Tunnelvisie?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:49 schreef trein2000 het volgende:
Maar nog even, kan iemand mij uitleggen waarom dat kabinet zo krampachtig aan 2G vasthoudt? Iedereen is tegen, het is een zwaar beladen onderwerp, het werkt niet en we blijven er maar politiek kapitaal op stuk gooien. Waarom in godsnaam?
Het heeft jammergenoeg wel jaren gekost aan campagnes om de vaccinatiegraad zo hoog te krijgen. En het gaat weer jaren duren om in de buurt te komen. En een gedeelte is definitief verloren gegaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
Wat ook logisch is. In het verleden waren vaccinaties primair voor jezelf of je eigen kind. Doordat veel regeringen dit er zo snel en zo hard mogelijk door wilden pushen was dit een risico wat onderbelicht bleef. Ik ga er wel vanuit dat dit een erkend risico was.
Maar dat is gewoon een logisch gevolg, je maakt mensen wantrouwig door dat hele gepush met die vaccins.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:48 schreef Discombobulate het volgende:
[ twitter ]
Klopt wel als je nu maar die mazelen kijkt.
Ach jongens, wat een populistische prietpraat. Ik snap de sneer, maar dat kun je toch niet serieus nemen om echt te gaan doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:48 schreef chratnox het volgende:
Oeh, dit is wel een tik van Omtzigt. Motie om de modellen van het RIVM te laten reviewen door Deense modelleurs omdat hun modellen vele malen beter lijken te zijn.
Dat is denk ik nog wel het kleinste probleem. Als mazelen oid straks op grotere basis terugkomt en er komen overlijdens door zullen veel mensen (terecht) boos zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:50 schreef zalkc het volgende:
[..]
Het heeft jammergenoeg wel jaren gekost aan campagnes om de vaccinatiegraad zo hoog te krijgen. En het gaat weer jaren duren om in de buurt te komen. En een gedeelte is definitief verloren gegaan.
Ik snap het ook niet. Zit er een beetje doorheen als Fleur Agema.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:49 schreef trein2000 het volgende:
Maar nog even, kan iemand mij uitleggen waarom dat kabinet zo krampachtig aan 2G vasthoudt? Iedereen is tegen, het is een zwaar beladen onderwerp, het werkt niet en we blijven er maar politiek kapitaal op stuk gooien. Waarom in godsnaam?
Iets met tot 15% en een gereedschapskist.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:49 schreef trein2000 het volgende:
Isolatie is 7 dagen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:20 schreef PicoMMP het volgende:
Morgen vijfde en laatste dag van isolatie
Ik ben daar ook heel benieuwd naar. Geloven ze het zelf überhaupt? Ik snap niet dat het niet allang in de prullenbak is gegooid. Kuipers is toch ook niet dom? Wij hebben hier allang doorheen geprikt met z'n allen en volgens mij staat het als paal boven water dat het onzinnig is. Ik vind het heel raar.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:49 schreef trein2000 het volgende:
Meeste brandblussers in huis zijn gekocht nadat iemand er mee is geconfronteerdquote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ja, maar dat is er nu niet meer En gaat ook niet meer terug komen. Dit is al de endgame straks.
Dat is eigenlijk de enige mogelijkheid, dat er andere belangen spelen. Een blinde kan dat onderhand nog zien.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ben daar ook heel benieuwd naar. Geloven ze het zelf überhaupt? Ik snap niet dat het niet allang in de prullenbak is gegooid. Kuipers is toch ook niet dom? Wij hebben hier allang doorheen geprikt met z'n allen en volgens mij staat het als paal boven water dat het onzinnig is. Ik vind het heel raar.
Misschien Europese belangen?
Of het nu wel of niet gedaan wordt, het is wel iets wat er voor zorgt dat het onder de loep ligt. Dit zou niet in een motie thuishoren, maar aan het kabinet duidelijk maken dat de modellen die ze gebruiken een minder goede voorspellende waarde heeft dan ze denken is een goede zaak op dit moment.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:51 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ach jongens, wat een populistische prietpraat. Ik snap de sneer, maar dat kun je toch niet serieus nemen om echt te gaan doen.
Ze moeten nog 1,8 miljard vaccins verkopen aan de mensen in Europa..quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik ben daar ook heel benieuwd naar. Geloven ze het zelf überhaupt? Ik snap niet dat het niet allang in de prullenbak is gegooid. Kuipers is toch ook niet dom? Wij hebben hier allang doorheen geprikt met z'n allen en volgens mij staat het als paal boven water dat het onzinnig is. Ik vind het heel raar.
Ja same. Ik voel me er totaal niet goed bij. Hoe dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:51 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Zit er een beetje doorheen als Fleur Agema.
Het gaat echt nergens over.
Schiet mij maar lek. Hier kan zelfs de immer cynische Janneke geen zinnige reden voor verzinnen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:49 schreef trein2000 het volgende:
Wat was er niet duidelijk aan de uitleg van Kuipers?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:49 schreef trein2000 het volgende:
Is de PvdA tegen?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:57 schreef S95Sedan het volgende:
Dus zometeen;
Verlengen van wet, Voor; VVD, D66, CDA, GL, CU, BIJ1. Tegen; De rest.
Wet verlengd.
Dank u Groen Links.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:57 schreef S95Sedan het volgende:
Dus zometeen;
Verlengen van wet, Voor; VVD, D66, CDA, GL, CU, BIJ1. Tegen; De rest.
Wet verlengd.
Is wel het meest aannemelijke toch? D66,VVD, Kuipers daar vanwege d66?.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:52 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Gewoon puur politiek. Als het dan gaat over volgende varianten, dat is een drogreden tot en met, dan kun je prima dan met een voorstel komen. Als het OMT is het er in maximaal een week doorheen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 22:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Schiet mij maar lek. Hier kan zelfs de immer cynische Janneke geen zinnige reden voor verzinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |