Zolang hij Veer niet in zijn reet steekt, is het goed.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:16 schreef danilel het volgende:
Leroy maar stoer aan het vertellen om veren in zijn reet gestoken te krijgen
quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:22 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Was dat echt 1 van de tweets die getoond werden?
toen goelio zei ; "kom naar de woonkamer dan kun je in 1 keer iedereen vertellen" dacht ik al maar dat wil leeroj helemaal niet, die wil aaaaandaaaaachtquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:20 schreef Fikkert2 het volgende:
Nou, leroy verhaal gehoord, rest van de dag kan hij weer op mute, dit gaat hij nog 30x vertellen vandaag
Lieve help.quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]![]()
Alleen niet in beeld .. deze moest ik achterhalen aan de hand van wat ze voorlazen (twitter naam, leroy oprecht)
Thanks, volgens mij is dit dan de complete lijst van wat getoond is:quote:Op woensdag 2 februari 2022 11:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Dit is 'm dus geweest :
[ afbeelding ]
https://twitter.com/Jsgh04/status/1484899791297560576
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het lukt niet ze allemaal in 1 post te parsen als tweets, dat vind FOK! niet leuk.![]()
Denk dat hij echt pas vrijdag terug komt...wat belachelijk is zo lang er uit.quote:
Een echte militair hequote:Op woensdag 2 februari 2022 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy met z'n oorlogsverhalen . pats hier bloed... pats daar bloed
Ze krijgen het toch nog wel 6 keer te horenquote:Op woensdag 2 februari 2022 11:28 schreef Koos1958 het volgende:
Leroy blijft maar herhalen en herhalen en niemand luisterd meer naar hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |