen zeiden we in de jaren '70![]()
Ow ik las het als dat ze gekozen had nu voor een zacht ei!quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Leroy vindt Vera een lief meisje maar vindt dat ze bij Dimitri weg moet blijven.
In zijn uitgekozen tweet noemde hij haar een zacht ei wat betreft Dimitri.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:58 schreef Ireth het volgende:
Toch wel fijn dat Leroy alles 40x herhaald, ik had het nog niet uit zijn mond gehoord
Hopelijk vindt snel iemand zijn uit knopquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:59 schreef freaky40 het volgende:
Leroy staat van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat aan.
Hele dag herhaling helaasquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:59 schreef freaky40 het volgende:
Leroy staat van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat aan.
En sinds hij LB is alleen maar meer. Hij begint nu extra in zichzelf te gaan geloven natuurlijk...pff.quote:
Vrijdag mocht het gips eraf,dan ziet hij weer "iemand" dus vanaf vrijdag nog 5 dagen quarentaine denkquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat hij echt pas vrijdag terug komt...wat belachelijk is zo lang er uit.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:00 schreef Rhosyn het volgende:
Hanne wordt gesandwich door Peter en Julio.
Welnee, dat kan echt niet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Vrijdag mocht het gips eraf,dan ziet hij weer "iemand" dus vanaf vrijdag nog 5 dagen quarentaine denk
tuurlijk nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Vrijdag mocht het gips eraf,dan ziet hij weer "iemand" dus vanaf vrijdag nog 5 dagen quarentaine denk
En dan ook nog in de blote bast alsof het zomer is bbbrrrrrquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Beetje zon en ze zitten met zijn allen met de kop in de zon en gaan verder met hun welverdiende vakantie. Ben er weer van door, ga hier niet naar kijken.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hopelijk vindt snel iemand zijn uit knop
aaah dus hoe slechter hij het zou doenquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Bij Salar heeft Leroy een misstap gemaakt, en toen mocht hij die van Salar niet kiezen welke. Dus daar zijn ze allebei getoond.
Als hij goed het einde bereikte van de baan, mocht hij kiezen 1 of 2 (of wellicht 0). Bij misstap gingen beide tweets het huis in.quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaah dus hoe slechter hij het zou doen
des te kleiner de keus?
quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
lol .... dus Leroy heeft een positieve tweet van Guullio en Grace achtergehouden, omdat hij niet dacht dat ze er iets van zouden leren....
hmm vreemdquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Als hij goed het einde bereikte van de baan, mocht hij kiezen 1 of 2 (of wellicht 0). Bij misstap gingen beide tweets het huis in.
Typische Leroyquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy had het spel (uiteraard) eerst niet goed begrepen. Hij wist niet dat hij ook allebei mocht kiezen, vertelde BB hem maar na een paar personen.
ik gok dat Leroy ze ook niet heeft onthoudenquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy had het spel (uiteraard) eerst niet goed begrepen. Hij wist niet dat hij ook allebei mocht kiezen, vertelde BB hem maar na een paar personen.
Ze zien vaker mensen. Ook met de spelvoorbereiding. Hij was uit de bubbel. Hij heeft nu ook een handler in het hotel.quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
volgens de regels mag hij dan niet terugquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Volgens de "regels" zou het wel zo moeten
𝖭𝖾𝖾 𝖽𝖾𝗇𝗄 𝗇𝗂𝖾𝗍, 𝗐𝗈𝗋𝖽𝗍 𝗀𝖾𝗐𝗈𝗈𝗇 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝟣 𝗉𝖾𝗋𝗌 𝖾𝗋 𝖺𝖿 𝗀𝖾𝗁𝖺𝖺𝗅𝖽 , 𝗄𝖺𝗇 𝗀𝖾𝖾𝗇 𝗄𝗐𝖺𝖺𝖽quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:01 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee hoor.quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:08 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Volgens de "regels" zou het wel zo moeten
Mijn ervaring met gips is dat als het er af is er nog een arts komt kijken of het geheeld/genezen isquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:09 schreef rinardo het volgende:
[..]
𝖭𝖾𝖾 𝖽𝖾𝗇𝗄 𝗇𝗂𝖾𝗍, 𝗐𝗈𝗋𝖽𝗍 𝗀𝖾𝗐𝗈𝗈𝗇 𝖽𝗈𝗈𝗋 𝟣 𝗉𝖾𝗋𝗌 𝖾𝗋 𝖺𝖿 𝗀𝖾𝗁𝖺𝖺𝗅𝖽 , 𝗄𝖺𝗇 𝗀𝖾𝖾𝗇 𝗄𝗐𝖺𝖺𝖽
Dus dat.quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:11 schreef Clasientje het volgende:
Nouchine is een lieve meid alleen zo erg naïef ze laat zich steeds maar weer ompraten door die Nawel ze. Daarom ook beter dat Nawel zaterdag vertrekt!
Ze laat zich ook ompraten door salar...dus salar vertrekken???quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:11 schreef Clasientje het volgende:
Nouchine is een lieve meid alleen zo erg naïef ze laat zich steeds maar weer ompraten door die Nawel ze. Daarom ook beter dat Nawel zaterdag vertrekt!
Nouchine is zelf ook een valse, dus soort zoekt soort.quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:11 schreef Clasientje het volgende:
Nee absoluut niet.quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze laat zich ook ompraten door salar...dus salar vertrekken???
𝖽𝖾𝗇𝗄 𝖩𝗂𝗅𝗅 𝗈𝗈𝗄 𝗐𝖾𝗅 𝗀𝖾𝖼𝗈𝗇𝗍𝗋𝗈𝗅𝖾𝖾𝗋𝖽 𝗂𝗌 𝗏𝗈𝗈𝗋 𝗓𝖾 𝗐𝖾𝖾𝗋 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗎𝗂𝗌 𝗂𝗇 𝗀𝗂𝗇𝗀quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Mijn ervaring met gips is dat als het er af is er nog een arts komt kijken of het geheeld/genezen is
hoe kom jij aan een ander lettertype?quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
𝖽𝖾𝗇𝗄 𝖩𝗂𝗅𝗅 𝗈𝗈𝗄 𝗐𝖾𝗅 𝗀𝖾𝖼𝗈𝗇𝗍𝗋𝗈𝗅𝖾𝖾𝗋𝖽 𝗂𝗌 𝗏𝗈𝗈𝗋 𝗓𝖾 𝗐𝖾𝖾𝗋 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗎𝗂𝗌 𝗂𝗇 𝗀𝗂𝗇𝗀
quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe kom jij aan een ander lettertype?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
oeh spannend 'n arts met röntgen-ogen, maar denk dat er dan eerst 'n foto gemaakt moet wordenquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:10 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Mijn ervaring met gips is dat als het er af is er nog een arts komt kijken of het geheeld/genezen is
quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
zal zo pic postenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Heb het hier ook.quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:21 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
tis subtiel
maar het is anders
Loopt rond bij de kledingkastenquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:24 schreef Jockari het volgende:
Waar ligt Nawel ergens ? Want wij hebben hier maar 1 stream.
𝐆𝐞𝐰𝐨𝐨𝐧 𝐞𝐞𝐧 𝐚𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐥𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫𝐭𝐲𝐩𝐞 𝐤𝐢𝐞𝐳𝐞𝐧.quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
𝙷𝚞𝚑?quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
serieus nooit geweten dat dit konquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:25 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
𝐆𝐞𝐰𝐨𝐨𝐧 𝐞𝐞𝐧 𝐚𝐧𝐝𝐞𝐫 𝐥𝐞𝐭𝐭𝐞𝐫𝐭𝐲𝐩𝐞 𝐤𝐢𝐞𝐳𝐞𝐧.
Is al 30 min met haar make-up kwast bezig om haar banana powder eraf te halen..quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:24 schreef Jockari het volgende:
Waar ligt Nawel ergens ? Want wij hebben hier maar 1 stream.
𝓗𝓪𝓱𝓪𝓱𝓪𝓱𝓪𝓱𝓪 𝓰𝓻𝓪𝓹𝓳𝓮quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
serieus nooit geweten dat dit kon
misschien moet iemand hem ff een mep gevenquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:34 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus een langspeelplaat is lang en bij leroy blijft die naald heel lang hangen op dezelfde plek
Nietssssquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:36 schreef Krambo het volgende:
Leroy praat heel veel maar wat zegt 'ie eigenlijk
Nee... dat is echt Guuuuulioquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:36 schreef greysbones het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
koots
goelio![]()
![]()
hij geeft er elke keer een ander smaakje aanquote:
Mag gewoon, hij snapt alleen de bedoeling van het spel niet, hij heeft/had de mogelijkheid om info voor hem zelf te houden.quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:36 schreef Tourniquet het volgende:
Bij Julio was er dus nog een koot over zijn prettige stem, maar die heeft Leroy niet gekozen.
(maar blijkbaar mag hij ze wel gewoon vertellen nu)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Echt he ... Leroy snapt geen enkel signaalquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:43 schreef Krambo het volgende:
Hanne en Noch willen ontsnappen maar Leroy lult ze vast
Hahaha dat was dan ook een koot van zichzelfquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:36 schreef Krambo het volgende:
Leroy praat heel veel maar wat zegt 'ie eigenlijk
Leroyquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Echt he ... Leroy snapt geen enkel signaal
quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:41 schreef freaky40 het volgende:
De keuze is reuze hier...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:44 schreef danilel het volgende:
[..]Geen probleem hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
ik geef het 2 dagenquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine ziet het als voordeel, nu komt niemand meer naar haar toe om iets te vertellen want ze gaat toch snitchen.
Kolere ik zag die L nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik geef het 2 dagen
dan ligt ze te huilen
dat niemand met haar kletst
Dat is nogal..... narcistisch!quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy : 'Ik heb het echt goed gedaan, ik heb gezegd, ik heb echt respect voor mezelf dat ik het zovaak heb gedaan'
roll the clips bitchesquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:49 schreef ledn81 het volgende:
Leroy tegen Julio als ie de ruimte met kledingkasten inloopt "Ze zullen nog aan het dweilen zijn denk." en knikt naar de gameroom![]()
Zal een bloedbad geweest zijn daar
Dat is een 20 jaar oud vest van d'r schoonvader zei ze gisterenquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:47 schreef greysbones het volgende:
Iedereen had commentaar op het roze pakje van Kitty
maar Nous heeft dus al sinds ze haar koffer weer heeft die fleece trui/vest aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begrijp niet dat ze geen ambulance voor hem bellenquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy : 'Als je het terugziet, zie je echt bloedsporen denk ik'
quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:50 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dat is een 20 jaar oud vest van d'r schoonvader zei ze gisteren
lego lopenquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
Moest Leroy 'n sprintje trekken door 'n volle glasbak dat die zo verschrikkelijk zwaar gewond is? [ afbeelding ]
Damage control in full effect...quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:52 schreef C.A.I het volgende:
Amai 2e compliment naar Vera van Dimi WTF is die ziek
Amputatie net onder de kinquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Begrijp niet dat ze geen ambulance voor hem bellen
o hoop ze snel allemaal te zien!quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Grace, Nawel, kristof, salar en hanne hebben zich ook opgeknapt
Keer wat anders dan sicckkk en nicequote:Op woensdag 2 februari 2022 12:56 schreef Silves het volgende:
Zo jammer dat iedereen de woordjes overnemen, Vera zegt me ook een portie "weet je wel, snap je...
''ja echt hè''quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:56 schreef Silves het volgende:
Zo jammer dat iedereen de woordjes overnemen, Vera zegt me ook een portie "weet je wel, snap je...
quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:57 schreef engine het volgende:
[..]
Keer wat anders dan sicckkk en nice
Of.bloedtransfusiequote:Op woensdag 2 februari 2022 12:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Begrijp niet dat ze geen ambulance voor hem bellen
quote:Op woensdag 2 februari 2022 12:58 schreef Tourniquet het volgende:
Vera heeft gedroomd dat Dimi bij haar thuis was en carnavalscostuums zat uit te zoeken op de computer, maar haar ex was ook in het huis en zat in haar slaapkamer met Vera's kat. En Vera was bang dat Dimi naar boven zou gaan en haar ex zou zien.![]()
ze moeten vandaag nomineren in de dagboek kamerquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:57 schreef KangaP het volgende:
[..]
Ja ..waarom lopen er een aantal bewoners opgekleed en opgetut bij .
Dat denken ze...quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:03 schreef danilel het volgende:
[..]
ze moeten vandaag nomineren in de dagboek kamer
Ze deden alsof ze gingen lunchen met elkaar.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:04 schreef suzi1 het volgende:
ah ja want kledij maakt je nominazivrij
Komt door het dieet dat ze volgenquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:00 schreef jorietje het volgende:
Wat hebben ze toch bijzondere dromen daar
Ja en dat was echt de waarheid maar meneer vond het BSquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:12 schreef Silves het volgende:
Hahaha bij iedereen waren dekoots de waarheid, maar zijn negagatieve koot was onzin..die van je praat veel, maar je zegt niks..
Zelfkennis is zegmaar niet zo zijn dingetje weetjewelquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:12 schreef Silves het volgende:
Hahaha bij iedereen waren dekoots de waarheid, maar zijn negagatieve koot was onzin..die van je praat veel, maar je zegt niks..
Het toppunt van narcisme: Een kip die een spiegelei legt. ..Zoooo meneer koot.quote:Op woensdag 2 februari 2022 13:14 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Ja en dat was echt de waarheid maar meneer vond het BS
Continuquote:Op woensdag 2 februari 2022 13:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Noemt Nawel Hanne, nu nog steeds Hanneke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |