na deze week is wij weer micro brother dan is het feest van aandacht voorbijquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:29 schreef freaky40 het volgende:
Die Leroy hè, die is toch helemaal niet vol van zichzelf...of wat...
Lekker achterhaald ook.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:30 schreef Tourniquet het volgende:
Deze van Grace was gewoon van 3 januari tijdens de openingsaflevering.![]()
[ afbeelding ]
Zou het? Echt klote dit. Zoveel potentie voor de winst. Nu is zijn spel fucked up ben ik bang. Hij moet momentum maken om weer terug te komen Hij stagneert nu.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:26 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat hij echt pas vrijdag terug komt...wat belachelijk is zo lang er uit.
En lekker naar huisquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:30 schreef danilel het volgende:
[..]
na deze week is wij weer micro brother dan is het feest van aandacht voorbij
Ja, ik vind dit niet kunnen. Uiterlijk 5 dagen weg kan nog net, maar dit vind ik niet kunnen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zou het? Echt klote dit. Zoveel potentie voor de winst. Nu is zijn spel fucked up ben ik bang. Hij moet momentum maken om weer terug te komen Hij stagneert nu.
Ik heb liever geen van beidequote:Op woensdag 2 februari 2022 11:30 schreef Benny het volgende:
Heel eerlijk... Ik heb veel liever Kitty dan Leroy
Vanaf deze namiddag moeten we niet veel meer verwachten tot zaterdagavond. Dat is de teneur vanaf het begin van dit seizoen al zo.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:32 schreef jorietje het volgende:
Nou gooi Tobi er maar weer in en dan hebben we alles weer gehad voor vandaag
quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Vanaf deze namiddag moeten we niet veel meer verwachten tot zaterdagavond. Dat is de teneur vanaf het begin van dit seizoen al zo.
Dit is dag 5 in quarantaine, dus vandaag kan hij testenquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, ik vind dit niet kunnen. Uiterlijk 5 dagen weg kan nog net, maar dit vind ik niet kunnen.
Ik ook nietquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Nog beter
Maar ik trek Leroy echt niet. Gewoon echt echt niet.
Das de enige die het minst heeft kunnen laten zienquote:
Jouw pic was ook al gejat!! Staat op twitterquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:38 schreef Silves het volgende:
Zo ff gekeken, alleen Hanne die 1 goeie tweet kreeg, gisteren na weken ook de aflevering gekeken, ja die hebben een bondje!Hanne en Leroy
Eensquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Das de enige die het minst heeft kunnen laten zien
Dat is vanavond pas als het goed is. Of morgen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:38 schreef danilel het volgende:
de dames zich weer aan het opmaken voor het tv momentje voor het stemmen in de dbk
?? heb geen twitter..ooit een keer ingelogd, maar nooit gebruikt.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jouw pic was ook al gejat!! Staat op twitter![]()
![]()
BB stem werkt niet op donderdag en vrijdag tot nu toe, dus zal vandaag moeten.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat is vanavond pas als het goed is. Of morgen.
Ik kan het haast niet geloven dat hij dat gedaan heeft.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:18 schreef Koos1958 het volgende:
Wel lief dan van leroy dat hij vera die positieve quote heeft gegunt.
Voor elke bewoner waren er maar max 2 .. dus BB heeft 2 positieve voor Vera uitgekozen.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik kan het haast niet geloven dat hij dat gedaan heeft.
Heeft hij alle tweets gezien en ze daaruit gekozen?? Als enige zoveel voordeel heeft gekregen over zichzelf en andere??
Maar dan kunnen ze hier wel je pic jatten/kopieren en daar plaatsenquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:39 schreef Silves het volgende:
[..]
?? heb geen twitter..ooit een keer ingelogd, maar nooit gebruikt.
Oh serieus..ook de naam??quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar dan kunnen ze hier el je pic jatten/kopieren en daar plaatsen
Dacht dat het ook wel eens op donderdag was, op zijn vroegst was het dinsdagavond dacht ik.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
BB stem werkt niet op donderdag en vrijdag tot nu toe, dus zal vandaag moeten.
Ah, op die manier.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Voor elke bewoner waren er maar max 2 .. dus BB heeft 2 positieve voor Vera uitgekozen.
ze had ook gezegd , delen is vrijquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:38 schreef Silves het volgende:
Zo ff gekeken, alleen Hanne die 1 goeie tweet kreeg, gisteren na weken ook de aflevering gekeken, ja die hebben een bondje!Hanne en Leroy
Die was heel blij met haar tweets.....geen prinses maar zelfs een koningin.....quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:41 schreef Silves het volgende:
De queen heeft niks geleerd van haar tweet, het is weer ik ik ik..
quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dacht dat het ook wel eens op donderdag was, op zijn vroegst was het dinsdagavond dacht ik.
Teamnawel..tja haar zussen of haar kids bij tiktokquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die was heel blij met haar tweets.....geen prinses maar zelfs een koningin.....
En de andere : Ja dat was in begin toen was ik alleen maar bezig hoe kom ik over en had ik het vaak over ik.
Die leert helemaal niks.
Trolletjes.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:48 schreef jorietje het volgende:
Hahahaha, de mannen hebben commentaar op het haar van Salar. Dat het er niet uitziet en of hij niet beter naar de kapper moet gaan
Leroy vindt Vera een lief meisje maar vindt dat ze bij Dimitri weg moet blijven.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik kan het haast niet geloven dat hij dat gedaan heeft.
Heeft hij alle tweets gezien en ze daaruit gekozen?? Als enige zoveel voordeel heeft gekregen over zichzelf en andere??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |