SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier kan je stemmen
[Nederland] [België]
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Nawel is één en al drama.quote:
Hoe weet je dat?quote:
Zo zijn ze allebei, net als dat ze uit de DBK komen en niets mogen zeggen maar toch proberen om iets los te krijgenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel wil er niet meer over praten ... maar begint er steeds weer over
O Marioquote:
Echt die kinderlijke krijsstem van drquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:16 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Ik had het al gezegd, dat je je Mario bedoeldequote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:16 schreef mario390 het volgende:
ik lig in deuk om dat het niemand
snapt![]()
Ik versta ze echt slecht, vooral nouchequote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:20 schreef engine het volgende:
The queen biedt haar excuses aan omdat ze altijd gelijk heeft
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel : Ik aanvaard je excuses omdat ik altijd gelijk heb
Nouchine : WHAT THE FUCK
Maar weer lachen.
Het voordeel om Belg te zijn zekerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik versta ze echt slecht, vooral nouche
Dat iedereen je negeert met je zoveelste herhaalde post wil niet zeggen dat ze het niet snappen, er is alleen niks grappigs aan!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:16 schreef mario390 het volgende:
ik lig in deuk om dat het niemand
snapt![]()
nee dat is het niet ze wil niet meer dat het tegen haar verteld word als ze op Salar stemtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:10 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Raar, Nawel mag stemmen op wie ze wil. En denk dat Salar ook op haar gaat.
Als jij denkt te weten dat er 2 nieuwe bewoners komen, loop dan niet te klooten en zeg gewoon wat of wie!!!quote:
Dit kan ik wel volgen. Bij Dimi heb ik het moeilijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik versta ze echt slecht, vooral nouche
Ach laat hem.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:22 schreef pecla het volgende:
[..]
Dat iedereen je negeert met je zoveelste herhaalde post wil niet zeggen dat ze het niet snappen, er is alleen niks grappigs aan!
Ja die is ook moeilijk te verstaanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:22 schreef engine het volgende:
[..]
Dit kan ik wel volgen. Bij Dimi heb ik het moeilijk.
Gelukkig zegt hij heel weinigquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die is ook moeilijk te verstaan
Is het voor jou niet moeilijk verstaan als je SV schrijft?quote:
Ja ... oortjes in, en soms even terugluisteren. Je went wel aan het Vlaams.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het voor jou niet moeilijk verstaan als je SV schrijft?
Dat is wel handig dat je terug kunt luisterenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja ... oortjes in, en soms even terugluisteren. Je went wel aan het Vlaams.
klopt maar de aaanvallende communicatie van Nawel die haar zin moet hebben, wil bepalen wanneer een gesprek stopt en vooral constant een wig probeert te drijven tussen Nous en Salar door maar te blijven herhalen hoe verrot Salar is en dat zij heel anders is en dat Nous haar conclusies dus maar eens moet trekken helpt ook niet echt meequote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee dat is het niet ze wil niet meer dat het tegen haar verteld word als ze op Salar stemt
maar Nawel is z'n goeie vriendin dat het niet haar probleem is als noush daar niet tegen kan en ze gewoon der ding bijft doen, nu werkt de manier hoe noush een gesprek voert nou ook niet echt mee.
Ja hoorde het ook iddquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:26 schreef Ebinas het volgende:
Peter gaat op Dimi en Vera
Salar: dat zal wel heel grof zijn
Peter: (t)ja
valse nicht is tquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:26 schreef Ebinas het volgende:
Niet heel slim om dat nu te doen, peter heeft al niet zoveel vrienden in huisquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:26 schreef Ebinas het volgende:
Nu nog even team groen instrueren.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:26 schreef Ebinas het volgende:
Dat is wel een hele domme keuswant de groene kamer moet hem niet en als hij nu op zijn eigen groep gaat stemmen(waar die mee mee stemde afgelopen keer sowieso) dan ligt die er daar ook uitquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:26 schreef Ebinas het volgende:
Zei hij ook waarom ? Hij verkleint zijn eigen kansen op deze manierquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:26 schreef Ebinas het volgende:
woensdagquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:32 schreef freaky40 het volgende:
Was de stemming nou op dinsdagavond of woensdagavond vorige week?
Serieus?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:26 schreef Ebinas het volgende:
Zie je dat het een rat is, maar hij mag het inderdaad gewoon doen als hij dat wilquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:26 schreef Ebinas het volgende:
niet als je ook echt zo Noush type bentquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:25 schreef Angelique61 het volgende:
Denk toch dat het een BB toneelstukje is van die 2 irl zou je er van weglopen als er zo tegen je gepraat wordt zoals Nawel doet
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:33 schreef Ebinas het volgende:
Snap nog steeds niet wat nu Judgement was deze week.
Zal toch niet de ranking zijn geweest
Nee, daarna stopte hetquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zei hij ook waarom ? Hij verkleint zijn eigen kansen op deze manier
Irl zou je je ook niet op de boezem van kitty laten vertroetelen...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:25 schreef Angelique61 het volgende:
Denk toch dat het een BB toneelstukje is van die 2 irl zou je er van weglopen als er zo tegen je gepraat wordt zoals Nawel doet
Peter niet, hij denkt dat de groene kamer dat gaat doen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:26 schreef Ebinas het volgende:
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:37 schreef engine het volgende:
Peter: eet maar want je krijgt vanavond niks meer
Ik heb terug geluisterd en daar lijkt het idd op. Het is niet echt duidelijk, denk ook niet dat peter zo dom is en al zeker niet om dat tegen salar te zeggenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Peter niet, hij denkt dat de groene kamer dat gaat doen.
Tenminste, zo begreep ik het.
Soms heeft ie wel humor.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:39 schreef danilel het volgende:
Kristoff;
"stap 1, neem de bouletten uit de verpakking
stap 2, gooi niet de bouletten maar de verpakking weg"
Oh oke ik snapte het al niet, maar dat klopt niet want weet dat leroy, julio en nawel op salar willen stemmen. Ook grace zat daar aan te denken en Hannequote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Peter: "ze gaan ze gewoon tegenover elkaar zetten"
Tenminste, zo hoorde en begreep ik het.
Ze staat zowaar nu in de keukenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus nu gaan de andere dames koken .. komt Nawel er weer onderuit?
Maar zegt : 'I have no job'quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ze staat zowaar nu in de keuken
Peter: "Ik denk Dimi én Vera"quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:39 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik heb terug geluisterd en daar lijkt het idd op. Het is niet echt duidelijk, denk ook niet dat peter zo dom is en al zeker niet om dat tegen salar te zeggen
Ik begreep het vanuit Peter.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Peter: "ze gaan ze gewoon tegenover elkaar zetten"
Tenminste, zo hoorde en begreep ik het.
Julio stemt niet op Vera en nawel wil salar erop hebbenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Peter: "Ik denk Dimi én Vera"
Salar: "Nee joh, echt?"
Peter: "ze gaan ze gewoon tegenover elkaar zetten".
Salar: "Dat zou heel grof zijn"
Peter: "Ja... ja"
Het is maar wat Peter denkt he, niet wat hij weet. Julio is denk ik nog wel over te halen om Vera erop te zetten als dat tactisch beter voor hem is.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:43 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Julio stemt niet op Vera en nawel wil salar erop hebben
Sliertjes of plakjes is de grote vraagquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:43 schreef Joyce-43 het volgende:
wat kunnen ze overleggen zeg over hoe en wat er gekookt gaat worden
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:44 schreef danilel het volgende:
Nawel; "ik ga vanavond echt om 22:00 uur slapen, ik wil morgen niet zo moe zijn"
Dat zegt ze echt elke dag hequote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:44 schreef danilel het volgende:
Nawel; "ik ga vanavond echt om 22:00 uur slapen, ik wil morgen niet zo moe zijn"
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:44 schreef danilel het volgende:
Klopt ze willen bijna allemaal op Dimi en Salar gaan. Alleen Grace is zeer twijfelachtig of die op Dimi gaat en Nous zal niet op Salar gaan(tenzij Nawel met al haar gestook ze haar toch zover krijgt maar heeft nog wat meer tijd nodig vermoed ik)quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh oke ik snapte het al niet, maar dat klopt niet want weet dat leroy, julio en nawel op salar willen stemmen. Ook grace zat daar aan te denken en Hanne
Of in de oven met wat milde geitenkaas en een beetje honingquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:47 schreef Kinga het volgende:
Ik gil dat ze niet weten hoe een courgette te bereiden.. gewoon in partjes bakken in de pan met wat peper en zout.. heerlijk.
Peter wilt ook kunnen eten ipv honger te leiden natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:48 schreef Ebinas het volgende:
Peter moet gewoon in de woonkamer op zijn handen gaan zitten en tape op zijn mond doen.
Ik wil wel eens zien wat die vrouwen ervan bakken
Vera staat wel vaker in de keuken, in het begin al met afkeur van kitty, nawel helpt ook wel eens de laatste tijdquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:49 schreef Clasientje het volgende:
Hahaha Nawel en Vera willen opeens helpen in de keuken omdat hun weten dat hun laag staan bij de kijkers😂
nou grace heeft wel der eigen manier maar het moet zoals peter wilt en die muts Hanne was ook verkeerd begonnen met de courgette, Grace wilde eerst alles wat gaar bakken en dan in de over anders is het zo hard allemaal zei zequote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:48 schreef Ebinas het volgende:
Peter moet gewoon in de woonkamer op zijn handen gaan zitten en tape op zijn mond doen.
Ik wil wel eens zien wat die vrouwen ervan bakken
Yummy... maar ja dat hebben ze niet he. Peter doet alsof ie het weet maar weet eigenlijk niks. Courgette slinkt. Dat is super snel gebakken in de pan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:48 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Of in de oven met wat milde geitenkaas en een beetje honing
Allemaal gewend aan afhalen en junkfood eten. Nawel was gisteren oprecht verbaasd toen Kristof zei dat elke week 2 keer bij de Mac eten niet gezond voor je is.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:49 schreef Lpracing het volgende:
5 vrouwen in de keuken en niemand die weet hoe ze moeten koken. Een man die moet komen helpen. Triestig is dat. Die geraken toch nooit van straat? Welke man wil een vrouw die niet kan koken?
Was dat niet Secret story? Dat werd in zijn geheel in portugal gemaakt (waarom dat was weet ik niet, en waarom ik het gevolgd heb, ook niet. De "secrets waren niveau kleuterklas)quote:Op dinsdag 1 februari 2022 16:38 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Was vroeger toch beter geregeld. Daar zaten de latere kandidaten in een huis in portugal
En laatst voor het eerst spinazie. Wat heeft die moeder haar in godsnaam gegeven vroeger.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Allemaal gewend aan afhalen en junkfood eten. Nawel was gisteren oprecht verbaasd toen hij zei dat elke week 2 keer bij de Mac eten niet gezond voor je is.
Vera at gisteren voor het eerst in haar leven courgette.
Denk dat Grace zich vandaag niet zo lekker voelt, heimwee enzo, zoon jarig, toby nog niet terug .quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:49 schreef Tourniquet het volgende:
Zo, Grace keek geïrriteerd zeg.
[ afbeelding ]
nadal bakt alleen maar brood in veel te veel olie, volgens mij,quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:50 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Vera staat wel vaker in de keuken, in het begin al met afkeur van kitty, nawel helpt ook wel eens de laatste tijd
Ja, denk ik ookquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Denk dat Grace zich vandaag niet zo lekker voelt, heimwee enzo, zoon jarig, toby nog niet terug .
ze is ongesteldquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Denk dat Grace zich vandaag niet zo lekker voelt, heimwee enzo, zoon jarig, toby nog niet terug .
Dat weet ik niet, maar tennissen kan hij welquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:54 schreef Verida het volgende:
[..]
nadal bakt alleen maar brood in veel te veel olie, volgens mij,
Ja wat ik zie is kletsen iets doen zie ik amper bij Veraquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:49 schreef Clasientje het volgende:
Hahaha Nawel en Vera willen opeens helpen in de keuken omdat hun weten dat hun laag staan bij de kijkers😂
Laat ze verplicht 'super size me' kijkenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Allemaal gewend aan afhalen en junkfood eten. Nawel was gisteren oprecht verbaasd toen Kristof zei dat elke week 2 keer bij de Mac eten niet gezond voor je is.
Vera at gisteren voor het eerst in haar leven courgette.
geen spinazie en courgettequote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:53 schreef Kinga het volgende:
[..]
En laatst voor het eerst spinazie. Wat heeft die moeder haar in godsnaam gegeven vroeger.
Nee, mij ook niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:55 schreef engine het volgende:
Mij nog steeds niet duidelijk wat ze met de aardappeltjes gaan doen.
haha, nawel bedoel ikquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar tennissen kan hij wel
Allemaal naar Veraquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:56 schreef Benny het volgende:
Weer een oproep tot valentijnskaarten op Insta
Wat gaan we sturen?
nou grace heeft wel der eigen manier maar het moet zoals peter wilt en die muts Hanne was ook verkeerd begonnen met de courgette, Grace wilde eerst alles wat gaar bakken en dan in de over anders is het zo hard allemaal zei zequote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:49 schreef Tourniquet het volgende:
Zo, Grace keek geïrriteerd zeg.
[ afbeelding ]
die van vorig jaar was geweldigquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:56 schreef Benny het volgende:
Wat gaan we sturen?
Vera kookt wel vakerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:49 schreef Clasientje het volgende:
Ik ben bijna 67 en nog nooit courgette gegetenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:55 schreef Verida het volgende:
[..]
geen spinazie en courgette![]()
Maar ik heb ook maar zelden spinazie gemaakt toen mijn kinderen nog thuis woonden, en courgette is echt iets van de laatste jaren, dus zo vreemd vind ik het niet
Een slapende Nawel, en dan erbij zetten, "als je maar blijft slapen ben je te pruimen"quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:56 schreef Benny het volgende:
Wat gaan we sturen?
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:58 schreef danilel het volgende:
[..]
Een slapende Nawel, en dan erbij zetten, "als je maar blijft slapen ben je te pruimen"
Het plan was eerst de aardappels in de oven en de courgette bakken, maar na interventie van Peter is het nu geloof ik de courgette in de oven en de aardappels bakken.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee, mij ook niet.
Iig een klein beetje voorgekookt.
Maar gaan ze nu de pan of de oven in?
Blijkbaar ook nakende maandstonden...quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze ook maar twee "pitten" (toch?) dat is ook wel weinig met zoveel manquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het plan was eerst de aardappels in de oven en de courgette bakken, maar na interventie van Peter is het nu geloof ik de courgette in de oven en de aardappels bakken.
Iets met Veertje !quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:56 schreef Benny het volgende:
Wat gaan we sturen?
omdat grace ongesteld isquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:00 schreef mario390 het volgende:
hoe kann courgette (gurke)
met bloed zijn?
Moet je eens proberen. Wel in het juiste gerecht natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik ben bijna 67 en nog nooit courgette gegeten
Hanne heeft zich in de hand gesneden blijkbaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:00 schreef mario390 het volgende:
hoe kann courgette (gurke)
met bloed zijn?
Kan zo lekker zijn, ook van de bbq.... nu krijg ik ineens enorme trek, ik ga kokenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
ja dat was hanne hanne hanne hannelore, ze was bijna haar vingertje verlorenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hanne heeft zich in de hand gesneden blijkbaar.
Tja, is dan ook een wandelende tak natuurlijk.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:03 schreef danilel het volgende:
[..]
ja dat was hanne hanne hanne hannelore, bijna haar vingertje verloren
courgette is toch gurke?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:02 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hanne heeft zich in de hand gesneden blijkbaar.
mis je nix aanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
die kan de ballen niet loslatenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:06 schreef Koos1958 het volgende:
Julio over het balletje beginnen van gister
tis een mindfuckquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:07 schreef Verida het volgende:
[..]
het is net Kitty met haar gewonnen ballonnen spel
weet ik toch groene lande dingquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:06 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, google dan zelf even dan kun je precies lezen wat het is
Iets met een spiegel waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:09 schreef Kinga het volgende:
Ik zoek per direct leuke meme waardige foto's van Salar. Hij krijgt van mij een kaart <3
die zien groen van Jaloeziequote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:09 schreef Krambo het volgende:
Die 'groenen' moeten ook overal een drama van maken hè
Die van jou was briljant vorig jaarquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:56 schreef Benny het volgende:
Wat gaan we sturen?
Haha en toch waren er hier die zeiden dat ze wel iets deed voor de groep. Het enige was die teller aan en uit zettenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Nawel koos voor haar eigen rust bij dat spel ...
Het moet iets schattigs zijn met prinses nawel en buigende lakeitjes eromheenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:56 schreef Benny het volgende:
Wat gaan we sturen?
En voor Dimi een hoer die vast is gebonden met een touw om haar nek..gewoon met de feiten om zijn oren slaan.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het moet iets schattigs zijn met prinses nawel en buigende lakeitjes eromheen
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het fotoshoppen enzo. Maar zou wel voor vera een compliment willen sturen en dan een subtiele sneer richting de groene kamer. Alleen dat ging vorig jaar ook verkeerd. Toen dacht michel dat het een compliment was toch.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
slaapwitje en de zeverende dwergenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
hanne had in der vinger gesneden maar opde snijplank lag nog bloed en hanne is verder gegaan met snijdenquote:
Check ✅️quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Iets met een spiegel waarschijnlijk?
een creep, past goed in de groene kamerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:18 schreef Silves het volgende:
Het lijkt of julio bij binnenkomst een echte lachebek was..maar ik zie zelden een glimlach op dat sjaggie gezicht van hem, alleen wantrouw.
Ja indd weinigquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:20 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker, maar lijkt me erg weinig voor 11 personen?
Och ze hebben al een pompoen soep op, een appelbrood, kwark en fruit, en potten pindakaas..scheppen ze maar 1x minder op.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:20 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Ze had buikpijn gisteren al. Menstruatie.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 17:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Die heeft daar zelfs een eigen topic voor.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:22 schreef Kinga het volgende:
Heeft iemand nog Salar screenshots waar hij in spiegels kijkt toevallig?
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:22 schreef Kinga het volgende:
Nee johquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die heeft daar zelfs een eigen topic voor.![]()
BB / Als je haar maar goed zit
ja lekker kartoffel ik will ookquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:20 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
had zij zeker vergetenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze had buikpijn gisteren al. Menstruatie.
genoeg?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:22 schreef Kinga het volgende:
zij heeft vergeten mastizierenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze had buikpijn gisteren al. Menstruatie.
Nee maar... ook opgemerktquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:22 schreef Kinga het volgende:
sorryquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:33 schreef Silves het volgende:
[..]
Mss die foto,s in een ander topic plaatsen? zoiets van foto,s hier plaatsen.
zijn weg nuquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:37 schreef Silves het volgende:
[..]
Nee hoor , was maar een tip..het loopt zo traag met die foto,s
Wie weet, jammer dat alleen de slijmtweets of kaarten voorbij komen, iedereen die gespaard gaan worden.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:41 schreef Angelflush het volgende:
Ik las ergens in een van de crossen dat BB om meer tweets had gevraagd, zouden ze daar nog iets mee doen? En dan voor de nominaties.
Nee dat was voor Beyond Big Brother op Instagram, daar vragen ze elke week naar en tonen dan wat leuke creaties.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:41 schreef Angelflush het volgende:
Ik las ergens in een van de crossen dat BB om meer tweets had gevraagd, zouden ze daar nog iets mee doen? En dan voor de nominaties.
dat kan makkelijkerquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:48 schreef Tourniquet het volgende:
Pitjes uit granaatappels halen. Rotwerkje, ik koop ze tegenwoordig gewoon in een bakje.
[ afbeelding ]
door midden snijden en dan op de bolle kant kloppen, dan vallen ze eruitquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:48 schreef Tourniquet het volgende:
Pitjes uit granaatappels halen. Rotwerkje, ik koop ze tegenwoordig gewoon in een bakje.
[ afbeelding ]
Ik heb al een hoop methodes geprobeerd, maar niets haalt het bijquote:
Ja dan valt de helft eruit en kun je de rest alsnog gaan pulken. En met een lepel slaan zit de hele keuken onder de granaatappelsap.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:49 schreef Verida het volgende:
[..]
door midden snijden en dan op de bolle kant kloppen, dan vallen ze eruit
Maar bovendien zijn ze misschien wel blij met een werkje waarmee ze even bezig kunnen zijn, Ik zou me kapot vervelen de hele dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en hoeveel betaal je ervoor?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik heb al een hoop methodes geprobeerd, maar niets haalt het bij
[ afbeelding ]
vast welquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:51 schreef Magean het volgende:
Eens even een doomscenario: Misschien moeten ze wel weer drie mensen nomineren
Julio stond zelf ook met zijn neus vooraanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:52 schreef Sofia35 het volgende:
Was mooi om vanmiddag op de streams te zien dat Julio zich niet goed voelde bij de laatste hunger games ( ijs laten smelten ) bepaalde mensen kregen geen kans het balletje te pakken omdat ze water moesten dragen. Het is een kwestie van tijd tot mensen op gaan staan zei julio
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Veel te veel, maar ik laat me soms graag ontzorgen.
Klopt, maar ik zag wel duidelijk een verschil qua toon. Julio was wat zachter, en kristoff gaf mensen opdrachten en was dominant aanwezig.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Julio stond zelf ook met zijn neus vooraan
dat vergat hij even
Heel slim van hem, hebben ze iig te eten ipv een pinquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:53 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zag wel duidelijk een verschil qua toon. Julio was wat zachter, en kristoff gaf mensen opdrachten en was dominant aanwezig.
en motiveerde en hielpquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:53 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zag wel duidelijk een verschil qua toon. Julio was wat zachter, en kristoff gaf mensen opdrachten en was dominant aanwezig.
Ik neem nog een stukje taartquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:52 schreef Sofia35 het volgende:
Was mooi om vanmiddag op de streams te zien dat Julio zich niet goed voelde bij de laatste hunger games ( ijs laten smelten ) bepaalde mensen kregen geen kans het balletje te pakken omdat ze water moesten dragen. Het is een kwestie van tijd tot mensen op gaan staan zei julio
Julio bedoelde dat hij het gevoel heeft gekregen geen kans/ en anderen geen kans hebben gehad het balletje te pakken. En hij zei dat het volgende keer niet weer gaat gebeuren. En ze hadden 2 uur dus nog voldoende tijd om eventueel een uur zelfs een discussie te voeren over hoe/ watquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:54 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Heel slim van hem, hebben ze iig te eten ipv een pin
Julio vertelde idd met zijn lijzige zeurende zeikstem wat ze moesten doen en Kristof moedigde iedereen luid en enthousiast aanquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:53 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
ja johquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:56 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Julio bedoelde dat hij het gevoel heeft gekregen geen kans/ en anderen geen kans hebben gehad het balletje te pakken. En hij zei dat het volgende keer niet weer gaat gebeuren. En ze hadden 2 uur dus nog voldoende tijd om eventueel een uur zelfs een discussie te voeren over hoe/ wat
hij is boos op anderen omdat hij zelf niet slim genoeg is om het spel te spelen, wat een zielig figuurquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:52 schreef Sofia35 het volgende:
Oke dank je wel .quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:42 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee dat was voor Beyond Big Brother op Instagram, daar vragen ze elke week naar en tonen dan wat leuke creaties.
1-0quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:58 schreef danilel het volgende:
[..]
hij is boos op anderen omdat hij zelf niet slim genoeg is om het spel te spelen, wat een zielig figuur
dan is juul een watje om er wat van te zeggen op dat moment en nu naderhand liggen miepenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:53 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:59 schreef danilel het volgende:
[..]
dan is juul een watje om er wat van te zeggen op dat moment en nu naderhand liggen miepen
Ja vanaf dag 1 al... streamverslagen is trouwens een ander topic... dit is COS...quote:
Ik geef geen verslag. Ik zeg alleen dat ik gouden bestek zie op de streams nu. Is dat verboden ?quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja vanaf dag 1 al... streamverslagen is trouwens een ander topic... dit is COS...
Ja, alleen is kristof daar echt wel sneaky in, hij checkt altijd of er iets extras te winnen valt bij zulk soort opdrachten, op het moment dat hij het balletje had ging hij ook ineens water halen. Ik vind dat wel lachen, als de rest niets zegt zal dit niet veranderenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Julio vertelde idd met zijn lijzige zeurende zeikstem wat ze moesten doen en Kristof moedigde iedereen luid en enthousiast aanDat zag ik idd ook
kei fanatiekquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:02 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja, alleen is kristof daar echt wel sneaky in, hij checkt altijd of er iets extras te winnen valt bij zulk soort opdrachten, op het moment dat hij het balletje had ging hij ook ineens water halen. Ik vind dat wel lachen, als de rest niets zegt zal dit niet veranderen
Precies de zogenaamde coach moet dan lekker zn mond open doen ipv dat gelul acheraf . Hij is diep beledigd omdat Kristof slimmer was om t balletje te pakken. Hij kan er niet tegen dat anderen slimmer zijn dan hij.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 18:59 schreef danilel het volgende:
[..]
dan is juul een watje om er wat van te zeggen op dat moment en nu naderhand liggen miepen
quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:03 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Precies de zogenaamde coach moet dan lekker zn mond open doen ipv dat gelul acheraf . Hij is diep beledigd omdat Kristof slimmer was om t balletje te pakken. Hij kan er niet tegen dat anderen slimmer zijn dan hij.
Hij zit er ook om te winnen hé! Net als Julio, die baalt dat hij zelf de knikker niet hadquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:02 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja, alleen is kristof daar echt wel sneaky in, hij checkt altijd of er iets extras te winnen valt bij zulk soort opdrachten, op het moment dat hij het balletje had ging hij ook ineens water halen. Ik vind dat wel lachen, als de rest niets zegt zal dit niet veranderen
Kan het niet zijn dat hij na even nagedacht te hebben nu tot deze conclusie komt? Soms door de aderaline zie je dingen niet gelijk zoals ze zijnquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:03 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Precies de zogenaamde coach moet dan lekker zn mond open doen ipv dat gelul acheraf . Hij is diep beledigd omdat Kristof slimmer was om t balletje te pakken. Hij kan er niet tegen dat anderen slimmer zijn dan hij.
dan is hij te laatquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:04 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Kan het niet zijn dat hij na even nagedacht te hebben nu tot deze conclusie komt? Soms door de aderaline zie je dingen niet gelijk zoals ze zijn
Bovendien heeft Kristoff heel goed boodschappen gedaan, lekkere dingen uitgezochtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan is hij te laat
en achteraf zeiken is gewoon laf
Hij weet het in elk geval wel voor de volgende keer. En hij zegt dat het een kwestie van tijd is tot mensen op gaan staan. Dus ik denk dat er nog een botsing gaat komen en zeker als Tobias terug is.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan is hij te laat
en achteraf zeiken is gewoon laf
Dan heb je dus gewoon dikke pech, je hebt hier geen 14 dagen bedenktijd of 30 dagen om te ruilenquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:04 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Kan het niet zijn dat hij na even nagedacht te hebben nu tot deze conclusie komt? Soms door de aderaline zie je dingen niet gelijk zoals ze zijn
ja maar ja maarquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Bovendien heeft Kristoff heel goed boodschappen gedaan, lekkere dingen uitgezocht
het is gewoon weer het eeuwige gezeurquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:06 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Hij weet het in elk geval wel voor de volgende keer. En hij zegt dat het een kwestie van tijd is tot mensen op gaan staan. Dus ik denk dat er nog een botsing gaat komen en zeker als Tobias terug is.
wowquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:10 schreef Koos1958 het volgende:
dimitri zegt dat voetbal tot zijn 32e op de 1e plek staat maar kiest wel zowiezo voor de liefde als hij een vriendin heeft
Ja dat kan maar dan moet hij het gewoon zeggen hardop in de groep, en niet een lafaard zijn om t alleen tegen degenen te zeggen van de groene groep waar hij zo lekker mee kan roddelen.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:04 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
net of hij hele dagen voetbaltquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
hij probeert volgens mij stoere opmerkingen te maken maar ze slaan regelmatig nergens op
Dat doen ze bijna allemaal daar dus waarom moet hij de uitzondering zijn.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:12 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Ja dat kan maar dan moet hij het gewoon zeggen hardop in de groep, en niet een lafaard zijn om t alleen tegen degenen te zeggen van de groene groep waar hij zo lekker mee kan roddelen.
nou inderdaadquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:12 schreef Ireth het volgende:
Beetje zielig om achteraf te gaan lopen janken... als popeye Leroy of the shrink Julio die knikker hadden was het uiteraard goed geweest.
Had kristof er maar immuniteit van gekocht!
Leroy vond het overigens maar weinig boodschappen . Die beseft waarschijnlijk niet dat het monopolygeld is en dat BB gewoon maar wat prijzen bedenkt.quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
nou inderdaad
maar dat had hij never nooit niet gedaan
Leroy daarentegen wel
Daar slaapt ze vannachtquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:14 schreef greysbones het volgende:
ligt nous nu met kleren aan in het bed van Vera?
Als je die zin nou ff onthoud... kan je op vele situaties toepassen!!quote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:12 schreef Sofia35 het volgende:
[..]
Dat doen ze bijna allemaal daar dus waarom moet hij de uitzondering zijn.
het dringt allemaal niet echt tot zijn peanutbrain doorquote:Op dinsdag 1 februari 2022 19:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Leroy vond het overigens maar weinig boodschappen . Die beseft waarschijnlijk niet dat het monopolygeld is en dat BB gewoon maar wat prijzen bedenkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |