Vandaag staat Rodelen ook op het programma!quote:Op woensdag 2 februari 2022 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Programma van de dag 2 februari 2022
Curling
Mixed Doubles - Round Robin
13.05 Zweden - Groot-Brittannie
13.05 Australie - USA
13.05 Noorwegen - Tsjechie
13.05 China - Zwitserland
Dat is een officiële training. Nog geen westrijdquote:Op woensdag 2 februari 2022 12:45 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Vandaag staat Rodelen ook op het programma!
https://olympics.com/beij(...)HfMYBCYQ2oMIegQIHRAS
Vrijdag is mokersaai als je geen nachtbraker/vroege vogel bent, alhoewel je natuurlijk eea terug kan kijken...quote:Op woensdag 2 februari 2022 20:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
10 potjes curling, wat ijshockey en een kwalificatie freestyleskien, je zou voor minder.
Yupquote:Op woensdag 2 februari 2022 22:17 schreef Nielsch het volgende:
Is dit trouwens weer allemaal te volgen via Discovery Player?
quote:Op vrijdag 4 februari 2022 12:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Programma van de dag - 5 februari 2022
[
Zo uit mijn hoofd morgen de Nederlanders bij shorttrack, schaatsen en snowboarden!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Super weer dat je dit doet. Als hetniet te veel moeite is, zou ik het heel erg waarderen als er Nederlandse vlaggetjes bij de onderdelen met Nederlanders staan
Thanks! Ik heb helaas geen tijd gehad om me in te lezen in iets anders dan schaatsen of shorttrack wat Nederlanders betreft.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo uit mijn hoofd morgen de Nederlanders bij shorttrack, schaatsen en snowboarden!
quote:Snowboarden
3.45 uur: Slopestyle (vrouwen, kwalificaties run 1 en 2) met Melissa Peperkamp.
Schaatsen
9.30 uur: 3.000 meter (vrouwen) met Carlijn Achtereekte, Irene Schouten en Antoinette de Jong.
Shorttrack
12.00 uur: 500 meter (vrouwen, heats) met Suzanne Schulting, Xandra Velzeboer en Selma Poutsma.
12.00 uur: 1000 meter (mannen, heats) met Itzhak de Laat, Sjinkie Knegt en Jens van 't Wout.
12.00 uur: Mixed relay (kwart- en halve finales) met Nederland.
14.26 uur: Mixed relay (finale) met mogelijk Nederland.
Je bent tikje te vroeg en NOS heeft de rechten niet om alles live uit te zendenquote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:46 schreef asco het volgende:
Ik denk ik sta eens vroeg op om sport te kijken is er alleen maar gewauwel op de NOS.
Er is toch geen skeleton vandaag trouwens? Wel rodelenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zo uit mijn hoofd morgen de Nederlanders bij shorttrack, schaatsen en snowboarden!
Zou best kunnen dat ik die twee door elkaar haalquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Er is toch geen skeleton vandaag trouwens? Wel rodelen
Nochthans toch vrij verschillendquote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat ik die twee door elkaar haal
En RTL?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 07:46 schreef asco het volgende:
Ik denk ik sta eens vroeg op om sport te kijken is er alleen maar gewauwel op de NOS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |